Gå til innhold

For oss som venter på mens etter SA / MA...


gima

Anbefalte innlegg

Er ikke alltid de billigstavene slår ut... :S Hadde en venninne som testet med de en mnd, gav ingen respons... eller var det QR hun prøvde... Men neste pp prøvde hun CB digital.. og de gav utslag.. Er jo seff en mulighet at hun ikke hadde El den første mnd... er vel kanskje ikke alle som har det hver mnd!? Men vet ikke helt om jeg ville stolt på de testene....

 

Venter og venter på EL... ehhe akkurat ferdig med TR :) Så er vel ennå 14 dager igjen.. noen som vet når man bør begynne å ta EL tester?! Sann at man er helt sikre på at man finner EL!?

 

Hørdes digg ut med tur til Trondheim.. du og sambo eller?!

 

Har hatt arbeidshelg denne helgen.. langfri neste helg... så utrolig digg! Skal ha en skikkelig tur på byn før jeg trolig har EL etter helgen igjen... :) Satse på det blir siste slurkene med alkohol jeg har mulighet til å nyte på maaaange mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen..:-)

nurket: Var ikke galt av deg å lage ny tråd, var bare jeg som har vært borte en uke og fant ingen av de jeg var vant med...:)

Trist å høre om saen din, forstår meget godt at du vil starte prøvingen med en gang.

Vi ventet en mens, men hadde det bare vært meg som bestemte så hadde vi hoppet 110% på han igen rett etter..:)

Jeg er nå i 2pp etter sa.

vi skal og tel syden...men ikkje før høstferien...september/oktober eller noe...

Blir vel et par småturer heim tel nord i løpet av sommeren, men ikke noe mer ferie enn det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart... I formiddag var jeg helt sikker på at jeg hadde el for testen slo kraftig ut, men når jeg tok en nå i kveld var streken så svak. Blir ikke klok. Vi får bare kjøre på med annenhver dag.:)

 

Det var jeg og sambo ja, men vi har masse familie og venner der. Har hatt skikkelig opplegg hele helgen. Er sliten men lykkelig nå.:)

 

Tur på byn hørtes fornuftig ut. :) Jeg tok meg også et par øl i helgen. Jeg vet ikke helt når du skal begynne el testing. Kommer litt an på syklusens lengde vet jeg. Jeg som normalt har 32 dagers syklus skal begynne testingen på dag 15....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også sydenturen i boks i september :) Blir her også småturer ellers i sommer... hjem en tur eller to.. må ha med meg contryfestivalen :)

 

Også kanskje en tur til Hammerfest... spørs når sambo får ferie... ! :)

 

hadde du det fint hjemme sanna?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det fantastisk, fikk med meg trampolinehopping med det minste tantebanet, a-lags kamp med masse action, GP med det eldste tantebanet(som skal konfirmeres i juni), fotballkamp med tanteban nr2(fikk masse hjelp av han i butikken) kosa masse med tanteban nr4..:-) tanteban nr3 og nr5 bor her nede i sør...:)

Fikk åpna nybutikken på torsdag og den e kjæmpefin....Så no e vi Spar.

Godt å komme ned igjen tel gubben og senga mi..:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde det fint her nord sanna:)

Og orkide, høres ut som at du koste deg veldig i helga:)

 

Ja, vi har bestilt sydentur, gleder meg vilt:)

 

Har akkurat kommet fra jobb så nå er det avslapning med middag foran tv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e medeier i en dageligvarebutikk heime i nord..:-)

Hadde vært der enda hadde det ikke vært for den store kjærligheten..:-)

Så da behovet for større butikk gjorde seg gjeldene måtte eg jo være med på den siste innspurten iallefall...:-)

De har gjort en fantastisk jobb der oppe, og han pappa har tatt en gammel videregående skole og gjort den om tel en butikk på 3 måneder...og det e så og si bare bygdefolk som har hjulpet til...

det er dugnadsånd må jeg si..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja solen skinner i Oslo iallefall :)

 

Når har du IKM sanna?! syns eg såg nicket ditt på ikm uke 25 også.. tror jeg har IKM den uken også! Driver med EL testing nå! Noen som har testet etter EL og vet om det må testes samme tidspunkt på døgnet hver dag!?

 

Har ingen aning på syklus.. så bestilte 14 EL tester hehe... så skal iallefall ikke gå tom :)

 

Tror jeg har IKM slutten av uke 24 eller uke 25, alt etter hvordan syklusen er denne mnd... forrige mnd var den 33 dager!....Merker foreløbig ingenting til El så for vel bare vente i spenning!....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg såg deg og der inne....godt å ha noen "kjente" ilag med seg...;)

Eg har på torsdag i uke 25.

Eg bæsja litt på leggen med de el testan..:-S

Trudde eg måtte teste på morran, men så anbefales det å teste på ettermiddagen, men da skal man ikkje ha vært på do på 2 tima.

Eg har heldigvis ikkje hatt problema med å finne el da...:-)

Eg har plaga Aytair...ho skreiv en tråd om at ho hadde masse positive el testa...kaaaaaanskje det e ei spira...trur eg....håpe,håpe,håpe...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan det jo være :) det skal jo slå ut positivt på test! Hadde siste mens 19 mai, så kanskje eg har rekna feil... har vel kanskje IKM I slutten av veke 24 om eg har 33 dagers syklus og?! Jaja.... må først ha el hehe :)

 

Har testa på ettermiddagen... men har ikkje tenkt så masse på om det e 2 tima sia eg var på do sist! Men foreløbig så har eg nok ikkje EL så... trur Arytai har IKM neste veke... 6-7 juni... mente eg las det en plass her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at man burde vente er visst for at urinen skal oppta LH greiene(?) som el testene slår ut på.

Eg har 38dagers syklus og hadde første dag av siste mens den 22. mai.

Slutten av uke 25 mener du vel?

21.juni er 33 dager etter 19.mai....:-) Det er i uke 25 så du er i rett uke.

Hvis syklusen er stabil da....:-)

6-7.juni er da enda ei uka til....men hvis egget har festa seg tidlig så er det en sjanse...:-) Eg har trua på Arytai...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... rekna feil igjen :) Blir uansett i veke 25 hehe!

 

Du har ikkje fått utslag på EL tester eller enda?! ja har lest om det med LH greiene... og at vi visst nok har lite av det på morningen og produsera det ut over dagen... har testa rundt 2-3... men er ikkje så enkelt å teste på samme tidspunkt når man jobba turnus!

 

Rekna med eg har El lørdag 7 juni om den kjem på samme tidspunkt som forrige gang... så det er jo leeenge til hehe! Den kan ikkje komme seinare enn det, då må eg gå te innkjøp av nye El testar.. :/

 

Uansett så blir det spennande... berre håpe på at typen er i nærheten når El slår ut... denna veka har vi nesten kje sett kvarandre så då blir det minimalt med sex og :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg har ikkje starta testinga enda....setter vel igang på uke 11-12 tenker eg.

Står ikkje at det må testes på samme tidspunkt hver dag...bare det med ettermiddag....du får snike deg inn på do med en pinne på jobb..:-)

Jobber turnus selv og det er noen utfordringer ja...

ha ha..ja de mannfolkan burde være i nærheten rundt el ellers blir det dårlig med spire..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artie frøkner er dere;P

snakker om meg når jeg ikke er til sted hehe

 

Jeg ser dere har ikm samme uke. Det er jo greit å slå følge med noen:)

Jeg har ikm neste uke eller begynnelsen av uke 24. Får vente og se hva som skjer.

Hva gjør dere i helga da??? Kanskje bare jeg som sitter inne...

 

Her er også nydelig vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja vi baksnakka deg litt :) nysgjerrig vettu :)

 

Her nyt vi sol og alkohol :) Er jo før El så då må jo det være lov... iallefall i min verden!...

 

Strawberry daiquiri sol og veranda er virkeligen ikkje so verst i godt selskap :)

 

Ha ei fin fin helg alle sammen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hørtes godt ut:)

 

Jeg tør ikke alkohol i og med at jeg ikke vet hva som skjer i MIN lille verden;P

 

Kos deg masse med daiquirien. Nam nam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heei...ja vi legg slue plana..:-)

Hmmmm.....så det trur du ja.....men eg trur no mett...:-)

eg har trua eg Arytai...:-)

Vi har fotball cup på kalvøya med nevøen vår i helga og arbeidshelg og influensa....:-) så her er det stormende jubel...

Nåkka action ellers da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en sånn svangerskaps pakke i posten idag....ikke artig.....trudde eg hadde avbestilt de der da eg mista...må ha glemt en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kor kjedelig det var da...:(

Jeg avbestilte jeg og etter sa. Kjipt å få i posten når man har mista...

 

Jah, slue plana...hehe...godt at de ligger på et åpent forum slik at jeg også kan lese de;P haha

 

Fant positiv el-test i går også så skal prøve igjen i dag...litt spent.

 

I dag glimrer sola med sitt fravær så det så ut til at det skulle bli bare en dag fint hos oss her nord...trur æ bli steine tuillat! Har lyst på sol og sommer!

 

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må jo innrømme det e merkelig med så mye positive el tester? det er vanlig med 2 dager.......bare 2!!!!!

Og flere har fått positive el tester tidlig i svangerskapet....før graviditetstestene slo ut.....:-)

Eg har trua!!!!!!

Vi har sol og flott ver i oslo og no skal vi ut til kalvøya på cup. Er litt bedre i influensaen idag så det blir jobb i morra...:-)

Go søndag jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... e jo litt merkelig at den slår ut positivt så lenge ja?!...

 

Kjipern å få det i posten ja... bestilte aldri sanne pakka!

 

Kunne ønske eg kunne fått positiv el test og hehe! Hadde ikkje gjort noko, så man visste at man traff om ikkje så masse anna!

 

Kass cup som e på kalvøya i dag... eller har vært på kalvøya i dag når du ser det her Sanna?!

 

Kass dato du har IKM Arytai!?

 

I dag er første visning på leiligheten..ellers e man seff ultra fyllesjuk så blir vel sofaen! merka at man ikkje har inntatt noko særlig med alkohol dei siste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...