Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, moll det er mer en tre bilder. Ser du de to pilene over bildene? En pil peker opp, den andre peker ned. Trykk. Svisj svisj. Trykker du på bildet kommer det opp i stort. Skal legge ut flere bilder, men du masa sånn på at jeg måtte legge ut noe før det var helt ferdig da.

Ellers så var natta æsj.

A er blitt bortskjemt, må seriøst gjøre noe. E får pupp to ganger/natt og det er helt greit. A vil ha pupp og kos og ligge ved siden av meg og sutre og sutre hver annen time omtrent. Det har jo vært dåp og sykdom så ting har sklidd litt ut. Også er det jo det at blir det for mye grining så er det stor sjanse for at E våkner.

I natt skulle E ha pupp 2. gang halv fem. Flytta da på A i senga som hadde sneket seg ved siden av meg. A våkna. A hylte. A ville ikke roe seg. E spiste ferdig. A fikk komme ved siden av meg. Ville sove! A ville ikke sove. A ville bjeffe. A ville ikke ha pupp. A ville ikke ligge i egen seng. Opp i stua (desperat). Ville ikke ha pupp. Skifta våt bleie. Opp i egen seng. HYL. E sover fortsatt! Han er den eneste som sover. Ut i stua. Tvinge i pupp. Han hadde funnet ut at han var sulten. Legger han. Han blir nesten stille. Braaaak. Han bajser. Svanine griner litt. Skifte bleie. Legge tilbake. Blir stille. Klokka er nesten seks. H står opp. E våkner. E sutrer. E får litt sutrepupp. Klokka blir halv sju. Sove litt! E våkner 0730. A våkner litt nærmere 8. Sniker til meg litt søvn mens de leker i storsenga.

Hvem var det som sa at sove kunne man gjøre når man ble gamle?

Må nok bli litt streng med A, han kan bare ikke komme opp ved siden av meg hele tida. Og pupp får han få i stua. Så får han ta til takke med smokk og dentinox når han ikke er sulten. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil tippe på LH da? Han var 7705 og 65,5 den 19.1.

Molait: Hils mora di!

1D: Hyggelig med hilsen, takk skal du ha! Kommer tilbake med ei tipping på lillingen din senere i dag.

Håper alle får en god dag!!

Skrevet

God dag alle sammen.

Her har natten blitt bedre, heldigvis. I natt sov han fra 20.30 til 06.00 før han fikk mat:) Måtte innom å roe ned et par ganger på kvelden då han skreik i søvne, men det gjør jo ingen ting.

Stakkars deg svanine. Den natta hørtes ikke digg ut!!!

Og stakkars store T som har fått ama-dritt. Krysser fingrene for at den ikke kommer hit, men sjansen er jo ikke så stor, for vi er jo aldri ute;)

Så over til tipping:

LH: 8030 g , 66 cm.

T: 5400g, 58,5 cm.

Skrevet

Et snillt anonym dytt!

Tråd jenter da, langt ned på side 2, det er ikke likt dere.

Ha en fin kveld. :)

Skrevet

Jøss, ikke flere innlegg siden imorges?? Tror folk de har et liv eller??

Har vært flink å gått lang tur idag! Skulle ned på senteret og tok en omvei! Så deilig å gå tur igjen, er en stund siden sist nå..

Fikk kjøpt gåstol til snupp!!! Nå står hun i et hjørnet og klasker på alle lekene på bordet :) Så søt da!! Klarer ikke å gå fremover enda, men kommer seg nå bakover!

Får vel lage noe middag tenker jeg.. Noe med svinefilet!

Skrevet

Heisann sveisann.

Har vært og besøkt søskenbarn i dag-det var kjekt å se henne igjen:)

Tiny: så bra tirill sover bra nå! Det er vesla mi som har tatt over hennes gamle søvnvaner...Selvom natten nå var ganske bra-måtte bare opp en gang kl 03.00 for pupp. Men kjipt for mannen som spyr! Gikk ned 1,5 kg under spyinga jeg-så der slo du meg:) Men de har faktisk ikke kommet på igjen:) Vesla har sånn stol hun kan sitte i med bord foran hun og-mhjul. Det er sambo sin fra da han var liten:)

Svanine: har ingen gode råd ang. A-du må kanskje bli litt "døv" og overse han litt.

Simba: tipper 8205 gr og 67 cm.

MTG: amadritten kommer snikende med sine bassilusker før du veit ordet av det! moahahahahahahaha(ond latter...)

Anonym: bra du ordner opp:)

1D: tipper 5300 gr og 59 cm:)

Nå er det tacorester på gang.

Mol: har du hørt noe om varene vi best? Er de på vei?

Skrevet

1D: tipper lillingen er 5380 gram :))

Simbamamma: tipper LH er 8360 gram :))

Skylder en premie til 1D for riktig tipping ved lilleL sin 3 mnd kontroll. Hmmmm får tenke ut noe lurt og sende noe oppover i posten :))

Skrevet

Tipper 5470 g og 58 cm.

Flere som vil tippe på LH?

Jeg trenger alle de gode tankene dere kan gi meg! I morgen blir jeg lagt inn på sykehuset, skal opereres for gallestein på onsdag. Jeg har aldri fått narkose før, hjelp... Blir et styr med pumping og vondt og blæ, men det verste blir å være borte fra LH. Jeg gruer meg!!!

Og kan dere forresten krysse fingrene for at jeg får bedre romvenninner enn jeg hadde i sommer?

Skrevet

Lillingen: 5350 g og 59 cm

LH: 8410 og 67 cm

Det var dagens tiping:)

Skrevet

Alle gode tanker til simba-og bedre romvenner får du nok heilt sikkert!

Har ikke noe mer spennende å si-så at tråden var på side 2 så måtte jo ordne opp:)

Skrevet

Jeg har dumme dumme nett, pc, dritt og møkk!!! Derfor stille om dagen på denna fronten... Bruker maaaaange minutter på å komme meg fra side til side - og plutselig henger den seg - blir sprø!! :o(

Tråden var forresten midt nede på side to!?!?!?!

Skal vi si treff hos meg fredag 8 mars (neste fredag)?? Ække det kvinnedagen eller noe a?? Passer jo bra, som den feministen jeg er, hehe... :o)

Hva var det for no mer a, lest kjapt igjennom men hmmm??????? *tenke* *tenke*

Ah jo - tipping...

LH: 8535g og 67 cm

Lillingen: 5525g og 62 cm

Skrevet

Varene blir sendt snart. Vært litt frem og tilbake. Snakket med dem nå. så vi har dem nok snart:)

8 mars tror jeg går bra for min del. Tror jeg. Må sjekke. Men kan jo ha treff uten Molle og:)

Stakkars svanine!! Hatt en del sånne netter selv i det siste (men bare 1 barn her da) og det er til å grine av ja. Man er så trøtt og frynsete til slutt at man ikke vet hva man skal ta seg til. Forsøkt å rive av håret og dunke hodet i veggen?? Ingen tips til deg, men er nok bare "en periode" ;)

Caaaaaaaaaaat der var du:)))

gåstol? er det gm da Tiny? E komme å prøve:) (hmm..blitt sånn rise rundt og stolprøvere vi..hihi. ) Usikker på gåstol jeg. Tenkte på det men. Dem sier at mange da ikke vil ligge på gulvet mer. Jeg er ikke så hysterisk påp gå og rygg og alt det der, men vil ikke ha baby som ikke vil være gulv. Får se.

LH: 8780 og 67,5

LT:komme tilbake til i morgen. Må opp å se når han var på kont. sist for det har jeg glemt nå:)

Besøket drar i morgen på formiddagen så da er jeg "tilbake". Kan jo ikke ha noe av dette side 2 greiene:)

Bøfn alle sammen og spes. svanine i natt.

Skrevet

jo må si det da, siden jeg så det nå, over 1000 hits på siden min:D hoho

Og skal på HS på torsdag. Greit å legge ut tipp nå. Så har folk tid på seg.15/1- 65, 44, 7845.

Æsj, nå glemte jeg å se etter på lt igjen!! jaja en dag i morgen.

Skrevet

Vedr treff er fredagen 9 mars (ikke 8 som jeg skrev først), men vi kan gjøre følgende...

Jeg kan ha treff torsdag 8 eller fredag 9 - så velger vi den dagen hvor flest kan komme - oki??

Mao hvilken dag passer best for deg??

:o)

Skrevet

Veldig flott med begavet barn Tiny:) Spennende med flytting også da, blir deilig når man er ferdig. Husk: det som ikke er ferdig til dere flytter inn blir aldri ferdig!

Skjønner du gleder deg til søs kommer svana. *tørketåre*

Mo: hva er det du skal få meg med på? (klarer ikke komme på en eneste ting man trenger være kjøla for å gjøre....annet enn å kanksje gå til legen....)

Gratulerer med gåstol! Hvor får man kjøpt sånn hengedissemedføttenepågulvet til gutten?

Skal prøve å få mamma til å skrive noen ord også....må få henne til å se inne på siden først da:)

Simba: Sender deg mange trøsteklemmer! Dette går så fint så! Mamma har kommet seg fint etter operasjonen, men det er en grunn til at man er sykemeldt i 10 dager etterpå da så vær snill med deg selv nå!

Slanking er dritt.

Ikke sove er mest dritt.

Premie er ikke dritt.

Snille anonym finnes jo?!?! :)

Tippe på LH: 8450 g og 68.5 cm

Har som vanlig brukt 14 dager på å svare:( Kommet 3 innelegg etter jeg starta ser jeg nå.... jeje

Skrevet

Glemte å si at jeg skal intervjues i morra....hehe. (Skal nevne dere også altså)

Og Cat: trenger ikke sende noe altså, kan få klem i mai:)

Skrevet

Intervjues for hva?? I og med at vi skal nevnes??? *ikkenysgjerrigasså* :P

Skrevet

Intervju? Kult. Sender tanker til Simbam. Håper det går bra. Gåstol er sikkert kult det, tror jeg trenger en selv snart så trøtt som jeg er.

Takk for trøst ang. natt, denne natta var ikke så bra den heller.

Hva gjøre??? Sukk. Dere orker vel ikke høre på mer klaging, men Adrian våkna og roa seg ikke før han fikk pupp hver halvannen time fra 23-06. Edvin ble forrstyrret og måtte også spise litt oftere, hver tredje/fjerde time. Så jeg mata 1915x2, 23x2, 0120, 0230x2, 04, 06x2. Jeg vet ærlig talt om jeg ikke orker dette så mye lengre asså. Men hva kan en stakkar gjøre? Jeg nekter å tro at Adrian trenger mat så ofte om natta, selv om han har vært syk. Både jeg og H er slitne nå. Jeg begynte med å synes at hver tredje time om natta var ofte. Det synes jeg ikke lenger. Jeg kaster råtne tomater og grønne erter på de som synes det er slitsomt å mate en gang eller to om natta. Tenk at jeg kunne finne på å klage over sprengte pupper for en måned siden??!

Takk for oppmerksomheten.

Skrevet

God morgen

All min sympati til Svanine-det kan ikke være lett. Kunne ønske jeg hadde mange gode råd-men det har jeg ikke desverre...

Skal passe hunden til svigermor i dag-den har fått så mye "nei,nei" hver gang den er borti vesla-at nå som den får lov så vil han ikke. Men skjønner han jo-hver gang han har kommet litt nær så græbber hun tak i snute,pels eller hale og slipper ikke så lett!

Må dusje...

Tipper 8400,67 cm på E

Skrevet

Masse tanker til simbamamma!!!! Går så bra skal du se. Du kan vel få ha LH på sykehuset, men han har det kanskje bedre hjemme med far.

*klemmepåsvanine* Råd? Nei dere er jo utslitt alikevel så hva med en skrikekur? Prob. er jo at du har to og en skrikekur på tv2 vil vel resultere i tull for tv1. Kan være at det er det som funker best om du vil ha resulteter før enn hvis du bare skal vente å la det gå seg til. De fleste er "bra" i løpet av 2-3 netter.

E sover lenger og lenger han nå. Men mye mer styr på natta. Våkner som vanlig 23-24 men sovner da med smokk i 1-3 timer til. Kjipe er at han har begyt å ha våkenperiode på natten (1-2 timer) :( I natt hadde han tissa seg ut. Mor sov i rom ved siden av. Skifte på natten er hyyylskrik. + pysj lå inne hos mor. Hadde body under og fikk av den og på med pysj igjen. Den var bare litt fuktig på litt av siden. Men jaggu hadde han ikke tissa seg ut på nytt 2 timer senere!! Urk assa. Men alt i alt går det fremover. Skulle bare mangle da, gutten er jo over 1/2 år.

Prøvd hoppehuska igjen i dag:) Passer ham bedre nå. Glisa som ei sol:) Men skal sprette opp litt på arma. Den er jo helt sykt sydd. Og forskjell på arma. Ene armen står jo rett opp i lufta.

Besøket dratt. Søss kommer tilbake på fredag til lørdag.

Vet ikke hvilken som passer best enda pt.

LT: 5745 og 61,5.

Æsj..er ikke noe ved i hus:( Og er ei pære som har gått i gangen. (2 dager siden ama..haha)

Nei nå MÅ vi få ut dåpstakkekort! Og inv. til barnebursdag!

Skal til fotograf på fredag:D Ta på pels og noen med gutta sammen. TIPS??? Både til antrekk og stillinger+++ Er en kamerat av oss som er fotograf. Skal til studio hans.

Skulle jeg noe på fredag??

Skrevet

Kan noen forklare meg hvor all den jævla snørra kommer fra???

Kan ikke treff på torsdager, da er jeg på treff med barselgruppa.

Svana: Kanskje gutta må ha mer å spise, begynner jo å bli store gutter nå :)) (altså mme, grøt etc..) ?Bare et forsalg, skjønner dere er slitne nå!!

Skrevet

Da har jeg endelig dratt meg opp av senga, dusja og spist frokost. Og kosa meg masse med Tiril da :)

Fikk sove lenge idag og det var så deilig!!!

Natta: sov fra 19-6.30 i et!!!!!!!!!! woho!! Flinke jenta mi det! *unnskyldtilderesomsliter*

Kjedelig med gutta dine svanine! Har ingen spesielle råd enn å kanskje ignorere de litt?? Det hjalp ihvertfall her. Kan jo bestemme litt sånn at mellom 12 og 3 feks får ingen mat og utvide det etterhvert? Kanskje de trenger mer mat på kvelden? Prøve velling? Det var jo noen råd likevel det :) hehe..

Simbamamma: Skal krysse fingrene for at oppholdet ditt blir MYE bedre enn forrige gang :) Og at romdelere er mye snillere også! Lykke til da!

Hoppestolen så moro ut :) Men grelle farger da!!!!

De hadde noen grelle gåstoler i butikkene rundt om også ja!! Gåstol er forresten meget populært dere!!Man kan nemlig kaste leker i gulvet og komme seg litt frem og masse tilbake med den greia. Og ikke minst at man kan komme borti ting man kan ta på og kanskje rive ned!!!

Bare komme å prøve Molle!!

18. mai er reservert 1D!! Heeeele dagen til bare DEG :) hihi..

Skal jeg gjøre noe her da??? Hakke lyst, men kanskje greit...

NÅ kan det slutte å snø........ Jeg er lei!!!!!!!!!

Skrevet

det snør det snør..guttungen er _litt_ klar for våren nå. Ny sykkel og greier:) Fått gjort noe da Tiny? plukker litt selv her, men er ikke superdriv ass.

Grelle farger er grellt for oss men kult (bra) for barna. (bare ta så stygg gave svanine fikk av meg..hihi) Er jo begrenset hvor mye dill man skal ha til en baby, men moro og da!! Og om jeg får den? Er fortsatt en kjøretur ut til nordstrand, men den kan kanskje kombineres med en tur forbi Ryenkrysset. Også lysten på gåstol da. Det er en jungel av fristelser der ute!!! (sukk) Komme å prøve Tiril sin vi. Han er uansett litt liten kanskje? Eller kanskje ikke. Han tasser jo på tærne sine bortoverr gulvet da. Om vilja hans er til stede.

Snørr kommer fra nesa. Kommer det ut andre steder-ta kontakt med lege. Trodde ikke du likte den barselgruppa jeg cat. Eller at de var ok, men ikke folk du gadd henge med. (håper ingen av dem leser her nå da..hehe) Mr.T bra igjen eller?

Vet ikke om jeg har nevnt det, men E har begynt å herme veldig nå. Klasker leker sammen for å lage lyd. Søss viste ham og prøvde med henda hans og han satt superkonsa (med tunga ute) og klask-klask. Går ikke så fort, men han treffer da:) Og hva er den greie med å sitte med tunga ute a?? Og vifte med den? Han er jo veldig søt da, men den lille tunga hengende ute men man tenker litt blanding av bikkje og mongo (jadajada vet det er forbudt ord blitt)

1D: Kom på det, E sover ikke i kurv lenger 18 mai, men i sprinkelsenga. LT er fortsatt liten nok vil jeg tro. Hva sies om at vi bytter plass? Jeg tar gjestesenga og sprinkelsenga og du tar kurven og min side i dobbeltsenga?

18 mai:

Forslag: Vi tar grillings og sånn på dagen (ettermiddagen) med barn. Så kan man enten kjøre barna til barnevakt eller far ta dem med hjem til legging. Så fortsetter man ut i de sene nattetimer med mere sånn og mindre grillings. Og de som da vil kan være med på enten bare dagen, bare kvelden eller begge deler. 1D og jeg er jo her på dagen og klarer nok ikke ligge unna flaska når kvelden kommer regner jeg med. Ka dokker tru?

Dersom jeg har skyss kan jeg mest sans. begge dagene pt. Vet ikke når jeg har bil før nærmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...