Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 6 Ny 5.mars.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimeligere enn Ikea, det hørtes jo nesten for godt til å være sant.....hehe Hvor er det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thea - nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en times tur med Fant og Fredrik. Tenkte at jeg må jo få meg en tur og R måtte dra tidlig i morges på kurs og da kunne jeg ta med Fant siden han oppførte seg eksemplarisk. Noe han gjorde i dag au..... :o)

Fredrik ligger på bordet og koser seg med lekene. Høres teit ut når jeg sier bordet, men det er pga dyra at jeg har lagt skinnet og lekegreia der. Gulvet ser ikke ut nå og jeg har ikke særlig lyst på lekegrinda oppe siden jeg tror den er svæææær. Kjekt å se på Fredrik leke også.

Han er så søt - smiler sååå blidt til meg om morgenen og da jeg tok ham opp av vogna.

Og ja....rimeligere og finere enn IKEA ??? Går det an ?? Hvor da ?? Greit å vite fordi en dag skal de stygge skinnsofaene til R byttes ut og da skal det være Fantefri sofaer !!!

Jenter - går det bra ???

Er snart klar for treff - så da blir det vel opp til Thea når det passer.

Skrevet

Så bra Hebbie. Du er virkelig igang du!!! Holder på å pakke jeg nå og samtidig forberede meg til et telefonmøte kl 14. Truls ligger ute og sover, men det er jo typisk om han våkner rett før så da må jeg ha alt klart foran meg her.....

Blir kjekt med treff snart. Thea la jo ansvaret for å finne dag over på deg, så dere får vel bli enige om noe dere to. Men om jeg kan komme med et ønske, så ikke ta en onsdag. :)

Skrevet

Og ikke neste tirsdag for da skal Nathalie til manuellterapaut.. Fikk A til å ringe, kjekt å ha han hjemme nå ja. Jeg bruker å få han til å ringe overalt for meg, dere kan tro han ble godt kjent på føden når han drev og ringte dit for meg : )

Tro om jeg kan få tak i søskensete til Vogna vår.. Eller simovogna til mamma, det er kanskje lettere. For da kan jeg jo slenge meg med, men ikke på de lengste turene.

Hvor er det du skal 2nj ?

Nå har vi skrevet ned symptomene til Nathalie, og lista ble jo lang etterhvert..

Sover i korte økter/ skriker i søvne

Skjev i kroppen

Favoritt side når hun sover

Spreller ved amming

Sikler noe sinnsykt, har jo gjort det i noen mnd nå også..

Så da er jeg spent på om det er kiss eller om vi bare har et våkentroll som sikler og spreller og skriker i søvne :)

Skrevet

Piadi: Greit å ha noen som kan ringe for seg, ikke alle som synes det er så kult. Trym hadde de samme symptomene pluss litt til...... Deilig at han etter 2 behandlinger ble bra og plutselig sov mer enn 3 timer (som var max) i strekk på natta f.eks

Vi skal til Hemsedal, leid hytte der sammen med noen studievenner av mannen med mann/kone og barn. Så vi blir 8 voksne og 4 barn på 250m2 hytte..... Blir nok bra :)

Skrevet

2nj: Hahaha.. det visste jeg jo egentlig, er så utrolig fjern!!

Veldig greit å slippe å ringe ja. Hater å prate i tlf og gruer meg lenge når jeg vet jeg må. Det verste er når noen ringer meg da, liker ikke å ta tlf, spes om det er et ukjent nr eller noe sånt.

Er full av kviser og drit i ansiktet, skikkelig hormonutslett.. Skulle nesten tro jeg var gravid, men det er jo ikke så veldig sannsynlig. Kondomer er jo ganske trygge.

Skulle ikke du prøve å bli gravid snart da Hebbie ?

Skrevet

Hebbie: Er du klar for Fredrikke allerede??? Er ikke før blitt nesten bra i bekkenet så er hun igang igjen......-blir du gravid nå så slår du faktisk meg også. hehe ;)

Skrevet

2nj- du har jo vært der. Isac i tønsberg. Fått inn mye fint . de har nettside. skal finne det.

Skrevet

hehehe....skal jeg bli gravid må nok sexen økes ;op

Blir ikke lei meg om jeg blir gravid, kan likesågodt hoppe i det.

Fatter ikke hva sambo gjør - jeg la nettopp Fredrik i senga for andre gang fordi han gråt første gangen. Men han begynte å gråte da jeg la ham ned etter pupp. Så sambo kom inn og tok han - et par minutter etterpå kom han ut og da var Fredrik i senga.....

Når tid er du tilbake 2nj ?

Foreløpig er jeg bare opptatt kl.3 neste onsdag, men det passet ikke for 2nj uansett. Blir det på formiddagen da ? i 12-1 tida ?

Og tirsdag passet ikke for Piadi.

Skrevet

Så dere Isaac i DT i dag ? Såååå nydelig !!

Jeg blir heller ikke lei meg om jeg blir gravid nå.. Men må nok litt mer sex til her også før jeg bekymrer meg for det... Men vi har i alle fall sex igjen og det er ikke vondt engang =)

Vært på valpekurs i dag igjen.. Siste gang på mandag, må vurdere å ta neste kurs også. Er litt dyrt med 1900,- per kurs, i alle fall så lenge jeg er arbeidsledig.. :(

Skrevet

Har ikke DT, og det er lenge siden jeg har sett Naboen og Isac - må komme meg bort og ringe på døra så jeg får sett dem.

Hehehe....sex ja - hva var det igjen. Heldigvis gjør det ikke vondt lengre - så det er mulighet at det kan bli flere barn ;op

Huff.... har sett på jobber og fant noen da, men så var det jo det overskuddet til å orke å skrive en drøss med søknader og slikt når man endelig på kvelden kan slappe av når Fredrik har lagt seg. Jeg mååå bare ta meg i sammen så jeg får sjanse til å få meg en jobb før permisjonen går ut. Det tar jo litt tid så jeg bør benytte meg av de månedene jeg har igjen.

Så flink du er å gå på kurs med Pøbel - dyrt ass !!!

Skrevet

Jøss, er det ikke bare meg som tenker sånn?! Hmmm...

Hva gjør dere fremover da?Satser på to tette eller kjøper sånne derre piller?

Vi vil ha to tette, jeg må bare lære meg å ha sex igjen:pHehe...

Kjeeeeeeeder meg.

Skrevet

Er gravid igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjeeelp nå blir vi 6:

Skrevet

Sykt mente jeg her jeg sitter i mørket og skriver..

Skrevet

Som dere sikkert ser så er jeg bare så morsom i dag. Og fra nå av så må jeg ha mellomrom mellom ordene siden jeg faktisk sitter å skriver på nytt tastatur. Ha ha. Kunne ikke dy meg for litt shopping i dag heller. Tror jeg lider av shoppegalskap:))) Deilig diagnose da:))) Ja da pute !!!! Kommer nå.....

Skrevet

Hei! Har aldri vært inne på denne tråden før men måtte ta en titt da jeg så overskriften.. Jeg bor i Sande og ser det er flere her som gjør det:-) Kanskje vi har møttes på trilletur....? Syns det kryr av barnevogner ute nå, som snøen har smeltet og været er så deilig:-) Hvor gamle er barna deres?

Skrevet

Egentlig burde tråden hett Sandeklubben eller noe sånt:p

Jentene skal få fortelle selv, men jeg er bosatt på Åskollen, flytter til Konnerud snart og Embla er 6 mnd den 19:)

Og velkommen til oss:)

Skrevet

Tusen takk for det:) Minstemor her i huset er 6 1/2 mnd. Har ellers ei jente på 10 og en gutt på 6. Full rulle med andre ord:-)

Skrevet

Så koselig med flere fra sande. Er innflytter til sande. Flyttet hit for 6 år siden. Har 3 barn hvor den yngste er 5mnd.

Skrevet

Jeg er tilbake søndag, så bare en langhelg dette her.....

Ellers så vil jeg bare oppfordre dere til å hoppe i høyet, 2 tette er topp :) Sitter her og spiser frokost med eldstemann, mens minsten ligger i lekgrinda og leker med babygymmen sin. IDYLL.... Er jo mer slitsomt med 2 enn 1, men SÅ mye kos da og etterhvert regner jeg med at de får MASSE glede av hverandre. Trym er jo veldig opptatt av babyen nå og Truls synes storebror er veldig morsom å se på :)

Får vel pakke siste rest her så vi er klar til pappan kommer hjem fra noen få timer på jobben....

Skrevet

Og jeg er fra svelvik, er 23 år og har en datter på 6 år og ei lita snuppe på snart 4 mnd : ) Er bare 2 fra Sande her nå Tilla, så de er ikke i flertall på tråden ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...