Gå til innhold

Skravle?? IKM først i uke 48...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

ville bare informere om at el testene mine har blitt sterkere gradvis....nå var den ikke langt unna kontroll streken....;) tipper det skjer noe i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,nå blir jeg skikkelig gal av å vente....Dette er skikkelig frustrerende.. igår hadde jeg ganske tydelig strek på el testen...idag, ikke like tydelig...Hva skjer,noen som vet??? Er så irriterendes å vente når jeg har vanligvis helt regelmessige sykluser og el slim... Var kansje noe igår kveld,men ikke sånn det pleier å være..Skjønner ingenting og blir veldig frustrert nå!!!!Idag er det dag 17 i syklusen,er det vanlig med el så sent?

Skrevet

Hi1 Jeg er også på da 17 i dag, hadde første dag av TR 3. nov. (stemmer ikke sant..?) Har kort syklus, men er aldri helt på dagen da. Har hatt EL for ca 1 uke siden, og har IKM 26. ( ca.)

Hvordan har dere det? Er fveldig spent her!!!! :)

Skrevet

Hei;) Jeg fikk tr 1.nov men hadde forrige månde syklus på 29 dager...så skal ha ikm 30 nov....Har du fått mange symptomer enda da(kansje litt tidlig å spørre om;)).

Skrevet

Hei Lady`83! Har mye stikking i den ene siden, det er det eneste. Dette blir skikkellig spennende! Du da, merker du noe?

Lykke til da, blir artig å følge med alle på lista her når det nærmer seg :)

Skrevet

Hei - og god lørdag!

Til lady`83: Jeg ser at det har skjedd akkurat det samme hos deg som hos meg. Etter flere dager med 2 streker, men ingen helt på linje med kontrollstreken, var det plutselig ingen teststrek i dag i det hele tatt! Og jeg tenkte fader også! Men, det styrker egentkig bare mistanken min om at EL var sånn rundt onsdag / torsdag for min del, og at testene ikke klarer å fange det opp ordentlig. Og vi har jo IKM ca samtidig, så da håper jeg det gjelder for begge :) Mulig jeg tar helt feil også, men pleier som regel å være veldig regelmessig jeg, så kan nesten ikke skjønne at jeg skal ha EL så sent nå.

Dere andre da, hvordan går det? Noen merket noe enda? Er vel helst litt tidlig. For min del er det ingenting å snakke om, annet enn litt stikninger, og det kan jo være hva som helst, så får bare leve i spenning :)

Klems

Skrevet

Hei;)

Begynner å bli ganske sikker på at jeg hadde el igår,har tatt to tester idag som har blit mindre tydligere en igår(igår ble den veldig tydelig)...Jeg pleier egentlig å ha el slim ,men har ikke merket så mye til det nå..ellers pleier jeg ikke kjenne el min...Men tenker kansje at i og med at vi har hatt så mye sex(hver dag) kan det hende jeg ikke merker det på samme måte som ellers...;) Har iallefall prøvd hver dag i over en uke, og gjør det resten av helgen også så får vi se hva som skjer...

Foressten!!!!:Hvis vi blir gravide,holder det lh nivået seg så høyt at en kan se det på el testen frem til ikm...??????

Skrevet

Jeg tror at lh nivået synker rett etter eggløsningen. Da er det et annet hormon som overtar. Progesteron? Men, jeg er ikke sikker altså..

Skrevet

hei sann. vel jeg begynner å bli litt frustrert nå, skulle hatt el, men det viser seg ik det på de el testene jeg har tatt, er veldig skuffet :(

har hatt og testet hele denne uka nesten, unntatt en dag. skjønner ik noe.

Skrevet

Til pawri: Hvordan tester testet du med da?Har brukt de fra billigetester og har ikke fått positivt svar,men ganske sterk strek...har du fått noen strek i det hele tatt...Og har du testet på ettermiddagen(el to ganger om dagen?)

Skrevet

jeg har testet med clear blue sin digital test. har testen bare på kvelden. :(

Skrevet

Dette er så spennende! Hadde el på tirsdag og synes allerede jeg har lyn og mensmurringer i magen... De to foregående gangene har jeg merket festinngen veldig godt, så får vel en pekepinn til uken. Holder nesten ikke ut!!!

Skrevet

Så var det mandag gitt! Helga gått kjempefort, skulle så gjerne hatt et par fridager til :) Men, men, det er jo bra at tida går fort, sånn at man kan teste etterhvert ;) Er veldig usikker på hvordan dette har gått, anser meg ferdig med EL, selv om jeg ikke har fått klart positivt svar på EL test. Føler veldig på meg at jeg har hatt det, så får vi bare se.

Til Pawri og dere andre som strever med å få positivt svar på EL test: Fortsetter dere å teste? Nå var det tomt for strimler hjemme, men ser nesten ikke noe poeng i å fortsette å teste. Ka dokker sei?

Ja, da er vi vel snart over i runden med å diskutere symptomer tenker jeg :) Noen som har merket noe enda??

Ha en toppers dag jenter, og tvi tvi for forhåpentlig mange spirer her nå :) :)

Klem

Skrevet

Hei hei;) hvordan går det med dere??Jeg syntes dagene blir lange og gleder meg kjempe mye til å begynne å teste eller merke symptomer=)Nå har vi gjort det vi kan så nå er det bare å vente å se...

Til dere med symptomer: Hvor lenge har dere att sympt.? Og er det veldig vanlig å kjenne festningen?Det er vel 6-10dager etter el ca?

Gleder meg sånn nå at jeg blir helt dårlig....=)=)Foressten..Jeg har målt temp hver dag...og rundt evt. el hadde jeg 35.9 i ca tre dager...har lest at temp skal gå mye opp etter el men ligger nå på 36.5 etter 3 dager..er dette normalt???

Lykke til alle sammen=)

Lykke til alle sammen,håper det fungerer for alle sammen;)

Skrevet

Enda flere spm jeg...(sorry)...!;)

Er dette symptomer el forvirring...?

1.Vondt i korsryggen på lørdag(dag etter el)

2.Hadde igår og idag vond smak i munnen liksom og ting lukter rart..?

3.var små kvalm i hele går?

Litt tidlig kansje..men men..

Skrevet

Ja, nå er EL over for min del. Men jeg har hatt små mensen murringer som kommer og går både i magen og i korsryggen helt siden EL. Vet ikke helt hva det skal bety? Pleier ikke ha det sånn, tror jeg da, for jeg pleier heller ikke fokusere så mye på det området av kroppen som jeg gjør nå ;) Også er jeg blitt litt syk, ekstremt vondt i halsen (vondt å prate) og bittelite feber. Håper ikke det har noe betydning for det lille frøet som eventuelt er der...

Lady'83: Jeg kan desverre ikke svare deg på spm, er ikke så god på sånne symptomer...

Skrevet

hei sann

miemamma vel jeg orker ik å teste meg mer, blir så lei av å se negative el test hele tida. håper det klaffer selvom det ik viste noe positiv el test. håper virkelig på det

ååå er veldig spent ass. det nærmer seg neste uke nå. håper TR holder seg unna.

jeg har ikke noen symptomer enda nei.

vi får bare krysse fingrene og håpe at vi alle blir gravide snart :)

klem :)

Skrevet

Hei!

Denne pp er første gang jeg har brukt el-test (CB digital) og i følge den hadde jeg el 11.nov. I dag har vært en rar dag, det virker som at det skjer noe i magen min. Kan være det bare er ønske tenking? I tillegg har jeg vært veldig oppblåst.

Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men det er vanskelig å unngå...

IKM om en uke, får håpe helgen kommer plutselig :)

Andre som har symptomer???

tvi tvi alle sammen!!

Klem

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå er det veeeeldig lenge siden jeg har vært her inne. Driver med oppussing av hus, vil gjerne bli ferdig med maling før neste helg, tilfelle jeg er gravid...... Er så spent!!! Følte litt misunnelse idag, fikk akkurat vite at svigerinnen min er påvei til føden.... Håper på det om 9 mnd jeg og...

Litt spent på testing neste helg. Ikke helt sikker på IKM, men finner nok ut av det.

Forresten var tråden falt ut av første siden.... Vi må visst skravle litt mer...

Klem

Skrevet

Hei jenter!

Hvordan går det med dere i dag? Noen symptomer på gang?

Jeg er nå på dpo 10 og har null symptomer... kjedelig! Vil så gjerne være gravid!

Noen andre som skal på julebord til helen? Hva skal dere gjøre ang. alkohol?

Skrevet

Hei hei;)

Sitter å leser til eksamen jeg,virker som tiden går litt fortere da;)Tror ikke jeg har hatt noen ordentlige symptomer enda gitt og skjønner ikke at tempen ikke stiger...???hm...Dette er 4(el.3) dagen etter el...og tiden går saaaaakte.....

Ser at det er så mange som får smerter i magen osv...er det vanlig el??Sitter å venter jeg da...;)

Skal på julebord neste helg,så da veit jeg jo forhåpentligvis svaret=)

Skrevet

Lady`83 - har ikke tempen steget i det hele tatt etter el? Er du sikker på at du hadde el for 3-4 dager siden? Knaskje den kan være litt forsinket? Trodde alltid tempen steg etter el...

Skrevet

Tror jeg har hatt el,har ganske normal syklus 29dager...Så på dag 16 Var det den tydligste streken på el testen, tempen sank fra 36.4,36.1 til 35.9 og lå lav i tre dager(tors-lørd) Søndag steg tempen til 36.5 og har holdt seg der...Har normal veldig lav temp...hva tror du???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...