Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 6 Ny 5.mars.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra den ene til den andre.... tralllaalllllaaaaaa =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har alle fått mat, alle har bæsja og 2 sover.. Bare Leon som er våken og Leker nå : )

Skal prøve å få spist en god morgen youghurt nå og kanskje en kopp te : )

Skrevet

Mmmm, jeg sitter i sofaen og nyter stillheten jeg. Har kjøpt babycall og nå ligger lillemor ute i vogna og sover. Stillhet er jaggu ikke oppskrytt!

Jeg har også brukt tiden på å lage meg varm lunsj som jeg nå sitter og momser på, var LITT lei av cornflakes liksom, men gidder ikke stelle i stand å lage noe annet når jeg bare brenner det fordi Embla tygger på en eller annen ledning...

Ungen er forøvrig blitt livsfarlig! Hun er lynrask og datt ut av senga for 3 gang på ei uke i dag. Hun har nemlig pleid å våkne med gråt men nå bare våkener hun helt stille og jeg våkner av "dunk"... Farligfarlig, tror jeg må lage sperre i senga.. Sukk... Eller ikke ha henne oppi der med meg om morran... (da må jeg opp tidlig da!)

Noen gode råd for å få henne til å skjønne at hun detter ned om hun vipper seg utfor kanten? (her om dagen gråt hun ikke når hun hadde falt heller, så jeg trodde faktisk hun lå i sin egen seng, men måtte jo sjekke hva dunket var, og der lå hun og så forvirret opp på meg!)

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom her nå! Tenkte bare å si hei til alle drammens-jentene jeg:-)

Møtte 2nj og Truls på babysvømmingen i dag, verden er liten!

Det gikk kjempe bra og Sander var helt utslitt etterpå og sov mye lenger enn han vanligvis gjør på dagtid.. Håper det står bra til med dere alle, jeg håper på masse regn så all snøen forsvinner og gjør det enklere å trille igjen! Gleder meg til vår og laaaaaaange trille-turer, kjenner at kroppen trenger det ja.

Skrevet

.....

Skrevet

Hebbie: Thea som satt meg på den ideen, og jeg er jo lett å overbevise....så før jeg visste ordet av det satt jeg med telefonen i hånda og hadde bestilt time :)

Har vel vært plaget med litt hard mage en tid og også masse luft, og når vekta har stått bom stille, så tenkte jeg at: hvorfor ikke????

Angrer ikke på at jeg gjorde det, for det var masse som skulle ut ja. Har nok ikke ligget der siden jeg var 8, men LENGE iallfall.

Det var ikke vondt og ikke ubehagelig....-ikke mer enn å få satt inn en stikkpille iallfall. Sykepleieren som gjorde det var veldig koselig og flink til å informere.

Skrevet

2nj: Er jo ikke sååå lenge siden jeg var 8 da ;o) hahaha

Her har det vært stille i dag... Jeg har vært på valpekurs.

Når tar vi ett treff igjen jenter ??

Skrevet

God morgen jenter = )

Her har det vært livlig aktivitet siden i går ser jeg ;) Er det barnehagelevering på gang ?

Jeg har fått lagt snuppa, nå skal jeg og Leon leke litt før han også skal få køye, og etter det skal hunden få mat og kos. Så våkner de på rekke og rad etter det tenker jeg : )

Skrevet

Da er jeg og gubben gjeldsfrie, eller gjeldsslaver om man vil... Vi har fått innvilget full refinansiering av alle utestående krav:) Studielån, billån, alt:)

DEILIG! Kun en ting å huske på å betale per mnd! Hurra!

Nå ka vi skaffe oss enda mer gjeld:p Nå skal vi låne på huset til oppussing:)

Skrevet

hahahahaha bare ler jeg. Her snakkes det om skitt ja.... Tenkte å gå en tur jeg nå. Skal vi gå noen turer til uk?. Her er nemlig alle friske.Jeg er veldig plaget med hjertebank men ellers bra. Tenket å starte med gåturer litt rundtom. Se nye steder. Klar for treff hos meg.Hebbie bestemmer dagen.Nå må jeg gå.Innom senere.

Skrevet

Jeg kjeder meg noe fryktelig om dagene asså... Så jeg vil gjerne være med... (sier jeg ikke det hver uke? hehe)

Men til uka er jeg så heldig at det faktisk skjer noe. Skal til Oslo og signere lånepapirer og forhåpentlig shoppe litt:)

Mammaklubb på onsdag, babysvømmingen starter opp igjen. Litt usikker på om jeg skal være med videre dog, synes liksom det har tapt seg mye...

Noen andre som har gått på babysvømming tidligere som synes viderekommenkursene bare er fjas?

Jo, også skal jeg treffe xsambo for første gang på snart 2 år, det blir rart... Nå er jo jeg mamma og han skal bli pappa (riktignok for 2gang, men jeg visste jo ikke at han hadde unge:p) Må faktisk innrømme at jeg nesten gleder meg litt, få gni inn at jeg er blitt slankere og holder meg godt samt at lillemor er helskjønn; *heeevngjerrig*

Neeeeei, hva skal jeg finne påi dag da tro?!Ittno?

Skrevet

hei, vi blir gjerne med på noen trilleturer til uken. men har bare ledig torsdag og fredag så si i fra om det er noe da. skla få 5 måneders kontroll med lillemor på tirsdag, blir spennende å se hvor mye hun har vokst, syntes det er mye jeg da...

men gruer oss litt for da er det sprøyte igjen, men pappaen er hjemme (sykemeldt) så kanskje han skal få være med denne gangen :-) ?hmm må jeg tenke litt på

Skrevet

Gått tur i det fiiiine været. Skikkelig vårkåt assa.Kommer det snø nåsågår jeg rett i kjellern.Dette er så deilig.Opp med dørene, og lufte våren inn. Har velmistanke omat det kommer litt luresnøsener i mnd. Pytt pytt en liten forsmak av vår i allefall:)))))

Skrevet

Tillab - håper kjeften faller ned på bakken når han ser deg ;op

Eat this sucker !!!!

Theaokt - eeehhhh....gikk du og var vårkåt ved siden av meg ???

takk for infoen !! Neste gang kan du gå alene ;op hahahaha.......

Da får du jukke på en av lykestolpene.

Er alle kåte eller ?

Jeg har ikke noen spesielle planer fremover - tar ting med ro nå til jeg blir bedre. Men vil jo prøve å få gått tur hver dag så da er alle dager åpne.

Hehehe...prøver å få Junior til å ha en middagslur fordi han gjespet og gned seg i øynene i vippestolen så da skyndtet jeg meg for å se om jeg ikke klarer det. Ellers er han våken fra morgen til kveld.

Men nei - han virker ikke som han vil sove.

Herrrrrrrrlig vær assa

Skrevet

Thea: jeg er med på tur til uka. Kan ikke noen dager ser jeg... hehe Og torsdag reiser vi på hyttetur. Så da blir det uka etter på meg da:)

Hebbie:Når blir det treff hor Thea???????????????????? Siden du skal bestemme dag ser jeg her.....

Akkurat vekt Truls som har sovet siden 1430.... zzzzzzzzzzzzzzz Må jo være litt våken får han skal legge seg kl 19....

Skrevet

ja hebbie.. når blir det treff hos thea ?

har bare en hånd å skrive med og gidder ikke være så nøye med rettskrivingen !

Ja hebbie, ALLE er vårkåte, er ikke du ?? ;o) hahaha.. sex er slankende så det er bare å hive seg rundt å få det gjort ! Ser dere ikke hvor tynn Thea har blitt eller ;o) LOL

Skrevet

Hebbie; gjett om suppegjøken skal få;) Skal jo egentlig ikke et hyggelig ærend, han skal skrive under på at han skylder meg 85000,- Hehe... Hyggelig for meg da, 2000 ekstra inn på konto hver mnd;)

Da blei det trilletur på meg i dag, været ble jo så fint! Også har jeg tatt buss i dag, DET er lenge siden det:p Liker egentlig ikke buss og husket hvorfor når jeg kom på. Ei dame med barnevogn tok opp all plassen til vogner og fløtta ikke den feite rævva si, masse drittunger og tenåringer som hoier og skriker og dulter borti vogna, gamle sure kjerringer og seff dosen med "næææææ, sååå søøøt"mennesker:(

Blir lenge til neste busstur lukter jeg! Haha...

Ja Hebbie, når blir det treff?

Skrevet

Herregud... fikk skikkelig latterkick når jeg leste innlegget ditt hebbie. Jo æ hva skikkelig vårkåt der jeg gikk. Klam i ..... nei fy therese. Bli voksen. Ikke snakk som en bryggesjauer.

Nå har vi skifta over til sportsvognsdelen.Virket lissom litt bart det da:) På søndag skal jeg på sirkus med gutta mine. Blir kos. Ok 2nj. Når du kommer hjem legger vi opp til et maraton løp med gåing.

Skrevet

*HEBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE*

Skrevet

Håper den Hugh Grant-filmen kommer på babykino snart (er vel typisk babykinofilm så...), for den har jeg lyst å se. Noen som vil være med? Sjekket nettsida istad, men de har ikke satt opp filmer videre....

Skrevet

Jepp, maratongåing høres bra ut.

Uff, vil ikke ha Truls over i sportsvogn på LENGE. -Blir jo plutselig så stor da lille babyen min ;) Litt uvant og åpent i begynnelsen ja. Men idag har det jo vært skikkelig vårvær, så varmt og fint. Kan bare fortsette nå mot sommer, og sommeren skulle visst bli veldig varm og fin i år ifølge en tysk værspåmann som hadde hatt rett 9 av 11 år.....

Skrevet

Jeg skal bruke sportsdelen til vogna ute, er litt lettere opp alle bakkene : )

Skrevet

Tror kanskje det var møte hos dr Reza i dag som gjorde meg horny:) Ups.. Nei da . Så lattermild i dag assa. Dere burde se filmen Borat. Ha ha morsom assa. Har den jeg... har nemlig ......den. Noen vil låne

Skrevet

Jeg orker nok ikke å ta med 2 småttiser på kino, så foreløpig melder jeg pass på kino. Sambo skal bort i helga så da blir jeg helt alene hjemme. Det har jeg ikke vært her før, gruer meg litt : ( Er jo liksom jeg som bruker å reise bort! Tro om jeg tør å gå ned i kjelleren og legge meg.. Nei skal ikke tenke sånn !! Går nok bra :)

***********HEBBIEEEEEEEE********

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...