2nj♥ Skrevet 5. mars 2007 #151 Skrevet 5. mars 2007 Ja, det er veldig greit å få det sjekket. For behandlingen er rask, grei og effektiv. Trym ble helt bra etter 2 behandlinger, og det var som å få en ny unge i hus etter det Hvordan gikk første dag som dagmamma??
2nj♥ Skrevet 5. mars 2007 #152 Skrevet 5. mars 2007 *roper på Mayken* Fikk dere huset? Noen som vet???????? Velkommen hjem Hebbie og Fredrik. Borte bra, men hjemme best. Ikke noe kjekt å¨bli syk på tur...... -bra du er bedre!!!! Hvordan går det med sykeligheten i Thea-huset da? Her har Trym ørebetennelse (som vi trodde), så han har hatt feber og vondt. God effekt av pinex mixture da. Startet penicillinkur også, så håper det går raskt over. Blir sliten og susete i hodet av å gå inne med barna hele dagen. Imorgen skal jeg få innvendig "vask".... litt spent på hva det går ut på igrunn..... eller vet jo det, men hvordan det er. Jaja, finner på mye rart da. Thea får ta litt av skylden for å ha satt meg på en slik ide'....hehe
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #153 Skrevet 5. mars 2007 I dag har vært en travel dag må jeg si : ) Leon ville ikke sove og var dårlig i magen, i en periode bare gråt han.. Enten han lå i senga eller jeg holdt han..Gikk selvfølgelig ut over lillesnuppa som har ligget i vippestolen en del. Han er jo en godgutt så det går seg nok til etter noen dager Valpen var faktisk ganske grei så det hjalp jo også! Blir nok noen travle dager fremover.. Har vært på valpekurs nå i kveld og der fikk vi skryt fordi vi er så flinke ;o) Ble anbefalt å øve mye lydighet for hun mener at pøbel kan klare bronsjeknappen i lydighet : ) Det er jo positivt å høre da.. Blir skikkelig motivert til å trene med han ! Velkommen hjem hebbiesnuppa Gleder meg til å treffe Deg og Fredrik igjen.. Lillesnuppa bare gråter når jeg drar bort, nytter ikke hva pappaen gjør.. Er jo litt trist for hans del. Og det gjør det jo vanskeligere for meg å forlate henne Når det er sagt, fikk skikkelig lyst til å ta meg en fest en dag.. Når passer det ? ;o) Farmen nå.. I`ll be back
Chiquita Bananas Skrevet 5. mars 2007 #155 Skrevet 5. mars 2007 Hehehe....fest - har du drekki ?? Det blir ikke fest på meg før om noen måneder - kanskje til sommeren når jeg forhåpentligvis har gått ned maaaaassssse kilo. Nå er jeg drittlei og det er ikke bønn lengre. Har inngått avtale med gubben om å spise sunt med lite karbohydrater i kosten og gå en times tur med hele familien. Har ikke vært noe aktivitet siden det har vært noe galt med meg eller bekkenet og da har kiloene sittet fast som superlim. Nå er det nok !! Hehehe......dem skal bort bort bort !!!! gleder meg til å se dere igjen )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #156 Skrevet 5. mars 2007 Hebbie : Må man være tynn for å feste nå da ?? For da blir det Leeeeenge til det blir fest på meg !! Nei jeg har ikke drukket... Bare hørte på nrk mp3 når jeg kjørte inn til drammen tidligere og da ble jeg i partyhumør ;o) Du husker den ene ølen vi drakk for 1!! år siden : ) Tenk nå har vi kjent hverandre i 1 år = )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #158 Skrevet 5. mars 2007 Ja er du med ? Når og hvor ??
Chiquita Bananas Skrevet 5. mars 2007 #159 Skrevet 5. mars 2007 hehehe...nei man trenger ikke det, men snufs....jeg har ingen fine klær til elefanter. Alle festklærne mine er noen størrelser for små til meg nå og nå frister det mest med store gensere og joggebukser noe som ikke passer seg ute. Og jeg føler meg veldig utilpass med denne vekten. Gidder ikke kjøpe elefantstørrelse når jeg en dag blir tynn igjen. Bemerk - en dag !!! Hehehe......tida går fort !!! Husker veldig godt vår første "date" ;op Er så rart og speeeeennende det var ved IKM om man hadde klart det. Du klarte det kjapt da !!! Så kom jeg hoppende måneden etter ;o)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #160 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er alltid med på fest;) Hehe... Jeg kan godt ha det hos meg, men det er jo ikke veldig god plass her da... Eller i huset jeg skal flytte, men vet ikke om jeg tør å vise det frem før jeg får pussa opp:p Haha... Når, tja si det, må finne en helg som passer for flest mulig. Og jeg går ut fra at det er jentefest som står på listen;) Hehe... Gutta må jo være hjemme med de små!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #161 Skrevet 5. mars 2007 Ja husker den tida.. Glad den er over !! hehe.. Hebbie.. Du er så nydelig og noen kg ekstra har gjort deg enda søtere!! Nå tar vi en skikkelig jentefest og driter i om vi ikke har de fineste klærne på byen.. Jeg har heller ikke noe særlig å ha på meg, så får sminke oss pen sånn at ingen legger merke til det ;o) LOL...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #162 Skrevet 5. mars 2007 Denne tråden er herved pensjonert!! Bruk tråd nr 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå