♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #76 Skrevet 10. mars 2007 Var det forresten kun jeg og Tilla som var klar for en fest ??
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #77 Skrevet 10. mars 2007 Tillla er alltid klar, Elendig mamma også dersom det blir hos meg:) 2nj, jeg har vært og kjøpt noe lurt i dag! På Spareland Barneland eller hva det heter så har de ENDELIG fått inn mitt danske favorittmerke, og de fører flasker som er laget som pupp:) Til og med Embla drikker av de(kjøpt i dag og prøvd i dag!) Og de ser kjempekule ut;) I tillegg har den en hel masse annet lurt, et helt eget stativ med lure ting med fine farger, dra og kjøp! Hehe..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #78 Skrevet 10. mars 2007 Merket er forresten ikke danskt når jeg tenker meg om, er bare jeg som handler det merket i danmark:p *svimesvime*
2nj♥ Skrevet 10. mars 2007 #79 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er klar for fest, men Truls er ikke klar for at mor skal på fest...... -så vi må jobbe med saken for å komme til enighet Hvor er Mayken forresten? Fikk de huset???????
2nj♥ Skrevet 10. mars 2007 #80 Skrevet 10. mars 2007 Så bra. Det høres lurt ut. Da skal jeg ta en tur dit til uka ja, så håper jeg Truls "biter på".
shanty73 Skrevet 10. mars 2007 #81 Skrevet 10. mars 2007 Hei dere drammensjenter... Skulle bare "reklamere" litt for ny exit/name it butikk på liertoppen som åpner torsdag 15 mars.. Maaasse fint samt noen bra åpningstilbud... Har vært der idag og hjulpet til... Masse fint!!!
2nj♥ Skrevet 10. mars 2007 #82 Skrevet 10. mars 2007 WOW....så bra. Thea: Klar for å gå opp til Liertoppen og sjekke ut ny butikk snart???
Chiquita Bananas Skrevet 10. mars 2007 #83 Skrevet 10. mars 2007 piadi - hva er det som skjer ?? Noe med Nathalie ? Jeg fikk vite at barn har en favorittside som for Fredrik er høyre siden hans. Så når han sover på magen så er det helst den siden, men han skifter mye frem og tilbake. Er dette noe jeg bør se etter at han er ok ? Var i Sverige og presterte å komme sent av gårde og selvfølgelig brukte lengre tid i Sverige og mista båten. Gadd ikke vente på neste som gikk halvannen time senere. Så det ble en ekstra tur på oss ( Junior hylskrek i bilen fordi han plutselig ble sulten og tilslutt da vi eeeendelig kom oss hjem så mata sambo ham - mens jeg gikk en laaang tur med Fant ) Fikk vite at mens vi var borte så hadde ikke Junior lyst å spise, men spy !! Han spydde ut klærne sine og for tredje gang på pappa. Hehehe...gulpa to ganger på ham i dag tidligere. Så da jeg kom hjem så satt sambo og koste seg med Fredrik badebaljen som satt og smilte og storkoste seg. Jeg gjorde tydeligvis et godt valg med å gå ut med Fant istedenfor for en gangs skyld.
2nj♥ Skrevet 11. mars 2007 #84 Skrevet 11. mars 2007 Good morning ladies!!! Gått 2 timers tur idag, deilig Enda ikke kommet opp noe kinoprogram. Får ringe og høre om de har planer for tirsdagens babykino....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #85 Skrevet 11. mars 2007 I dag har hundekursene vært ute på tur, så jeg og nancy hadde med pøbel i marka for å trene. Grilla pølser og kosa oss skikkelig : )
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #86 Skrevet 11. mars 2007 Til de som lurte tror jeg ikke Mayken og T fikk huset. De skulle få svar tirsdag og siden jeg ikke har hørt noe mer (som jeg kan huske, veldig dårlig hukommelse om dagen) så går jeg ut fra at det ikke ble tilslag denne gangen heller. Dessverre. Nå skal jeg pakke flyttelass, bare litt over 2 uker igjen! (nedtelling:p)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #87 Skrevet 11. mars 2007 min tur ! God natt flickor =)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #89 Skrevet 12. mars 2007 God morgen jenter Hebbie... : Når blir det treff hos Thea ? Har du fått følelsen tilbake i ansiktet ? Du har jo vært helt utrolig uheldig dette siste året.. Heldig med Fredrik da : ) Tenk så stor han må ha blitt siden sist jeg så han : ) Da ser det ut til at sambo blir sykemeldt igjen, han har vondt i hendene bare han er borti noe, og siden en mekaniker stort sett bruker hendene til å arbeide med sliter han litt på jobb for tiden for å si det sånn : ) Nå er det en liten kar som skal få grøt igjen : )
Thea og Erle Skrevet 12. mars 2007 #90 Skrevet 12. mars 2007 Vært i Tbg. Kjempe ukos. Gidder ikke fortelle... vil ta så laaaaag tid. Men er en smule fornærmet ja:( Var på cirkus i går med gutta- og det var jo kos da. Tenkte å ta en gåtur nå. Måtte bare inn og oppdatere meg litt her. Erle har snart fått trimetoprim i 1 uke snart. Så tror ikke det er noen UVI der nå. Ta en sjekk om 1 ukes tid. Ellers er hun i storform. Byttet til sportsvogn og vårjakke- som sin mor er hun klar for våren. Hebbie- du skylder meg 2 uker med barnefri:) Gutta lurte på hvor denne snille damen med sjokoladen plutselig ble av (stod på døra for vips å være borte). Hadde lyst til å si at denne feige dama spant over svanskegrensa livredd for å få to smågutter med seg. Andre er redd for tollen mens Hebbie ble redd for å få 2 sukkerkicka gutter med seg. Snilt av deg da. Takk takk:) Prøver å sende deg sms for en liten tur men du ligger vel under dyna og later som at du er i Sverige ennå. 2nj- ja jeg er klar men er ikke du borte på torsdag da? Blir sikkert treff snart da, siden Hebbie kommer seg i en supert fart.Skal innom liertoppen i kveld og hente en drøss med klær lagt av på Polarne & Pyret. Skal jo kjøpe noen kjoler til Erle i sommer også, men har ikke funnet så mange ennå. Tror ikke det blir noen typisk 17 mai kjole nei.Greit å kunne bruke den igjen. Noen litt kule retro klær fra moon kids. Der har de en søt rød,blå eller gul rutet kjole. En kul gul genser også med lange snipper. Ta en titt:) Skal ta shoppingen av vår/sommerklær til barna ganske tidlig. I fjor begynte jeg sent da jeg var så kvalm som et uvær. Resulterte i dårlig utvalg. Har jo alt begynt å komme mye. I morgen har svigermor invitert oss ut på Mirawa. Det blir koselig:) Ut å gå tur!!!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #91 Skrevet 12. mars 2007 God tur da spreka
2nj♥ Skrevet 12. mars 2007 #92 Skrevet 12. mars 2007 Halla.... Thea: Ja, torsdag reiser vi.....-men tenkte ikke akkurat at vi trengte å stå der når det åpnet, men gå en tur til uka igjen og sjekke ut butikken Kunne iallfall tenkt meg å gå en lang tur i neste uke, så håper du blir med....-og gjerne noen flere. Er så kjedelig å traske rundt alene hver dag. Idag har jeg for første gang opplevd en overtrøtt Truls..... o-la-la, den gutten er det lyd i gitt. Sovnet da vi kjørte Trym i bhg, men våknet igjen da vi kom hjem.... Var jo fortsatt trøtt, men ikke snakk om at han fikk til å sove.....*hyl-hyl* Skulle ut igjen ganske raskt da jeg hadde en time på sykehuset 1030, så dro bare med engang igjen i håp om at han sovnet i bilen (fikk forresten tilbud om pupp, men ikke interessert) og det gjorde han etter en god stund. Våknet igjen da vi kom på venterommet og *hyl-hyl*. Timen var jo selvfølgelig forsinket og vi måtte vente i 1 time. -Ganske svett da det endelig var min tur ja. *pufhhhh* Uvant med skriking i 2 timer med Truls, for han er jo stort sett bare blid som ei sol og så fornøyd. Fått lønn idag jeg, så får inn å sjekke kontoen og se om det er rom for litt shopping.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #93 Skrevet 12. mars 2007 dyyyyyyyyyyytttt!
2nj♥ Skrevet 12. mars 2007 #94 Skrevet 12. mars 2007 Når i april er det forresten tenkt shopping i Oslo? Jeg er langt fra målet, men men...... Skal begynne å trene fast noen dager i uka nå. Må få strammet opp denne dvaske kroppen litt. Blir jo uvel av å se meg selv i speilet.....
Thea og Erle Skrevet 12. mars 2007 #95 Skrevet 12. mars 2007 Ja neste uke setter vi i gang for fult med gåing. Samme for meg når i april vi shopper. Noen som blir med på en indisk deretter. Kan jo prøve annet gså da. Kom igjen da. Tilla - du kan sitte på med meg. 2nj- kan jo være med meg på styrketrening på dagtid dersom du vil og når du vil. Dersom barna blir våkne mye etterhvert for vi lage et oppsett og trene sammen slik at mellom pausene hjelper vi hverandre med barna. Effektive vettø Kult med denne tarmskyllinga. Tror nok at det blir bra skal du se. Når ammingen er over så spiller det ikke så stor rolle lengre hva og hvor mye en spiser. Det beste er å kjøre et løp som gir resultater men som ikke strider så langt i fra det en ellers skal kunne leve med. Det er veldig slik at en får litt blod på tann når en ser noe skjer med vekta. Det gir motivasjon videre. Skulle vært på trening, men tiden har løpt fra meg og jeg blir nok pent nødt til å ta noen øvelser hjemme. Er flink til å gjøre de sammen med Erle på gulvet når vi leker:) Ingen hjemme nå som mannen har tatt med Even og Erle på all idrett der Even trener. Peder ble igjen i Tbg. Skal guffe på litt musikk og trene litt. Har dere leid hytte 2nj? Blir nok gåtur på Hebbie og mæ i morra til Sande dersom noen vil henge på Tilla - glede sæ til å fløtt tenker æ. Innreder alt hun kan i sitt hode. Hadde jeg også gjort. Det digger jeg å gjøre:) Mayken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kor du e hen??? Pia- godt du holder sidan oppe her. Slitsomt med 2 stk på dagen eller? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa æ er klar for fest. Men blir så frekk og rampat.
lana<3 Skrevet 12. mars 2007 #96 Skrevet 12. mars 2007 Hei alle sammen...lenge siden jeg har vært her inne nå... Jeg har også mistet førligheten i høyre side av ansiktet mitt, har lurt lenge på hva det var, sjekket på mr og fikk vite at jeg har en svulst i bihulene pga av mange infeksjoner...men den var godarta da og må gjøre no med denne når jeg er ferdig å amme, så nå blir det vel kun et par mnd til så må jeg slutte med ammingen pga medisinene, trist egentlig... Ellers så er bekkenet mitt helt fint igjen, var på soneterapi, manuellterapi,psykoterapi, fysioterapi,svømming men så begynte jeg å ta ibux pga en tann som laget ******* i munnen, etter en uke var alle problemer borte vekk...og jeg har lyst å begynne å jobbe igjen..... UFF klarte ik holde meg til hvetefri,sukkerfri og saltfri dietten lenger og sprakk sist uke.....og nå gruer jeg meg til å gå på do igjen..AU AU AU...og jeg ser gravid ut pga av all gassen inni der....men herregud...sjokolade og pizza og pasta og brus til er jo så godt og til mer jeg spiser av det til mer vil jeg ha det....nam nam nam....
Mayken Skrevet 12. mars 2007 #97 Skrevet 12. mars 2007 Hei alle sammen. Er en stund siden sist jeg var her nå ja. Dere skriver jo noe vannvittig, orker ikke lese gjennom alt...hehehe. Dagene bare suser avgårde, har brukt kveldene og helgen på å rydde og kaste ting i bodene. Tenkte det kunne være greit å få litt orden der, og sørge for at alt er ferdig pakket. I morgen skal vi kjøre en del ting på lager. Fikk ikke dette huset heller, var en idiot men 1 uke lenger ansinitet som tok det fra oss.... dust altså. Var faktisk han som tok fra oss det første også, men så var det en annen som tok det fra han igjen. Måtte legge Ina ekstra tidlig i dag, hun var helt skutt etter babysvømminga. Piadi: litt sen med å svare, men jeg merket på Ina at hun var skjev i nakken på en måte, hodet hellet alltid til venstre, og hun snudde seg mot venstre, og ville helst ligge å puppe på venstre side. Når hun sov sammen med meg og lå på siden, våknet jeg og så at hun lå i bue, hodet rørte nesten rumpa. Hun gulpet mye, hadde mye luft i magen og sikklet mye. Sikkle gjør hun fortsatt, men alt det andre er mye bedre. Noen som skal på babykino i morgen? Eller som vet hvilke film dem viser? De har ikke oppdatert sidene sine, og jeg kunne tenkt meg en tur på kino.
2nj♥ Skrevet 12. mars 2007 #98 Skrevet 12. mars 2007 Mayken: Så kjedelig da. Tenkte at dere ikke hadde fått det siden det ikke kom noen "JIPPI"-melding fra deg her inne, men..... Håper det snart dukker opp et enda bedre hus som ingen tar fra dere. Babykino imorgen er: Dreamgirls (ringte og spurte for nettsida deres henger jo ikke med....) Jeg har lyst på kino, men Truls er ikke helt i form, så må se an imorgen tidlig tror jeg. Spurte om Music&Lyrics kom neste uke og det regnet hun med sa hun jeg snakket med.....-den VIL jeg se iallfall Thea: Jeg blir gjerne med å trene på dagtid. Er det faste dager og tider du pleier å gå eller?? Vi har leid hytte sammen med 3 studievenner med mann/kone av mannen......-så vi blir 8 voksne og 4 barn (et annet par med 2 gutter også) 250m2 hytte, så tror ikke vi trenger sitte oppå hverandre gitt. Pleier å ha slikt "treff" hvert år. Bare håpe Truls blir bedre for det er ikke så kjekt å være på tur med en liten som ikke er iform.
Chiquita Bananas Skrevet 12. mars 2007 #99 Skrevet 12. mars 2007 Laiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilaaaaaaaaaaa - så kos å se deg her inne !! Tenkte på deg forleden dag at nå var det lenge siden vi hadde hørt fra deg. Men du får vel ikke lest dette. Så rart at du også har hatt det samme som meg - kanskje jeg skal få sjekket meg også og se at alt er ok. Men jeg er snart bra - det blir bedre og bedre for hver dag. Thea - i dag gikk vi til sande !!!!! Ble veldig sent og kom ikke hjem før 20, og Fredrik sover som en engel. Kjipt fordi han skulle hatt bleieskift, klesskift, mat og sengeskift. Han ligger her i stua og på denne tida sover han til i natt. Fy søren jeg ble sliten i bekken og føtter av å gå frem og tilbake - det tok litt lang tid fordi jeg klarte ikke å gå fort. Så vi er nødt å ha en pause i Sande. Hehehe.....bare vent til jeg har vært i USA og kjøpt masse kult snop til guttene ;op DA blir det sukkerkick deluxe !!! Og nå mååå jeg avslutte abonnementet på Akropolis og begynne i sandehallen med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå