Thea og Erle Skrevet 12. mars 2007 #102 Skrevet 12. mars 2007 Så trøtt. Orket ikke de øvelsene jeg skrøyt av. Endte med å dra på Liertoppen å hente klær til gutta boys. Så mye ting tang jeg plutselig må fikse denne uken allikevel. Hente ditt og datt.Nå er jeg trøtt og køyer natti. Foresten pleier jeg å gå hver dag. Liker å gå rundt 10. Har mulighet frem til kl 13. Må avslutte tur før 15.00 Trener ca 2-3 ganger i uka. Natti natt:o
Mayken Skrevet 13. mars 2007 #103 Skrevet 13. mars 2007 Det knallværet ute jo:) Skal trillle til byen sammen med Tilla i dag, men ble plutselig så usikker på hva jeg bør pakke snuppa inn i. Bør jeg ta ut voksiposen hennes og bruke dyne og teppe i stedet? Alt ullundertøyet er til vask, men har jo lammeullet hennes jeg kan putte i bunnen av vogna hvis jeg skal bruke dyne. Er jo 10 pluss ute, blir vel kanskje for varmt med voksipose da?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #104 Skrevet 13. mars 2007 Endelig litt action på tråden = ) JoHoooo = ) = ) = ) Skal vi ta en lørdag i april å shoppe hele dagen, indisk og fest på kvelden ? Noen som er med på det ?? Mayken: Synd med huset, også 1 uke da... Går bra med 2 hjemme nå, sambo er jo med og hjelper til : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #105 Skrevet 13. mars 2007 Åååå nei.. Der ble det jeg hadde skrevet borte men men.. Begynner på nytt da!! Så bra at det har vært litt aktivitet her inne : ) Mayken: Veldig synd med huset... også bare 1 uke lengre enn dere, det var uflaks!! Skal vi si det sånn at vi tar en lørdag i april, shopper på dagen, og koser oss med indisk og en fest på kvelden ? Noen som er med på det ? Uten barn !! Er ikke så slitsomt med 2 hjemme nå som jeg har blitt vant til det, denne uken er jo sambo også sammen med oss og da får jeg litt avlastning spes med hunden. Nå vil sambo bruke dataen litt!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #106 Skrevet 13. mars 2007 oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss;o)
2nj♥ Skrevet 13. mars 2007 #107 Skrevet 13. mars 2007 Hehe.....3 ting på 1 dag.....det går jo ikke, eller?? Sikkert greit å shoppe på en lørdag om vi ikke skal ha med barna for ellers er det vel flere enn meg som sliter med barnepass..... Indisk er jeg alltid med på, og fest frister også, så da spørs det bare om jeg har energi til alt det på samme dag da, og om mannen greier en hel dag og kveld og natt med gutta......
Chiquita Bananas Skrevet 13. mars 2007 #108 Skrevet 13. mars 2007 Nå har vi vært ute på en to timers tur med barn og hund - Thea og jeg... gikk jo kjempegreit og DET herrrrrrrrrrrrrrrlige været da !!! Noen som er med ?? Går ikke så fort da - kjenner det i bekkenet når jeg har kommet meg hjem eller nærmer meg - men det for fremover så jeg kan kanskje speeda opp tempoet snart. Frista med shopping, men jeg vil heller shoppe i USA. Men jeg kan være med for det altså.... indisk hørtes digg ut enda jeg er allergisk mot noe dem har i maten og fest....eeehhh....den var det verre med :op Er jo en stund til enda så jeg satser på at jeg er mer gira på det da... Noen som har gjort noe i dag da ???? Dritt med huset/leiligheten Mayken !!! Det var det som skjedde med min leilighet - skulle selge og en jente på min alder vant budrunden, men kvelden før ringte en fyr til meg og hadde ansiennitet og var interessert i leiligheten og ville høre om den. Så rett før fristen gikk ut så tok han den !! Syntes synd på jenta som visstnok var veldig gira....
Thea og Erle Skrevet 13. mars 2007 #109 Skrevet 13. mars 2007 Ja det var dine ord det at det gikk så fint.He he... gikk så bra atte. Gadd ikke trene styrke så jeg satt på med Ø hjem igjen da. Sitter nå og spiser nuddler. Nami nami sterkt og godt. Skal vaske litt og lufte inn våren i stua Og når det gjelder indisk Hebbie- kan du spise pølse og pommes frites rett fra barnemenyen de har der.He he.. kan jo også spise annet sted. Skal ikke være sær da. Vi tar det som en tur. De som vil shoppe gjør det. Jobb kaller!!!!
Thea og Erle Skrevet 13. mars 2007 #110 Skrevet 13. mars 2007 Da tar vi shopping og indisk på en lørdag.De som ikke får barnepass blir med de også. De som vil stikker hjemom deretter og dra ut på kvelden et eller annet sted. Har ei venninne som jobber i Oslo på en pub svært sentralt. Mulig litt billigere drikke der samt vorspielmuligheter i leiligheten hennes.Eller vi kan gå ut i Drammen eller hva som måtte friste:) Kan jo også ta festdagen en annen dag. Samme for meg:) Hørtest nikkedokke ut det der samme for meg snakket. Men har mange muligheter.
Thea og Erle Skrevet 13. mars 2007 #111 Skrevet 13. mars 2007 Glemte og spørre om du Piadi begynner å bli litt Tørst:) Fnis fnise... hi h
Chiquita Bananas Skrevet 13. mars 2007 #112 Skrevet 13. mars 2007 pølse og pommes frites på en indisk - hehehe.....hadde faktisk kylling og pommes frites på en kinarestaurant i stavanger - kyllingen var knallgod. Var vanlig halv kylling, men dem hadde marinert den. Jeg liker indisk mat og det er noe jeg har spist som har gått bra. Så jeg er med på det - har hatt lyst lenge siden dere alltid skriver om det, men sambo er litt for glad i kinamat. Hehehe.....derfor liker han meg ;op hahahaha...... Så du dro hjem Thea - jeg som skulle skrive at du var såååå sporty som forsatte med å trene styrke ;op Bra trening i husarbeid da !!!!
2nj♥ Skrevet 13. mars 2007 #113 Skrevet 13. mars 2007 Shopping og indisk.....-gleder meg allerede Ang. ut, så stemmer jeg for å ta det en annen kveld, for (snakker for meg selv) blir ganske sliten av å traske rundt i butikker en hel dag, og med god mat etterpå så frister det mest med sofa og film som avslutning. Hebbie: Jeg er gjerne med å gå i all slags tempo. Men uheldige meg har greid å knekke et ledd på vogna, så den kan ikke brukes før den er fixet..... Leverte den inn på lørdag og fikk bskjed om at den nok ble reparert på mandag, men har ringt 100 ganger idag og da jeg endelig fikk snakke med sjefen (Fru Lyng Lille CC Vest) så visste hun ikke noe mer før i morgen ettermiddag. Og den lånevogna hun som var på jobb på lørdag sa jeg skulle få igår om min ikke var ordnet......hææææ....-det har vi aldri hørt noe om..... My ass, dritt service assa. Skikkelig kjekt å være uten vogn i mange dager da. Har jo tvillingvogna, men det er jo litt pes og gå rundt med den liksom. *argggh* Blir så forbanna!
2nj♥ Skrevet 13. mars 2007 #114 Skrevet 13. mars 2007 Hebbie: Når skal du til USA og hvor?? Frister med shopping i New York gitt......2 år siden vi var der og det er den beste byferien ever Litt kjekkere å shoppe der enn i Norge ja.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #115 Skrevet 13. mars 2007 Oiii, en liten dag uten nett og dere tar av helt? Hehe... Thea; Ja gjett om det er ferdig innredet oppi hodet mitt. Har surfet masse nettbutikker og funnet møbler jeg vil ha, maling jeg vil ha, garasjen jeg vil ha osvosv... Har til og med kjøpt frø så jeg kan ha kjøkkenhage! *glise* Åh, som jeg gleder meg! Jeg har trillet tur med Mayken i finværet, det var sååååå deilig! Sooooool. Når det kommer til shopping og tur ut, kunne vi tatt det før 16 kanskje? Da reiser vi til DK og blir borte hele pappapermen! Jeg skal jo jobbe de ukene, i Danmark:) Gleder meg litt egentlig, blir digg med noe annet enn babybabybaby hele døgnet. Skriver mer om litt, Embla har nettopp hatt sitt første raserianfall og er visst ikke helt ferdig.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #116 Skrevet 13. mars 2007 Så små unger med raserianfall er jammen ikke moro! At det går an å bli så illsint! Hmmm, ser jo nå at jeg igrunn fikk skrevet det meste jeg hadde tenkt til, så da får det holde;)
2nj♥ Skrevet 13. mars 2007 #117 Skrevet 13. mars 2007 Hvor/hva skal du jobbe i Danmark da Tillab? Skal pappan ha lang permisjon?? Har du forresten noen brae nettbutikker med møbler å anbefale?? Holder på å innrede med nytt av det meste inni hodet mitt jeg også..... hehe
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #118 Skrevet 13. mars 2007 Skal jobbe med salg og markedføring av autosense, en sånn sensorgreie til lastebil. (www.autosense.dk) Sjekk ut bildet av Embla og Jens;) Hehe... Han ser jo nesten ut som en lastebilmann på det bildet:p Har faktisk tenkt å handle litt møbler på A-Z (www.a-z.dk) Utover det så er det mye fint på Haungaard http://www.haungaard.dk/sw217.asp Finner ikke nettsider på de andre. Er jo baderom og kjøkken først og fremst jeg skal ha. Samt møbler til spisestue og stue:) Embla roet seg til slutt, fikk pupp og sovnet kl 1715, vekket henne igjen kl 18, men det ville hun ikke så i dag ble hun i praksis lagt for kvelden kl 1715! Håper hun ikke finner for godt å stå opp svintidlig i morgen...
Thea og Erle Skrevet 13. mars 2007 #119 Skrevet 13. mars 2007 Nå blir det film og litt godis. Skal se en film. Ikke vasket heller hebbie- ikke vært så flink likevel. Sitter nå å tyller i meg ny godis de hadde fått i kiosken:) Skikkelig fersk assa.
Chiquita Bananas Skrevet 13. mars 2007 #120 Skrevet 13. mars 2007 Jeg synes du er flink for det jeg ) Må jo ha en hviledag du også ;op Håper du koste deg med godisen......
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #121 Skrevet 13. mars 2007 Noen som skal til byen og se sprinten i morgen?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #122 Skrevet 14. mars 2007 Ja jeg tror vi skal en tur til byen.. Er vel så fullt at man treffes vel neppe! 2nj: Er du her nå tro ? Hva skal jeg si når jeg ringer til manuellterapaut ? Skal jeg nevne kiss eller bare be om en time ?
mammaentiltrulte Skrevet 14. mars 2007 #123 Skrevet 14. mars 2007 hei tilla, ja vil tror kanksje vi skal prøve å f med oss litt av skisprinten i dag. men først skal vi jo på treff med dere i mammaklubben.
2nj♥ Skrevet 14. mars 2007 #124 Skrevet 14. mars 2007 Piadi....nå er jeg her. Akkurat kommet hjem etter å ha levert i bhg og vært hos legen med Truls. Ville sagt at du lurer på om hun har KISS og så si hva symptomene hennes er.....og at du derfor vil ha en time til henne
Thea og Erle Skrevet 14. mars 2007 #125 Skrevet 14. mars 2007 Hei på dere jenter! Her i gården har Even,Erle og jeg sovet til kl 09.30. Jippi så deilig. Savner lillegutt og gleder meg så til å få han hjem i dag. Deilig når en av gutta er borte innimellom, slik at den andre kan få oppmerksomheten litt alene. De skjemmes jo bort litt hos mamma også da. Men ellers så spiller de hverandre opp slik at det blir mye masing. Nå skal Even og jentene gå til butikken siden han har fri pga plandag. Han ville sykle og det går jo bra siden det er helt bart der vi skal gå. Er jo bart nesten overalt jo. Så en sånn haifilm i går og den var ike så dum den. Må bare si at det letter på sinne nå som det lysner ute og våren er i sikte. Da kommer alle ut av hiene sine. Tjoho... her ropes det om mat. Men nå er det mamma først. Erle får 2 fasye måltider og deilig å se at det metter litt. Har forresten fått min kjære med på å kjøpe ny sofa i kjellern. Har jo hatt den lenge siden gutta herjer og spiser der nede. Er veldig streng på at det kun skal spises ved bordet og det har gått bra. Denne sofan har en chaiseloung del og har avtagbart trekk og er veldig rimlig og fin assa. Rimligere en ikea og myyyye finere.Er 10 uker levering så den er nok ikke på plass før til senvåren. UUUUUUÆÆÆÆÆÆÆ mat mat mat ropese det om igjen. Hei så lenge.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå