Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

men at jeg bare tulla da:)

 

Men alt er på trynet her. med soving og sånn. Straks ferdig. Får se hvor jeg drar når. Melder deg jeg. Men tror du ikke de har de linsene der oppe a??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg vet at de har linser der, men om de har den typen du bruker vet jeg ikke.

 

Her sover lilleL også, så er ikke noen hast for min del. Men jeg begynner så smått å gjøre meg klar og pakke ned litt ting og tang til pikknikk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nettadressen til optikeren på korset.

 

www.lindoptikk.no hvis du vil sjekke sortimentet :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den fjesboka var super!

 

Leonora kan krabbe!! og har nesten funnet ut hvordan hun setter seg opp selv:) Stolt m ama

 

Har vært i oslo i dag og funnet kjole:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med krabbing Leo! Det må jeg si - flinke tøtta! :-D

 

Noen som kan lære mine halvtårsgamle barn å rulle? Hehe.

 

Penekjole og ikke styggekjole regner jeg med?

 

Når skal Edvin slutte å gulpe? Og hvor lenge skal han holde på å grynte dagen lang? Blir gal! Høres ut som at han bæsjer konstant, men er ikke hard i magen eller noe sånt. Tullegutten. Typisk han å få dilla på en "lyd" å gjøre den, og bare den, i noen dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu, jeg vant :D Sender deg en PM jeg mtg, spennende :o))

 

Var det koselig picknik i dag Cat og Molle?? Synd jeg ikke fikk joina, når dere først var så nærme hjemme - var jeg så langt borte ;P

 

Så flink Leo er da ama :o)) A har akkurat begynt å krabbe han også, litt slow han vætt... Har dratt seg en stund da, men ikke krabba liksom.

 

Det er såååååå utrolig deilig med detta fine været *smilerstortsolsmil*

 

Var no mer jeg skulle si, men husker ikke... Bortsett fra "go juni" hehe!

 

I kveld er det Taco ;D Lenge siden msn fest, eller er det bare jeg som har vært umåtelig treig i det siste??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg har ikke lest noe serlig som vanlig men har fåt med meg bena til E Jeg tror ikke det er elveblest og egentlig hørtes det ikke ut som atopisk eksem (selv om det godt kan være det barneeksem/ atopisk er jo utbredt på de små og er heldigvis noe de kan slippe å ha med seg videre i livet)

Du sa noe om at det var rutete? er det llitt som fiskeskjell (ikke at han er skjellete lag på lag men mønsteret?)

 

 

OG jeg lever da ikke i synd jeg heller Det var noen som skrøt på seg at det kun var 2 som levde anstendig her?? Vet 1d er gift også!!!

 

Tråd nr 20 kunne jeg også ha sloss for, men så jo at Cat ble utpekt som den selvfølgelige for leeeenge siden og da glemte jeg å kommentere det så la gå::::

 

 

Er det noen som har erfaring med introduksjon av mat når det gjelder ting man mistenker at de reager på?

 

 

Nå skal vi se ja 1d kul traktor glemte å svare på mmsn fra deg

 

 

tror jeg må underholde O .......

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som vil tippe? Kommer til å legge ut resultatet senere i kveld, tenker jeg.

 

Vil ha sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg kanksje det ble stille inne hos Tiril... Men man vet jo aldri med disse små, plutselig ombestemmer de seg :)

 

Har vært på Junior lekeland på Haugenstua idag, det var faktisk ganske bra!! Var der med juliklubben (7 mammar med babyer) og det var bare vi der :) De har gratis inngang for voksne og barn under 2 år på hverdager og en egen lekekrok for de minste. Der har de matter på gulvet, ting å klatre på og masse baller spredd utover! Anbefales å ta seg en tur med de aktive små :)

 

Etter å ha lekt ferdig måtte vi hjemom å kjøre T til danskebåten, han skal på guttetur til køben i helgen.

Så bar det tilbake til -carina- og spise mat og kose oss, mens barna lekte. Tiril storkosa seg med barna idag og er nok ganske så sliten nå :)

 

hmmm... hører hun leker med smokken sin, men det kommer ingen lyd fra soverommet! Kanskje hun sitter å leker i senga si :)

 

Grattis til Leo som krabber! Endelig kommer hun seg fremover hun også og er litt blidere på de andre barna :) hehe..

 

Tipper på LH: 8890 og 68,5 cm

 

Nå skal jeg se på isdans :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lunch cat!! Skal jaggu legge mer energi i tipping for det var digg altså. Vi luncha på Huseby. Drittunger fra barnehage. Måtte slekt. E antastet L. (han blir mer og mer lik tiril) kylling. kakkao med krem. snter. softis!! shoppa. (vi var så mette at sjokkisen ble med hjem-hallo liksom) Sånn det var kort oppsummert:)

 

Grattis Leo:)

 

E kom seg opp i krabbestilling på onsdag. I går krabbet han bakover (dvs bakenden faller ned i det han åler seg bakover)

Dagens høydepunkter: E kommer seg opp i sittende!! Gjorde det vaffal 2 ganger i dag. Jeg så bare en gang jeg da for tok en sigg og fulgte ikke med. (jeje dm) Og første gang jeg har tørka snørr! Vet ikke om det var et høydepunkt, men måtte flire litt "dette skal jeg gjøre mange ganger det".

 

E er skikkelig tett. Kjøpt sprayer på apo i dag. Natten var pes. I natt ville han faktisk sove, men var så tett at han våknet fordi han sleit med å puste.

 

Skal du i helgen da Tiny?

 

Herk: ja så litt ut som fiskeskjell kanskje..litt store. Smurte som en gal (ikke kortison) og ble "bra" Nå er han bare tørr. ble først supertørr og så ut som han hamskifta. Men var litt ekkelt. Så helt skada ut.

 

E er så tørr ass. I dag har jeg til og med måtte smøre han inn på stompen! Hvor mange babyr er tørre på stompen a?!

 

Mor gnåla på msn så nå husker jeg ikke mer hva jeg skulle skrive. "jada du SKAL få bursdagspressang!" ikke tenkte jeg på at alle andre ser bursdagen min på msn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg bare kose meg sammen med snuppa mi... Tenkte med en lite tur ut i ls siden det er meldt så fint vær og på kvelden skal jeg sikkert ta meg en øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huska litt til:)

 

Trådtreff på lekeland til sommern:D

 

Msn fest i morgen da kanskje?

 

herk...altså ja. felre er gift, men var snakk om å leva anstendig! :P Du gjør kanskje det men trøndern? joa..hihi. mtg, er dere forlova? husker vi snakka om det men husker ikke konklusjonen:) Ellers er det bare simba og jeg som ikke er bra nok til å spørre engang?? (og nei 1D jeg skal ikke fri selv. forventer å bli fridd til shø)

 

Og ja leit du ikke fikk vært med pt. Var så digg ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo og prinsessemari...ikke visste jeg at augustjenter leste tråden.. men tenkte tanken og skrev ikke så ille jeg først hadde tenkt;) Nei er koselig nok der inne, men litt kjedelig synes jeg. Var der mye før. Strevde med både presentasjonstråd og en del annet, men lite respons.

Er liksom lite liv der. Eller..lite fjaseprat:) Må ha litt fjaseprat vøtt. Også trenger man ikke bo nærme for å ha hemmelig venn da:) Kanskje vi skulle innføre en runde med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få starte tråd nr 22 forresten?

 

Det der isdansgreiene var dårlige greier.

 

Prøvde tutekopp i dag, ikke prøvd på en måned. Nå skjønte de det. Holde selv og drikke er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever da vel for faan ikke annstendig, ikke gjort et eneste minutt! Hihi, og jeg vet at gubben hadde spurt (tilslutt) men jeg gidder ikke vente 20 år. Ville gifte meg mens jeg fortsatt var ung og vakker og ikke passert 100 kilo! Fikk viljen min og i kveld er det 6årsdag her i huset!

 

Har vært på jobb i dag, begynte kl 2 og var ferdig halv 8. Begynner igjen kl 11 i morra.

 

Skal spise ute med mannen min i morra kveld da, bare oss to. Kan ikke huske sist vi var alene bare vi to, på noe som helst!

 

Skulle skrevet masse mer da......................mnei, gidder ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...busted!!!

 

Ikke så mange skravlingstråder der, nei. Men trafikken har tatt seg kraftig opp i det siste. Jeg har kjempet hardt for det for jeg synes småtroll forumet ble litt kjedelig i lengden når Linnis er blitt så stor. Er ikke så mange smokkeinnføringsproblemer her i gården for tiden liksom. ;P Jeg er for fjas og gjør det i tide og utide når jeg svarer på trådene på klubben.

 

Tenkte vi liksom måtte bo i nærheten av hverandre for å treffes (vi som har vært mest aktive de siste dagene er liksom fra Lillehammer, Bærum, Bergen, Oppegård og Tr.heim). Er ikke så smart, jeg, så sånn hemmelig venn skjønner jeg ikke hvordan funker.

 

Er usikker på om Cat og Herkules fikk med seg den hilsenen jeg skrev til dere tråddamer for en tid tilbake, så jeg tar det opp på ny nå:

 

Cat: Litt vittig at også du har en Linea med bare en 'n', dessuten har også min L sånn hello kitty vest. Skvatt litt da jeg så det inne på traaden.

 

Herkules: Har gått på skole med deg. Husker ikke når, er et par år yngre enn deg, men må vel ha være på barne-/ungdomsskolen ett sted. Så deg på barsel avdelingen også.... Du fødte vel dagen før meg, tror jeg...

 

Ellers så fortsetter jeg å smuglese tråden deres, den ligger jo her og lyser mot meg hver dag... dessuten har jeg fått invitasjon av noen av dere til lå skrive her tidligere. ;) Er snart inne i hele sjargongen deres! hihi. Tok Dm med en gang og holdt på å le meg fillete. Trodde det bare var jeg og en venninne som var så flike til å påpeke hvor dm vi var!

Men bøfn??? Lurer litt fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sessa: Bøfn er en av Svanas mange forkortelser og er noe så innlysende (nei, ikke egentlig) som: Beste Ønsker For Natten.

 

Bare å skrive her:) Fortell litt om deg selv da vel! Er ikke mye trege-trønderen(1D) vet om deg, bortsett fra det du nettopp skrev:)

 

Jeg burde legge meg, men tror jeg må gløtte på den linken fra sv, lo meg fillete i går av den... tenkte hele tia: DEN var god, nei Den var bedre, hvordan i all verden kan det gå bra???, å den var morsom, åååååå beste så langt, hææææ??, nei forresten den var bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja...

 

Har kjøpt meg penekjole ja og ikke styggekjole:) Leo sover søtt i vår si seng nå for mamma og mannen er på besøk. Reiser til Tønsberg i morgen i bryllup så ingen MSN fest for min del.

 

Lekeland=lur idé-vi blir med!

 

Og hurramegrundt for E som klarer å sette seg opp selv,nesten krabber og som har snørr- leo også har snørr...

 

Klemsiklems-nattanatta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, du har fått kallenavn allerede Sessa;)

 

Herk er i augustklubben og bor da ikke så langt fra deg (går jeg ut fra)

 

Hemmelig venn er ..nei det tar jeg i morra. Trøtt.

 

Burde vi tenke over hva vi skriver herr jenter? Leses nok av mange. Mener..meste her setter meg ikke i et bra lys liiksom..hehe. Som OM vi bryr oss!

 

E våknet 3 ganger fra 19.45 til nå. Lover bra for natte-not!

 

Bøfn da dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sessa: jeg har ikke sett hilsen før nå ekke frekk sjønneru bare treig:)

 

Det er faktisk kreapy når noen vethvem du er - liker ikke- hehe. er mest nysgjerrig da på hvem du er:)

 

 

Molle du er da i bra lys vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle (må prøve meg på kallenavnene deres jeg og da!): Synes absolutt ikke du stiller deg selv i noe dårlig lys. Dere har heller ikke skrevet noe som virker feil, støtende e.l. for en utenforstående leser! MEN, ja! Det er andre som leser tråden og ser på nettsiden deres... det ligger jo ganske så åpent ute her. Hehe.

 

Herk: Fikk to som også har gått på skole med deg til å sjekke traaden for en tid tilbake for å forsikre meg om at du var et kjent fjes. Og ja, de kjente deg også igjen... Spørs om du vet hvem jeg er as... jeg er 80 modell og vet at jeg selv ikke er så god på å huske de som er yngre enn meg... Vet ikke hva du heter da... Kommer ikke på noen gode hint jeg kan gi deg heller... Kanskje jeg spanderer på deg en pm etterhvert...

 

1D: Er 80 modell med liten frøken født... eh ja sjekk nicket... har allerede avslørt navnet mitt der også... bor (så vidt jeg vet) i samme kommune som herk, og er derfor langt fra sikker på om det blir noe barnehage på L i år! Hva mer kan jeg fortelle, hva vil du vite? Jo, også er jeg gift da.

 

Bøfn -ah!!! Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er jammen ikke stor når man først begynner å sjekke ting :) (Som at jeg har gått i klassen over mr. T til cat og vet hvem han er)

 

Kan ikke skjønne at noen andre har interesse av å lese denne kjedelig tråden :) hehe... Man glemmer liksom at den ligger ute i all offentlighet når man skriver...

 

Her var det morgen kl 7, men har hørt henne på babycallen fra før 6... Lurer på om hun sitter å leker i senga si en god stund før hun sier ifra at nå vil hun stå opp :) Nå sover hun søtt igjen og etterpå skal vi ut en tur i det fine været!!

 

Nå har jeg helt glemt om det var noe jeg skulle svare på eller si noe om.. jeje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅrningS SmÅrnings!

 

Hva skal denne dagen bringe? Får besøk i ettermiddag forresten, så er dere oppdatert.

 

Rapport operasjon delvis nattavvenning:

Litt sutring fra A mellom 00-01, men roet seg med noen smokkedytt. Begge sov til 0430 :-D Da fortjente de sannelig litt pupp, hehe. Så sov A til 0630, fikk pupp, sovnet. E turna litt i senga rundt samme tid, men sovna av seg selv etter liten stund. Også sov vi alle til 0745! Hurra!

 

Så Moll, tror du kan prøve å kutte midnattmåltidet på CE også.

 

A har to lange klorestreker nedover kinnet. Ser ut som om han har vært i krigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil være med å prøve hoppeloppeland til uka?? Er gratis for barn under 1 år og voksne i ukedagenen :) Åpner kl 12 hver dag..

Tenkte kanskje på tirsdag om noen ikke har planer allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...