Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 5 NY 22.FEB.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo.

Piadi: Du har nok ikke prøvd Ingers Rugbrød da......-det funker sammen med mye vann assa. Jeg har også hatt magetrøbbel siden fødselen, men nå etter å ha begynt med det brødet, så går alt mye lettere. :) Anbefales!

Drar nok inn til byen snart vi også, men akkurat nå spiser lillegutten. Han er litt småforkjølet stakkars, men det virker det som omtrent alle små er for tiden.

Ses snart da folkens.

-Og jeg SKAL spise ja:)

Skrevet

Takk for treff i dag jenter, utrolig koselig å treffe dere igjen =) Og til de jeg ikke har truffet før, hyggelig å hilse på dere !

Når det gjelder ammetåka... ehm.. Jeg gikk jo for å rekke parkeringen som gikk ut 14.30, dessverre hadde jeg betalt på den kommunale p-automaten og parkert hos europark eller hva det nå heter.. !! Bot på 600 kr.. Sure penger ja !!! Lureri å ha 2 automater i nærheten av hverandre sånn.. så jeg ble mildt sagt forbannet..! men men.. Ikke noe å gjøre med det :(

Når det gjelder Ingers rugbrød så er det greit nok det, men det er alt for dyrt i forhold til virkningen.. Spiser stort sett rugbrød, men er kronisk forstoppet dessverre så det er ikke så lett å fikse. Var kanskje jeg som skulle vært på tarmskylling ;o)

Nå tror jeg snuppa vil ha litt pupp = )

Skrevet

Hei jenter...

Endelig er jeg innom traaden. Sist gang saa maatte jeg ha med pass for aa kunne gaa paa nettet - noe jeg ikke hadde og det er 10 min hjem.

Har vaert koselig her, men Fredrik fikk feber kvelden vi kom og et par dager og jeg fikk en forkjolelse noe som sikkert var grunnen til det. Og tror dere ikke at etter alle hadde dratt hjem (familien) og jeg og mora mi var alene saa har jeg faatt et eller annet. Begynte med oreverk paa natta og da jeg sto opp saa hadde jeg mista motorikken paa hoyre sida mi. Sliter med aa spise og drikke og oyet renner. Er bare venstre side av ansiktet mitt som fungerer !!!!

Har vaert syk hele ferien !! Saa jeg gleder meg til aa komme meg hjem og komme meg til en lege og faa slappet av. Jeg ser hvordan dette blir til jeg kommer hjem. Orker ikke tanken paa aa finne et sykehus og snakke med en lege som ikke kan engelsk.

Er masse som har skjedd - men det faar jeg ta naar jeg kommer hjem. Fredrik graater og er sulten. Slukte i seg 100 ml paa 5 min og vil ha pupp.

Skrevet

Du får komme deg hjem Hebbie. Vi savner deg og savnet deg på terffet i dag også. Synd med å bli sykpå ferie. Komdeg hjem.Abdulla gjøre deg frisk igjen:)

Hadde tatt meg tid til å skrive en klage Piadi.Jeg kan hjelpe deh med det påmandag. Elsker å klage:) Verdt et forsøk. Ta med bota di hit.

Ellers har jeg vært lur. Var innom Hus og Have. De gav meg et tilbud på utemøbler og sa da at de hadde gitt meg et godt tilbud. Ringte samme butikki Tbg og der opererte de med denne lissom Tilbudsprisen jeg fikk i Drammen til den faktiske tilbudsprisen. Spurte om han kunne gi meg et tilbud på disse møblene dersom jeg bestillte de.Og ja han hadde noe å gå på da sa han. Lønner seg å ringe rundt:)

Men nå blir det ingen shopping på meg på lenge. Det blir fine møbler, men må nok spare inn påandreting. Som alle klærne jeg skulle handle på storshopping . Litt skal vi jo unne oss da.

Koselig med så mange på treff:)

Skrevet

Det er nok bevisst at de har plassert automatene slik ! Ekle parkeringsfolk !

Hei hebbiesnuppa : )

Synd å høre at du ikke har hatt en fin tur.. Kom bare hjem, vi savner deg !!

Jeg har de siste 6 kiloene igjen, men det er de verste, tror nok ikke de forsvinner før april dessverre :o( Og jeg shopper ikke noe til meg selv før jeg veier max 58 kg.. ! Men shopper gjerne til jentene uansett ;o)

Skrevet

HADDE GJORT FORSØK PÅ KLAGE ALLIKEVEL. KLAG PÅ DÅRLIG SKILTING ANG BRUK AV DE ULIKE AUTOMATENE OG AT DU TROSS ALT HADDE GJORT ET FORSØK I Å BETALE, MEN PÅ FEIL AUTOMAT. SI AT DU HÅPER PÅ FORSTÅELSE OSV.

bLE STORE BOKSTAVER DETTE :) ja ja. Nå sover Erle og snart gutta- så tar jeg meg en gåtur:)

Skrevet

Jeg skulle også gått meg en tur, men nå er det kveld for valpen og jeg orker ikke å gå alene.. Har spist hvitløk og jeg tror snuppa reagerer på det, er skikkelig urolig..

Slipper å stå opp med Nancy i morgen for nå har hun begynt på SFO = ) Sove leeeenge !!

Astronaut : Hvor er du fra ? Glemte å spørre på Glass:)

Skrevet

hei alle sammen

takk for et kjempe koselig treff i dag.

Gleder oss allerede til mandagen og en lang gåtur. er alt for lenge siden vi har fått gått noen lang tur nå trultemor og jeg. har pleid å gå hver dag, men ikke så lett når man bor hos noen andre og prøver å få flyttet. blir ikke mye tid til mye annet.

Mayken, hvordan gikk det med huset, fikk dere det?

Skrevet

Det var deilig. Gikk ikke veldig langt,men topplokket fikkluft. Mange blir vi på mandag?

Piadi

Mamman til Trulte

2nj

Hebbie

Naboen

Hva med dere andre. Si i fra på søndag.

Skrevet

Piadi

mamman til Trulte

2nj

Hebbie

Naboen

Tilla og Embla

jeg skal smiske litt med taxien min jeg;) hehe...

hva vil du vi skal ta med? ( og ikke si ingenting, det vil jeg ikke være med på!)

Skrevet

Ta for Guds skyld med barna. Ellers INGENTING. Tror faktisk jeg skal bake litt horn med ost, salami og noen få med løk/hvitløk. Merker de da:)

Dersomdet kommer noen som kan plukke opp Tilla på vei så er det supert:)

Skrevet

Hmm... Erlemor sover litt.Kanskje få vasket litt da. Skal ut å gå oss en tur i det fine været. Går bort til en barneklesbutikk for å lukte litt på vårnyheter. Må lissom ha et mål for turen.

I kveld blir det Indisk i Oslo og barnefri til i morgen.Skal feire 7 år sammen:) Håper på bar vær i morgen da vi har lovet storegutt ågåpå skøyter sammen med han. Tenkte å gjøre dette i Asker, mens mor er på trekanten og snuser der også. så fint når mannen min har fri for da er det lettere å finne på noe med de alle. Men IKKE bruke penger!!!

Skrevet

Takk for i går, kjekt å møte alle sammen.

Piadi: Er fra Bodø, enn du? Litt lengre nord tipper jeg ;-)

Forresten hvis dere er flinke til å bake er det en oppskrift på _Ingers rugbrød her: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift15589.asp

det er billigere i lengden, men man må jo ha tid også....

Må takke for invitasjonen til Sande på mandag Thea, håper jeg kan få tid til det må se litt på gjøremålene. Skal reise en tur hjem til Bodø neste uke og det er litt som må ordnes..

Nå skal jeg ta en liten tur ut i det fine været!

God helg alle sammen

Skrevet

Astronaut : Æ e fra Harstad ; ) ( Er så teit å si det etter at den reklamen med han taximannen kom.. Han mørkhuda som er fra harstad : )

Hva skal jeg finne på i dag da.. Trille lang tur kanskje.. Nancy kommer hjem sammen med sambo så da har jeg jo hele dagen på meg : )

Hvor er babyshop ?

Skrevet

He he he, ja passer bra å si det, reklamen er arti den :-).

Babyshop er vel ved IKEA om jeg ikke tar helt feil..

Skrevet

Det er babyshop på slependen, rett ved Ikea. :)

Skrevet

Thea: Kos dere masse ikveld, og god feiring. :) Litt misunnelig på barnefri ja.....-men med min lille flaskenekter så må vi vel bare vente noen måneder til tenker jeg.

Masse regninger denne måneden vi, så kan ikke bruke penger her heller. SÅ kjedelig!!!

Har ikke helt bestemt hva jeg skal gjøre idag. Burde iallfall vasket litt, men Truls er førkjølet og våkner etter så kort tid..... Kanskje bare ta en tur et eller annet sted???

Nå er han sulten hører jeg. Spiser bare litt og litt også....

Skrevet

Tusen takk for linken astronaut, får prøve å klage litt da : )

Nå har jeg, snuppa og valpen vært ute og gått tur i nesten en og en halv time.. Akkurat passe tur når det først er kun nedoverbakker og så kun oppoverbakker..! Nå sover valpen så søtt ved siden av meg her, han er helt vill om dagene dersom vi ikke går tur.. Så nå skal jeg kose meg med en kopp te før snuppa våkner... Hun sover i vogna i gangen, tør ikke ha henne ute for jeg har ikke myggnett... og her kryr det av katter ! Og nå våknet hun ja = )

Skrevet

tralllalllalla....

Skrevet

side 2.

Hva gjør alle sammen i dag tro ?

Thea koser seg i oslo håper jeg : )

Skrevet

Her ryddes og vaskes det for alle penga...

I morgen har elsklingen bursdag nemlig og da må det være fint her, har nemlig invitert litt venner og familie uten at han vet det! hehe...

Så nå skal jeg rydde litt til, bare ladekake, vaske gulv og så bake muffins før jeg runder av det hele med å kjøre enda en klesvask før jeg setter meg og ser "the devil wears prada"

Gleder meg til mandag, trenger ikke plukkes opp egentlig men om noen likevel kjører forbi tror jeg mannen min blir veldig glad i allefall:)

Skrevet

Nå får du ikke forsvinne til side 2 igjen !!

Skrevet

Ooooo det ble igjen deilig med indisk i går. Har lurt naboen til å kjøpe den pakka vi pleier til hjemmelaging. Hun likte det veldig godt:) Så bar det hjem medMASSE godis i går og 2 filmer. Vi sovnet i sofaen. Kan jo det når en har barnefri. Fikk kerret oss opp i senga i løpet av natta. Liker og våkne i senga. Sovet til 09.30. Deilig. Nå skal jeg om mannen min gå til trening og dertetter hente unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...