jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. november 2007 #176 Skrevet 27. november 2007 hallo alle sammen. har dere begynt å teste???ik jeg. men har heller ik noe symptomer. venter og ser om det TR komr. lykke til da jenter.
Liagora med 2 jenter Skrevet 27. november 2007 #177 Skrevet 27. november 2007 hadde ikm på søndag..neg tester, men ingen tr enda. Så håpet er der jo.
LinePine85 Skrevet 27. november 2007 #178 Skrevet 27. november 2007 Her ble det også en positiv test i dag. Mine symptomer har vært og er ømme pupper,har hatt det i en ukes tid,kjempe trøtt,mensmurringer som kommer,for så å forsvinne en liten stund,og så kommer det tilbake igjen...sånn har det holdt på i tre dager nå,uten at TR har kommet...så krysser bare fingrene for at den ikke kommer heller. Klarer liksom ikke føle meg helt trygg på at testen viser det riktige resultatet. Men det er sikkert fordi jeg aldri har gjort dette før. Ellers går jeg faktisk mye på do og tisser. Noe som visstnok kan forkomme tidlig,tidlig i begynnelsen. Lykke til,til alle andre som er her inne også!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #180 Skrevet 27. november 2007 Klarte ikke vente, måtte teste ikveld. Har vært så kvalm, blir bare verre og verre, og gjett hva....... Testen var positiv!!!!!!! Må bare komme meg til legen, håper det går bra denne gangen da..... Sender masse babystøv til dere andre ********************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 28. november 2007 #181 Skrevet 28. november 2007 Åh Jeaant - er SÅÅÅ glad på dine vegne!!! Gratulerer så masse masse! Litt trist for at vi ikke fikk følge hverandre videre, føler vi har en del til felles på tidligere opplevelser, men kanskje kommer jeg over ved neste IKM. Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, må nok sjekke hvordan det går med deg etterhvert! Godklem fra meg Til Pawri - hvordan går det??? Og Lady'83, tatt ny test eller? Her prøver jeg å manne meg opp til en ny pp, skal love det blir mye kos på sambis i desember :)
Lady`83 Skrevet 28. november 2007 #182 Skrevet 28. november 2007 Go`morgen!! Gratulerer til dere som er gravide,så koselig!!Tok en test igjen idag og den var neg. har ingen symp heller...ømme bryst,men pleier å ha det før ikm... har ikke ikm før fredag men har på følelsen at jeg ikke er gravid... Så da blir det å prøve på nytt i julen...Da tror jeg, jeg må slappe av mer...ve ikke om jeg kommer til å innvestere i el tester heller...uff,dette er kjipt...men men...da er det jo vår tur neste gang håper jeg;) Hvordan er det med alle dere andre? Noen andre som ikke har symptom og venter ikm???
Gjest Skrevet 28. november 2007 #183 Skrevet 28. november 2007 Jeg venter ikke før til lørdag =) Men har ingen symptoner og ingen tegn så det blir nok ikke noe spire hos meg riktig enda =) Tester til mandag om ikke TR har kommet før.. Men gratulerer så mye dere som har blitt gravide =)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #184 Skrevet 28. november 2007 Til miemamma: Vi sees nok snart på 1.tri:) Har egentlig en god magefølese, men likevel vil jeg på tidlig UL for å se at alt er ok pga av det som skjedde sist. Så forsøker å holde jubelen litt tilbake til etter jeg har vært der. Kommer inn hit innimellom for å sjekke hvordan det går med deg:) Kos dere masse i desember...... Klem:) Til alle sammen: Masse, masse, masse lykke til:):) Håper det blir noen flere augustbebiser...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 28. november 2007 #185 Skrevet 28. november 2007 åååå så heldig du er jeaant. gratulerer så masse. ønsker deg lykke til med den voksende magen klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 28. november 2007 #186 Skrevet 28. november 2007 hallo miemamma. jeg vet ik åssen det går her. har ikke noen symptomer, så føler at jeg vil få TR snart. skal ihvertfall få det til imorgen. ellers så får jeg bare vente og se åssen dette går. du får ha lykke til i neste pp da......
Gjest Skrevet 28. november 2007 #187 Skrevet 28. november 2007 Tusen takk:) Skal på UL17.des, så da får jeg forhåpentlig se at alt er ok. Du da? Har du testet eller er det ikke IKM helt ennå? Uansett, lykke til:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 29. november 2007 #188 Skrevet 29. november 2007 sånn folkens skulle ihvertfall ha fått tr idag, men har ikke fått den enda. venter noen dager til og ser hvor lenge den holder unna. håper virkelig at det har klaffet for meg denne gangen. men jeg har begynt fått den første symptomet da hehe. skikkelig stikkinger i brystet. ømme. det er det eneste jeg har begynt å få nå. ååååå. jeg skal vente med å teste.....får se hvor lenge TR holder seg unna. klem og kos
Lady`83 Skrevet 30. november 2007 #190 Skrevet 30. november 2007 Go morgen;) Idag el i morgen skal jeg ha ikm ...har testet neg. idag så da blir det vel ikke no spire på meg denne pp...uff,kjipt tanke altså...har gledet meg fryktelig mye;) Lykke til alle sammen!!!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #191 Skrevet 30. november 2007 Til Lady'83: Så leit å høre at du også har fått negative tester... Vi ville jo så gjerne, men slik ble det da ikke. Men, vi får lage årets beste julegave vi da, eller ka du sei ?!? Begynner å bli tomt på denne tråden nå, så lager en ny en jeg - hopp over dit da Til Pawri: Håper og håper for deg! Let us know soon Klems
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 30. november 2007 #192 Skrevet 30. november 2007 hallo jenter. da har jeg ikke fått TR idag heller. jeg synes at det er bare bra at den holder seg vekk hehe. har bestilt gtester på nettet, så jeg skal begynne å teste når jeg får det i posten. er veldig spent nå. håper jeg ikke blir skuffet denne gangen. god helg da .klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå