2nj♥ Skrevet 27. februar 2007 #76 Skrevet 27. februar 2007 Jada, vi er lange begge to. Jeg er 1,77 og mannen er 1,93, så det er vel sannsynlig at guttene blir lange Så flink du er Thea. Får helt dårlig samvittighet her jeg sitter. Når skal vi gå til Liertoppen igjen?? Imorgen må jeg komme meg ut på tur også, og en litt lengre en enn det har blitt de siste dagene. Burde virkelig begynt med trening også, men som Piadi så føler jeg meg så sløv og giddasløs. Trenger et spark bak tror jeg, for det ER slik at om man trener/trimmer så får man energi og overskudd......-og det trenger jeg virkelig nå. *hjelp* Tror det blir veldig kjekt på torsdag. Hyggelig at Pinnsvinet vårt også tar turen med Marie.
Thea og Erle Skrevet 27. februar 2007 #77 Skrevet 27. februar 2007 Observert akkurat at Erle hadde litt blod i bleia. Lurer på om det er UVI eller en minimens. Hun har jo drukket lite i det siste og har dermed hatt mer konsentrert farge og lukt på urinen. Trodde jeg kunne seg blodspor for noen dager siden også,men så det an. Mannen min trodde ikke det var blod da fargen var så lys. Dersom det ikke gir seg så tar jeg selvfølgelig en tur til legen. Bare vanskelig å få tatt urinprøve. Har jo stiks her hjemme,men trenger urinposer.Hmm... undre undre:! Noen som vet hva det kan være?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #78 Skrevet 27. februar 2007 Uff da.. Ville ringt til legevakten og hørt siden hun har vært syk en stund.. ! Krysser fingrene for at det bare er en minimens..
Thea og Erle Skrevet 27. februar 2007 #79 Skrevet 27. februar 2007 Ringte legevaktenog de anbefalte å ta en stiks.Gjøre dette i morgen.Men de tvilte på UVI siden formen hennes er oppadgående.
Thea og Erle Skrevet 28. februar 2007 #80 Skrevet 28. februar 2007 Ja da var det nesten så si tørr bleie denne morgenen, men med blodspor i. Fått timehoslegen i dag kl 14.Vært å hentet urinpose der nå. Håper den ikke detter av da:) Men hun virker bedre i form, selv omhun ikke har særlig stemme. Det skangler litt i brystet hennes , men da løsner det jo. Godt tegn. Tidvis mer fornøyd og er ikke febril. Blir mannen mn som tar henne med til legen siden Æ sitt hos frisøren. Føler litt på at jeg ikke følger henne dit, men har ringt og gitt all info de trenger og instruert mannen min nøye. Han er jo bare så superflink med barna. Det har alltid gitt meg en del frihet. Ikke det at jeg har etterlyst det, men at MME gjør jo at andre kan gi og at jeg får gjort andre ting også. Men skulle jo helst ha gitt henne morsmelk. Alle 3 har jo fått MME og det har gått så bra. Sikkert derfor at jeg er så tilfreds med det nå. Så stort nederlag det var første gang og gi opp ammingen. Husker det var så frustrerende og ikke få i han nok. Men med nr 2 ville jeg jobbe hardere for å få det til. Endte jo med mastitt og sepsis. Så tok ikke sjanser nå som jeg begynte å blø.Man tenker jo ekstra på dette når barna blir syke, men husker jo at Even fikk morsmelk når han var 6 uker og ble jo allikevel lagt inn med rs virus.Men etter 1 uke med intensiv AB behandling på sykehuset så gadd jeg ikke stille spm ved ammingen engang dersom jeg ble så sår at jeg begynte å blø.
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #81 Skrevet 28. februar 2007 Uff da. Er vel ikke så uvanlig med spor av blod i bleien til spedbarn, så lenge de ellers er friske..... Greit å få tatt stix og sjekket med lege da. Håper hun snart blir helt frisk. Spiser hun lite siden bleia nesten var tørr eller? Er det ikke nok snø nå da?? Tungt å gå tur i dette været jo.....
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #82 Skrevet 28. februar 2007 hei alle sammen jeg tror ikke jeg får kommet innom i m jeg..han som skal på sykehuset har fått feber så holder nok å ta han m på sykehuset sånn de får sett på øra oxo dra hjem ijen tenker jeg...må jo ut en liten tur når sambo er ferdig på jobb å kjøpe bursdagsgave til elstemann oxo så da er det nok ut for han som har feber..håper det ikke er infulensa har lite lyst på den nå..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #83 Skrevet 28. februar 2007 Thea: Bra at dere får det sjekka da... men er jo som sagt sikkert ikke noe farlig ! Og må si du har vært heldig med mannen din, virker som en skikkelig kjernekar, lager mat og tar seg av barna. Jeg holder på med å dressere A, han er flink til å si "Jeg tror hun vil til mammaen" og det vil hun jo, men jeg vil jo at hun en dag skal ville til han og da må han jo faktisk ta seg av henne litt ! ;o) nanna: Håper vi ses før du føder da.. ;o) God bedring til sønnen din ! Og lykke til på sykehuset.. 2nj: Enig med du... NOK SNØ NÅ !! Er så ekkelt å trille for de brøyter jo ikke ordentlig..
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #84 Skrevet 28. februar 2007 takk piadi. ja jeg håper jeg får møtt dere før jeg føder..bare gi beskjed hvis det blir fler treff i nermeste fremtid he he...nå har sambo satt opp barnesenga oxo kjøpe madrass i morgen og bursdags gave til elstemann så hjem..ikke no artig m syke barn,men han ligger å sover i senga nå han som alltid nekter å sove når han er sliten.så får håpe astma ikke blir verre nå gir han jo spray for å holde det stabilt nå som han er syk....ellers ha en fin dag alle sammen...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #85 Skrevet 28. februar 2007 Er alle opptatt i dag eller ? Lite aktivitet på tråden... Thea er vel hos frisøren ..heldiggrisen:o)
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #86 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er her. Truls spiser nå.... Vi har vært ute og gått en 1,5timers tur tenker jeg.... rimelig tungt å brøyte seg vei på fortauene, så når matingen er ferdig her må jeg hoppe i dusjen Skulle hatt meg en tur til frisøren jeg også, men har prøvd mange forskjellige i Drammen, men er ALDRI fornøyd etterpå. Noen som vet om en flink frisør? Vil ha en som har litt meninger og ser hva ansiktet mitt kler, slik at vi kan diskutere oss frem til nor liksom....
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #87 Skrevet 28. februar 2007 Piadi: er du dagmamma hver dag? Hvordan er det å ha to små hjemme?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #88 Skrevet 28. februar 2007 Jeg begynner på mandag, og da skal jeg være hjemme hos mamma, blir hver dag ja.. : ) Blir nok litt stress tenker jeg, ikke minst med valpen i tillegg.. ! Hvor gammel er Trym nå ?
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #89 Skrevet 28. februar 2007 Åja, trodde du hadde begynt:) Blir nok å gjør tenker jeg. Trym blir 18 mnd den 4.mars..... så ikke så veldig STOR storebror;) Er han rolig da? Valp også ja. Når begynner du om morgenen da?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #90 Skrevet 28. februar 2007 Ja han er jo det = ) Og han er veldig interessert i andre barn og det er jo litt artig, blir sååååå glad når Nancy kommer Må levere nancy på sfo kl. 7 og sambo på jobb 7.30, da er jeg hos mamma ca 7.45... Blir hektisk ja..
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #91 Skrevet 28. februar 2007 Såpass ja. Taxivirksomhet først også -Men utrolig hva som går om man er innstilt på det da. Nathalie vil vel ha masse glede av han etterhvert også. Er jo ikke lenge før hun krabbe etter han sikkert Nei, vi får vel dra på henterunden vår vi da...... Trym i bhg og pappan på toget.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #92 Skrevet 28. februar 2007 dytt før den forsvinner til side 2.. Middagstid nå! Hvordan gikk det hos legen Thea ?
snurrepipp Skrevet 28. februar 2007 #93 Skrevet 28. februar 2007 Heisann jenter! Regner med at jeg tar meg en tur på Glass i morgen jeg også. Så da ses vi. 2nj og Truls Thea og Erle Astronaut og Ingvild Naboen og Isac Tilla og Embla Kristin og thea kristin Piadi og Nathalie Mayken og Ina Pinnsvin og Marie Stine og Lisa
2nj♥ Skrevet 28. februar 2007 #94 Skrevet 28. februar 2007 Thea: Hvordan går det med prinsessa di?? Hvordan gikk det hos legen?
Thea og Erle Skrevet 28. februar 2007 #95 Skrevet 28. februar 2007 Tror dere ikke at det kom avføring i posen da? Jo da.Forurenset pose. Måtte kjøpe nye og kjøpte da flere en 1. Men da den var montert så måtte ikke jenta mi late vanne før leeenge etter hun hadde vært hos legen.Skal levere urinprøve der i morgen./ lagt den i kjøleskap) Han mente at det kunne oppstå blødninger når de også var forkjølet. Visste ikke det jeg. Toke n stiks av den selv hjemme og den var negativ på nitrit men 2+ på leukocytter. Ellers blir det koselig og treffe dere i morgen. Skal køye nå.Sliten i dag. Sees i morgen. Skal gå i Drammen i morgen (i byen) fra kl 10. Så dersom det er noen som vil traske litt der først er det bare å sende en sms.Vet ikke om jeg rekker innom her imorgen før levering i bhg osv.
mammaentiltrulte Skrevet 28. februar 2007 #96 Skrevet 28. februar 2007 hei jenter det var 12 vi skulle møtes på glass i morgen?
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #97 Skrevet 28. februar 2007 Hmm, da har jeg jammen meg blitt "slaktet" av en anonym her inne, det er første gang for meg tror jeg faktisk... Merkelig med disse suppegjøkene som ikke klarer å la være. Gleder meg til i morgen. Thea, kan hende jeg komme tidlig til byen, sier fra på sms i såfall... Min stakkars kjære mann jobber i natt så han trenger nok litt søvn i morgen. Og han har bursdag på lørdag så jeg bør kjøpe en gave til ham, noen ideer? Han blir 27...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #98 Skrevet 1. mars 2007 God morgen jenter = ) Er treff kl 12 ja Mamman til Trulte... (var du som spurte sant? ) Hehe... Nå har jeg leta frem sportsdelen til combvogna.. Får ikke både ei stor vogn og et stort bur i bilen. Ønsker meg en stooooor bil sånn at jeg slipper å tenke på plass.. bare å trø inn det jeg vil ha med meg !! Bare jeg som ikke tenker å spise på Glass ? (Kan hende jeg ombestemmer meg Jeg er blitt så forsiktig med hva jeg putter i munnen.. Sliter skikkelig med magen etter fødselen Når jeg var gravid var jeg på do nesten hver dag, det er helt utrolig for meg, har vært plaget med treg mage siden jeg var baby! Trodde det var motsatt jeg.. Må være all mr.freezen ;o) Men nå har det liksom blitt heeeelt jævlig ! Og Thea, jeg drikker mye vann og spiser sunt, hjelper dessverre ikke meg Nok om det !! Nå skal jeg begynne å ordne meg, snuppa og valpen.. Alle skal ha mat først og fremst : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå