Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 5 NY 22.FEB.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da starter jeg på tråd nr 5 = ) Har vært litt lite aktivitet her inne i det siste, men det går vel i bølgedaler..

Når blir det treff i neste uke da jenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ikke onsadg, da er det treff med mammaklubben:)

Jeg vet at jeg ikke akkurat har bidratt til aktivitet på tråden, har igrunn som nevnt gått litt lei hele DiB jeg. Er innom og leser litt, kanskje klisser inn et innlegg, men det er det.

Jooo, også er jeg sint på været!

Mayken, hvor er du blitt av? Fikk dere huset?

Skrevet

Supert. Går så tregt å lagre når det er så mange innlegg på tråden.

Treff i neste uke blir på torsdag. Og så blir det hjemmetreff hos Thea mandagen etter for da er Hebbie kommet hjem :) Det blir vel sånn ca 5.mars det da.....

Piadi: Hvem er Leon??

Tillab: Jepp, man blir skikkelig lei innimellom. Hva er nettby??

Skrevet

2nj: Leon er lillebroren min som snart blir 11 mnd ;o)

Ja Tilla.. Hva er Nettby ? Er det på barneverden det eller ??

Hvor skal treffet på torsdag være ?

Skrevet

Nettby er nettsamfunnet til VG...

Gå på Nettby.no og se:)

Jeg er tillab der inne også om noen vil snoke;)

Det er forøvrig to egne DiB grupper der inne også, hvor man kan finne kjente navn som Fertila:)

Og Ev*drian har profil med bilde der, *gliiis*

Kanskje Gulli er der og?!

Skrevet

Så kjekt da. Bare kos om han er med på treff vel..... Så du skal begynne som dagmamma for han nå da eller?

Tror ikke det er bestemt noe om hvor treffet skal være på torsdag, så det er vel bare å komme med forslag tenker jeg.....

Skrevet

Ja skal det : ) Er visst vanskelig å få seg barnehageplass i nedre eiker..

Skrevet

Side 2.. TRAVELT her hjemme i dag :o(

Skrevet

Hei. Nå skal jeg faktisk ut å gå tur. Må få litt luft under vingene. Ja jeg er som sagt veldig klar for treff og gåturer. Vært så mye i det siste med oppussing, besøk og syke barn.

Kiloer som går fort av fyker fort på igjen også. Det skal jeg skrive under på etter venninnebesøk med digg, film og god mat. Pytt. Da blir det Liertoppen turer, Lierturer og styrketrening. Nå som sene betennelsen har begynt og forsvinne så er det bare å gå. Var jo ikke greit åtrille vogne heller. Even har hatt diare i dag.Håper det ikke er starten på omganssyke assa. Orker ikke det nå;(

Treff på torsadg på Glass da eller. Så god plass og avslappen der:) Mandag den 5 mars blir det treff hos meg kl 12 og for de som vil går vi tur fra kl 10.00 først.

Skrevet

Deilig med gåtur.Lufte hodet litt.Se resten av Beckfilmen som jeg sovnet til i går nå.

Skrevet

Litt usikke rpå om jeg får kommet mandagen, pappa har bursdag den dagen... Blir gammal:p Haha..

Men dersom jeg har anledning vil jeg veldig gjerne gå tur også!

Skrevet

Koselig om du kan. Det blir den 5. mars.

I natt har Erle vært litt urolig. Ville bare ha mat mat for så å kaste det opp igjen. Fikk ikke rapet ordentlig og da gikk hun flaska litt langt inn samtidig med hoste som hun plages av nå. Gjorde nok henne litt kvalm det. Kastet opp overalt, med den spruten. Holder storegutt hjemme pga. snøværet. Han skulle jo uansett bli hentet tidlig. Ellers er lillegutt hos mamma og det er deilig. Se om jeg får vasket og trent litt i dag.

Når neste lønning kommer , skal det bli en shoppingfri mnd. Det blir hardt.

Skal kjøpe en paryme på båten til Sverige, men det er alt. Luktet på en i Oslo - Prada. Tror den var ny. Luktet digg:) Nå skal det spares. Dvs jeg må være svært aktiv på andre måter.

Skrevet

Tjohoo. Mannen min har invitert meg med på Matallica konsert 10 juli. Koselig det. Ikke det at jeg er fan. Men han ville veldig gjerne dra å høre så da gjør vi jo noe sammen. Håper vi får billetter da.

Skrevet

Hei og hå!!

Da er enda ei uke gått og atter er det helg (tenker å ta en poetisk versjon nå.....-ehhh...eller??).....

Tenkt, neste uke er Truls 3 måneder. Synes bare dagene, ukene og månedene flyger jeg.

Skal vi gå en tur neste uke også eller?? Treff torsdag på Glass er fint. Klokka 12? Hvor mange blir vi? Kan godt bestille bord jeg assa..... om ingen andre har veldig lyst :)

Vi kommer mandag 5. Thea. Regner med at vi kommer til ca 10 og blir med på en tur først.

Satt deig til foccaciabrød nå og laget ferdig lasagne klar til steking. Så skal jeg mekke en salat og da tenker jeg det blir middag til oss og svigers senere idag :)

Var på den indiske rett ved Lizzis igår og den var faktisk ikke så værst nei. nam- nam.....

Skrevet

Den må jeg prøve en dag. Det hørtes godt ut;) Nå må jeg i banken å sette inn noen penger. Prøve å gå dit. Mannen min er jo hjemme:)

Skrevet

Hei hei.. : )

Vi kommer også den 5. Thea og jeg tar med Leon.. Torsdag blir det vanskelig for jeg har ikke tvillingvogn og Leon kan ikke gå enda..

Hva heter den indiske restauranten ved siden av Lizzi`s da ? Har lyst til å prøve noe nytt.. og indisk høres nam nam ut : ) Nå har dere snakket om det siden jeg traff dere så nå er det på tide å smake selv !!

Det snør og det snør, men det blir nesten ikke mere snø på bakken.. Skjønner ikke dette jeg !

Når kommer Hebbie hjem da ?

Skrevet

vi er med til torsdagen på glass. nå sitter vi med hele leiligheten i esker og bagger og venter på at folket skla komme å hjelpe oss å flytte. blir pes i helgen ja. skal bo hos mamma så lenge, så da blir vi nok litt skjemt bort :-) i hvertfall lillemor. hehe

tror det skal bli bra å komme seg ut en tur til uken etter alt styr med flytting og greier.

Skrevet

dytt

Skrevet

Litt flaut, men jeg er faktisk ikke helt sikker på hva restauranten heter jeg.... aroma india eller noe tror jeg det var. Ligger iallfall rett før Lizzi's, nærmere torget. Jeg synes indisk er det beste av all mat tror jeg, men der er vi jo forskjellige :) Glad i sterk mat også jeg da og det kan man jo få på indisk restaurant.

Vi har tvillingvogn som vi har brukt en gang og ikke kommer til å bruke, for Trym nekter å sitte i vogn.....

Snøen som kommer er jo så lett at det skal vel mye til for at det blir noe ut av det liksom....

Skrevet

Den indiske der er veldig bra ja:)

God service også... Jeg er jo NOE pirkete når jeg er ute og spiser, så jeg krever at ALT er bra jeg:) Hihi...

Skrevet

Ja da har jeg gått til trening, trent styrketrening der, gått hjem igjen, vasket 2 etg og skal nå se tv før jeg tar med meg Erle i dusjen. Hadde 39.2 i temp så temmelig febril. Har ikke gitt henne noe paracet. Pleier ikke gi det før den passerer 39.5. Ville dere latt være å ta med babyer ut som har temp. En lege sa tilmeg engang at jeg ikke burde ha baby ute dersom temp er over 39,5. Han er var jo litt tøff av seg, men det gjør kanskje ikke noe og ta de ut da?

Pia- hvor gammel er Leon? Har tripp trapp stol til han. Bør jeg sette opp trappegrind eller går han ikke?

Kan jo satse på Indisk i Oslo i april sammen med shopping? Ellers så er jeg ikke så veldig sær at jeg ikke kan prøve noe annet:! auu beit meg i leppa.

Skrevet

Tror nok ikke jeg hadde tatt henne ut med såpass høy feber. Om hun var litt subfebril så hadde jeg vel gjort det, men over 39, så tror jeg jeg hadde blitt inne.

Jeg gir heller ikke paracet før feberen er over 39,5. :)

Tror ikke det blir shopping på meg i april......-må nok isåfall bli i 2008, for jeg står bom fast på samme vekt. Ikke snakk om at den går nedover selv om jeg knapt har spist sjokolade siden nyttår.... spiser sunt, drikker masse vann osv osv Så BLÆ.....

Men indisk blir jeg med på da. :)

Skrevet

Tror nok du gjør det etterhvert. Bare finne av hva som funker på deg. Rugbrød, vann, gåturer, tran, lite poteter og pasta, mer proteiner, kun 1 godisdag i helgen, kan gå over til 2 etterhvert, spise fra liten tallerken, pause i måltidet på 10 min(kjenne på metthetsfølelsen) drikke vann før mat, starte dagen med vann, nøtter,de første dagenen er tøffe men magesekken krymper fort. Noen sier at tarmskylling har funket så bra dersom de har gjort alt uten at noe skjer med vekta. Etter en slik behandling så funker alle slanketipsene igjen. Tror de har sånt i Drammen. Jeg ville gjort det dersom igenting annet funka:)

Nei blir nok inne. Ga henne faktisk 60 mg paracet tp 39.4 skal jo kunne ta 125mg hun.

Skrevet

Hmmm....tarmskylling?? Høres bare helt ekkelt ut, men kanksje det er veien å gå da?!!!!

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på det jeg, ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg plundrer så fryktelig med magen innimellom!

Tror kanskje å få "løsnet opp litt" kan hjelpe meg litt;)

Tror du faktisk de har det her i byen asså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...