mollimams Skrevet 13. november 2007 #51 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar! Dette blir spennende, er gangske sikker på at jeg hadde EL i helga (høyre temp. 37,5, utflod og murringer) Da altså bare en uke etter TR. Regner man fra den dagen TR startet eller sluttet? Er ganske blank på dette her
Gjest Skrevet 13. november 2007 #52 Skrevet 13. november 2007 Ca 2 uker fra første dag med TR tror jeg, men det er jo litt forskjellig fra person til person. Lykke til:)
mollimams Skrevet 13. november 2007 #53 Skrevet 13. november 2007 Hva er tegn på EL? Andre enn murringer, utflod? Har hatt en delm stikking i høyresiden og litt stikking i ene bryste...hm..vanlig?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #54 Skrevet 13. november 2007 Virker som typiske tegn på EL. Da er det bare og stå på, og håpe på det beste!!!! Håper jeg og, hadde vært litt av en julegave.....
Mummimamma:-) Skrevet 13. november 2007 #55 Skrevet 13. november 2007 Ta deg en tur på www.pernille.info, der er det masse informasjon for sånne som oss!
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 13. november 2007 #56 Skrevet 13. november 2007 Ja, jenter dette er en viktig uke for oss Jeg tester med CB digital, men ingen EL enda. Det er nok like greit for samboeren min kommer ikke hjem før onsdag kveld. Men jeg hørte noe på radioen som vekket min interesse. Det ble sagt at noen forskere i USA har funnet ut at mannen bør ha sædavgang hver dag for å unngå skade på DNAet?? Eller noe sånt? Jeg forsto det slik at de som hadde sædavgang hver dag minsket risikoen for å få et barn med alvorlige skader enn de som skjeldent hadde sædavgang. Noen som har hørt noe om dette? Jeg har i hvert fall gitt beskjed til samboeren min at han bør kose litt med seg selv hver dag Han er som sagt pendler, så jeg ser han bare annen hver helg...
Lady`83 Skrevet 13. november 2007 #57 Skrevet 13. november 2007 Hei alle sammen=) Velkommen til alle nye...Spennende at det er så mange som kan forvente og bli befruktet denne uken...hehe... Til miemamma: tror vi forventer og få ikm på samme dag...ca rundt 28?? For jeg har nemmelig også sånn svak strek på el testen min,og tror kansje det har begynnt å produsere litt Lh...!!!Hadde nemmelig ikke sånn svak strek igår( og tro meg,jeg sjekker nøye;))...Har hatt sex hver dag fra forrige fredag da,for å være helt sikre....Nå orker jeg ikke vente lengere... fortsetter nok med det iallefall ut denne uken..Lykke til alle sammen!!!!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #58 Skrevet 13. november 2007 hallo jenter. ååå testet negativ el test idag også. men jeg lurer på en ting, man kan vel ta testen når som helst på dagen ik sant. jeg tar på kvelden. man skal vel ik ta det på dagen???? håper jeg får el snart ass. men hadde litt mens smerter i kveld....det kan også være et tegn på el.
Tuttelure Skrevet 13. november 2007 #59 Skrevet 13. november 2007 Hei:) slenger meg på jeg, har ikm rundt den 27.november:) slutta på pilla i september, første gangen fikk jeg mensen på dag 31, andre ganger på dag 27. så jeg satser på at det blir dag 27 igjen. tester med el-tester om dagen, er ikke helt venn med de testene forøvrig. det er slike strimler. forrige mnd slå den ikke helt ut, streken var sterk, men ikke like sterk eller sterkere som kontrollstreken. har ikke slått ut enda heller. mn mensen kom nøyaktisk 2 uker etter "den-nesten-sterke-nok- streken-testen". det tar opp mye tid å være bebysjuk gitt... tenkte at jeg ikke kunne slutte på pilla før september, pga at jeg går på skole, og må fullføre mitt 2.år før det blir permisjon.. mn jeg kunne nok ha slutta før om det ikke skjer noe snart.. hehe.. er bare i 3 pp da.. mn ... det er bebybebybebybeby i tankene hele tiden omtrent... er ute i praksis og skal lese til eksamen, så det går nesten ut over lesinga:( mnmn håper virkelig det går denne mnd-en:) det hadde vært en perfekt julegave:)!!! tvitvi til oss alle:)
Tuttelure Skrevet 13. november 2007 #60 Skrevet 13. november 2007 jeg går også på sykepleieutdanninga, på hig:) andre året:) er ute i 1.veiledet praksis i spesialisthelsetjenesten, psykiatripraksis:)! bor forøvrig borte fra samboer i praksisperioden, så det blir ikke sex hver dag, mn har prøvd hver dag eller annahver dag nå i den uka hvor det er "fruktbar" periode:)!
Lady`83 Skrevet 13. november 2007 #61 Skrevet 13. november 2007 Hei;) På den bruksanvisningen på de billige el testene står det at en kan teste når som helst.... Har ikke fått ordentelig strek enda, så begynner å bli litt utolmodig..tester et par ganger om dagen jeg...hehe..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #62 Skrevet 13. november 2007 velkommen tuttelure. jepp nå er det el testing hos alle her nåfortida. jeg venter også på en positiv el test. du får ha lykke til da. dette er mitt 2pp. første gangen var jeg veldig stressa og tenkte på det babyer hele tiden...kunne ik få tankene bort fra det. så denne gangen tar jeg det mer rolig. jeg studerer også akkurat nå. går mitt siste år på høgskolen, sykepleien. hva studerer du da tuttelure? ja håper det klaffer for oss alle denne gangen, så vi får verdens beste julegave alle sammen. vi får vente i spenning klem
Gjest Skrevet 14. november 2007 #63 Skrevet 14. november 2007 Hi girls! Og velkommen til dere nye. Ingen el her heller enda, søren ass! Trodde den skulle bli positiv i dag, men neida!! Til Lady`83: Nesten litt glad for at du har de samme strekene som meg, for da er det trolig ikke syklusen min som har blitt helt tullete etter SA. Det er jeg nemlig litt redd for, hvis ikke EL dukker opp veldig snart... Let me hear når du får El da Et annet spørsmål: Må testene bli positive for at man skal ha EL? Syns jeg har lest her inne om folk som ikke har testa positivt på EL, men som likevel har blitt gravide. Svar angående det med DNA: det har jeg også lest, flere steder faktisk. tror det har med å gjøre at sædcellene mister kvaliteten sin dersom de blir liggende i pungen for lenge. Men har forstått det slik at en tømming er nok til å friske dem opp igjen, og at ødelagte celler veldig sjelden blir befrukta, men er jo greit å ta sine forhåndsregler Har også lest at veldig mange av de millionene av sædceller er defekte, men at de bare dør. Klems
Lady`83 Skrevet 14. november 2007 #64 Skrevet 14. november 2007 Hello;) Var sikker på jeg skulle ha el idag jeg,men slår ikke ut sånn som den skal...Blir vel muligens i morgen da...Ser på el testen min at fra å være ingen strek,har det begynnt å bli sterkere fra igår til idag...Så tror faktisk at det begynner å skje noe...Begynnte jo å teste i helgen jeg(litt tidlig) men da fantes det ikke antydning til strek...Tror dette er veldig individuellt... Har tenkt og ta en test nå snart jeg...skjer jo en del i løpet av dagen...hehe.. Foressten..jeg har lest at det ikke slår ut når en har el på alle,slik at det er mulighet for el selv om ikke den blir utløst på el testene;)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 14. november 2007 #65 Skrevet 14. november 2007 Jippi, da kom EL-slimet og jeg løp og tok EL-test med en gang og den ble positiv!! Sambo kommer hjem i kveld så dette var jo bare perfect timing Da er det bare å begynne kosingen, hihi!!
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. november 2007 #66 Skrevet 14. november 2007 Det blir nok bra:)Gleder meg til å begynne å teste her snart nå
Gjest Skrevet 14. november 2007 #67 Skrevet 14. november 2007 Hej!! Så heldig du er Hedda!! Venter og venter på positiv test her også. Teoretisk sett skulle jeg hatt EL i dag, og skjønner ikke helt det her, for i dag er det slim, det var det ikke i går, men testen like negativ... Tok faktisk en ny test i kveld bare for å sjekke, men den var også negativ ja. Men, egentlig så får det bare bli som det blir, vi får hoppe til køys og kose oss likevel, så har i alle fall vi gjort jobben Lykke til da Hedda, krysser fingra for deg nå!! Klems
Gjest Skrevet 14. november 2007 #68 Skrevet 14. november 2007 Hei alle sammen. Var hos legen idag, og da så han på ultralyd at jeg hadde EL på gang... Jeg trodde faktisk jeg hadde hatt det forrige helg, pga utskrapningen etter BO/MA, så feil kan man ta. trodde nesten jeg var gravid allerede, har hatt masse rare symptomer, var visst helt normalt, men kroppen spilte meg et puss. Så nå er det bare og stå på!!!! Da vet jeg iallefall helt sikkert at IKM er i slutten av uke 48!!! Jeg er så spent!!! Håper vi alle sammen kan ha hellet med oss denne mnd:)
Lady`83 Skrevet 15. november 2007 #69 Skrevet 15. november 2007 Hei:) Så gøy for dere som er igang med el...skjer jo ingenting her da...har bare sånn svak strek hver morgen....Fant ut at jeg hadde regnet lit feil da,har visst ikm 30nov...etter forrige syklus!!! Men et spørsmål???? Dere som har el nå,testet dere positivt lenge før el slimet kom?? Føler likom ikke på meg at noe er på gang...pleier og ha el slim hver syklus....hmm...!!! Har vært inne på den pernilles side og kikket på de forskjellige sekretene som kommer i løpet av syklusen,men kan ikke si jeg passer inn i den tabellen!!! Har prøvd å kjenne på livmoren da,og den ligger høyt(som er et tegn på begynnende el) og det gjør den,så det er jo et positivt tegn;).... Blir gal av å vente!!!jaja,dette ble visst en litt lang melding!!! Begynner bare å bli litt frustrert av den ventingen!!!
Lady`83 Skrevet 15. november 2007 #70 Skrevet 15. november 2007 Hei hei...Leste om el testene angående positivt svar...Det el sekretet kan jo være der i et par dager og det er ikke før på slutten av perioden med det el sekretet at en har el...Så du får sikkert en positiv el test i kveld el i morge;) Det tror jeg iallefall;);)Lykke til
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 15. november 2007 #71 Skrevet 15. november 2007 Den dagen jeg fikk EL testet jeg først på morningen, da var den negativ, men jeg hadde heller ikke EL-slim. Så kom EL-slimet på ettermiddagen og jeg løp å testet og da var den positiv. Men dette kan jo være forskjellig fra person til person... Får håpe EL kommer til dere alle snart, lykke til
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. november 2007 #72 Skrevet 15. november 2007 hallo alle sammen. vel fortsatt ik noe el her, så er skuffet. venter og venter, håper det komr snart ass. hedda: så bra at du har fått el, da er bare å kose seg i kveld ja:) jeg får se hvordan det går........
Gjest Skrevet 16. november 2007 #73 Skrevet 16. november 2007 God morgen jenter! Syns hele dette EL - test opplegget er litt merkelig jeg. Fortsatt ingen klar positiv test hos meg, men den har hatt 2 streker i menge dager nå (en svak). Det som jeg syns er rart er for det første at jeg vanligvis er svært regelmessig med tanke på syklus,og nå virker det jo i så fall som om den er i ulage (skulle hatt EL på onsdag). For det andre har jeg de siste par dagene følt at EL er over for min del. Er det mulig selv om testen ikke har vært klar positiv? Har også hatt en del stikninger på høyre side av magen siden onsdag, har noen av dere andre merket noe til det? Blir litt oppgitt av disse testene i alle fall... Ha en god fredag da dere Klem
Lady`83 Skrevet 16. november 2007 #74 Skrevet 16. november 2007 God morgen=) Til miemamma: Tror det er mange som de el testene ikke slår ut helt på,har hørt snakk om flere tilfeller iallefall som fortsatt blir gravide til tross for neg. el test...Stikkingen kommer sikkert av at du har hatt el i h.es... Idag er første gangen jeg har hatt en så tydelig strek på el...Men er langt ifra like sterk...Føler jeg blir litt stressa av de el testene jeg..pleier å ha helt normale sykluser,men ser jo ikke noe til det el sekretet som er så etterlengtet...!!! Lykke til igjen til alle sammen da=)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 16. november 2007 #75 Skrevet 16. november 2007 Hihi, jeg så på en oversikt over de mest populære trådene og denne lå på sjette plass! Vi er en pratsom gjeng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå