Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Jeg har hormonspiral ja og er veldig fornøyd med den (ingen tr/blødninger). Hadde den 4 år mellom barna også.

 

Tipper:

LilleL: 7035g

LH: 8865g

Gabriel: 7845g

 

Oppe 06, nå tror jeg han endelig har sovnet igjen. Må inn der 1700 ganger før han sovner, for han reiser seg opp, setter seg opp osv hele tiden og nekter legge seg ned selv om stup trøtt. Nå skal mor ta en liten blund også (håper mer enn 20 min da), men skal ha C i bhg til 9.30.

 

Hva slags butikk jobber du i a 1D?

 

A klappet bevisst når han var 8 mnd tror jeg det var...

 

Snork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgen hele natten ... :-(

 

Men E sov fra 1930 - 0600 bare med litt survisøvne!!!

 

Men A... en annen historie. Prøver jo å være litt gnien med puppen, han hylte ikke, men klagde og klagde. "Hvoooor er pupppen miiiin?".

 

Jeg sov vel kanskje... 5 timer? Ikke sammenhengende. A var våken fra 0530 :-( Og er våken enda og later som at han ikke er trøtt. Bare turna i senga og sparka av dyna og tatt tak i begge føttene samtidig (ikke gjort før). Sånn er det med stor gutt ja...

 

Håper på bedre natt i natt. Han fikk pupp 0430 forresten. Håper det hjelper å være streng.... og ikke bare gjør ting verre. Men det har jo blitt litt bedre da. Tross alt. På en måte.

 

Får besøk i dag. Hurra for fenazonkoffein ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå veit jeg ikke hvem jeg har tippet på eller ikke tippet på...

 

Skulle egentlig begynne på conludag minipille-men glemte den så mye at det ble rot-får vel begynne på igjen en gang til-har ikke planer om å bli gravid i 2007 i hvertfall.

 

Bursdagen min er 15.06.78.

 

God morgen til Petra.

 

Vesla klør heile tida-tror jeg må kjøpe sånn kløstillende krem. Putta morsmelk både i øya og nesa i natt. Kan det være noe allergier?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Inatt har jeg sovet godt igjen.. Det var deilig det. Var ikke morgen her før kl 8 heller så jeg er megalykkelig for det!

 

Klappet ja, det var vel en gang rundt 7mnd også har jeg egentlig ikke sett noe særlig mer til det.. Så kan vel ikke si at hun klapper bevisst enda kan man?

 

Joda, min lille jente kan jammen meg stå å tisse hun også :) haha... Dro seg opp etter kanten og stod der og glisa og tissa samtidig det lille trollet!! Lurer på om det er noen som har lært henne det jeg??

 

Min bursdag 050683

 

Noen som skulle til ls idag? Er jo snart fint vær, så jeg tenkte meg ihvertfall en tur ut og gå og om noen flere dukker opp kan jeg melde meg frivillig til å møte :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen hele natten? Nei du sier ikke det.. men Edvin sov lenge da! Store gutten:)

 

Her var det nok en helvetesnatt. Fikk pupp rundt 24. Våknet 1-rap-sovnet igjen. Våknet 2. Nekta alt. Fikk litt pupp, men skulle ikke sove. Prøvde alt! Grin, alene, i vår seng, pupp, mor legge, far legge...gråt ikke så mye om han lå i senga vår men var lysvåken da. Endte med at han fikk en flaske kl 4. Han spiste opp hele på 180ml., enda han hadde patta en del på meg og. Sovnet i kurven sin nesten av seg selv etter melka og rap. Måtte bare snu ham på siden noen ganger. Sovnet vel rundt 4.30. Selv sov jeg ikke mer enn 15 min før dette raidet starta. TRØTT ja. Burde vel lagt meg med ham nå, men er så godt med denne lange soveøkta hans og. Få gjort litt greier og sitti her.

 

Hva gjøre? Orker ikke mer sånt jeg nå. Ligge å hyle i et par timer er liksom ikke helt ..ja.. hvordan få et barn til å sovne?!

 

Lurer på om melken sa poff jeg. Ikke var han spes. interessert rundt 9 i dag heller, men spiste godt med grøt da. Om han skal droppe puppen så får han jaggu sove om natta og altså! Er da melk der, men den ene har jeg ikke ammet på siden..eh..ja mange timer vaffal og er ikke hard eller noe sånt i det hele tatt.

 

ingen fler som skal si når de har bursdag?

 

Ja og cat..da får du velge da vøtt, dem eller oss??? (vil minne om at vi er mye kulere og at jeg er der)

 

Tiny, ok at ninaogemil kommer? Og det var neste torsdag tolvish? Og om jeg skal ha med noe kake så får det komme ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke i dag, men muligens i morgen. Skal ha linser og en h&m pysj. Har enda ikkekommet meg til fotografen. (plukke ut bilder) Høre med han om jeg kan komme i morgen. Er det noen lillestrømlinger hjemme som kunne tenke seg 1 ekstra barn i en times tid? Fotografen er i LS. Vet ike når enda da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjemme imorgen nei. Skal på lekeland sammen med juliklubben imorgen :)

 

Noen som vet hva man får istedenfor trionetta nå??

For min del så kunne jeg vært uten prev og blir jeg på tjukka så blir jeg også tobarnsmor (som cat sa).. Men jeg vil ha vårbarn da, så får vel vente litt til vel, og få med gubben på det også kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg liker at du treffer andre enn oss Tiny...

Jeg vil og ha kul klubb! Med hemmelige venner og turer til lekelanderr og sånne ting. Bare bleieutslett og sovevaner på august:) Kan jo kasnkje høre om det er noen i nærheten? Ellers har jeg egentlig mer enn nok med dere. Dere krever mye tid assa!! ;)

 

Gått tur i over timen. Flinke meg:) Fått rydda en del og. Flinke meg:) Nå skal jeg snart lage middag. Flinke meg:) Det blir burgere. Flin..eh..ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt nede på side 2........

 

Traaden har fått en liten oppdattering inne hos 1D:)

 

Jeg vil ha kommentarer på sydenturen min!

Skal vi ha treff ama??? Hotellene er ca 1 km fra hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :))

 

Akkurat kommet hjem fra helsestasjonen, men må dra igjen med en gang for skal opp til megler og signere kontrakt. Legger ut resultater på vekt og sånn etterpå.

 

Byebye:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, hiver meg på. Vill og gal som jeg er tipper jeg 8900 og 70 cm på LH!

 

Skal titte på sydenferiene, har bare ikke kommet så langt. Er nemlig litt snurt fordi jeg ikke skal sørover i sommer....

 

Gått tur 1.5 time i dag. Da de våkna satt jeg vogna ganske langt opp og satt meg på en benk. Så fikk de leke litt og jeg slappe av litt. Kos med store barn :-)

 

Dersom noen vil ha god tid kan de begynne å tippe på EA også. Vi skal på 6 mndkontroll på onsdag. Er nesten nøyaktig en måned siden sist kontroll (6680 g, 64 cm og 6260 g, 61.5 cm)

 

Og jeg kjenner at de har blitt store nå etter grøtingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidilg ja!

 

Du ama, skal jeg komme å ta ham? hoppe opp å bite han i leggen? han naboen din? Men assa tror heller jeg hadde åpna og sluppet våken unge...

 

Sånt er såå flaut simba! Hendt meg og. Heldigvis ikke så ofte, men har trippet for å se om den går igjennom flere ganger;) Eller sjekker jeg gjerne i minibanken ved butikken først jeg..

 

mtg hadde en fin en..hu la igjen lommeboka og mannen bak (fremmed) betalte for babymaten. Må prøves. Kanskje jeg skulle det? "du gidder du å betale for jeg har glemt lommeboka?" hihi. (ja mtg spurte ikke om det da! hehe)

 

E våknet 15.30. Hva gjøre nå tro. Lenge å holde oppe til 19.30. Legges han før så tar han det som en dupp. Litt dumt å sove fra kanskje 17.30-18.00 og en halvtime-time og... blæ, at søvn skal skape så mye hodebry!

 

Vet jeg bommet på G. Venter spent på LH (spesielt siden jeg gikk ut fra E og la litt tankearbeid ned i det) og L. L har jeg i grunn ikke peiling på. Aldri veid en ostepop før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag 14. juni :)) Årstallet burde dere ha fått med dere nå :P

 

Tror du har veid maaange ostepopper jeg Molle, for du var nærmest på vekt OG lengde!!

 

Vekta til lilleL lå nå på 7410 gram og lengden var 64,3. Rundt hodet var hun 42,1.

 

Og dere tippet slik:

 

Molle: 7450g + 40 (tippet 64,5 cm. var 0,2 feil det)

Ama: 7460g + 50

Svana: 7120g -290

Petra: 7035g -375

Simba: 7030g -380 (tippet 63 cm)

1D: 6980g -430 (tippet 63 cm)

Tiny: 6950g -460 (tippet 66 cm)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuu hu har lagt på seg ass:)

 

 

Jeg var skikkelig ikke i nærheten altså, på tide å komme seg på besøk og se alle disse rakkerene!! Er ikke lenge igjen nå syns jeg, 1 mnd er ikkenotiddet!

 

Siden mtg ikke har sagt noe om vekt på G enda og jeg har tippet samme (uten å vite det...) så tar jeg en råsjans og sier 8150 g i stede.....

 

Jeg jobber på en spesialbutikk:)

(skriver opp nettsideadressa på msn, er sæææææær)

Har akkurat lagt på med sjefen om jeg kan jobbe noen timer i morra også, og kanskje mandag..... ser ut som den *1 dag i uka* ikke holder hele veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å poste dette innlegget i sta, men det kommer ikke opp også kunne jeg ikke svare alikevel, og msn er noe dritt og jeg vil ha en messenger som fungerer! BLHææææææ!

 

 

Guuuuuu hu har lagt på seg ass:)

 

 

Jeg var skikkelig ikke i nærheten altså, på tide å komme seg på besøk og se alle disse rakkerene!! Er ikke lenge igjen nå syns jeg, 1 mnd er ikkenotiddet!

 

Siden mtg ikke har sagt noe om vekt på G enda og jeg har tippet samme (uten å vite det...) så tar jeg en råsjans og sier 8150 g i stede.....

 

Jeg jobber på en spesialbutikk:)

(skriver opp nettsideadressa på msn, er sæææææær)

 

Har akkurat lagt på med sjefen om jeg kan jobbe noen timer i morra også, og kanskje lørdag..... ser ut som den *1 dag i uka* ikke holder hele veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det postet 2 ganger, redigert i mellomtiden da....

 

Da er gubben kommet hjem og! Jeg vil dusje:)

 

 

Tror dere jeg skal begynne med grøt??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bomma litt på når L var på kontroll sist jeg, derfor den lave tippinga... Bomma med en hel måned faktisk:(

 

jeje......

 

Stille det var her da;)

 

 

HERK hvor er du??? Skriv noen ord da vel! Gleder meg til å se deg neste helg! Må dessverre jobbe fredag og lørdag da, men får jo tid å møte deg for det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei, Molait!! Jeg smugleser på tråden deres altså! Komme her og påstå at vi bare snakker bleieutslett og sovevaner på augustklubben!! Hmm... ;D

 

Hyggelig at du stikker innom av og til, men det stemmer at vi ikke er så flinke på hemmelige venner og treff og sånn... Så vidt jeg har fått med meg bor vi ganske spredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...