Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Hei damer!

I dag våknet LH kl 5 og var våken i to timer før han sovnet igjen. Ikke første gang det skjer denne uka.... Why? Sov så til 8:30, så det hjalp litt på komahuet mitt. Men etter at vi sto opp har han bare sovet 15 min, WHY??

Gleder meg til A kommer hjem fra steinplukking....

Og så til tippinga:

Pt: 8865 g (+130)

1D: 8835 g og 69 cm (+100)

Cat: 8820 g (+85)

Molait:8740 g og 69 cm (+5)

Tiny: 8890 g og 68,5 cm (+155)

Svanine: 8900 g og 70 cm (+165)

Og siden LH nå er 8735 g og 68 cm, betyr det at Molait vant. Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liv er på besøk hos tråddamene idag?!

Hun har vært innom her en tur også :)

Tiril sov 2 1/2 time på sin første lur idag (og det er lenge siden den har vært så lang), så jeg satt bare å ventet på atr hun skulle våkne sånn at vi kunne gå ut..

Kom oss ut i det fine været og trillet bort på bs (kjøpe refill til bleiebøtta) og en tur på city (is og se etter solhatt). Ruslet litt rundt ute og handlet litt mat før vi satt oss på torget og koste oss. Tiril skulle gå litt rundt vogna og plutselig så hun en hund og la på vei etter den.. hehe.. På tur over torget med sin krabbestil :) hehe...

Turen ut resulterte jo i at det ikke ble noe særlig soving.. Hun skulle bare se på alt og helst gå rundt der vi var så til slutt stod hun i vogna mens vi trilla hjem! Seler er en bra ting ja!!!

Middag, leke ute, BÆSJ og bad før kveldsgrøt og melk.. Slokna kl 18 den lille snella :)

Er som sagt før helt på bærtur når det gjelder vekttipping.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. tipping så må jeg bare si at noen ganger er man så close, mens andre ganger er man yet so far away - skulle ikke tro det var mulig :o)

Er syk i dag jeg :o( Har vondt i hele kroppen, feber (38,3) så ikke kjempe masse da, men øm allikevel. I morgen skal vi ha 1 del bursdag for C. Da kommer søs med fam og pappa med kone - gleder meg skikkelig til det nå. G flyr rundt og varter opp, laget kyllinglår og jeg hadde såå lyst på, fikk trøkka innpå 1 (og jeg kan glætt spise 3) da var jeg helt kapputt... Ikke moro!!

Jo også er det A da... Som noen kanskje husker fortalte jeg her på nyåret (ca jan til mars) at A går på lykkepille. De pillene har han definitivt sluttet på. Lurer snart på om ungen min har personlighetsforstyrrelser jeg altså ;P Nå er han så grinete at jeg blir tussete. Piper i han HELE dagen. G er tålmodigheten selv, men i dag ble selv han litt tussete.

Skal opp på fanget - sutre grine lener seg ned vil ned igjen. Settes på gulvet - hyle. Går vi på kjøkkenet - hyler enda høyere. Går vi forbi han uten å ta han opp - ojoj da snakker vi desibell altså. I går var vi i bursdag og de to andre ungene leker og koser seg. Mens min, står oppetter bena mine og piper, stort sett under hele besøket, minus de 45 min han sov (var der fra 12-1530)... Han leker (maks et par min av gangen) før han ser bort på oss, kommer krabbende og begynner å sutre - blir sprøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø... Få tilbake ungen min med lykkepillene. Hele tiden trøster jeg meg med at han i alle fall sover på natta og alltid har... Noe må det jo være her også, men sukk... Det var dagens blæh...

Jeg synes forresten vi skal kunne si hva vi vil her inne. Skulle vi tråkke noen på tærne, so what - det er vi i så fall ikke de eneste som gjør. Og vi mener stort sett i alle fall ikke noe vondt med det - og my god, hvor ofte skjer det a, så godt som aldri spør du meg...

Vet ikke om vi får kommet på hoppeland på tirs, da vi skal i åpen barnehage. Men kommer til Tiny på tors. Og blir gjerne med på hoppeland en annen dag.

Dustete dustete dustete barnehage - gud jeg legger alt for mye tid og bekymring i det der, men ska´n gjørra a?? Cat - dagmamma, hihi?? Kunne jo vært koselig :D

Neste runde med brev blir sendt ut 27 april har jeg hørt... (det ble visst en liten blæh til det...)

Ellers håper jeg alle har en fin kveld og natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo prøve å holde liv i denna tråden da...

Fikk hjem 1 stk veldig møkkete mann etter steinplukkinga, han så ikke ut. Heldigvis hadde han mange til å hjelpe seg, så de ble ferdige på én dag. I morgen skal havren sås. Trenger avlastning, jeg!!

Rart det med A da, Pt. Vet ikke hva det kan være, jeg, men håper det går fort over ;-)

LH begynner å løfte litt på rompa, og kommer seg litt rundt, selv om han ikke krabber ennå. Legen på hs sa at han er sterk. *stoltmamma*

Hva skjer 'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i 80 års dag i dag vi da O sin oldefar

Det gikk så fint atte

begynte kl 16. O spiste ca 12.30 før vi freste ut i noen butikker og han sov. så var det skift og i selskap. Mens vi spiste så slo det jo oss at han ikke hadde spist siden 12.30 og da var klokken 17+ Litt lenge i grunn.

han la seg 20.00 men våknet av gjestene så han var våken til kl 23. Blid hele tiden

gikk vel høre 97 g at "såååå blid gutt næmen er han sååå blid bestandig"

Han gliste bare han fikk oppmerksomhet og oppmerksomhet fikk han he he.

I natt tror jeg seriøst jeg kunne skutt gubben eller ikke skutt men grisebankan i alle fall

O. våknet kl2 FØR pappan hadde lagt seg jeg gikk opp og byset, Dusten kom ramlende inn for å legge seg, og jeg spurte om dyra var luftet - nei medisinert - nei

Ja da får du overta her så går jeg ned og ordner. PHØ dusten legger gutten i sengen sin og legger seg i sin buldrer drittunge og går tilslutt opp å bysser.

Når jeg kommer får jeg høre at ALLE barn sover natten gjennom og at JEG har ødelagt ham At jeg gjør noe galt åååååååååååååååååååååååååå jeg blir så sint SINT

Han sov så videre til 08.39 mm deilig

I dag innrømmet han sin egen urimelighet, men hva gjør man

Kommer aldri til å få hjelp med natt avvending i allefall

godt jeg ikke tippa simba hadde bommet grovt sikkert + 200

Glemte å gi svar på Os vekt for 3 uker siden jeg bare to tipp så det rant ut i sanden

han veide 10270 og var 74 cm lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg åpnet melkekartongen i feil ende. Så irriterende. Håpe vi drikker den opp fort for slikt er å få vondt i magen av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv i tråden? Synes det er ganske mye her jeg etter et døgn av. Var hjemme i hele går. Eller gikk 3 turer da (at jeg ikke er slank og lekker skjønner ikke jeg med all denna turgåinga) men var noe hele tiden så fikk aldri satt meg til her. E krevde sykt mye oppmerksomhet i går.

Skal vi se da..

Er det du sier Sessa?? Er vi på åpent forum?? IIIIk!!

Jovisst er jeg i bra lys. Jeg er og veldig bra i dempet lys;) og pt mente ikke at vi slenger om andre her, men alt vi slenger om oss selv! Ganske mye jeg sier her inne jeg ville brukt anonymknapp på "der ute". Eller..jeg hadde sikkert driti i anonymknappen, men burde kanskje brukt den? Nei men er litt sånn at man glemmer alle der ute. som at det bare er vi som leser. Kanke skjønne at folk gidder lese jeg da men. Er vi virkelig såå interessante? Kult ess:)

Nei verden er ikke stor...fant ut for 2 dager siden at jeg er omringet av bim/dibbere! Døtte meg 5 stk innen en radius på 1km jo! Sykt..

Så du tror det du svana..dett tror ikke CE! Nei men natten var meget bedre. (han har vært så snørrete og tett at jeg har latt det ligge sålenge) Spiste masse kl 00.30. Sov til 04.45. Våken til 06.45 og sov til 9!! Jeg tok første timen og far den andre. Nå krabber han nesten ut av kurven så må bytte til rommet hans og da tar vi nok natten samtidig. Eller er det lurt å bare bytte litt rutine om gangen? Hva tror dere?

Herk han mannen din kan du legge ut på finn.no vet du. Trukke du får så mye for ham, men om du setter gratis ved henting.... *moserballenetilherkmannenidøra!* Har ofte mye av samme her. M er håpløs om natta. Han er liksom ikk ehelt våken og da renner det eder og galle. Såå lei seg dagen etter og sier at jeg må da ikke høre på ham om natten men hallooooo!! Grow up! Som du leser over ang natten..vet ikke jeg..kanskje jeg skal printe ut en leggelogg for de siste mnd. og sende Hr.Herk? Da skal du få se ødelagt unge da! Og faktisk så er det ikke alle som sover igjennom ved 8 mnd. men de fleste tar avenninga rundt da. Min sambo la seg rundt 7 i dag han da... Åffer MÅ man sove på sofa HVER natt a? Og så klage på at man er trøtt? Når man legger seg på sofa 2. Sover til 4. Opp og i seng. Opp kl 7. Så er man trøtte hele ettermiddag/kvelden og orker ikke gjøre stort. Fra 24-02 derimot kan vi mekke bil og gjøre annet dill. Kanskje vi skulle legge de ut sammen? 2 for prisen av 1 liksom? ;)

Men hva var dere på da Tiny? Vakke HL-land det? Er ganske liten "binge" der da. Til de små. Om alle vi kommer bør det ikke være fler der kan man si. (om de ikke har gjort om da) Tirsdag er mest sans. den eneste dagen han fotografen kunne...Onsdag er det svøm. (jeg kan jo før svøm evt. men trening for M og W så dette med bil og alt.) Torsdag skal jeg til deg og fredag er fri. Også mandagen...Se mail:) Skrev masse til deg på msn men så logga du av?! Rakk ikke poste:(

Simba, jeg stemmer i ditt WHY??? Men E sover mer enn 15 min da... Men det der nattevåken er tull ass. Hender han har fra 2-4 og for den saks skyld. Avlastning? Tja..du må gjøre alt du skal med LH på slep, da kan far gjøre det han må med ungen på slep en dag:)) Du får bruke besteforeldre o.l. Ingen venner ala oss i nærheten a? Dagen går raskere og lettere om man er sammen med andre med barn. Traske tur og mating og unga leker og så kjekt atte. (blir nok myye trurer til ls i sommer;) )

HOHO 5 GRAM UNNA!! Det er jo bare et lite pust på vekta det. Flinke meg! Og dritkult for da betyr det at han følger CE helt nøyaktig!! Altså går opp like mye hver gang. Neste blir nok feil for CE hadde spysjuken+dritasjau så gikk ikke opp stort.

1D: Du har ratt skrevet ned hvem som har vunnet hvor mye og sånn? Hva ligger jeg på a?

Bortsett fra årstallet på gamla har jeg nå komplett bursdagsliste. Vet gamla er født på 70tallet en gang så siden a ikke sier noe sså setter jeg 1970 jeg da. :P

Haha til Tiril på vovvovv-jakt:D

Formen PT? bedre? Du får gjøre som Caro sier..sende han til bæstmor;) E er stort sett på lykkepiller om dagen. Iaf om han er sammen med noen. Men legginga er et helvete. Hyyl og skrik og bruker timer i løpet av en dag på legging og er gjerne oppe et par timer midt på natta og spiser iaf 2 ganger. Så er som du sier, er det ikke det ene er det det andre.

Nå legger far. Holdt på i snart 30 min. Hyyl og skrik

Ikke fått svar på barnehage enda jeg...men tviler sterkt. Naboen har fått svar men ikke fått plass.

Edvard kommer nå opp i bra krabbestilling. Når jeg prøver å få ham til å komme fremover blir han glad, legger seg ned og kjører markstil! Ser bra sykt ut. Nesa nedi-opp med rompa-ake bortover. Ser ut som en meitemark..

Synes O alltid er blid jeg. Alt jeg har sett av ham iaf:) Hvem vant velttipp på O da?

Og synd du bor så langt unna Simba ellers skulle jeg krvd picknik i tippepremie;)

Laaangt blir det når man ikke er på en stund. Nå sitter E på fanget til M i stua. Flinke mannen min. Sukk...

Ja sende den mailen til Tiny jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ikke i bånn da simba! men ikke der pila er:) Får helt mark i magen. Er som at skapdøra står oppe. (jaja vet litt rar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... misforstå meg rett, jeg leser vel kanskje ikke tråden fordi den er så utrolig interessant, men det er litt som å se på en såpeopera. Plutselig kommer det kanskje noe spennende som man ikke kan gå glipp av, noe drama liksom... ;D Nå er jeg blitt litt hekta på tråden, jeg da! KJEEEEEEEDER meg på formiddagen før L og jeg drar ut av huset nemlig! Da sitter jeg stort sett på nettet og tråden er blitt en av de tingene jeg liksom må få med meg. Jepp, er litt nerd, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at det ikke var i bunnen da, molle. Ble bare så overrasket over reaksjonen din, visste ikke at du har slike særheter. Enig i det med skapdører da, godt å se at man ikke er alene. ;-)

Sendte LH på besøk til mamma i dag, jeg. Er så stille og rart her liksom... Men vet det blir helvetesuke for A, og da blir jeg tilnærmet alenemor, noe jeg er meget glad jeg ikke er til vanlig. Greit å benytte seg av det lille nettverket man har, og når nettverket har tid....

Var bra natt da, 19:50 - 6:15.

Meget imponert over tippinga! Kan ta med ovejaskels den 18. Veldig spent på hvordan det blir for LH forresten, han har knapt nok sett andre babyer. Har visst ingen venner med barn vi....

Nå skal jeg sette meg ut i sola og lese et blad i fred og ro. Det er luksus det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt svett av matingen, de rooooooper!

Inn i den ene munnen, inn i den andre. Og det gir seg ikke etter en stund heller, da roper de på vann

Og til slutt roper de at de er mett

Jeg gir ofte noen skeier fruktmos til dessert, og det får stemninga opp noen hakk

*puste*

Nå sover de. Ut på veradan med meg! Djises.

Ei borti gata her har fått plass (bhg). Jeg har ikke fått brev. Buuuuhu! Hva gjøre?

Dustemenner altså! Men H har stått opp både i går og i dag med de. Ikke alle babys sover om natta, nei! Men her går det bedre. Mat halv fire, seks (a) og sju(e) og rise and shine!

Kan ikke noen dele ut lykkepiller til alle sure trådbabyer? Får seriøst vondt i hodet.

Nei, ut i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia alle sammen. (dette innlegget er påbegynt kl 17.54, så får vi se da...)

Jeg skal lete frem hvem som vant tipping av O sin vekt og kanksje telle noen av Mo`s seiere på veien....tydeligvis skifte dritbleie også type NÅ!

Mo: 9175 g og kvalifiser hihi seg dermed en plass blandt de nærmeste med bare 95 g bom...... (hun skulle skrive 10175 g, men det gikk litt i surr..hihi) hun tippet også at han var 70 cm lang (eller blank..hihi).

1D tippet 10310 (har ståltro på fløten serverti det herkulske hjem) og 70,5 cm lang. Hun er derved bare 40 gr unna og kanskje den nærmeste til å ta seieren denne gang?

Ama tipper sikkert i blinde igjen og klarer å karre seg inn på 1ste plass igjen............(drittkjærring) med sine 10290 g og 71 cm. Gidder ikke skrive hun er flink å tippe engang!

Tiny tipper seg seff inn på delt andre med meg, erindrer vi lå nakke mot nakke på en tipping for ikke lenge siden også, om ikke vi var like nær det riktige svaret da:) (hermer du eller??? hihi) 10230 g og 70 cm der også, må jo tro at ungen er kulerund hele gjengen:)

Jeg må jo si at det er litt morsomt at Mo kom sist denne gangen, men fortsatt holdt 3djeplassen (egentlig 4de da, men må være litt snill).... Vi var jo strengt tatt 4 som tippa og alle 4 var mindre enn 100 g unna, det står det respekt av syns jeg:) Gratulerer!

Hvem vet hvem de har som hemmelig pv? Kan vi ikke skrive til at hele gjengen også poster hun alle forslagene da??? Eller, send til Mo for jeg tror alle har fortalt henne hva de tror alikevel, også kan hun poste hvem som tror hva også ser vi om noen har rett osv???

Har hatt det litt travelt jeg da de siste dagene. Mamma dro i dag, ikke en dag for tidlig:) Hihi, jeg mener det ikke for jeg savner henne med engang hun dra! OG hun har vært til STOR hjelp! Glad i deg mamma!

Jobba fredag fra 2 til 8, på`n igjen på lørdag kl 11 til 4. Middag med gubben ute bare vi 2 og koselig, men så trøtt at vi: spiste, drakk en kopp kaffe i stede for en øl og tok første buss hjem, var hjemme til 23 og gikk ut 20.30.......... Jeg har begynt å bli forkjøla....tett og vondt og faan! Skal på jobb igjen i morra fra 11. Tar med gutten og gubben henter han vel 3. Noe det samme tirsadg og onsdag. Satt opp på vakt torsdag, fredag, lørdag alle dager fra 3 til 21, de dagene kan jeg ikke ha han med for da er det real work! Vi åpner den nye butikken på torsdag:) Blir ikke like travelt de neste 2 ukene da, også er det vel en tur til sørover som frister:)

MO: vet jeg skylder deg 2 premier, husker ikke om begge var for tipping da.....hihi men er vel enige om hvordan det skal gjøres opp:) Også har du vel 3 eller 4 seiere utenom det.......... gidder ikke lese alle trådene for å sjekke i dag. Får gjøre det når vi printer de ut:) FLINK er du uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det om pv bare ble surr........ Skulle stå Cat ivhertfall, så er det klart også får de som skjønner noe av det jeg skrev, ja, gjøre det de vil også, nei jeg gidder ikke tenke engang. Tar det en anna dag, jeg har tippa og funnet ut hvem min var ihvertfall:)

BRukte ikke lagn tid på innlegget denne gangen, sikkert fordi jeg droppa korrektur og dritbleie....må vel ta den nå da.....

Herk: kan ikke du sende meg tallene på O, så kan jeg sette de inn på vektskjema:)

Reste: Har ikke glemt dere, men rekker ikke kommentere:) Har som vanlgi lest alt da! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, 3dje og siste kjappe fra meg i dag:

Piczo er jo helt ute å kjører her i dag, får ikke gjort en dritt! Samme med ansiktboka, kommer ikke opp noe som helst der da........ jeje, sove i stede for da:) Eller finne et sted som sender RBK - Tromsø!

Kan de som har bilder i søppelkanna på traaden slette de de ikke skal ha:) Jeg vil ikke slette noen som noen skal bruke lissom:) Var ikk et at det er krise på plassen eller noe, bare greit om man gjør det fortløpende:)

OG hvem er han søte som tar armhevinger på traaden? Får ikke opp nærbilde av gutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet noe enda idag jeg.. Bare lest.

Har ikke funnet ut min pv, men har fått dårlige hint og er superdårlig på å gjette... Må ha inn med teskje jeg :)

Kjipern med mathyl da svanine.. Digg med sol!

Har vært en tur på Sørum fritidsgård i solen idag vi!! Ruslet bort med en småtrøtt jente (som jeg trodde ikke skulle sove på en stund), som sovnet da 2 minutter unna gården selvfølgelig!! Sov vel en 1/2 times tid mens vi satt og nøt sola!

Tiril våknet og vi så på dyra der. Esler er skumle når de sniker seg innpå mens man ser på geita. Kaniner og høner er ikke skumle for de er nemlig små som Tiril. Har hatt en kjempefin dag ute!!!!

Joda, kjære Molle jeg skal nå få deg på hs imorgen mot en kake jeg.. Hvem kan si nei til kake da????? Inte jag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rukket å lese alle innleggene som er skrevet de siste dagene, er jo så mange og så lange jo!!

Jeg har funnet frem listen med alle PV, så hvis noen vil vite hvem som har hvem som påskevenn, så er det bare å sende meg en mail eller en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet frem liste over alle pv jeg og:) Men kan ikke de som ikke vet rope ut da? (som tiny) så får deres pv sende mer hint her som anonym. ¨

1D, gutten er aleksander. Ikke vært å sett på ukens bilde hos PT?

Nå sa nabon at hu kunne kjøre meg da...typisk da:) Hva for tårta ønskes da? (har ikke oste-is-kakeform lenger..)

Hvorfor MÅ han hyle??? Han er trøtt. Har ikke vondt. Men gråter og gråter. Mest klagegråt men går over til hysterisk. LEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det var sånn trash can greie i det hele tatt, jeg.... *dum* Men nå har jeg i hvert fall tatt vekk de jeg var skyld i selv!

LH hadde hatt det så fint hos mormor så! Og det ser ut som om havregrøt med banan og aprikos kan funke. *kryssefingre*

Gjett hvem som kjører traktor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio hadde vært knall!

Tror jeg trenger det til uka om de skal fortsette å rope så mye som i helga.

Rope på meg, rope på H, rope på lekene (ikke minst!), rope på idiotisk babygym, rope på hverandre, rope på mat, rope på pupp, rope på... whatnot. A er verst.

Redning er tur, men da grynter E til han sovner. Høres ut som han bæsjer konstant "eeeeh eeehhh"

Hva skjedde med innestemmen???

Har sølt tran på buksa mi, stinker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

Sovna etter masse byss og lull og pupp og nesespray og hyl og buseslurper og Vræl! og mer pupp og rap og byss(tvinge på siden og stå over med begge hender på ham og dytte opp og ned. ser ut som jeg knar en brøddeig) og så endeliiiig! Og alt dette var etter far hadde forsøkt i halvtimen alt.

Hahaha ja dette er faktisk Days Of Our Lifes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...