Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Stjal du noe fra fødeavdelingen på sykehuset? Jeg tok med meg 2 pakker bind, et helseteppe og 3 gulpekluter. Flere med ønsker å lette sitt hjerte?
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg tok med meg en lekker nettingtruse:) (jeg glemte å ta den av før jeg reiste, men den havnet rett i bosset her hjemme...)
2 Hærligheter! Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hehe..tok me meg ett helseteppe og noen gulpekluter ja..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Ja, men det var ikke med vilje. Fikk med meg lakenet han lå på i den "boksen"...hehe. Men den var så utvaska at jeg kastet den når jeg kom hjem.
Solita 79 Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Seriøst?! Tok du alt det der? Om alle de 60 000 som føder barn her i norge skulle gjort det samme, hva hadde blitt igjen til sykehusene da? Og hvorfor går helesnorge med underskudd sier jeg da, så avdelinger må legges ned. Ikke rart kanskje når man leser sånt her. Håper virkelig det ikke er mange flere som deg. Men jeg skal da si, jeg SPURTE om å få med meg et par bind. Så jeg fikk lov å ta meg meg 4 stk bind og 3 stk nettingtruser. HVorfor i alleverden syns du det var din rett og ta det der? Har du så dårlig råd at du ikke kunne kjøpe disse tingene selv? Si i fra neste gang du skal føde, så skal du få dette av meg..
wirre;o) Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg får dårlig samvittighet bare jeg tar med meg gratisprøver ut av butikken uten å kjøpe noe... Dessuten gidder jeg ikke gjøre meg til kjeltring for så lite:) Tenk om alle skulle gjort som du- da er det ikke rart om man må begynne å betale for disse tingene istedet.
En liten mamma Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 I all verden, det falt meg aldri inn å ta med meg noe fra sykehuset! Penger til bind har jeg selv, og mitt lille gull skal da iallefall ikke ligge i helsetepper som 250 babyer har brukt før henne! Det må jeg si jeg syns var rett og slett barnslig, hvorfor stjele noe som hadde kostet deg så lite? Ser ikke helt poenget!
MammaDilla Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Nei, jeg har penger til å kjøpe det jeg trenger.
silhah og emilie Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 jeg fikk faktisk med meg et lass med nettingtruser, bind osv jeg...
Circe Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Nei, det gjorde jeg ikke.. Men sist jeg fødte tok jeg med meg sånne vaskepapir. Hmmm... aner ikke helt hva de heter. Men de du bruker i stedet for våtservietter. Syns de var så kjekke.. Men da visste jeg ikke at man faktisk får kjøpt dem selv. Men det vet jeg nå... hehe.. Syns ikke man skal stjele med seg fra sykehuset. De har dårlig nok råd fra før av. Og det går bare ut over de som skal føde etter deg
PinkBaby♡ Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Nei ellers takk , kjøper det vi trenger jeg. Ikke vil jeg at jenta mi skal ligge i noen stjelte tepper heller.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 hehehehehe det tenkte jeg ikke på da jeg var der..var jo heelt "Rusa" men jeg tok med meg 5 bind og 5 nettingtruser:) di var så behaglige og bruke:) elska di nettingtrusene og di stooore vindene fra sjukehuset!
Skrømti Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Nei det gjorde jeg ikke. Hadde ikke tenkt at det "gikk an" engang før du spurte. Men jeg får kannondårlig samvittighet bare jeg tar en drue i butikken uten å betale for den. ( men det er eneste stjelinga jeg tillater meg og da.. )
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Tok med meg en tåteflaske. Tenkte at det var bedre at jeg tok med meg den enn at jenta kanskje ikke greidde å bruke de nye som jeg hadde kjøpt til henne. Vi bor mange timer fra syehuset og siden hun var under 2500 g da vi reiste derfra var jeg livredd fo r å ikke få i henne nok mat. Lurer på å levere den tilbake...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 Tok med meg en nettingtruse og en sondeslange (brukte den til å gi mme samtidig som lillegutt sugde fra puppen pga lav melkeproduksjon rett etter fødsel). Regner ikke det som å stjele... Sånne ting er vanskelig å få kjøpt selv. Falt meg ikke inn å ta med noe annet.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 2 nettingtruser og en gulpeklut.. Men, det var et uhell!
LadyLuck & Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 5 sånne i senga... et dynetrekk til småtten x gulpekluter endel bind (de stooore) (oi..litt klepto jeg...)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Vet dere hva jeg synes det er lavmål når en begynner å stjele slike ting.Noen sier at det er uhell,det de har fått med seg,vel hvordan går det ann??? Slike folk som stjeler fra sykehus burde straffes hardt.Det er lav nok økonomi i helsevesenten om ikke slike lavmåler som dere skal stjele i tillegg. Er det noe en absolutt trenger og regner med at det går en dag får en får tak i det,som ei nevnte at hun spurte om å få noen bind,helt greit,men å stjele med seg pakkevis,nei vet dere hva.Lavere går det ikke ann å komme.
LadyLuck & Skrevet 15. april 2007 #20 Skrevet 15. april 2007 men fikk lov å ta det da... spurte, og jordmor kom med
Murmeline Skrevet 15. april 2007 #21 Skrevet 15. april 2007 Så ei dame med vogn for en stund siden, hun hadde helseteppe over vognen for å unngå sol på babyen, det var sånn helsevesen-helseteppe, stod helsevesen over hele teppet.. Hadde hvertfall ikke turt å gå rundt slik. Hei, jeg stjeler fra sykehuset liksom... Uff...
Big mama;) Skrevet 15. april 2007 #22 Skrevet 15. april 2007 Nope ingenting...tenkte ikke på det engang...vi hadde med egne klær som hun hadde på seg på sykehset også...ville ikke at hun skulle ha de klærne som alle andre hadde brukt..hehe litt hønemor.. Synes ikke man ska stjele..uansett..det er en prinsipp sak
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 15. april 2007 #23 Skrevet 15. april 2007 Tok ikke med meg noe som helst. Det falt meg ikke inn å tenke på det engang!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #24 Skrevet 15. april 2007 Jeg har ingen dårlig samvittighet for det i det hele tatt! Bindene tok jeg for å ha nok til jeg kom meg i butikken. Hadde kjøpt noen digre Saba-bind og de ville jeg ikke bruke. Sykehuset hadde Libresse nattbind som var sååå behagelige! Gulpeklutene var så store at hun bruker de under hodet om natta for ikke å gulpe på lammeskinnet. Helseteppet tenkte jeg å sende tilbake, for det tenkte jeg de kunne trenge, så det blir gjort etter hvert. HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #25 Skrevet 15. april 2007 Jobber på en kirurgisk avdelig på sykehuset og jammen er det mye frekke folk! Spesielt utlendinger. De har med hele familien på avdelingen og alle skal ha mat.... En gang var det noen som prøvde å gå igjen med 2 pakker med bleier og flere av lekene på avd!!! De trodde det var gratis... halloooo!!! Hvor frekk er det mulig å bli!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå