Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 6 Ny 5.mars.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Lier, 3km fra Drammen. Har 2 gutter, minstemann er 3,5 mnd :) Storebror er 1,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i Sande. har ei jnete på 5 mnd

Skrevet

Vi er 3 fra sande. egentlig 4 men 4.man er ikke her inne så mye. Kaller henne naboen, siden hun er min nabo:)

I dag har jeg og mannen min vært å trent sammen. Erle bare satt og kikket på oss hele tiden. Tenkte vi skulle gå ut en tur i det fine været.

www.isaklife.no er adr.

Skrevet

hei hei jenter...nå har det skjedd en del her se på nicket mitt he he...er inne annen hver dag på sjekk nå,viser seg at morkaka ikke er helt som den skal.så kan hende jeg blir satt i gang en dag oxo nå.. de trodde på mandag jeg hadde svangerskapf.. for høyt blod trykk.men det er noe m blod gjenomstrøm fra morkaka oxo så hun var bekymret på mandag ble ikke lagt inn da..i dag var det bedre så greit i dag men blir det verre så setter de det i gang og hvis det holdt seg som nå venter de 2-3 uker og blir det helt fint så venter de bare...så nå er det bare å vente å se... håper det går bra m dere alle sammen klemmer fra meg

Skrevet

Oj nanna.. Gratulerer som høygravid :) Bra at du får bra oppfølging, det pleier som regel å gå bra da. Nå er du snart mamma til 3 gutter : )

Jaja Thea.. Skryt nu bære !! = )

Er bare meg fra Svelvik da.. Kunne godt ha vært noen flere ja :)

Skrevet

Jøss nanna - føler det var ikke så lenge siden du nettopp ble gravid jo. Har jo ikke fått sett deg med mage en gang :o( og nå er babyen på vei ut !!! Håper det ordner seg ihvertfall og går bra.

Konemelone : Er innflytter til Sande jeg også hehehe...sandegjengen.

Stor sjanse for at du kan ha sett Thea - hun raser frem og tilbake over slettene som en torpedo hver dag. Så hun er mitt store forbilde som jeg prøver så godt jeg kan å følge etter ;op knegg knegg.....

Uff - idag føles det ut som det er et tonn sand i øynene mine så det blir ikke noe tur på meg i sollyset. Og jeg har vært å trøtt og hver gang jeg prrrrrøøøøver å få lukket øynene så vil junior leke med meg. Og når jeg er opptatt med å spise så sovner han !!! Vedder på at hvis jeg legger meg til å sove igjen nå så våkner han og vil ha mat.

Hvorfor ?? hva har jeg gjort for å fortjene dette ? hæ ?? si meg det !!!!

Skrevet

jada går nok bra det er liksom å ikke vite noe nå som er kjedelig...så får se hva de sier på søndag og tirsdag da...passer ikke før etter 25 å få han da barna skal spille cup 25 mars...vil gjerne ha m det...men får bare se ann hva som skjer je

Skrevet

Hei igjen! Er innflytter i Sande jeg også,- bodd her i tre år nå og stortrives. Er født og oppvokst i Drammen men flyttet fra byen for ungene sin del. Følte at jeg ikke kunne slippe dem ut uten å være redd for at de skulle bli påkjørt rett utenfor husdøra...:-) Men her er alt så stille og fredlig og de har gangavstand til alle vennene sine. Deilig! Har vært på helsestasjonen med vesla i dag og nå våknet hun i bilsetet sitt og vil ha mat. Men veldig hyggelig å "hilse" på dere jenter, gøy at det er flere fra nærområdet her inne!!

Skrevet

ehm...

Skrevet

uff..

Skrevet

hihi... Var tydeligvis lei av dytt i går ser jeg : )

Bare jeg som er tidlig på`n i dag eller ?

Skrevet

Embla sov helt til kl 8 i dag, heeeeerlig!

Skal vi ta et treff på den cafeen i Oslo som har tenkt å forby amming?!

Skrevet

dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt

Skrevet

hei hei. Deilig med helg assa. Skal kose oss i helgen . Men det ser ikke ut her så det må jo vaskes- bare det at det ikke finnes tiltakslyst:(

Skrevet

dytt

Var på 3 måneders kontroll i dag - Fredrik er 5440 gr og 58 cm.

Han lå på magen og kava, mens jeg snakket med helsesøster da han plutselig strakte ut armen og tok tak i en leke som lå rett ved hodet hans. Har ikke tatt tak i ting når han ligger på magen før. Han gjorde det to ganger !!!!

Faens dritthund !!! Fant har diare og nå spydde han i gangen !!! Han var jo nettopp ute !!!!! Er ikke sulten nå lengre jeg nå......

Skrevet

Hihi.. Lille Fredrik = ) Så flink han var da ! Og stakkars Fant, er noe drit å ha vondt i magen!!

Er det ikke gøy med flere skravletråder ? Noen som ikke liker alle disse skravletrådene skjønner dere og da måtte jeg jo bare lage noen flere....!! = ) hihi...

I dag skal vi ha biffstrimler/svinestrimler og fløtegratinerte poteter med skall og hvitløk til middag.. NAM NAM.. Gleder meg = ) = ) = ) = ) = )

Skrevet

Er stolt over Fredrik nå ja :o) Han gjør noe nytt hele tiden....er så gøy.

Når skal jeg komme på middag ?? så fint - passet veldig bra fordi i dag er jeg matlei og har ikke lyst på noenting. Og akkurat det du skulle ha i dag frista. Gleder meg til maten :o) hehehehe......

Skrevet

Du får ringe sambo og spørre, han er kokken og beregner maten : ) hihiihihiihihihhiihhihihi...

Skrevet

Da er maten fortært, begge snuppene lagt og strikkepinnene funnet frem : ) Deeeilig med helg nå ja..

Skrevet

God morgen. Har nå kjørt mine foreldre til Asker der de skulle ta flytoget inn til Gardermoen- og derifra ti Puerto Rico. Æsj... kunne det ikke vært meg på husmor ferie.

Fyttikatta og det blåste i natt. Blei litt redd for at huset skulle rive med så jeg krøyp inntil Ø og holdt meg fast:) Vi hadde tenkt oss på sykkeltur, men vet ikke hely jeg nå. Skulle jo legge Erle i sykkelvogna, men har jo ikke hjlm til henne. Skal sykle til en strand og grille pølser. Kanskje best og grille de hjemme.

2nj- glemte og ønske deg GOD TUR PÅ FJELLET:) Ser vel ikke dette nå du.

Hva skal dere andre gjøre i helgen da??

Skrevet

Tja, gjøre i helgen...

Skal en tur til oldeforeldrene til tøtta i dag. Blir deilig, de er så begeistret for henne...

Også skal vi kanskje faktisk ha vinkveld med et vennepar, men det er ikke opp og avgjort ennå. Men har i allefall satt nammen på kjøl;)

Hvis det ikke blir noe så deler jeg og mannen flaska og lager oss litt god middag.

I morgen kommer den eneste svigersøstra jeg ikke trøbler med på besøk:)

(kanskje hun er ok fordi hun bor lengre unna og ikke er med på alle familiesamlingene?!)

Og så er det jaggu vanlig uke igjen:(

Flere? Noen som skal noe som faktisk er litt intressant?

Skrevet

nope, her blir det en litt kjedelig helg fylt med husarbeid og familiebursdager. skal i bursdag til oldefaren til tulla i dag og til søsteren min i morgen.

Skrevet

Skal være hjemme og gjøre INGENTING = ) Er sliten nå etter forrige uke og helg.. Så deilig å slappe av litt ja ! Blir sikkert noe deilig til middag i kveld da..

Tilla: Minn meg på at jeg må ta med bøker`n dine.. Hahaha. Bokene, bøkerene.. Nei nå blir det bare tull, alt hørtes bare rart ut nå :)

Skrevet

Jeg skal huske å minne deg på bøkene mine jeg;)

Hatt noe nytte av de eller har de bare samlet støv sånn som de gjør her hos meg? Hehe...

Skrevet

Hva mener du med 1 pp ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Har dere begynt å prøve NÅ ? Fått mensen da eller ???????

hihihi...

Har nok ikke hatt tid til å lage noe av maten ennå, men mye som ser godt ut da : ) De passer veldig fint inn i bokhylla mi da.. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...