Gjest Skrevet 3. mars 2007 #126 Skrevet 3. mars 2007 tillab nå må du sjekke spå siden din,jeg har spurt deg om mange ting men tror du svarer nei da he he..og mange som lurer på ting der...viste ikke at du kunne spå så bra..ellers da jenter går det bra..om 12 dager er jeg høygravid tenk det da..helt merkelig synes jeg...klemmer
Thea og Erle Skrevet 3. mars 2007 #127 Skrevet 3. mars 2007 Ja tenk Nanna-snart er lille gutten din hos deg. Det skal nok bli deilig å treffe han. Vi gleder oss til å få en guttebaby til i gjengen. Det trengs det. Må si det har vært aktivitet på denne siden i dag da:) Men nå er Hebbie hjemme så nå blir det action:) Hebbie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kor det E hen??
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #128 Skrevet 3. mars 2007 ja ikke lenge ijen nå nei....er blitt så lei meg pusen vår har hvert borte i 2 dager nå.ikke vanlig det...mayken hvis du ser en svart pus m langt hår litt lita og skal ha gult halsbånd kan du ikke sende meg en mel da...hun heter lillepus mjauer litt rart liksom sånn kort sånn litt mer mii liksom..er så bekymret nå lyst til å beg å gråte...sambo har ått en runde nå for å se etter hennnne for jeg er så bekymret... hun er veldig fin og søt i ansiktet .vet ikke hvordan mer jeg skal forklare henne..hun er veldig kosete og snill ihvertfal hjemme...uff men vi snakkes spørs om jeg får sove i natt....
Thea og Erle Skrevet 4. mars 2007 #129 Skrevet 4. mars 2007 Sikker på at den ikke er gravid eller noe da? Da pleier puser og være borte når de skal føde. Mayken: Hvordan er det gått med huset?? Tillab: Bursdagen var den vellykket? Glad for presangen eller? Her sitter jeg da.Mannen ligger litt i dag. Blitt enig om at det nå var hans tur til å sove lenge.Vi gjør det på tur. I går kveld lagde han horn til oss på mandag. Lettere å ta de opp fra fryseren da en og bake de da.Blir mer stress. Så ville han jo smake på de da vettø Ellers er det faktisk jeg som pleier å bake horn da. De er fylt med ost salami og noen med løk. I dag skal vi lage skillingsboller. Even skal i bursdag til ei jente i bhg i dag. Tenkte å lage kjøttboller jeg da. Måtte lage en handleliste i går kveld for resten av uka. Var ikke veldig kreative middagsips men. Nei nå går jeg inn å snoker på barneklær på nettet her. Blir ikke noe på meg på leeeeenge .Har bestilt hagemøbler. Fikk 4000 kr i avslag, men bestilte de fra Tønsberg. Våkne nå da jenter ! Hva skal dere ta dere til i dag?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #130 Skrevet 4. mars 2007 God morgen : ) Velkommen hjem Hebbie ! Gleder meg til å treffe deg i morgen. Om jeg får tid med 2 babyer ;o) LoL I dag har vi ingen planer, har så mye jeg skulle ha gjort, MEN.. Gidder ikke rett og slett...!! Tenkte på å gå tur om det lysner litt ute.
mammaentiltrulte Skrevet 4. mars 2007 #131 Skrevet 4. mars 2007 god morgen alle sammen!! i går flyttet vi endelig inn i huset. kejmpe deilig, men litt rart å våkne opp i stort hus. er masse som må gjøres så her blir det travelt fremover. har vært ute å gått tur allerede, lilemor står ute å sover i vognen og jeg skal liksom prøve ¨å få gjort noe. ikke lett det der. skjer jo så mye spennende her. hehe
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #132 Skrevet 4. mars 2007 å nå er jeg gla pusen kom i dag tidlig hvert borte 2 døgn nå...ja sist hun var borte 1 døgn så hadde hun nok fått kattunger men de fant vi aldri ...men kanskje hun har løpetid men pleier å komme hjem hver dag alikevel...men nå er hun her så trenger ikke engste meg mer...
