simbamamma Skrevet 28. februar 2007 #126 Skrevet 28. februar 2007 Har tippet på E oppi her et sted... Morsom du, Cat! Jeg var ferdig dusjet og ikledd operasjonsskjorte og sykehustruse kl. 8:30. Fikk en beroligende pille, og la meg for å slappe av. Var forespeilet operasjon på formiddagen en gang, snakket med en veldig hyggelig kirurg, men tida gikk og gikk uten at noe skjedde. Da klokka var 13 ble jeg tilbudt en ny pille, siden det så ut til å drøye litt, som sykepleieren sa. Jeg takket ja, for man kan jo si jeg var lettere angsfylt. (Var helt ute av meg i går kveld) Kl 15 kom kirurgen og sa han kom med den nyheten jeg ikke ville ha; utsettelse til i morgen. For med det kaoset det var, ville klokka fort bli 20-21 før det ble min tur, og siden han nesten kunne garantere at det ville komme noe akutt, for det gjør det alltid, så ville jeg bli utsatt til i morgen uansett. Så han mente da at det var bedre for meg å dra hjem, spise ordentlig, faste fra midnatt og komme tilbake 7:30 til operasjon med en opplagt kirurg. Opplagt kirurg? Ja, takk!!! Siden jeg ble strøket fra lista i dag, har jeg 1.prioritet i morgen, og vil da bli operert ca. kl 9. Jeg tar nå tidspunktet litt med en klype salt, men en gang i løpet av dagen blir det action uansett. Men pga. de dumme pillene, kan jeg ikke amme før i morgen tidlig. Føles så fælt å bare pumpe for å kaste! Hadde jeg visst om utsettelsen litt før, hadde jeg ikke trengt den siste pilla. *argh* Jaja, sånn kan det gå. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå, og romvenninnene virker bedre enn de forrige :-) Takk for alle gode tanker!
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #127 Skrevet 28. februar 2007 Her er alle etter den rekkefølgen de tippet: Mtg: -390 g Ama: -490 g Cat: -410 g Simba: -320 g Tiny: -440 g Mo: -45 g Herk: +145 g Pt: -265 g svana: +230 g Også etter hvor nær dere var: Mo: -45 g Herk: +145 g svana: +230 g Pt: -265 g Simba: -320 g Mtg: -390 g Cat: -410 g Tiny: -440 g Ama: -490 g Jeg syns noen av dere har fulgt god tmed da..hihi. Noen har tydeligvis hatt ståltro på trønderfløten jeg serverer, men han har ikke bekket 6 kilo enda da. Han har strukket seg nye 4 cm da. 3 mnd: 5790 g, 61 cm og 41,8 h.o.
Molait Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #128 Skrevet 28. februar 2007 kjedelig da simba. Men heller opplagt kirurg!! Skulle operert på Ahus vett. Da hadde du fått så mye besøker at du hadde glemt alt som het romvenniner eller grue seg:) Sykehus jobber syke folk. Hørte om han legen som nekta dama opr.? Fordi hu brukte feil sko. (men hu brukte riktige da, selv om det ikke skulle ha noe å si) og kalte a kjærring og vet ikke hva. Var her på ahus. Sykehus og syke folk ja...men tror du likte han der siste legen cat?) haha jeg er bare SÅ sinnsykt bra da!! (øh..var det jeg som vant?? ble usikker jeg nå. opp å lese igjen) haha det var det:))) Hva vant jeg hva vant jeg?? hoho:)) Men synes du skrev til meg at jeg tippa 145 feil jeg 1D. 45 gram er jo ikke en dritt! Prøv å løfte 45 gram a! Ikke mer enn et par fluer vett. Brukte bare 50 min på legging i dag da. Og måtte til slutt sitte på senge kanten med barn på pupp som ble sår. Slitsomt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #129 Skrevet 28. februar 2007 Snille legen var snill han!! Mulig han var syk også, men definitivt snill ) Var og shoppet på babybutikken på senteret her i sta, og de har såååååååååå mye fint der nå!!! Hvertfall til prinsesser ) Titter ikke så fælt på gutteting jeg vøtt!! Det tar vi når gutten kommer det ) Gå å dusje a?? Ja.. tror jeg gjør det, men titter sikkert innom igjen etterpå!! Ville også hatt opplagt kirurg simba!!
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #130 Skrevet 28. februar 2007 Brukte så lang tid på innlegget at gutten har lagt på seg de 100 grammene da vøtt...hehe, not. Jeg skrev ikke no om premie siden jeg hadde smsa med deg da vøtt Mo! Er det mulig med regifting her eller???? Cat skylder meg en premie for tippinga på L sist.... hehe Jeg tror forresten vi kan ta de gavebyttegreiene når jeg kommer i mai........ er fryktelig lenge til det da..kan ikke vente sååååå lenge vel? Hvilken sjokolade spiser du a? Regner med at Cat husker pikkso nå ja, hu er like grisete som resten her:) (jeg har ikke sett tefke.......... sende meg bilde på mail da, så vi slipper bli sensurert for å ha bare mobbelinker på tråden;) Ingen andre som fikk skryte mms av meg i dag da??????? Kan vi lage påskeegg til hverandre???? Sånn at vi alle gir til 1 av oss lissom? Har ikke tenkt over forslaget før jeg skrev det har da, så ikke drep meg hivs dette er skikkelig dustete..... Har bare så himla lyst på sånn morsomt påskeegg med godt og arti oppi og det får jeg aldri av mannan min......ikke gjort det før ihvertfall....(dette ble nesten litt trist det, hmmmmm jeje whats new?)
-MtG- Skrevet 28. februar 2007 #131 Skrevet 28. februar 2007 Stakkars Sinmba. Lykke til i morgen da! Takk for at du kom innom med diplom, molle. Det henger over senga hans nå Første diplom her også! Flinke, flinke A! Skal si det gr fort i svingene hos dere om dagen pt! Blir det treff hos deg til fredag? Når på dagen da? Noen har biti puppen min helt rød!!
-MtG- Skrevet 28. februar 2007 #132 Skrevet 28. februar 2007 Var det neste fredag det var snakk om? Søren. Trodde det var nå jeg...
Petronella♡mor til to Skrevet 28. februar 2007 #133 Skrevet 28. februar 2007 Kjapt innpå tipper 8455g på E... God natt )
Amabolla Skrevet 28. februar 2007 #135 Skrevet 28. februar 2007 Går og køyer. Påskeegg høres ut som en god idé. Hvem skal gi til hvem...hmmm. Kan jo legge navna til alle i en haug og trekke f.eks.
-MtG- Skrevet 28. februar 2007 #136 Skrevet 28. februar 2007 Påskeegg hørtes eldig koselig ut. Er liksom ikke like stas og fylle opp sitt eget egg sånn som jeg har gjort de siste 15 åra:( Ja, går jo an å trekke hvem som skal gi til hvem:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #137 Skrevet 28. februar 2007 Åhhhh, du skulle jo glemme den gaven 1D, for da hadde du blitt skikkelig overrasket over det som ligger i postkassen din om et par dager!!!!!! *drysserglemselsstøvoverhodettil1D* Åhhhh, igjen til 1D!!! Du assa!! Skulle foreslå sånn påskeeggsending jeg også, for jeg leste om det inne på hemmelig venn sidene og ble inspirert av det!! Men vet du hva jeg gjør da, da utroper jeg meg selv til påskeeggsjef, sjefen over alle sjefer!! Dere som vil være med sender en mail til meg med navn og adresse også trekker jeg hvem som skal sende til hvem og deler ut adresser til de forskjellige. Greit??? Eller, det er jo allerede bestemt da, av sjefen over alle sjefer ) For de av dere som ikke har mailadressen min.. gjelder vel bare mtg tror jeg.. så er den i hvertfall [email protected]. Skal vi si at siste frist for påmelding er 15. mars?? Påskeaften er vel den 7. april husker jeg riktig...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #138 Skrevet 28. februar 2007 Og jeg er minst pervo her, så det så!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #139 Skrevet 28. februar 2007 Og forresten, sender du autografen eller 1D, nå som du er kjendis!!!
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #140 Skrevet 28. februar 2007 Har jeg tippa??? Litt usikker nå, må vel gå igjennom tråden igjen da:) Har skumlest den 2-3 ganger i dag for å finne alle tippinger fra dere på LT. Trekke lodd var lurt:) (eller så dumper jeg det i fanget på Mo også får ingen vite hvem som får egget av hvem osv..... eller ikke...legge meg snart kanskje?)
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #141 Skrevet 28. februar 2007 Herrrreguuuuuu som dere snakker da! Datta! Cat er påskeegg sjef! (og vi er litt skummelt like om de påskeegg greiene da cat, men jeg leste ikke på noen side på nettet da......kom på helst selv...hihi)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #142 Skrevet 28. februar 2007 Bare send mail til meg, så skal jeg ordne det!! Regner med at de fleste her vil være med. Hvor mye skal vi sende for da?
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #143 Skrevet 28. februar 2007 Jeg syns max 100 er en grei grense jeg altså, for det blir litt porto også (også lurer jeg på om det er morsomst at vi 10 sneder hverandre altså...... du kan godt sjefe over andre påskeeggere i tillegg altså....)
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #144 Skrevet 28. februar 2007 Sneder ser jeg....hmmmm går fort nå! Kom på at vi må sende med et hint i egget da..... så man kan gjette hvem som er hvem lissom:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2007 #145 Skrevet 28. februar 2007 Hæ?? Jeg sjefer ikke over de andre da vettu ) Jeg mente jo sjefen over alle sjefer for oss på tråden da. At de som vil være med på tråden sender mail til meg også trekker jeg blant oss.. )) Dumma
*1D* Skrevet 28. februar 2007 #146 Skrevet 28. februar 2007 Var det jeg tenkte! trodde det var det du tenkte også, men er så fersk på denne tankelaser...(hihi, skrivefeil igjen, morsomere denne da) tankeleser greiene at jeg måtte dobbeltsjekke skjønner du! Har sendt mail jeg!
-MtG- Skrevet 28. februar 2007 #147 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er med:D Sender navn og adresse på mail vettu:) Nå har jeg lagt deg til på msn også. Mangler bare 1 av trådjentene der nå. Husker ikke hvem.
Molait Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #149 Skrevet 28. februar 2007 sykt. Ble sliten av å lese og prøve skjønne. men jeg er med jeg. Altså alle sender påskeegg til cat og så deler hun ut? Uten å vite hvem som er fra hvem? Men om man får sitt eget da? og hamar og trodheim på frimerke er ganske avslørende. Men kanskje cat skal vite? siden hun er sjefen? Men da kommer hun til å titte oppi alle og plukke det beste til seg selv. Og cat er ei perrvers nymfe. Og vet ikke om du har tippa 1D, blir en del lesing for meg i morgen for å rote frem alle. Og nå burde jeg vrikelig ha lagt meg. Men nå ble jeg liksom sulten da. Æsj, snt igjen. Jeg har heller ikke sett naken mann. Eller jo. Men ikke naken kjedismann som vi snakker om nå.
-MtG- Skrevet 28. februar 2007 #150 Skrevet 28. februar 2007 Jaaa! Det gjør jeg nok. Hvordan vet du det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå