Amabolla Skrevet 27. februar 2007 #76 Skrevet 27. februar 2007 Torsdag skal jeg med vesla til legen kl 12.30 (eksem), men jeg kan på treff på fredag:) Adresse ønskes på e-post:d Mol: mi si også hadde tissa på seg i natt-bleia var nesten tørr,men pysj og dynepose var blaut. Og lyspæra i gangen vil nok ikke skinne på lenge om jeg har skjønt tegninga;) Tror vi må komme å prøve hoppehuske:) Først så sier du at du skal til fotograf på fredag og i setningen nedenfor så lurer du på om du skal noe på fredag-hukommelse som en gullfisk! Ja-du skal til fotografen mol;) Og den på finn så morsom ut-vil ha den selv jeg:) Tiny: superflinke Tirill! 18.mai skal vi nok få truffe 1D. Mamma er her da så ho kan passe vesla på kvelden:) Nå som vesla har funnet ut at ho kan sitte selv-så er det det einaste ho vil. Hvordan skal ho finne ut hvordan ho setter seg opp selv når ho ikke vil ligge? Og igjen-ho liker ikke grøt-kan den skippes?
Molait Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #77 Skrevet 27. februar 2007 jaha, så jeg skal til fotograf på fredag. Skulle jeg gjort uten tråden! Grøt kan skippes. (svarte virkelig ingen deg??) Gi mosa pottit og evt. blanda med mosa gulrot. Liker ikke velling a? Gi fruktmoser og annet artig. Nå er a jo straks 6 mnd. og da kan du jo begynne med masse moro mat:) Jeg sån først!! Men kan byttelåne? Kjøp deg gåstol eller annet moro så tar vi annenhver uke:D (guh å smart jeg er!)
Amabolla Skrevet 27. februar 2007 #78 Skrevet 27. februar 2007 Da skipper vi grøten-kan jo prøve velling en gang til. Sambo gav henne middagsmat kl 08 i dag tidlig-prøvde å forklare han at det var middagsmat og ikke frokost-men han meinte at siden ho spiser pupp til alle døgnets tider så var det vel ikke så viktig med i hvilken rekkefølge ho fikk fast føde....ho er veldig glad i sviskepuré da-men det gir mange tunge bleier gitt... Vi har jo sånn 70-talls spisestol som kan "brettes" ned så er den en lignende gå stol-den har jul-men vesla rekker ikke ned med føttene enda:) Er bilde av den på traaden.
Molait Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #79 Skrevet 27. februar 2007 mm, vet. W hadde sånn hos svigers da han var liten. Den er litt utng til å fltte seg rundt med. Når de klarer det kan de gjerne gå selv:) Kjøp noe annet moro da;) Middag kl 8 ja..haha. Han har et poeng, men er nå greit å la vesla lære seg rutiner og da. Noen gir middag til lunch, men tror ikke mange gir det til frokost..hihi. Kan jo få pupp (eller mme) og litt fruk til frokost kanskje? Og hvem har sagt man ikke kan gi 2 middager på en deg. Blir jo ikke stort anderledes enn grøt og så middag. E har kosa seg med masse pære i feedern i dag:) Nå ligger han å peller forsiktig på lappen på Dino. Hvor mye pære er ok å gi på en dag(på en gang) a? Og fikk grøt i stad. Av 60ml mme. ca. 2 toppa dessertskjeer med grøt. Spiste opp alt. Kanskje øke litt. Dere med grøtspisende 6mnd gamlinger (eller da deres var 6 mnd) hvor store posjoner var dere oppe i i løpet av en dag og med hva?? Hva skjer i helgen da tro? (greit å spørre her for enten svarer jeg meg selv eller så gjøre noen andre det)
Amabolla Skrevet 27. februar 2007 #80 Skrevet 27. februar 2007 Vi skal henge opp sambo si hengekøye på barnerommet- men skal nå kikke rundt etter andre morsomme ting også. Er så morro nå som ho er blitt litt større-kan begynne med litt utfordring:) Kommer nok til å fortsette med pupp lenge til- ho er mer inntresert i den enn mat. Men vil ihvertfall erstatte ett puppemåltid med middag kanskje? Frukt og fruktmos går ned,vann og juice også. men ikke mye av noe. selvom deter timer siden forrige puppemåltid så er hun ikke storinntresert i fast føde. Men det går seg nok til. Når kan man begynne med brødskiver eller noe sånt da? Tror du kan gi pære så ofte du vil jeg:) eller han vil ha rettere sagt-så lenge det ikke er det einaste han får da;) I helgen skal jeg på fest:) ble det kino en dag eller?
simbamamma Skrevet 27. februar 2007 #81 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er hjemme på perm, skal inn igjen på sykehuset i morgen kl halv åtte. Og så er det prep til operasjonen som blir rundt lunsjtider, hvis ikke det kommer noe akutt først da. Håper å være hjemme igjen på torsdag! MTG: Vil du tippe? Kan røpe at noen er skummelt nære.... Hvor er Herkules? Gode sovevibber sendes til E&A! Har du hørt med hs?
Molait Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #82 Skrevet 27. februar 2007 Godt med perm! Så herk logga på i stad... Neste treff er nå hos svanine etter dåpen? Og etter det blir det i LS? Begynner å legge ut fra svanine jeg (tok du noen bilder s?) Så får jeg hellerr flytte nedover om det mangler noe i mellom.
♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #83 Skrevet 27. februar 2007 Så deilig å ha perm fra sykehuset da Simbamamma Håper det går fort sånn at du kommer deg hjem til LH fort Har vært på Skeidar og sett på sofa'n som jeg har bestilt.. Hehe.. bestilte sofa uten at T hadde sett den jeg Skal bestille skap, sofabord og puff også.. Så skal alt kjøres! Nå er det mat.. Så oppfinnsomt som ostesmørbrød. Imorgen drar T til køben med jobben, så jeg alene fra onsdag til fredag. Bare å rope om noen vil finne på noe!!!!!!!
-MtG- Skrevet 27. februar 2007 #84 Skrevet 27. februar 2007 Fint at du har fått perm, simba! Krysser alt jeg har for at alle er snille mot deg og at du får det fint:) Jeg har da tippa jeg??? Tippa da på to småttiser i går eller når det var. Jeg har ingen planer noen dager så jeg kan være med på treff når som helst, men smitter sånn babyforkjølelse??? Kanskje ikke så greit at alle de andre får det etter ama.dritten:) Grattis med sofa og greier, Tiny. Godt dere fikk litt til overs så dere kan kjøpe møbler da:) Moll: Vi skal ikke svømme i morgen, om ikke G blir mirakuløst helt frisk over nattan:) Er vel ikke så lurt med bading når man er forkjøla?
_svana_ Skrevet 27. februar 2007 #85 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke tippa på noen. Har vært enormt treg. Klarer ikke tippe. Hiver meg på neste gang. Barna har vært blide i dag, men nå etter en alt for kort lur som slutta rundt halv fire har det vært sur sur sur. Etter mye om og men sover de nå *nyte* Kos deg hjemme Simba. Skal skrive mer i kveld. Ja, jeg tok noen bilder av A og CE og G. E sov visst da.
Petronella♡mor til to Skrevet 27. februar 2007 #86 Skrevet 27. februar 2007 Vi sier treff hos meg fredag 9 mars, da ikke ama eller cat kan torsdagen også kan vel kanskje ikke herk torsdager heller... (det er nå på fredag du skal til fotograf eller hva Molle??) Sender adresse på mail. Lykke til i morgen simba!! Grattis med sofa - vil også ha... Men må nok vente med å kjøpe noe som helst i og med at jeg får 3 mnd uten lønn til sommeren gr. forlenget permisjon - ugg, gruer meg (må begynne å tippe lotto tror jeg)... For noen kipe netter du har svanine, har dessverre ingen tips å komme med. Bortsett fra å se om det gir seg etter noen dager og hvis ikke kanskje forsøke å avvenne litt... Så til oss: A er virkelig i farta. Han er OVER ALT på en gang... Elsker ledninger og kontakter - hjelpes, godt de er sikret - de fleste i alle fall. Alle skuffer og skap skal åpnes. I dag snudde jeg meg på kjøkkenet og der satt han med hode nedi skuffen og for å se hva det var å finne der. I sta var han på vei opp i trappa. Hadde hele overkroppen på første trappetrinn og resten var på vei... Tok han ned, tror ikke han hadde kommet seg ned på en noenlunde anstendig måte der nei ;P Vel det er ikke fred å få lenger i alle fall. Men han er blid og glad dagen lang og det er det viktigste, ellers er det jo bare moro å se hvordan han utvikler seg fra dag til dag - men noen ganger er det rart å tenke på at babytiden nå virkelig er over... Tror sambo drar på guttetur i helgen, da er jeg alene hjemme... Hmmm, kanskje noen som vil møtes på kafe eller noe på lørdag?? Eller da har kanskje de fleste et liv )
♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #87 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke et liv på lørdagen. T jobber dagvakter på 12 timer (8-20) både lørdag og søndag. Blir gjerne med ut på kafe jeg Jeg trenger ikke veibeskrivelse, har jo invadert deg før jeg
Petronella♡mor til to Skrevet 27. februar 2007 #88 Skrevet 27. februar 2007 Har sendt adr på mail. Noen har jo vært her før, men dere fikk den på ny allikevel. ))
simbamamma Skrevet 27. februar 2007 #89 Skrevet 27. februar 2007 Så det nå, MTG! Sløv i trynet... LH er 8330 g og 67 cm. Cat bommet med bare 30 g, gratulerer!
*1D* Skrevet 27. februar 2007 #91 Skrevet 27. februar 2007 Jeg savner tipping på vekt fra herk, mo og svana! (du får ikke hoppe over denne gangen svana, basta!) Jeg har ikke tippa på E, kommer det også, tar bare litt tid:) Herlig å se at så mange allerede kan si at de kommer den 18! Jeg syns planen til Mo er enkel og genial, ganske enkelt genial. Mat og drikke er jo bare et par av favorittene mine, og slenger vi på litt musikk og gode venner er vel dagen perfekt! Ungen min får vær så god sove der han blir lagt...hehe. Det ordner seg sikkert. Men er ikke sikker på omjeg vil ligge i di seng da......ikke uten deg ihvertfall:) Hive Mr. M på gjesterommet med ungene høres ut som en plan (må jo følge opp jeg også, når du har planlagt så godt..hehe) Jeg er så uuuuuutrolig glad for at jeg ikke har tv-unger! Skulle bodd i nærheten jeg svana, kommet å henta deg og lufta deg:) (eller tatt med ungene, alt ettersom!) Har dere ikke Home Start i nærheten da??????? (har vært familiekontakt hos dem før jeg fikk lillingen, og de er et veldig godt tilbud syns jeg.) Om ikke annet så kanskje de har lister med barnevakter dere kan bruke (her i byen får de førstehjelpskurs osv). Lillingen har feber og er veldig vàr på lyder/bevegelser. Så han henger i BB og sutter på smukken (ikke vanlig). Han skal tilbake til legen i morra, siden han fortsatt er gul da...........
-MtG- Skrevet 27. februar 2007 #92 Skrevet 27. februar 2007 Tror jeg kan den 18. jeg også. Får vel til det. G har fått sin første tann!!! Den synes ikke noe særlig, men den kjennes godt:) Nede til venstre. Hvor mange tråd-tenner er det nå da? Det var det jeg hadde å komme med nå..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. februar 2007 #93 Skrevet 27. februar 2007 Wohooooooo!! Jeg vant på tipping av LH ))) Yes, min andre seier!! Lykke til med alt av sykehusgreier, simba!! Bare ring hvis jeg skal komme å banke noen dumme romromer!! Kan spyle dem ned med snørr jeg!!! Grattis med tann, Gab!! Nei molle, har forresten ikke prøvd den stygge-smokken. Har jeg nevt snørra?? Regner med at vi kommer den 18. mai også, med eller uten. Gratulerer med ny sofa, Tiny Hmmm husker ikke om jeg skulle kommentere noe mer jeg... Jo Molle, ang barselfolka mine. Joda, de er helt alright, men det jeg mente var at jeg ikke kom til å henge med de sånn på fritiden (altså utenom barseltreff), men de er kjempekoselige å være på treff med ) Og hei til 1D, ama, petra, herk og svana
♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #95 Skrevet 27. februar 2007 Jeg pakker ned ting.... Men har pause nå.
Amabolla Skrevet 27. februar 2007 #96 Skrevet 27. februar 2007 Sitter og spiser is rett fra boksa:) har vært pittelitt flink i dag og begynt å rydde i klesskapet mitt-sortere ut klær jeg ikke bruker som fretex skal få. og nå sitter jeg og titter her på dib og synes no det er litt småmorsomt med den småkjeklinga som foregår her på småtroll:) (ikke her inne på traaden-men "der ute") Hei Cat:)
*1D* Skrevet 27. februar 2007 #97 Skrevet 27. februar 2007 Legger meg tidlig med lillingen i dag. Kjedelig med feber og gråt:( BØFN!
Petronella♡mor til to Skrevet 27. februar 2007 #98 Skrevet 27. februar 2007 Haha, nå har jeg akkurat sett nakenbildene av Kjetil Tefke... Ikke akkurat flatterende de heller nei... Hihi, lærer de aldri ;P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. februar 2007 #99 Skrevet 27. februar 2007 Har jeg nevnt snørra?????? God natt damer, nå går de syke og gamle hjem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå