Amabolla Skrevet 2. mars 2007 #201 Skrevet 2. mars 2007 velkommen hjem fra sjukehus og blæurk til den fødselsskaden. Fytti! Vesla ligger og sover,sambo spiller Tool fælt høyt og om litt over en time får vi gjester. Så må vel fortsette å rydde:) Alle må ha en superb kveld:)
♥Tiny Skrevet 2. mars 2007 #202 Skrevet 2. mars 2007 Hei og hopp! Har ikke vært innpå i hele dag jeg... Men ser det er flere som har hatt litt å gjøre idag også Hentet T på kaia i Oslo etter Køben tur, litt småshabby form... Lurer på hva det kommer av jeg... hehe.. Natta var ok, men morgen kl 6 er vanvittig tidlig altså!!!!!!!!!! Prøvde i 45 minutter å få henne til å sove, men til ingen nytte... Så da var det opp og hoppe! weeeeee... Fikk med meg stafettgullet da ihvertfall.. Fått unna litt mer pakking og imorgen skal vi rydde ut av bodene. Skal kaste masse driiit som man sparer på for moro skyld! Håper foto-bildene blir bra Molle! Hadde ingen ideer, så da kom det ingen forslag fra meg... Nå er det farlig å la henne sitte alene!!!! Enten så reiser hun seg opp eller så kommer hun seg fra sittende og over i krabbestilling!! I sofaen resulterer det i stupdykking over kanten! hehe.. Simbamamma: Så fint du slapp de dumme romkameratene da og at operasjonen er over! Den fødselsskaden hørtes ikke noe gøy ut nei... Bedre med brodering innvendig da ja
Molait Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #203 Skrevet 3. mars 2007 Alle hadde et liv i går kveld, det synes på tråden. Natten var blæ. Begynte så bra. Mat 24 og sovnet med en gang. Opp 3.Opp 5. Opp 6. Sov fra 6.30-7.00. Var og da 1,5 time våken mellom 3 og 5. Trøtt!! Søss og alle dro 7.30 i dag. Ta toget til Skjåk. Skal du tippe eller Herk? Legger ut senere i dag jeg. Hvem starter ny tråd? så etter ny tråd siden denne var så langt nede, men så ingen. Kan hende jeg har oversett da men. Skriv alltid på gamle at ny er starta a:) (er en del F5're av oss)
Amabolla Skrevet 3. mars 2007 #205 Skrevet 3. mars 2007 Jeg starter en ny en jeg-bare tar meg den æren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå