Gå til innhold

Skravle?? IKM først i uke 48...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kommer tidligere igang igjen nå da, og er vel større sjanse nå for en regelmessig sylkus=)Her går det greit,har fått passord og sånnt til ff,men siden dette er 1 syklusen og den ikke er ferdig fikk jeg ikke lagt inn..normalt? Men skal legge den ut etter ikm=) nå har jeg hatt 36.8 i to dager...Så den har jo gått opp 0,4 etter el...regner iallefall jeg har hatt el siden tempen har vært stabil helt frem til el og nå blir den gradvis høyere...

Men et spm...er det vanlig å ha lav temp på dagen???Igår hadde jeg stabil temp hele dagen,og nå har jeg lav temp plutselig...er det normal???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Miemamma, har tenkt å teste først på IKM, altså tirsdag. I dag merker jeg ikke noe som helst, så nå begynner jeg å lure på om jeg bare har innbilt meg hele greia...

La meg få høre hvordan det går og om du merker moe mer!

Skrevet

hei alle sammen.

Til my vil ha en til: vel jeg krysse fingrene for deg og håper veldig at det skal klaffe for deg neste gang.

vel jenter her hos meg er ik noen symptomer enda. føler at jeg kommer til å få TR.... :( men håper ikke det da. vi får se hvordan dette her går.

får vel se neste uke.

dere får alle ha en god helg da. snx sikkert i helgen også.

klem

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke tenke på noe annet enn graviditet for tiden, blir nesten gal av det. Klarer ikke å konsentrere meg om oppgaven jeg skal skrive en gang. Åh! Nå må jeg sjerpe meg!!

Lite med symptomer hos meg. Litt stikking i puppene om kvelden, men det er borte på dagen? Og så er jeg ufattelig trøtt, men jeg tror det er fordi jeg nettopp har vært syk.

Hvordan går det med dere andre? Er det noen som virkelig føler på seg at de er gravide?

Skrevet

Hei på dere!

Åh, My, er så lei meg på dine vegne!! Men du, tenk om dere får den største julegaven av alle, det hadde vært flott eller hva? Sender masse babystøv til deg i neste pp :)

Til dere andre, er i samme båt som dere. Merker egentlig ingenting! Har fortsatt disse stikningene da, og i går trodde jeg at tanta kom for hadde så innmari til murringer, men ikke dukket opp noe, og i dag merker jeg ingenting. Har tent å kjøpe test i helga da... Men ikke bestemt meg for når jeg eventuelt skal teste, tror vel helst ikke det er noen vits i å bruke opp penger på det...

Ha en fin dag :)

Skrevet

Hei alle sammen=)

Kjenner fortsatt ingenting jeg så regner med det ikke har skjedd stort her....Pleier og få ømme bryster 1/ 1 1/2 uke før ikm , men ikke merket noe til det....! uke til ikm for min del så nå er det veldig spennende...Tror jeg tester til tirsdagen jeg...(3 dager før ikm)... Er skikkelig spent på deg da "miemamma", du har jo så mye stikkninger.så noe må jo skje der nede=)

Ha en god helg da=)

Skrevet

Jeg tviler på at jeg klarer å vente til IKM på tirsdag med å teste likevel... Fikk nettopp beskjed om at jeg skal reise til Dubai med jobben på mandag, og tror jeg vil ta en test i helgen for å kanskje få vite. I dag våknet jeg med spreng i puppene, har hatt murring i magen og vært trøtt og irritabel de siste par dagene. Er så innmari spent!

Skrevet

Oi oi oi....Så utrolig spennende da!!Du må skrive inn resultatet så fort du kan=) Du har jo flere symptomer da;) Lykke til,skal kryss fingrene for deg;)

Skrevet

Wow mummimamma - Dubai! Det må jeg si ;) Hva i all verden jobber du med da? Sånn jobb vil jeg oxo ha :) :) Og enda mer spennende, hva skjer med din test??? Er så spent nå, let us hear as fast as you know :)

Vel, i dag har jeg gått til innkjøp av test jeg også... Har innmari lyst til å ta en, men vet det er for tidlig, så må prøve å drøye det. Skulle så gjerne hatt noen flere symptomer da, tror vel ikke det har gått vår vei dessverre.

Og det som er litt kjedelig at jeg er bedt på fest i helgen, og har skikkelig lyst på et glass vin eller tre! Men tør ikke ta sjansen, så det er litt kjipern hvis tanta kommer til uka, og det ingen fest på meg ble heller :(

Et spørsmål til slutt. Litt intimt dette da, men vil gjerne høre om dere har opplevd det samme. Siste par dagene har jeg fått slim/utflod, noe jeg veldig sjelden pleier å ha.Nesten klart, og helt luktfritt. Kan det ha med en mulig graviditet å gjøre? Takker for svar ja!

Ha en tipptopp fredagskveld da dere - nå er det IDOL :)

Klems

Skrevet

Endelig helg!!!! Sitter godt plantet i sofaen med teppe og sjokolade.... nam, nam...

Til miemamma: Vil ikke gi masse forhåpninger, men jeg hadde veldig mye klar utflod når jeg var gravid sist.... Håper for deg:)

Noen andre som er kvalme for tiden??? Har vært kvalm de siste morningene, og igår var jeg det hele dagen pluss at jeg kastet opp en gang.

Idag var jeg på barselbesøk, ble tante igår, akkurat en mnd etter jeg hadde MA/BO.... Det var tøft, måtte gå ut en tur å bare la tårene trille litt... var egentlig litt deilig å få det ut. Men så gikk jeg inn igjen å fikk holde min lille nevø. Han var så utrolig pen!!!!!!

Håper det snart er vår tur alle sammen:)

Skrevet

Til Jeaant :) Har så stor forståelse for at det ble tøft for deg å hilse på den lille. Men så bra at du lot tårene strømme, det er kjempevikitg for å bearbeide. Og jeg håper og tror inderlig at det er din tur igjen nå :) Og du har jo bra med tegn da! Kaste opp er liksom bankers det ;)

Men du, vi er jo litt i samme båt her, selv om du hadde MA/BO og jeg SA. Likevel, vi har begge en ryggsekk. Hva tenker du om en eventuell ny graviditet? Kjenner at jeg blir så redd og jeg.... Vil jo så inderlig gjerne, men blir litt lammet av tanken også. Er så redd for at jeg ikke vil klare å glede meg over det store underet slik som jeg burde, og at bekymringene kommer til å ta overhånd. Kjenner også at jeg fylles av stor taknemmelighet dersom det mot alle odds skulle ha klaffet denne gangen. Krysser fingre og tær for oss begge her. Når er din IKM igjen? Min er på onsdag... Det er både lenge og kort til ;)

Klem

Skrevet

Til miemamma:

Har en litt ubestemmelig følelse egentlig om det å blir gravid igjen jeg og. Har så lyst, men det er likevel en følese der at jeg ikke kommer helt å klare å glede meg over det hvis testen er positiv. Går det bra denne gangen???? Vil iallefall ha tidlig UL for å sjekke at det er noe der siden det ikke var det sist. Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så tar jeg meg selv i å bare sitte å stirre i luften noen ganger, er veldig preget av det som skjedde i oktober. Tror min IKM er 29 eller 30 nov. Var på ultralyd 15 nov, og da sa legen at jeg hadde EL på gang. Skal teste 1 des.... hvis jeg klarer å holde meg da..... Dette blir spennende. Så forresten på en annen tråd(baby i august) at bu bor på østlandet, jeg og. Håper vi sees på 1. trimester, og så klart alle de andre her inne:)

Godt å se at det er andre som har de samme tankene som meg, ikke stygt ment, jeg håper du vet hva jeg mener. Da får jeg iallefall en bekreftelse på at det er helt normalt å ha de tankene jeg har.

Skrevet

Til Jeaant :) Å tro meg, jeg VET hva du mener!!! Og det er så vanskelig, når folk lurer på hva det er når du bare sitter og stirrer ut i luften... Jeg klarer snart ikke tenke på annet jeg! Skjønner det nesten ikke, var ikke sånn med min første. Gledet meg stort over graviditeten den gangen også, men nå er det nesten litt ekstremt hvor ofte jeg tenker på det :) Men, tror kanskje det har noe med at mitt første svangerskap var nærmest bekymringsløst også, alt gikk etter boken, var frisk og rask. Hadde en småblødning etter gyntime rundt uke 6 - 7den gangen, men det gikk jo også bra så tenkte liksom ikke så mye over det. Nå derimot har jeg veldig friskt i minne SA'en i oktober, og jeg VIL ikke oppleve det en gang til!

Men vi skal begge få to friske fine barn denne gangen, og jeg håper vi kan følge hverandre på veien, og at vi om litt over ei uke er over på 1. tri :) Og alle de andre på tråden vår også, det er så koselig å ha dere alle å snakke med, så håper innmari vi får det til alle damer og kan holde på kontakten :)

Klem

Skrevet

Til miemamma: Nesten merkelig.... hadde det helt likt deg i svangerskaper med min sønn. Litt bekkenløsning, men ellers knirkefritt, en liten blødning, men ikke noe farlig. Han kon 1,5 mnd for tidlig da, men alt gikk greit.

Nei, vekk med ekle og rare tanker og fram med de positive (letter sagt enn gjort....). Nå satser vi alle sammen på blå kryss og streker neste uke!!!!!!! Kankskje vi må lage en liste neste uke, der jeg såklart håper på at alle skriver seg opp som gravide!!!

Forresten, noen som har søvnproblemer for tiden????? Er skikkelig trøtt og sliten, men får ikke sove om kveldene, og våkner tidlig. Festlig, kan egentlig være glad for at jeg er sykemeldt en stund fremover.

Skrevet

Jippi!! I dag har jeg faktisk vært litt kvalm :) Hihi...håpe, håpe håpe! På onsdag vet jeg nok litt mer, men tror jeg kommer til å begynne å teste på mandag :)

Hvordan går det med dere? Noen som har begynt å teeste?

Skrevet

Åh... heldige dere som merker noe! Jo mer IKM nærmer seg her, desto mer får jeg på følelsen at det ikke har klaffa jeg :(

Håper for alle da, sender en masse babystøv rundt nå altså!

Skrevet

vanskelig å holde seg positiv til.. føler lissom ikke at det har klaffa... har kjent at det stikker her og der, men... jeg VIL være kvalm jo.. hehe

Skrevet

åååå jeg får ikke noe særlig med symptomer.....det ser også ut som om det ikke har klaffet for meg denne gangen heller :( men håper jo det da

Skrevet

Jeg skjønner at det er frustrerende. Har ikke så tydelige symptomer jeg heller, men allikevel sier magefølelsen min at jeg er gravid. Hmmm.... det blir spennende å se omjeg kan stole på den?

Men vi får bare krysse fingrene og håpe i veg ;)

Skrevet

Jeg har masse symptomer, men egentlig bare i ryggen, akkurat slik det pleier å være. IKM idag eller i morgen og negative tester. Ble litt lei meg, men nå har jeg bestilt el-tester og g-tester og ser frem til ny pp. Ble faktisk oppstemt og glad over å shoppe litt online ;) Hehe

Har jo hørt om flere som tester neg IKM dagen for siden å teste pos, så håpet er jo tilstedet. Henger i en meget tynn tråd, men toget er ikke gått før TR melder sin ankomst :)

Skrevet

Jeg slenger meg på her. Har IKM 2.des...kjedlig ventetid...har hatt stikninger i magen noen dager, men i går og i dag har jeg ikke kjent noe:o(. Ikke ømme bryst som ved forrige graviditet...så jeg tviler på at det er en liten spire der...

Skrevet

Nå har jeg vært slikkelig kvalm og sliten i mange dager. Har ikke IKM før torsdag eller fredag tror jeg, men jeg tror jeg må ta en test i morgen tidlig. Er skikkelig dårlig form. Skulle liksom vente til 1. desember, men er litt nysgjerrig. Litt blandete følelser da....

Skrevet

Jeg skal også teste imorgen :) Har IKM på onsdag. Jeg har ikke hatt de sterkeste symptomene, men har vært litt små kvalm og uggen de siste tre dagen. Og magefølelsen min forteller meg at jeg er gravid, så det blir gøy å se om den snakker sant..hihi, er så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...