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #133 Skrevet 4. mars 2007 Thea; jeg endte med å kjøpe noe helt annet da:p Kjøpte en ny Porche kniv til samlingen hans(kjøkkenkniv) og to playstationspill i stedet. Men han var veldig glad for det. Og bursdagen gikk knallbra:) Skriver mer senere!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #134 Skrevet 4. mars 2007 nanna: Kanskje vurdere å sterilisere pusia ? Er så vanskelig å få gitt bort kattebabyer ,for det er jo så mange av dem..
Thea og Erle Skrevet 4. mars 2007 #135 Skrevet 4. mars 2007 Fytti katta- måtte legge meg dersom jeg ikke skulle spy. Kastet innpå godis og deig i tonnevis. Ser ut som jeg er høygravid. Magen bare este ut. La meg sammen med Erle i 30 min og er nå helt fin igjen. Fått mammaog pappa påbesøk i nå. Innom igjen i kveld:)
Thea og Erle Skrevet 4. mars 2007 #136 Skrevet 4. mars 2007 Mamman til Trulte : delig å komme inn i nytt hus tenker jeg.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #137 Skrevet 4. mars 2007 ja vi skulle kankje gjort det uff..lyst på pus unger av den katten oxo hun er så fin..den andre pusen kan ikke få flere barn hun fikk to hun...den ene var død den andre ga vi vekk...nå er senga klar oxo til lille kommer..sambo har redd oppp senga det og det ble så bra....klem
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #138 Skrevet 4. mars 2007 Attpåklatt sitt barnebarn døde i dag! Både barnebarnet og sønnen hennes er født omtrent likt med Embla... Herre, jeg blir vettskremt jeg, har liksom fått det for meg at det verste med sånn bekymring var over, men tydeligvis ikke:( Jeg har tenkt å sende blomster oppover, dersom noen av dere andre har hatt god kontakt med henne og være med så bare si fra!
2nj♥ Skrevet 4. mars 2007 #140 Skrevet 4. mars 2007 Thea: Må se an ang imorgen... Regner med jeg og Truls tar en tur, men ikke sikkert vi går tur først. Tror Trym har fått ørebetennelse, så da må han nok til lege imorgen og være hjemme fra bhg. Sender deg en sms imorgen jeg:) Ellers har vi hatt en liten 1,5 årsfeiring her idag for Trym. Med kake og is. Men han hadde ikke veldig matlyst selv (elsker sjokoladekake og is) så tydelig at han ikke har vært i form idag.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #141 Skrevet 4. mars 2007 Mayken eller 2nj : Har en av dere nr til en manuellterapaut ? Vet at dere begge har vært hos en.. Tror kanskje snuppa har kiss.. !
Thea og Erle Skrevet 4. mars 2007 #142 Skrevet 4. mars 2007 Hei jenter. Frykter at det er en gutt som må være hjemme her i morgen også. Tror det er omgangssyke i heimen. Even hadde kastet opp i barnebursdag i dag. Han er veldig slapp. Kjedelig om dette skulle smitte babyer. Ser at det ikke er mange som kan komme heller. Men kan dere ikke komme med forslag på en annen dag. Håper at Hebbie også er blitt frisk til da. Heldigvis er mannen min hjemme i morgen , slik at jeg kan komme meg litt ut. Kjenner meg ganske uggen selv , men tror det kan være alt jeg har trøkt i meg:( Håper det går bra for dere.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #143 Skrevet 5. mars 2007 Vi vil ikke ha omgangssyke så vi kommer IKKE ;O) Passer egentlig fint siden det er første dagen jeg passer Leon, greit å få noen dager å jobbe inn litt rutiner først.. Er så ekkelt det med barnebarnet til attpåklatt, deres situasjon er jo litt lik vår.. Fikk nesten ikke sove i natt, måtte følge med om snuppa pusta, og sambo fikk kjeft for at han pusta for høyt sånn at jeg ikke hørt e babyen!! Torsdager er fine dager til å ha treff Thea : )
mammaentiltrulte Skrevet 5. mars 2007 #144 Skrevet 5. mars 2007 hei thea da går helt fint. vi blir gjerne med en annen dag også. har en pappa her som ikke er i form om dagen så har ikkelyst på omgangssyke i tillegg. holder at snuppa hadde diare i to uker sammenhengende. ble maaange bleieskift. har vært kjempe digg å komme inn i huset , men litt rart også, har plutselig så god plass. får prøve å få stelt lillemor litt å så får vi gå oss en lang tur i dag og undersøke det nye området skikkelig. er jo så nysgjerrig om dagen
2nj♥ Skrevet 5. mars 2007 #145 Skrevet 5. mars 2007 Piadi: gå inn på www.kiss-kidd.no, der finner du nr til manuellterapeuter i hele landet. Regner med du vil til en i Drammen? Vi var hos Bjørn Helgar og Ute Imhof vi, de som har laget sida og er eksperter i Norge. Hvilke symptomer har hun?
2nj♥ Skrevet 5. mars 2007 #146 Skrevet 5. mars 2007 Thea: Ang nytt treff så passer det for oss...... denne uka: fredag neste uke: mandag og tirsdag, reiser på hyttetur (hemsedal) neste torsdag. Etter det er det vel bare onsdager vi ikke kan tror jeg:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #147 Skrevet 5. mars 2007 Skjev i kroppen og flat i bakhodet, sover i korte økter hele dagen.. Er jo ikke sikkert hun har det,men greit å sjekke det.. Travelt her nå
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #148 Skrevet 5. mars 2007 også har hun en favorittside...
Chiquita Bananas Skrevet 5. mars 2007 #150 Skrevet 5. mars 2007 Hei jenter.... Får litt tid til å skrive nå. Forsto det slik at det ikke ble noe treff allikevel i dag - så da gikk jeg ikke glipp av noe. Føler meg litt bedre, men bruker smertestillende. Italia turen var ok. Er ikke alltid like lett å dra på tur med søsken ;op Han ene broren min klikker på matlukt så derfor fikk vi ikke lage NOE mat i den leiligheten han bodde i (vi hadde to leiligheter) og han sprang rundt og syta over at det ikke var nok tepper til ham. Søskna mine og sambo var der første uken og andre uken var jeg alene med mora mi og Fredrik. Mora mi fikk tak i disse leilighetene gjennom en stavangermann som var fraværende og frem til turen startet ikke svarte på spørsmålene til mora mi eller ville bekrefte at hun hadde fått leilighetene - som vi leide gjennom et italiensk byrå han sendte kunder til. Var jo snakk om da en mindre leilighet når søsknene mine hadde reist - og han hadde bare en dyr leilighet hun kunne få og han visste ikke adressen en gang !! Siden han ikke svarte skikkelig på den andre leiligheten eller tatt kontakt med henne, mens vi var der så fikk hun en ny leilighet som var en etasje ned og myyyye billigere gjennom byrået. Så den dagen vi flytta ned så hadde han mannen ringt og mast på broren min som var på vei hjem til stavanger fra sandefjord der flyet landet - han ville vite hva det ble til. Eeehhh....hvordan i helvete skulle mora mi vite noenting når han ikke hadde tatt kontakt eller visste adressen ???? Han ble visst fra seg da han fikk vite at hun hadde fått en leilighet. Tror dere ikke han kom til leiligheten 7 tida på kvelden med ei jente for å presse mora mi for penger som han mente hun måtte betale. De ble jo lite sjokka da dem så meg sitte der - de trodde hun var alene og da kunne presse henne. Men hun jagde dem ut og sa hun ville ikke diskutere dette med dem. Han har drevet og skrevet email og truet med advokat, men ga seg da kjæresten til mora mi skrev et langt brev til ham. Men han maser om at penger til jenta fordi hun hadde stelt i stand leiligheten !! Det er jo ikke vanlig å betale for vasking FØR man flytter inn ??!!!! Ellers har det vært sykdom hele turen - MEN...jeg har fått sett det skjeve tårnet i Pisa ) Fredrik har blitt så stor !!! Han har lagt på seg og er veldig våken og skal ble lekt med. Smiler og ler masse - får latterkrampe og spiser på hånda si. Er såååå snakkesalig - spesielt når han skal mates, da er det så masse han skal si ) Er superblid på morgenen og gliser når han ser meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå