Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linea er nå 6670, 61,5 og 41,5 rundt hodet:)

Og pt, er bare du som har tippet på grammet til nå? Tror det. Ikke at du trenger mer du kan skryte av vedrørende tipping men..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så du vet det molle, så har jeg faktisk fyllt påskeegg i flere år enn deg ;)

Trenger vel ikke egne barn for å fylle egg??? Og vi fyller jo ikke i godis for 100,- kroner, for må jo kjøpe egget også, og jeg kjøper ikke no' dritt egg altså!!!

Også bruker jeg å kjøpe sånn påskegodter fordi det er jo påske og det godteriet koster jo mye mer!! Men siden det er til påskeegget så gjør det ikke noe :)))))

Nå er lilleL 4 måneder og vil ikke være hos noen andre enn meg og pappaen sin. Hvis noen andre holder henne tar det 3 sek. også skjelver underleppen før tårene spruter og ungel hylvræler... Er det ikke litt tidlig å være så bevisst på hvem man er hos da (hun har vært sånn et par uker allerede..)?? Hun går ikke til farmor eller tanter og onkler heller....

Skrevet

Heisann.

Hadde ikke tippa nei................ hva veide han før da og når var det'? hehe

Får si 8580 g, 68 cm og 44,5 h.o...

Lille L er vel 6789 g, 61 cm og 41 h.o.

Herk har tippa LT på grammet også!

Skrevet

8230 på E tipper jeg...

LilleL: 6670 gram

Lengde orker jeg ikke tippe på nå....

Jeg liker heller ikke bare marsipan, da må den være dekket av sjokolade! Smågodt er nam også :) Jeg liker påskeegg!!

Bading mandag 12.30 for de som har lyst å være med... Kanskje en kaffe etter badingen mens barna sover???

Må inn å dytte smokk, kommer tilbake med mer..

Skrevet

Sånn, da er kveldsfreden senket seg over Lia (altså her vi bor), og mor kan slappe av med dib, tv og lese sladder.. Kanskje dytte noe i trynet?!

Idag har jeg vært på besøk hos mamma og pappa siden T er i Køben. Litt kjedelig å bare være hjemme når man er alene.. Fikk middag av mamma og mamma fikk treffe vesla igjen... Bestemors gulljente vet dere!!

Tiril fikk vist frem gåstolen sin også! Og guh for en fart hun få på den, og så flink hun erblitt til å manøvrere den rundt. Kommer seg inn over alt og ut igjen!!!

La inn om bading i innlegget over, så bare å si ifra!

Vil og ha egg i posten :)

Skrevet

Jo er litt tidlig. Will begynte og på samme tid. E har blitt mest stas med mamma, men alle får holde. gitt han ikke er trøtt, sulten eller noe da.

Joda, påskegodter er dyrt. Og egget ja..tenkte ikke på det jeg:) Assa var ikke ment mot at du ikke har fylt egg da!! Mer at jeg har fylt egg mange ganger, men ikke kommet opp i den summen der enda:) (men uten egg da, har jo egg) Jasså? flere år? Måtte du fylle til deg selv som barn eller? (haha)Ikke for at det er noen konkurranse. M og jeg begynte å fylle fra påsken 97. Før det fikk jeg av mamman min:) (har hendt jeg har fått etter det og..hehe)

Men kanskje greit å kjøre standard str. el? Litt kjipern om noen får lite og andre får giga. Eller samma for meg bare det er jeg som får det giga:D hehe men ja mente det da. Vi kjører vanlig str. eller?

Står lenger opp før og hva 1D, og du har jo vektgreia. Og skrev alt til deg (så du plotta inn) så du har alle datoer og alle mål:)

Stemmer det, herk tippa nære på e og. Tippe eller Herk? Mangler bare deg. Synes du fortjener en sjanse:)

Skrevet

Vært på ikea jeg og det er jo smukk fullt klokka hele døgnet omtrent jo!!!!

Hah!! Trodde du virkelig det holdt med ett egg til meg du Molle!!! Jeg måtte jo ordne et selv også så jeg var sikker på å få et egg med bare mine favoritter :))) Får fortsatt av mamma da, både egg og julestøvel :))

Jo og Tine, du tippet samme vekt som Molle du :o)) Skal en av dere tippe på nytt eller vil dere bare la det være sånn?? Samme for meg i grunn.

Skrevet

Da har vi kommet tilbake fra Sverige (kjedet oss litt). Har ikke vært på harrytur siden jeg var 4 dager på overtid og stor som ett fjell med svangerskapspapirer i lomma og en 2 kg pose med godteri i korga:) Har fått handlet mye mat,alkohyler,røyk, og noen leker og klær til vesla.

Mol: du kan få dem barneglassa jeg har samlet opp til nå. Var så billig for matglass til babyer i sverige så ta nok litt tid før jeg begynner å kokkelere:) Grattis til E som kan snurre seg på magen!

Ang påskeegg-sende dem i posten er kos, standard str er topp, en "hintelapp" i er morro,100 kr + porto går flott, Og all goddis er bra-sjokkis er best-marsipan er også jummi:)

Hmm-gå på snuskebutikk og kjøpe sjokolade saus til Petro;)

Cat78: tipper 7120 og 63 cm på vesla di. Mi også var veldig var på andre rundt 3-4 mnd- hun ville bare være hos meg nesten-men gikk over:)

Tiny: bading høres morro ut-får se hvordan det blir med tannlegetimen til Mol-siden jeg skal passe magerullern.

Snart lørdag-snart fest-snart full:D Jippi, men har begynt å grue meg til å være borte fra vesla....

Skrevet

Ja så det jeg og. Om det er samma for deg er sikkert ingen av oss vinnern? Om så tilfelle så tipper jeg på nytt. Avventer svar fra cat.

julestøvel..hehe

KAN DERE HJELPE MEG ANG. FOTOGRAFERING ELLER???

Klær, stillinger+++ Skal ta noen av E (blant annet på pels), noen av w+e og kanskje noen med hele fam.

Skrevet

Tipper 6740g på lilleL :o)

Nå køyer jeg god natt...

Skrevet

Noen som vil abonnere på foreldre og barn magasinet? jeg vil verve i såfall;)

Skrevet

oppunder 500 for ett år tror jeg det var. køyer nå-men du får si i fra hvis du vil det:)

Skrevet

Jeg meldte meg inn med sånn 2 årspakke jeg....... med BAM bladene også, men de har jeg ikke sett noe til........?????

Tror babyen min har sovnet av seg selv inne i senga nå jeg !!! Han sov fra 19 ca etter pupp og vært våken ca 1 t. Sov til 23 ca og spiste pupp, fikk tørr bleie, ble bært inn til pappa på soverommet (mamma har bært hele dagen, trengte 10 min for seg selv), har hørt han pludre og hvine litt,men ha rvært helt stille nå i 20 min.......... Lover godt for rutiner dette da:)

Har vært på personalmøte på jobben i kveld, passet godt at gutten sov igjenom hele greia da:) Skal i møte på fredag neste uke om hvordan det eventuelt skal bli fremover, spennende!!!!

Burde legge meg jeg også snart, skal pakke og rydde endel i morra (utrolig kipt å komme hjem til rot etter ei helg borte). Ikke bra at men gruer seg før man reiser bort, blir lissom ikke noen god start det. Dømmer lissom helga lenge før den begynner, men er jo også bygget på 6 år med erfaringer da! Hehe, tror jeg skal følge svanas eksempel og bare slutter å syte:)

JEG HAR IKKE NOEN FORSLAG TIL BILDE GREIER, SUGER PÅ SÅNT!

(kommer vel til å bruke 1 t på å komme meg i seng da...jeje) Bøfn!

Skrevet

Gjett hvem som har fått tann:)

Hvor skulle du igjen 1D? Sorry assa men alle skal jo alt mulig for tiden så henger ikke med:)

Ok..Fotball? Det kan bli kult. Noen har nevt bamse.. Har også den giga som E fikk til dåpen. (på str med will og ikke større) Er det kult? Eller ha med noen annen leke? Raff-raffen kanskje? Zebra? hmm

Skrevet

Får jeg marsipan i egget blir jeg forbanna! Hehe.

Gratulerer med tann og lykke til hos fotografen. Jeg abonnerer på f&b jeg, men skal ikke krangle om å verve noen. Molle maser så mye om verving så det får holde.

Er det turvær i dag?

A var litt sånn klengete like før han ble fire mnd, ville ikke leke alene i det hele tatt og sånn. Gikk over.

A prater som en hes gammel mann under gymmen, mens E bare viiiin. Snakker de samme språk? Er litt forskjell på øhøøøø (mørkt) og weeeee (lyst).

Er det vær for trilling i dag? Lenge siden sist nå.

Skrevet

Ja, fint vær for trilling i dag!!

Skulle foreslå fotball i går jeg også, men glemte det :( Stor bamse er kult også noen bilder på skinnet.

Synes det er ganske kult når alle er ganske likt kledd, f.eks at alle har på olabukse og f.eks hvit eller svart overdel.. har sett det på noen andre bilder, også hvis M f.eks tar av seg på overkroppen og har E liggende på brystet sitt eller noe sånt.. Men nå har du vel sikkert reist, så da ser du jo ikke dette.

Noen fler som vil tippe på lilleL??

Abbo også på F&B.

Torsdag neste uke skal barselgruppa ha treff på kvelden i stedet for dagen, så mulig jeg er litt fyllesjuk på fredagen, petra...

De har bestilt bord til oss alle på Girls night Out på Fryd. 2-retters middag og show med hu GT-Sara. Blir sikkert morro :))

Noen som har lyst på stuebord? I lyst tre, lønn tror jeg det er. 3 år gammelt, pent brukt (kostet ca 1000,- nytt). Gratis ved henting i løpet av helgen.

Egentlig ganske fint med hylle under.

Siden det blir litt for stort til sofaen vår så kjøpte jeg nytt stuebord på ikea i går til 149,- :))

Skrevet

skal ut å trille vi ihvertfall. Må ordne bursdagsgave til ei-skal jo på fest i morgen:)

Natta i natt var fin:)

skriver mer seinere:)

Skrevet

Drar ikke før 15 cat:)

så kult. Sånn vil jeg og. (fryd) Kose dere:)

Natten var super frem til 5. Da var det morgen. men pludra og sovna til slutt rundt 6. Opp 7.30. Matet kl 2 ca. Ja og 5 da.

Kanskje vi skulle bytte bord? Ka du tru om det her a cat? Har jo lyst på tvbenk og skap..

Skrevet

Hadde sikkert vært kjempefint hos dere, for det er vel lønn dere har på tvbenk og skap hvis jeg husker riktig. Og bordet er jo kjempefint, men som du sikkert så når du var her sist, det tar jo HELE stua vår!! Gi meg 5 min så skal jeg sende deg bilde av bordet på mail.

Skrevet

Hei på dere!

Jeg skal tippe: Jeg tipper 6780 g:)

Gratiss med tann!!!! Jeg tror G og CE har gitt hverandre noen tips, for i dag rulla G seg over på magen:)

Skal dere låne det skinnet?

Jeg liker nesten aaaalt godteri jeg. Er mest glad i marsipanen med sjokolade jeg også.

Fint vær i dag. Skal våge meg en tur bort i butkken. Venter bare på at G skal sove så jeg får dusja og vaska hjulet til vogna.(trilla i hundebæsj i går.)

Tusen takk for besøk i går, molle. Det var koselig. Og god bolle.

Skrevet

må høre med M og da. Er så stort det bordet vi har. Og flekker. Sånne våthviteflekker. Vet det er noen tips for å ta dem bort men har nå ikke fått til det.

Snakket med fotografen nå. Tror det blir bra. Vi er ganske enige. Kjører minst mulig dill. Hvit bakgrunn. Ikke noe stoler og sofa eller stæsj. Artig.

E sov i 2,35 min!! Da vekte jeg ham. Skulle ha vekt ham før, men glemte tiden. Så nå er vel han klar for å sove rundt 14 og vi skal dra 14.30. Jaja. Legge meg ned med ham litt før 14 og håpe han sovner. Så han får seg 30 min iaf. Kjipern hvis han bare griner og ikke vil ligge på gulvet alene. Skulle alt gå "galt" så regner jeg med vi kan komme tilbake om noen dager. Lurer på hva vi skal betale jeg.

Skrevet

Hele 2,35 minutter! Snakk om lynsoving. Hvordan rakk du å vekke?

Ho ho ho.

Vi har vært ute og trilla i finværet.

Ble bare stoppet fire ganger om folk som kommenterte vogna ("det var litt av en doning"), om det var tvillinger, gutt og jente?, to gutter?, om det var slitsomt og om det var gøy.

Nei, får ta opp gutta og gi de litt mat.

Har begynt å db-amme litt igjen. Har de bare i sofan så sitter de nesten selv støttet med sofaputer. Går så kjapt (melka renner überraskt) og så sparer man jo tid da.

Vet dere når jeg skal på 4 mndgruppe med fysio? Jo, 26/3. Da er gutta 5.5 mnd. Heia Hs! Kan jeg sette den vekta de har da på 4 mndskjemaet på traaden? Hihi.

Skrevet

Vil bare si at jeg er hjemme, og i forholdsvis god form. Alt har gått bra, men ble jævlig dårlig av narkosen.

Var på en annen avdeling nå enn i sommer, mye bedre denne gangen. Lå på rom med ei som var inne til sin ørtende operasjon etter fødselsskade for fire år siden, i endetarmen. *grøss* Og hold dere fast: Det var den verste fødselsskaden legene hadde sett på 25 år!!! (Husker jeg klagde over noen få sting etter fødsel, jeg....)

Påskeegg er kult!

Skrevet

*Grøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøss* Ingen videre kommentar på den fødselsskaden....

Godt å ha deg tilbake simba og så bra at det gikk bedre med alt denne gangen :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...