Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei Noen som nylig har / har hatt TR og har lyst til å skravle litt i tiden fram mot neste IKM??
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 hei hei. er med jeg. hadde tr den 22 okt. så er det ny prøve runde. det blir mitt 2pp. min ikm blir også i uke 48. så vi får se hvordan det går denne gangen. klem
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hei på deg Hyggelig å ha noen å slå følge med! Min TR var den 31. okt, men har ikke så lang syklus, så regner med å få igjen i uke 48. Dette er vår første pp etter SA tidlig i oktober, og jeg gleder meg veldig til å bli gravid igjen (selvfølgelig bekymret oxo..) Dette blir vårt andre barn da, har en herlig godkump på 2,5 fra før av. Har du barn fra før av? Syns tiden er lang jeg! Vil så gjerne ha 2 blå snart!!! Noen gode ventetips?!? Klem
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg slenger meg med jeg også =) Har ikm rundt den 26-27nov... tror jeg da. Men har bare hatt en syklus etter pilleslutt så vet jo ikke hvor stabil den er. Jeg har en datter på 13 månder fra før, men kan ikke vente med å bli gravid igjen. Ønsker meg så inderlig en liten baby til! Miemamma - så trist å høre om sa'en din. Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hei "My" Da har vi TR så og si likt, jeg har 27. eller 28. nov, åh.. det er lenge til! Kan nesten ikke vente med å bli på vei igjen jeg heller, koste meg så fælt da jeg gikk med første mann! Det var trist med SA, men har gått så mange runder med meg selv på det nå, at jeg føler meg veldig veldig klar til å starte på ny frisk, og bare prøve å glemme det som skjedde. Skal vi satse på august-klubb vi da :) Klem
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Tiden går så sakte når man venter. Men den verste tiden er fra el fram til ikm! Sitter jo å teller dager og leter etter symptomer. Kan jo bli helt tullete =) Hehe... kan ikke si at jeg koste meg som gravid, men alt hva man gjør for å få en liten baby!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 hei sann. så bra da er vi tre. hehe. vel det blir mitt første barn. vel har ikke så veldig gode tips til ventingen. men jeg husker at jeg forrige ble nesten gal mav å tenke på det samme hele tiden. ble veldig frustrert etter hvert. så denne gangen skal jeg prøve å ta det mer med ro. ik stresse for mye. tenke på andre ting også, ikke bare det samme hele tiden. det hjelper meg veldig innimellom. også det beste er jo det å snakke om det . viktig å få ting ut. vi får håpe at vi kan joine august klubben ja hehe. ååå er spent. håper det klaffer for oss alle denne gangen. gleder meg. klem
Gjest Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Hei igjen Huff ja, vet nesten ikke hva en skal fylle tida med. Men er helt enig med Pawri, sikkert veldig fornuftig å prøve å ikke tenke for mye på det... som om det er lett Er jo det eneste man har lyst til liksom! Men nå blir det først å finne eggløsning for vår del da. Bruker dere EL tester? Jeg har ikke prøvd det før, men skjønner jo etterhvert at det er mange prøvere som har god nytte av dem. Så vurderer å kjøpe meg en pakke, hva tror dere? Samtidig har jeg blitt lett på vei 2 ganger da, så er ikke veldig bekymra for det egentlig...Og tenker at kanskje blir det bare vanskeligere å bli gravid dersom man stresser med tider og alt sånn, kanskje like greit å bare ha masse sex, hi, hi Hadde bare vært sinnsykt gøy om vi alle klaffer på august da!! Vi får leve i håpet Klem igjen!
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg slenger meg på her jeg og. Har IKM 28. nov. Jeg er så klar for å få et barn til. Har en datter fra før som er 6 år. Av flere forskjellige årsaker har det ikke vært aktuelt å tenke på et barn til før nå. Har hatt veldig lyst, men som sagt det har ikke passet seg sånn. Så derfor er jeg suuuper klar for å bli gravid nå. Håper det klaffer denne gangen, vil ikke at det skal bli større aldersforskjell mellom dem nå.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Hei "Hedda" Velkommen i "klubben"! Da har vi IKM på samme dag. Håper innmari det klaffer for oss alle Da får du mye hjelp i storesøster når dere først blir foreldre igjen, tror det er fint det også Vår pode er midt i trassalderen, så på sett og vis hadde det kanskje vært greit å vente en stund til når vi først har drøyd det så lenge, men nå VIL vi ha baby!! Så på filmopptak av minsten i gå, og hørte de deilige babylydene, fy søren som jeg gleder meg!!! Klems
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 hallo alle sammen. velkommen til deg hedda. vel dette blir mitt første barn, så jeg gleder meg veldig, til jeg får se en positiv test i slutten av november. hehe. jeg har kjøpt meg el test denne gangen. sånn clear blue digital. får håpe det vil funke da. det ser jo kjempe greit å bruke det, for da får man vite når man har eggløsning. og det er jo da sjansen er størst. så vi får se. vi får bare håpe på det beste. nå skal jeg på dagvakt. dere får ha en kjempe fin dag. klem
Gjest Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 God morgen Håper det står bra til med dere alle i dag! Sniker meg innom her en liten tur før jeg skal på kurs i dag. Hva gjør dere forresten til daglig? Jeg er utdannet lærer, og jobber på en liten barneskole. Kontaktlærer for 6. og 7. trinn, kjempeglad i jobben min (Men gleder meg også veldig til et år med permisjon, hi, hi!) Til My: Hadde du et vanskelig svangerskap sist? Så håper jeg i så fall du får et herlig et denne gangen, jeg syns det var fantastisk å være gravid sist Har bestemt meg for å gå til anskaffelse av EL test jeg også... Vil så gjerne NÅ Ha en herlig dag alle sammen!! Klem
Gjest Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Heisan. Slenger meg på jeg og. Tror jeg har IKM i uke 48/49 pga BO. Håper iallefall... Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Slengte meg på her i morges, og nå går jeg rundt meg selv allerede... Tror jeg hadde el i helgen, murring i magen og utflod. Har to graviditeter bak meg, en gutt på 5 år og en bo ble det ut av det, litt usikker på om jeg hadde en sa før det... Men uansett får VELDIG tidlige symtomer. Og plutselig når jeg sto og ryddet isted, kastet jeg opp, er så kvalm som bare det. Det skjer aldri meg meg til vanlig. Nå begynner jeg og stresse allerede, hadde tenkt å ta det helt med ro denne gangen, og ikke teste før uke 48 eller 49.... siden min ikm mest sannsynlig er da som jeg skrev i det første innlegget. Trenger tips til å få tiden til å gå fortere....
Lady`83 Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Hei hei;) Henger meg med her jeg....Fikk tr 1.nov,etter vår 1.pp...Visste ikke helt hvordan man kunne vite når EL var,så tror vi bommet litt på datoen gitt....! Nå er vi inne i 2.pp og etter min syklus tror jeg EL er rundt 15.nov....Klarer nesten ikke vente med å sette igang og begynne å kjenne etter symptomer igjen...Gleder meg helt sykt mye;)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Hei igjen - og velkommen til dere nye! Vet virkelig ikke hvordan en skal få tida til å gå fortere, men har i alle fall tenkt å fylle tida med litt hobbystuff, og koselig venninnekvelder For min del er tida relativt opptatt med en liten en som krever sitt fra før da, men tankene der ligger der hele tiden likevel! Men, tror det er greit å prøve å la være å stresse, da visstnok psyken skal spille en ganske stor rolle mtp befruktning... Jeg er litt grønn jeg, sikkert ikke helt med, men hva er BO? Hvilke symptomer har dere hatt tidligere forresten?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 hallo alle sammen. hvordan har dagen deres vært idag???? først og fremst velkommen til dere nye siden det blir mitt første gang, så har jeg ik hatt noen særlig symptomer før. eller så driver jeg og studerer sykepleien, går mitt siste år nå, er vel ferdig til sommeren, hvis alt går bra hehe. vel det å holde seg opptatt; det er jo kjempe greit med vennine kvelder; overnattingsfester, sånn psyj fest, der man kan sette på maske og masse rart, finne på sånn jente ting. det er jo kjempe gøy. elller så kan man jo også drive på med noe akitivitet. jeg er ik så flink med aktivitet selv, så jeg må bli flinkere. hehe. tenke litt på seg selv, spise sunt og sånt. få tankene andre steder også. gleder meg til jeg skal ta sånn el test, jeg tror vel at jeg skl begynne å teste meg, i helgen. ååååå ha en fin kveld videre også da. nå skal jeg sitte og jobbe med en oppgave. klem og kos
Gjest Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 Takk, hyggelig å prate med andre i samme situasjon. BO er blighted ovum, tom fostersekk uten fosteranlegg inni. Dvs jeg var gravid med alle symptomrer, mage vokste, prøver var positive. Tror jeg skal komme meg på tur i skogen med bikkjen for å stresse ned litt.... Men det blir jo masse tanker da...
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 6. november 2007 #19 Skrevet 6. november 2007 Ja, gå på tur, det hjelper alltid meg når jeg er sterssa. Selvom tankene fortsatt svirrer så føler i alle fall jeg at jeg får sortert dem litt. Jeg går siste året på velferdsstudiet på HIO, så da skal jeg rekke å bli ferdig med studiene før babisen kommer Har tenkt å begynne med el-test på mandag, jeg. Lykke til, til dere alle! Dette blir spennende
Lady`83 Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 hEI HEI...;)Så det var lagt ut noe om at ny forskning viste at mange hadde EL rett etter mensen.... Syntes det høres så rart ut i forhold til hva som står alle andre steder.... Hva tror dere..Kansje best å begynne å prøve hver dag da...? Går selv på sykepleien foressten;) Hvor lang tid går det før en får de EL testene i posten da???
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 7. november 2007 #23 Skrevet 7. november 2007 hallo hallo. da er jeg endelig hjemme etter min praksis. lady 83 du går også på sykepleien?hvor da? jeg går på hio jeg hehe. jeg bestilte også el test på nett, det tok vel 2-3 dager. ellers da folkens, hvordan har dere det??? jeg er utslit ......føler meg veldig slapp....men nå tenker jeg å gå ut en tur.....bare for å få frisk luft. klem
Lady`83 Skrevet 8. november 2007 #24 Skrevet 8. november 2007 Hei hei...=)Jeg går på hiv jeg...2 året..Så hvis jeg blir gravid nå så må jeg nok ta litt permisjon fra praksisen... Men det gjør meg ingenting, klarer ikke å vente med å få barn jeg... Hvor har du praksis nå da? Nettopp ferdig med første praksisen på sykehuset og det var sinnsykt stress....Er ikke så rart det ikke ble noe den perioden...!!!Og foressten...Prøver alle sammen her hver dag fra dere er ferdig med tr????=)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #25 Skrevet 8. november 2007 Hei alle sammen Har faktisk ikke hatt tid til å være innpå på nestn 2 dager, egentlig litt deilig å få tenkt på noe annet.. Hvordan er det med der, tenker dere bare graviditet hele tiden sånn som meg?? Til lady83: Ja det blir prøving mer eller mindre hver dag.... Er helt syk etter å få en til, det er seks år siden jeg var gravid med sønnen min så føler litt på det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå