Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Ååååååååååå, fliiiiiinke Pt som kan å legge seg fortere enn.......meg....

 

 

Jeg har hatt første dagen tilbake på jobb, helt uten unge............. UUUUURolig gøy, slitsomt, travel, nærvepirrende og gøy. Rakk ikke savne pjokken et eneste sekund, ikke fikk jeg spreng heller....... Jeg tror faktisk ikke jeg har melk nok jeg altså, for han fikk mat i 8 tia og sover som bare det, vet ikke om jeg skal vekke han eller hva jeg skal jeg altså....... Er så trøtt jeg går snart i stå. Skal prøve huske sende deg pm sessa, skulle i går, men har hukommelse som ligner en gullfisk:)

 

Gleder meg til 18 mai jeg!!!!! Er ikke lenge til nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lest. Lest noe men ikke i dag.

 

Jeg lever.

 

Kortversjon av rom/sengbytte. Natt 1: en time med hyl før sovne og meste av natten i VÅR seng. (step back) natt 2: times tid med hyl (eller nærmere 2 var det vel) før sov. Oppe med hyl og byss og pupp og hyl og sovenekt men trøtt fra 21.30-24. Roa seg i seng med meg og pupp men sovnet ikke. La han fra meg i kurven ved siden av senga-gutten snur seg rundt og sovner?! Halve natt i vår seng. (opp 2-mat. opp 4. 6 var morran) Natt 3: 1 time med hyl og byss og pupp og hyl uansett omtrent før sov. Opp 21.30-rap sov med en litt byss. Resten blir spennende å se...

 

*trøtt* *syktleigråt*

 

Takk for digg lunch og åpent hus i dag Tiny!! Og kaka di var kjempegod ama!! men jeg var jo bare så sinnsykt stappmett:( AMA HAR BAKT UTEN TORO!!! *klapperpåhodet* Husmoremne det vetjæ:D

 

Tar dere å legger ut bilder fra treff snart? Sil litt da. Plukk ut en del. Har ikkee all verdens plass der heller, men sleng ut så siler jeg videre (regner med at en del av dere har samme motiv)

 

TIPPING: (vet jeg er treg)

 

Tiny: 8780 69

cat: 9000 70

ama: 8835 69,5

PT: 8885

1D: 8875 69

Ses: 8500 69 (var denne jeg skulle gå etter?)

simba 8665 69,5

herk: 8899 70

svana 8787 69

 

Gidder ikke slik standaravvik og gj.snitt og greier. Kan ta en +/- på folk da.

 

tiny -25

cat +195 Rett lengde

ama +30

pt +80

1D +70

ses -305 (og skulle vært mer!!..gå å vogg som tidligere sagt)

simba -140

herk +94 Rett lengde

svana -18

 

Evdard var 8805gram og "drøye" 70cm som hun sa:)

 

Og 46 rundt hodet, men hs sa at sist mål sikkert var litt feil og dette også litt feil. Ikke vet jeg hva hun skulle frem til men samma. Er ikke vanlig med h.o. på 7-8 mnd. men hu gjorde det lell siden jeg spurte.

 

Jøsses..hadde jeg ikke trodd... GRATTIS SVANA!!! :D *blåsefløytemann*

Premie kommerr enten i post eller personlig levert en dag:)

 

Masse bøfn til meg selv og litt til dere og..hehe

 

(lese opp på tråd i morgen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...