Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 8. november 2007 #26 Skrevet 8. november 2007 Heisann på dere Ja, jeg tenker baby hele tiden, er så superklar for å bli gavid nå. Synes det er alt for lenge til EL, selvom det er i neste uke en gang. Vi får desverre ikke prøvd hver dag siden samboeren min er pendler. Så jeg er helt avhengig av EL-tester. Men denne PPen har han heldigvis fri rundt den tiden jeg skal ha EL, så da slipper jeg å sette meg i bilen og rælle ned til han
Gjest Skrevet 9. november 2007 #27 Skrevet 9. november 2007 Heisann!! Nei, nå holdt tråden vår på å falle ut av sida, så nå får vi dytte litt Vil bare ønske dere en innmari toppers helg jenter Nå begynner det å nærme seg EL for oss, det er jo kjempespennende! Når begynner dere forresten å ta de EL testene? Jeg måtte bare prøve en sånn strimmel i går, har aldri tatt sånn før, men den var jo negativ enda selvfølgelig. Har hatt noen fine dager hvor det har skjedd mye, så har også fått slappa av litt med all tenkinga nå. Må prøve å roe ned litt tror jeg, ellers kan man bli litt for stressa av dette her! Følte at det ble litt klinisk i forhold til å ta EL test, men kan det være til hjelp, så okidoki Hva skal dere i helgen da jenter?? Har ikke store planer her, annet enn å tilbringe masse tid med godgutten vår etter en ordentlig turbouke på jobben. Også er det jo farsdag på søndag, og den må vi jo feire da Kos dere masse i alle fall - I will Klems
Aget Skrevet 9. november 2007 #28 Skrevet 9. november 2007 Heisan Har IKM ca.26 nov og testa pos EL-test allerede i dag:) Godt at vi hoppa i bingen i går,men det blir vel mer på hytta i helga:) God helg og kosing til alle dere i helga:) klemmy
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 9. november 2007 #29 Skrevet 9. november 2007 hei lady83. jeg har praksis på aker sykehus, sånn kirurgisk avd. ellers da jenter alt vel? vel jeg tenkte å begynne med el testene ila denne helgen. da tenker jeg å ta det sammenhengende i 6-7 dager. hvis jeg ik får noe el i de 3 første dagene, da tror jeg at jeg skll bestille en ny el test. vi får bare stå på alle sammen.i helgen skal jeg være mye på besøk. idag er jeg hos mamma, imorgen skal vi besøke en annen. så det blir mye frem og tilbake. hva med dere da? dere får alle ha en god helg. vi får bare dytte tråden vår oppover klem
Gjest Skrevet 11. november 2007 #31 Skrevet 11. november 2007 Da var helgen over..... Håper dere har hatt det bra og har fått slappet av litt, selv har jeg pusset opp hus i hele helgen, snart ferdig, vil inn til jul... Trenger litt råd/hjelp.. Jeg melde meg på tråden her siden jeg regner med at IKM blir rundt uke 48, siden jeg hadde utskrapning 22. okt. De sa på sykehuset ca 5-6 uker. Men nå skjer det saker og ting.... tror jeg inni hodet mitt iallefall... Forrige helg mener jeg at jeg hadde EL, mensmurringer og utflod. Denne helgen har jeg har jeg plutselig fått stikninger i magen, en liten stripe blod på papiret en gang på do, kastet opp plutselig her om dagen helt uten grunn, trøtt og generelt små ugg... i kroppen. Hva skjer??? Har jo vært gravid før, og dette var symptomene jeg hadde da, men er ikke dette litt tidlig å være gravid etter en utskrapning eller er det mulig??? Skal til legen i morgen for å ta noen sting etter en annen operasjon, så jeg kan jo høre med de, men blir bare litt forvirret.. Ellers noe nytt hos dere andre???
Gjest Skrevet 11. november 2007 #32 Skrevet 11. november 2007 Til miemamma: Ser forresten på profilen din at vi er like gamle og bor på østlandet begge to. Jeg bor i Sarpsborg.
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 11. november 2007 #33 Skrevet 11. november 2007 Hei igjen! Jeg har hatt en veldig fin helg. Har skrevet litt på en oppgave, på lørdagen gikk jeg på tur med en venninne og våres to hunder. Vi gikk 1,6 mil i ulent tereng. Skal si vi kjente det i beina etter på, hehe. Og på kvelden hadde vi Disney-kveld, og etter at vi hadde sett Peter Pan måtte vi bare se Finding Neverland med Jonny Depp. Mmmm..han er og blir nydelig Så det var min helg, jeg begynner forresten å teste EL i morgen Dere får ha en fin søndagskveld!
Maria_ Skrevet 11. november 2007 #34 Skrevet 11. november 2007 Hei. Heter Maria er 29 år, å skal ta ut spiralen på tirsdagen.Jeg veneter neste mens rundt 28november. Håper å bli fort gravid også denne gangen. Har 4 barn fra før, å har da blitt gravid med engang jeg slutta med pilla. Usikker på hvordan det blir med spiralen nå. Lykke til til dere alle sammen.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #35 Skrevet 12. november 2007 Heisann jenter! Og velkommen til Maria Da var helga over for denne gang, og jeg sitter her og spiser gulerot og skal prøve å være litt sunn har jeg bestemt meg for Hørtes herlig ut med en så lang gåtur i ulendt terreng, det gjør noe med kropp og sjel - og stive muskler, hi, hi For min del har det vært en deilig rolig og koselig helg. Har fått brukt mye tid sammen med veslegutt, og en god del tid på den store hobbyen min, scrapbooking, så har virkelig kost meg Feira pappaen i går, og skrev i farsdagskortet at nå håper jeg snart han kan få kalle seg tobarnspappa! Han er like gira som meg om dagen virker det som, så det er hyggelig! Ellers blir det jo kjempespennende å se om alle symtomene til jeaant virkelig er graviditetssymptomer da!! Krysser fingra for deg Begynte selv å teste EL i helga, men negativ enda. Eller det vil si at jeg kunne se en svak skygge i dag, og uten å tolke for mye, men bruke logisk sans så betyr vel det at EL er rett rundt hjørnet her. Så da er det bare å svinge seg i dagene som kommer Tror ikke sambo er så lei for det, he, he! Dette ble et skikelig skravleinnlegg gitt, men så godt å bare ha noen å lufte tankene med. Er liksom ikke akkurat noe å snakke så mye om med venninner enda syns jeg, kan hende de hadde gått litt lei da..! Men dere må ha en strålende mandag da jenter Og lykke til med prøvinga for oss alle, med tanke på IKM har vel de fleste på denne tråden EL sånn pluss / minus noen dager nå. Klems
Gjest Skrevet 12. november 2007 #36 Skrevet 12. november 2007 Heisan Maria, velkommen skal du være og lykke til:) Ny uke, nye muligheter...
Lady`83 Skrevet 12. november 2007 #37 Skrevet 12. november 2007 Heisann=) Endelig er vi skikkelig i gang,denne uka gjelder det!!! Har begynnt med sånne el tester jeg også, og har egentlig testet hver dag i helgen....Var egentlig innstillt på å få en positiv strek idag,men ingenting enda.. Denne gangen er jeg skikkelig innstilt på å få det til å klaffe,så nå er det å prøve hver dag og sove med pute under sete;)Håper på positivt svar i morgen da.....Skal vel etter planen ha el på torsdag,så da kan jeg vel se det i morgen???Lykke til alle sammen, får håpe alle kan vente en liten en i august=) Ha en fin dag!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. november 2007 #38 Skrevet 12. november 2007 IKM uke 48 jeg også. Er første pp, så denne mnd bestemte jeg meg for å sjekke dette med EL, etter over et halvt år med lavt stoffskifte (uten forklarlig grunn, og stabilt nå) og dermed ustabile og lengre sykluser. Har lovet meg selv å ikke bli en testoholiker, skulle bare finne EL. Og i går lyste det mot meg. Var litt rart faktisk, testen på morgenen viste neg. Så nå var det plutselig alvor. Vi har kost oss masse de siste dagene, så fra vår side har vi gjort jobben Får se om naturen gjør sin. Hehe.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #39 Skrevet 13. november 2007 Jeaant: jeg synes at du bør vente og se hvordan det går fremover. også kan du heller ta en gravd. test, da du egentlig forventer ikm. men symptomene dine viser jo tegn på at du kan være gravid. men vent heller synes jeg. eller så kan du jo ta en gravid test. hvis du vil.klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #40 Skrevet 13. november 2007 først velkommen til maria og skrekkblanda fryd. vel jenter jeg begynte å ta el test på søndag, og har ik fått noe positiv svar enda. så venter spent nå. nå ellers er ik formen så bra, har vært forskjølet hele helgen og er det også nå. det er ik noe godt med sår hals i tillegg. men det får gå over når det skal. ellers så får alle stå på, siden de fleste har sikkert el snart. lykke til jenter. ha en fin dag da. klem
Gjest Skrevet 13. november 2007 #41 Skrevet 13. november 2007 Hei alle sammen! Ja, spennende uke dette, ingen EL foreløpig hos meg i alle fall. Er det flere av dere som bruker EL tester fra billigtester? Jeg lurte nemlig på noe angående dem. For det første, er de like sikre? Og for det andre, jeg kan hver dag se positiv streken som en svak kontur etter jeg har testet, men den blir ikke på langt nær så sterk som teststreken.Skal den være der hele tiden, eller er det EL eller eller...?!? Og en ting til, har dere sex hver dag nå? Kjenner jeg blir litt stressa på det her, og det er jo liksom ikke hver dag at det faller seg naturlig å ha sex, og vil helst ikke at det skal bli en sånn teknisk greie at nå må vi... Hva tenker dere om dette? Ellers har jeg en skikkelig dårlig morgen i dag egentlig, ikke spesielt godt humør i dag nei! Må begynne å få lagt meg tidligere på kvelden tror jeg Ha en god dag dag da dere Og god bedring Pawri :=) Klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #42 Skrevet 13. november 2007 vel jeg har begynt å bruke clear blue sin digital test. har ik noe positiv el enda når det gjelder det å ha sex, så har det ik vært noe i de siste dagene. tenkte å se når jeg får el. jeg husker at forrige så stresset jeg veldig mye med det, så denne gangen tar jeg mer med ro. jeg føler at det må jo falle naturlig det å ha sex, ellers blir man så stressa pga det.
Mummimamma:-) Skrevet 13. november 2007 #43 Skrevet 13. november 2007 Jeg blir gjerne med og skravler jeg! Jeg tror IKM er i uke 48, er i 1. pp og tok ut hormonspiral før siste mens (27/10). Går og venter på el i disse dager, sist gang satt spiren på dag 19, så dette er spennende tider... Selv om vi nå prøver på nummer tre er det minst like spennende som med de to første...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 13. november 2007 #44 Skrevet 13. november 2007 hallo sessa og likkesøster, velkommen.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #45 Skrevet 13. november 2007 Paw3ri: Jeg må visst vente uansett. De sa på legekontoret igår at testen kan framdeles vise positiv etter jeg var ¨gravid¨ for noen uker siden... Må nok vente til uke 48 som jeg egentlig trodde, kjipt...
mollimams Skrevet 13. november 2007 #46 Skrevet 13. november 2007 Hei! Jeg hadde TR 3. nov, så her slenger jeg meg med! Noen som vet ca. når det er normalt å få EL?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #47 Skrevet 13. november 2007 Hei, og velkommen:) Tror egentlig det er veldig individuelt med EL, men den skal liksom være midt i syklusen, ca 2 uker før IKM. Har du prøve EL tester? Vet det er veldig mange innpå her som bruker det, selv har jeg ikke prøvd det, pleier som regel å kjenne når jeg har de, da har jeg mensmurringer og utflod. Håper dette var litt til hjelp:) Lykke til.
Mummimamma:-) Skrevet 13. november 2007 #48 Skrevet 13. november 2007 Jeg har litt lange sykluser, men ser på utfloden at det er eggløsning på gang nå, så jeg må skynde meg hjem fra jobb i dag:-)
Mummimamma:-) Skrevet 13. november 2007 #50 Skrevet 13. november 2007 Glemte å si at det er dag 18 etter tr for meg. Tror det vanligste ligger på rundt dag 14-16?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå