♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #176 Skrevet 17. mars 2007 Bare hos meg dette innlegget ble helt rart eller ? For mange ?? kanskje ? Tiiiiillllllllaaaaa... svar da !!?!
Chiquita Bananas Skrevet 17. mars 2007 #177 Skrevet 17. mars 2007 Oj - må skynde meg nå da hvis Tilla allerede er i gang...... Suuuulten - men sambo den j¤#Q%¤"Q sover....jeg har stresset med at Junior skulle roe seg og sovne. Tror han er litt vond i magen - lenge siden han har bæsja. Trøtt selv, og lurer på om jeg skal lage noe til meg itilfelle sambo ikke vil ha mat når han våkner. Dumt sagt - selvfølgelig vil han ha mat. Har ikke gjort noe konstruktivt i dag. Sambo er den flinke her hjemme som rydder, støvsuger, vasker klær, bretter og står i. Allikevel holder jeg på å dø av trøtthet. Får være snill og ta Fant med på kveldsturen da - sambo dusja han i dag så nå er han en stor myk pelsdott ) som lukter godt.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #178 Skrevet 17. mars 2007 Syns du skal vente på meg jeg Hebbie : ) Så kan vi få 2008 babyer sammen ! hihi..
Chiquita Bananas Skrevet 17. mars 2007 #179 Skrevet 17. mars 2007 hehehe....helt greit for meg det ;o) Da får jeg litt lengre tid på meg......ble pluuuutselig dårlig tid og masse stress med en sovende mann som ikke kan gjøre jobben sin da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #180 Skrevet 17. mars 2007 Min kjære flauet meg ut i dag når han kjøpte kondomer på rema, og har prøvd i mange timer å få meg til å legge meg sammen med han.. Men men : ) Nå har han lagt seg.. ! Har du tenkt noe på når dere skal begynne å prøve igjen hebbie? Og hvordan tror du det blir om det tar like lang tid å bli gravid denne gang ? Eller kanskje man blir gravid med en gang, hvordan skal man takle det liksom ??
Chiquita Bananas Skrevet 17. mars 2007 #181 Skrevet 17. mars 2007 hehehe....ikke vær flau Piadi.... Sambo ville ha startet rett etter fødselen, men jeg har ikke vært interessert. Men vi lar det gå sin gang nå og ser hva som skjer - men jeg vet ikke når vi går seriøst inn for det. Er så lenge siden nå at jeg må sette meg inn i hvordan jeg skal gjøre det med eggløsning, når tid etc. Hadde vært gøy om vi fikk det til snart, men jeg tenker mye på dette med jobb. Blir ikke bra om jeg blir gravid siden jeg ikke har jobb og ingen vil ansette ei gravid kjerring for noen måneder. Skulle vært gravid i januar eller februar for alt skulle ha klaffet med fødselspenger og slikt. Kanskje heller få meg en jobb og så bli gravid.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #182 Skrevet 17. mars 2007 Ja jeg tenker jo på det jeg også.. Får jo ingen penger nå og har jo ikke hatt inntekt på leeeeenge, så vil gjerne ordne jobb og sånn først denne gang. Men har ikke tenkt til å jobbe fullt da uansett. Nå kan jeg jo ikke det siden jeg må passe Leon. Men tror sambo skal få overta permisjonen fra august. Når er det R skal være hjemme med Fredrik ?
Chiquita Bananas Skrevet 17. mars 2007 #183 Skrevet 17. mars 2007 Hæ - hvorfor skal du passe Leon ?? Min permisjon går ut 14 august så får jeg ikke en jobb innen da så tar R over da og frem til 25 september. Håper virkelig at jeg får noe før da eller til da !!! Gruer meg til han skal være alene med Fredrik - alt det dem kommer til å finne på.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #184 Skrevet 17. mars 2007 HAHAHAHA... Dem kommer nok til å storkose seg da ja = ) Mamma har begynt å jobbe igjen og har ikke fått barnehageplass og da må søster Pia trå til : ) Har allerede passet han i 2 uker.. Jeg har begynt sånn smått å se meg om etter jobb, dukker det opp en som passer hiver jeg meg rundt og søker. Kanskje en kveld og helgejobb i begynnelsen..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #185 Skrevet 17. mars 2007 Er du aldri på msn lengre ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #186 Skrevet 17. mars 2007 Nå har jeg fått meg nytt nick jeg også... Er vel ikke i PP ennå, men ønsket er jo der ;o)
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #187 Skrevet 17. mars 2007 Måtte bare informere om mitt nickbytte også hi hi...ønsker å være i 1 pp...men treigingen av en gubbe vil ikke...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #188 Skrevet 17. mars 2007 Nå er det visst bare meg igjen her så da får jeg vel skravle litt med meg selv = ) Håper at vi snart får 200 innlegg, tråden er så innmari treeg nå !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #189 Skrevet 17. mars 2007 Nå syns jeg du skulle ta å legge deg piadi !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #190 Skrevet 17. mars 2007 Den skulle liksom være anonym da og så skulle jeg svare " syns du det ja, jaja.. får vel gjøre det da" ;o) Og dette viser jo bare at det er virkelig på tide at jeg finner senga !! God natt = ) Tar jo en evighet før innlegga blir lagra nå også så..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #191 Skrevet 17. mars 2007 Nå har jeg lagd ny tråd igjen = )
mammaentiltrulte Skrevet 18. mars 2007 #192 Skrevet 18. mars 2007 etter oppfodring fra piadi får vi dytte litt på denne så 2nj ser den etter hyttetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå