Gå til innhold

SVAR HELT ÆRLIG NÅ, JENTER!......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her følgte det med en nettingtruse med uhell.... Tror de hadde sett rart på meg hvis jeg kom tilbake med den :) Kastet den i søppelet jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,nettingtruse kan jeg forstå,det bruker en jo ofte der inne og kommer kanskje ikke på å bytte når en skal hjem.

Skrevet

en annen ting,en trenger ikke to pakker bind før en kommer seg til butikken.En kan jo enten stoppe på butikken når en skal hjem,eller ta en tur ut dagen etter og da trenger en ikke to pakker med bind.

Skrevet

hadde med meg 1 nettingtruse og 3 slike store bind, noe tena greier.. Men fikk lov da, så jeg stjal ikke

Skrevet

Jobber også på sykehuset selv, men tok med meg 3 nettingtruser hjem. Følte at sykehuset burde være takknemlig for at jeg har sliti rompa av meg for dem mang en gang - for slikk og ingenting! Så der fikk de den!

Skrevet

Jepp, jeg stjal et rosa pledd og noen store kluter :-)

Skrevet

Vi fikk med et helseteppe, men var ikke med vilje da. Har teppe enda som d står helsevesen på.

Skrevet

Til HI!

Håper ikke den stakkars babyen din blir "kriminell" som voksen, slik som moren....men er vel stor fare for at det ligger i slekten din !!

Skrevet

HEHEHE! Hadde de hatt rosa tepper på sykehuset når jeg var, så hadde jeg nok tatt det også!

HI

Skrevet

nei, ikke en gulpeklut engang - har ikke samvittighet til slik. Som sykepleier vet jeg at avdelingene har trang nok økonomi som de har - syns faktisk ikke det er greit å stjele med seg noe som helst!!

Skrevet

Anonym kl 19.20 Får du ikke lønn når du arbeider???

Skrevet

tok med meg et helseteppe slik at hunden skulle kjenne på lukta det babyen.

ellers ikke noe.

Skrevet

Jeg håper at de som stjeler når de er på sykehuset,får en sykdom og at de får en laaaaaaaaaaaaang ventetid i kø,der de ikke fungere nesten i det hele tatt.

Skrevet

OJIDAA, mammaen til liten og stor!

Det var en veldig stygg tanke å ønske noen pga et helseteppe og bind!

Skrevet

syns ikke en blir kriminell av å ta en liten ting med hjem. e rlitt forskjell på ting. men e rmin mening. men skal ikke ta med alt hjem ta. en får stå for det en gjør

Skrevet

Reiste hjem 24 t etter fødselen, og fikk beskjed av jordmor om å ta med meg nok store bind/bleier og nettingtruser, og det gjorde jeg så klart. Hadde ikke klart meg uten.

Skrevet

Helt ufrivillig tok vi med en smokk som vi fikk på prematuravd.. Jeg leverte den aldri tilbake så en kan jo si at vi stjal den på et vis... Den havnet bare sammen med tingene våre og ble oppdaget da vi var kommet hjem...

Skrevet

å ta med seg noe som ikke tilhører en selv er å stjele - å stjele er kriminelt uansett hvor stort eller lite det er!

Hvorfor der det liksom lov å stjele fra sykehuset?? - Ville dere stjelt dette her på butikken om dere trengte det og??

Skrevet

Nei men fikk med meg 4 bind og nettingtrusa jeg hadde på meg. mannen min stjal en gulpeklut som han brukte til lommetørkle:)

Skrevet

Tok en av de skjortene som de hadde på seg der.. Hadde bare med en body, og akkurat da den var kommet på og vi var klare for å kjøre hjem, så tissa hun gjennom bleien og bodyen ble våt.. Har ingen store planer om å levere den tilbake..

Skrevet

Hehe må le av de som fikk med seg ting og tang "ved et uhell"...

De fleste kommer inn med kun en bag og den pakker man jo sammen igjen når man blir skrevet ut....Oisann der kom helseteppet også med...Nei den kjøper jeg ikke;-)

Da er deg sannelig bedre å være ærlig å si at jeg stjal med meg det og det...

Synes forøvrig det er ganske frekt å ta med seg helsetepper, laken osv....

De er jo i tillegg temmelig utslitte og alt man har/får, er det ikke artig å bruke det i stedet ?

Skrevet

Joa, men skulle hatt mer i lønn. Sykepleiere tjener ikke mye.......................................................... Dessuten jobber jeg endel overtid, tar sjeldent betalt for det. Da blir man sett på som smålig.

Skrevet

tok med et dynetrekk m elefanter på og en flaske klorhexidin til navl stell;)

Skrevet

Hahaha, nei vet du hva. Jeg stjeler ikke fra de fattige!

Skrevet

mange forskjellige oppfatninger her. har absolutt ikke dårlig samvittighet å ta med seg noe fra sykehuset. tok med meg helseteppe å hadde gjort det igjen. å står for det.

men syns det er drøyt å ønske noe syke. vi mennesker er forskjellige noen syns det er greit mens andre liker ikke det.

ha en flott kveld.'må le litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...