♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Nå var den forrige tråden så utrolig treeeeg.. Go natt alle sammen = )
Chiquita Bananas Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 piadi piadi piadi - kjære blinde søte piadi..... Skal myyyyyye sminke til for å gjøre meg pen nå med den dvaskekroppen min ;op Har dere sett den kule lilla flodhesten som danset og var så populær for noen år siden ?? Er som å se meg danse nå LOL !!!!! Målet er å komme meg ned i matchvekt eller nærme det området før jeg reiser til USA i mai - for der er det masse billige kule klær og det er kjipt å være der borte og ikke få prøve eller kjøpe nye klær. Jeg får prøve å lure med meg Theaokt på sandeturer og kanskje noen flere som vil henge seg på. Kan ikke gå i bakker så det blir på jevne veier. Vi må jo bli klare for sommeren alle sammen så vi kan se sexy med søte babyer ;o) hahahaha..........
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 God morgen jenter Bare jeg som er her på mårrakvisten ? Står jo opp 6 nå om dagene...!! hehe... Jeg som er hos mamma og kan veie meg hele tiden, har nemlig ikke vekt hjemme og da er det ekstra gøy å komme hit å følge med Går jo ikke ned i vekt dessverre, men noen dager til med stress hjelper kanskje på : ) ! hihi..
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hebbie: My man....holdt jeg på å si. Jeg føler meg som en blanding av flodhest, hvalross og elefant, så her har du møtt din "overmann". Tror ikke du trenger "lure" Thea med på tur, og meg trenger du iallfall ikke det med, jeg ER med!!!!!!!!!!! Bare si ifra, så kommer jeg. Jeg gidder ikke kjøpe et plagg før jeg er nede i en akseptabel vekt, så nå har jeg gått og sett ut som en slask i 3 måneder....og det er langt igjen!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Slår ikke meg for jeg har sett ut som en slask i 1 år !! Når det gjelder tur får vi se hvordan det blir med tvillingvogn
Thea og Erle Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Nå skal jeg bort å trene.Deretter gå en laaaaang tur.Vil ikke si hvor siden det ikke er sikkert jeg orker. Klar for tur stadig jeg. Even har ikke kastet opp noe og var i veldig god form i går. Han skal ihvertfall i bhg i dag.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2007 Og enda en gang..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Aaaah, får vel bidre til å holde denne oppe jeg også da. Gubben jobber hele uka og det er dritkjedelig, så dersom det ikke blir fint vær nå så tror jeg at jeg kommer til å gro fast:(
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Fy søren så dårlige vi er til å skrive her da jenter..... Skjer jo ikke noe..... Blir litt ør i toppen og sliten i kroppen av å være hjemme med syk Trym ja. Godt nå når barna er i seng, men kjenner jeg er rimelig trøtt selv..... Han har fortsatt feber da, så må være hjemme imorgen også. Matlysten er dårlig og han drikker lite, så bleiene er ganske tørre. Prøver å lokke med forskjellig, men tydelig at det er lite/ingenting som frister. Vet jo hvordan det er selv når man er syk. Men var og tok tarmskylling idag da. Så nå er det prøvd ja..... hehe Rar opplevelse og masse gammel dritt for å si det sånn. Tror faktisk det har noe for seg jeg. Var skeptisk i utgangspunktet, men tror jeg endret syn idag Hvilke planer har vi for treff og turer nå da? Må vel få til noe igjen snart???
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 Thea: Har du forresten vært på håndballtrening enda? Tenker så ofte på håndball og har SÅ lyst å begynne litt igjen.....'krible krible*
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 2nj, duuu, får jeg lov å spørre hvor mye du fikk ut? Sjekket de det? Hørte det var noen som hadde fått ut 8!!!!! kilo en gang i USA...
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Nei, det sjekket hun ikke. Men så jo hele tiden at det kom klumper og diverse dritt/slagg, så vil tro det var endel iløpet av 30 minutter. Hun sa at de fleste gikk rundt med 2-4 kg gammel avføring i tarmene...... Jeg har vært masse plaget med luft også da, og nå etter behandlingen har jeg ikke vært det i det hele tatt.... -Føles så deilig!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2007 Endelig kom dere.. Hvor har dere vært i hele dag ? Hva kosta det 2nj ? Tenker kun økonomi jeg : ) Har sikkert drit fra jeg var 8 år oppi der.. Skulle nok vært tømt skikkelig ! De skulle visst starte opp damehåndballslag i Svelvik nå, så det er visst flere som tenker tanken..!
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #18 Skrevet 6. mars 2007 Har hatt hendene fulle med syk gutt og lillebror som bare er litt forkjølet. -Men nå sover heldigvis begge. Dyr dritt for å si det sånn.....-men jeg synes det er verdt det jeg da. 700,- kostet det.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. mars 2007 Ja det var dyr drit ;o) Hvor er Hebbie ? Ikke stått opp enda kanskje = )
2nj♥ Skrevet 6. mars 2007 #21 Skrevet 6. mars 2007 *HEBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE*
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 6. mars 2007 Ja da var snuppa lagt.. Hun har i noen dager vist tydelige tegn på at hun trenger å legge seg tidligere. Jeg som har hatt henne våken til rundt 12 hver kveld. Vi har soverom nede i huset og jeg syns det er så langt unna, så derfor har hun sovet i vogna på kveldene.. Men nå ville hun lalle i senga. Springer heller ned og sjekker ofte.. Skulle ha anskaffet oss babysitter, men har foreløpig ikke kommet oss så langt. Skal vel snart lalle jeg også, blir en travel dag i morgen også.. Først passe Leon og så blir det valpekurs på ettermiddagen, og det er jo selvfølgelig i Lier.. Så det blir mye frem og tilbakekjøring. Hebbie: Har du fått sms hos vår felles venninne i Svelvik ? Regner med at det er hysj hysj..
Chiquita Bananas Skrevet 6. mars 2007 #23 Skrevet 6. mars 2007 Her er jeg ;o) Var på sykehuset i dag pga. ansiktet og hadde hørseltest og legetime. Og i dag var sambo hjemme med meg fordi det verket så masse i hodet og ansiktet og da kooooste han seg med Fredrik som var helt hyper da han så noen lettkledde damer på tv !!! Piadi : Nei jeg har ikke fått noen melding fra henne - men jeg troooor jeg vet hva det er siden du sier hysj hysj ;o) hehehe..... Dette skal jeg finne ut !!! hihhihihi Så valpen heter Pøbel da ;o) Så kjekt å høre at han kan klare lydighetsgreiene !!! Ikke noe vi kan si om vår alles kjære Fant. Vi har begynt å legge Fredrik mellom 7-9 på kvelden og det går kjempebra !! I dag trodde jeg det var umulig siden han begynte å gråte når jeg nådde gangen, etter han hadde suttet på puppen i flere timer. Det er fordi jeg har sittet og han ligger og dupper av hele tiden. Men etter slåssing med flaska så tok sambo han i senga og satte på musikkboksen og der ble det stille. Han kikka i taket på lysshowet. Jeg syntes det var rart at det ble stille med en gang så sambo sjekket Fredrik og da våknet han, men sovnet etter et lite kyss på hodet. Sååå herlig !! I dag har sambo tatt seg av Fredrik i hele dag siden jeg har vært vond, utenom når han skulle ha pupp. Jeg som tenkte leeenge på dette med nattlegging og rutiner - også har det gått så bra ! Det var mora mi som begynte å gjøre det i Italia når hun holdt på med ham. Hehehe.....hun passet på Fredrik nesten hele tiden på turen - fordi hun ville det altså !! Men vi skal få kjøpt en babycall rimelig kjapt så vi ikke trenger å engste oss så masse og springe inn hele tiden. Så snart smertene i hodet mitt forsvinner og det blir bedre vær så skal jeg høre med dere jenter om vi skal ta en liten trilletur sammen. Jeg klarte meg bra i Italia, etter flere timer så streika bekkenet. Så jeg har blitt mye bedre - før gikk det bare 10 min og jeg klarte ikke gå. Trille trille trille.........
Chiquita Bananas Skrevet 6. mars 2007 #24 Skrevet 6. mars 2007 Forresten 2nj - hvordan fungerte det der rumpetømminga ?? All kilo er bra kilo borte ;op hehehehehe...... er det vondt ? ubehagelig ? Det anbefales å gjøre det, men hvorfor gjorde du det ? Får man lettere av kilo når man har fått skikkelig innvendig rens ?? Jeg burde prøve det siden jeg har alltid hatt treg mage og det er nok dritt i magen og ræva. Hehehe....lo godt av kommentaren din Piadi om oppsamlingen av dritt siden du var 8 år !!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 7. mars 2007 Begge barna sover.. SAMTIDIG = ) Dette er jo helt utrolig.. Så var det hunden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå