Møøø Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #76 Skrevet 1. mars 2007 Og så må jeg jo bare fortelle at Ruth har fått en liten tann til da, på formiddagen i dag ;o) Så nå har hun fått de 2 midterste nede )
Chiquita Bananas Skrevet 1. mars 2007 #77 Skrevet 1. mars 2007 Hei jenter... Endelig er jeg innom traaden. Sist gang saa maatte jeg ha med pass for aa kunne gaa paa nettet - noe jeg ikke hadde og det er 10 min hjem. Har vaert koselig her, men Fredrik fikk feber kvelden vi kom og et par dager og jeg fikk en forkjolelse noe som sikkert var grunnen til det. Og tror dere ikke at etter alle hadde dratt hjem (familien) og jeg og mora mi var alene saa har jeg faatt et eller annet. Begynte med oreverk paa natta og da jeg sto opp saa hadde jeg mista motorikken paa hoyre sida mi. Sliter med aa spise og drikke og oyet renner. Er bare venstre side av ansiktet mitt som fungerer !!!! Har vaert syk hele ferien !! Saa jeg gleder meg til aa komme meg hjem og komme meg til en lege og faa slappet av. Jeg ser hvordan dette blir til jeg kommer hjem. Orker ikke tanken paa aa finne et sykehus og snakke med en lege som ikke kan engelsk. Er masse som har skjedd - men det faar jeg ta naar jeg kommer hjem. Fredrik graater og er sulten. Slukte i seg 100 ml paa 5 min og vil ha pupp.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #78 Skrevet 1. mars 2007 Nei og nei Hebbievennen det der tengte du ikke :0( skulle jo være en kose tur det der.Håper du snart kommer deg hjem da og får sjekka deg.Hørtes ikke mye godt ut det der.God bedring !! Titsi unskyld,glemte helt å si GOD BEDRING til deg.! Har du ikke noe hoste stillende eller smertestillende du kan ta? det høres så vondt ut :0( Nå har jeg nettopp fått sendt eldstemann på handball trening.. Kjenner jeg er trøtt,men det er ikke såååå lenge til legge tid :0) Gratulerer med tann nr 2 Ruth :0) Nå kan du bare gnage litt på mammaen din å sjekke om mamma har volumknapp ;0) (Fy, jeg er snill) Marius holder også på å få tenner er opphoven og knall hard på de to nederste midterste tennene,de Ruth har fått... Han biter som fy allerede...uten tenner.. Snuppa mi sitter å ser på seg selv på video ,fra da hun bare var noen minutter gammel og 1 år frem over.Sitter å sier ÅÅÅÅÅÅ så søt jeg var... Nr 2 sitter på loftet å spiller nintendo gamecube...Så akkurat nå er det still ett par sekunder ,Marius sover.
Møøø Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #79 Skrevet 1. mars 2007 Ååå, så koselig å høre fra deg, hebbie!! Men så ekkelt med formen din da... Håper det ordner seg da! Vet man kan få nedsatt førlighet ved ørebetennelse, sikkert det du har fått da, en skikkelig kraftig en... huff.. ikke moro... Surfa verden rundt etter glidelåser igjen.. Eller etter zipper, blixtlås, lynlås, Reißverschluss... vil dere ha det på flere språk, så bare spør.. he he... Trenger ca 100 meter glidelås... dæven.. det er mye!! Håper å få kjøpt i metervis fra den New York-sida da. De hadde ne hel rull, men det er 200 m... hva skal jeg med 100 m glidelås ekstra liksom... og rosa i tillegg da... Så jeg sendte mail, så håper jeg å få kjøpe en halv rull... Er blitt rene glidelås-eksperten jeg nå.. he he.. Vært på svømming da. Kost oss masse!! He he.. morsomt med video da! Snuppa mi elsker også å se på video av seg sjøl... Nå skal jeg legge meg, tidlig opp og se stafett i mårra å ;o)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #80 Skrevet 2. mars 2007 Gubben gjorde det med fult namn.Svogeren min mener at enten er han stein gal eller ekstremt tøff :0)) Han har glemt å sjekke om han har fått svar,melda han nettopp. I går tryna jeg til køys i 23 tiden ,da var jeg så trøtt.Satt å såg på en teit film om brødrene Grim...Den anbefales ikke...Lurer på hvorfor jeg egentlig gadde se hele....Ringte guben som skulle jobbe seint ,han hadde sovna ,tok en evighet fra han tok telefonen til at han svarte..Men innrømme at han sov? Nei ,det kunne han ikke.Marius sovna allerede klokka 21.30 i går ,to timer før han pleide.Putta på han pysj samtidig med de andre tre.Det skal jeg gjøre i kveld også... Nå ligger han på gulvet trøtt som fy,men han skal få være våken en liten stund til.Jeg passer niesa mi så mamma slipper å ha henne med i fjøsen. Hvordan er forma di idag Titsi? begynner det å bli bedre? 200 meter glidelås ikke værst :0) Trenger du virkelig 100 meter glidlås til kjolen??? er det så mange glidelåser på den? eller er det til noe annet ,jeg ikke har fått med meg?
Møøø Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #81 Skrevet 2. mars 2007 He he, er nok nor du ikke har fått med deg... skal ha en bolero bestående av kun glidelåser... Ikke noe annet stoff, bare masse glidelåser... 60 stk for å være nøyaktig.... Fikk ikke kjøpt 1/2 rull da... Men mamma kjenner ei som driver et kjolesenter. Hun skal høre der om hvor hun importerer fra, og så skal hun høre om hun evt er interresert i resten av rullen... he he, tøff den gubben din ja! Fullt navn og greier ja! Må få høre om han får svar da ;o) Har dere kuer i fjøset eller?? Jeg og snuppa må nok ta oss en tur til naboen her en dag. Han har kuer. Selv vokste jeg opp med kuer i fjøset. Såå kos med kalver som suger på hånda da ;o) *mimre, mimre* Ruth ligger ute og sover, var våken nesten hver time i natt hu... ( Sikkert økedøgn trur jeg... slitsomt vertfall!! Klokka 3.30 la jeg henne oppi sammen med meg. Da slapp jeg vertfall stå opp hele tida... He he her ei natt så våkna hun kl 00, like etterat jeg hadde sovna, tok henne opp og amma i stolen, så våkner jeg kl 2.45, da sitter jeg der enda...... ;o) Nei, får vel pakke bagen til snuppa jeg. Hun skal være med bestemor og bestefar på fjellet i helga ;o) Blir litt rart å være hjemme her ei hel helg uten henne... Har vært borte fra henne før, men da har jeg vært borte, ikke hu... Blir rart å være her hele helga uten henne ;o)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #82 Skrevet 2. mars 2007 Hehe da så ;0)) Nei vi har bare 3 hester vi i fjøset ,før hadde vi sauer også,savner lamene på våren ,de var så søte der de hoppa og spratt i det fri... Har noen av dere bestilt fra Linus og lotta katalogen ? Lurer sånn på størrelsene...Finner ikke str guide... Tror rett og slett gubben er møkk lei oppførselen hennes,hun har igla seg inn på både han og svogeren min.....:0( heldigvis ler bare jeg og lillesøstra mi av det ,men vi kunne ha "kverka" henne egentlig...Om vi ikke stolte på gubbene da ;0) hun har sagt rett ut at hun er sjalu på både meg og lillesøstra mi ,at vi har funnet oss sånne flotte menn/fedre til barna våra.. ler bare jeg.. Spennende for snuppa å være med på fjellet da :0) lir sikkert kjempe gøy ,tipper du savner henne mer enn hun rekker å savne deg :0)
Candy girrrl Skrevet 2. mars 2007 #83 Skrevet 2. mars 2007 Her var det liv! Nytt reisebrev og greier. Kjedelig med den forma på ferie da. Når man er syk ønsker man seg bare hjem. Tak for godbedrings klemmer. Formen er den samme. Lei nå.. Egentlig ikke i form til å få besøk i dag. Men lite jeg kan gjøre når de allerede er på vei.. Mamma Mø.. Sykt til glidlåser da! Men først av alt må du forklare meg hva en bolero er. *klør meg i hode* 100m glidelås. Da begynte jeg å lure på om du har holdt noen vitale mål hemmelig for oss her. Om du er 3 m høy og rompeomkrets på det samme :oD Litt av en man-eater hun søsteren din Idefix. Av og til har jeg lurt på om sånne damer har fått operert inn en turbo i eggstokkene. De har jo konstant løpetid. Må i gunnen være litt slitsomt å ha det sånn.. Modigt gjort av mannen din da. Håper ikke hun blir kjempesur. Her er det knallvær! Kunne virkelig tenkt meg en tur på fjellet. Men det er nok ikke en genistrek med brukket ribbebein i alpinbakken. Apropo streiket maskin.. tror jeg må på H&M å kjøpe undertøy. Måtte den streike når jeg har vært syk en uke og ikke vasket en dritt. GRRRR *klapper i hendene for 2 nye tenner på Ruth!*
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #84 Skrevet 2. mars 2007 Åhh det hadde jeg glemt,at du ikke får vaska ,håper vaskemaskinen kommer seg i gang snart igjen.Tre unger og ingen vaskemaskin ,det tar på i lengden :0( Jeg er så avhengig av den at jeg av og til skulle ønske vi hadde to maskiner :0) Har begynt å vaske opp 74 bodyene ,han vokser slik den knotten min... Tror det heter nymfoman slik den kjerringa der holder på... Må ha det etter mora si,hehehehe... Ingen av oss andre her som er sånn iallefall :0)) Da har jeg bestilt for 1100 kr,ble endel til snuppa,blir bortskjemd hun.Var sånn søt kjole der og skjørt,pluss gensere og diverse til sommeren... de eldste guttene liker å være med å bestemme litt selv..Så får ta de med på butikk når sommeren nærmer seg.Håper på at det bare er 2 mnd til shorts vær.Er drittlei alt som heter snø jeg nå.Kom frem grønne blader og blomster :0) Er så pratesyk og er det noen på msn ??? NEI.. En bolero av bare glidelåser ,blir ikke den vond å ha på seg ? eller skal de innerstoff i den kanskje? høres tøff ut ,har du bilde????????
Møøø Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #85 Skrevet 2. mars 2007 hei igjen. En bolero er en kort jakke som går til midt på ryggen og svinger foran slik at den ikke skal kneppes.. skjønner?? hmm.. se om jeg finner en link her.. http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongehuset/kronprinsbryllupet/gjestene/1240229.html der ser du bilde av meg, titsi... he he
Møøø Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #86 Skrevet 2. mars 2007 Da har snuppa reist.. Og min kjære skal jobbe overtid og så skal han jobbe på dagen i mårra og... Men da får jeg og Ruth masse tid til å kose oss da ;o) Og som Idefix sa, jeg kommer nok til å savne snuppa mye mer enn hun vil savne meg... Var ute på dagen i dag da, akte og kosa oss!! Nå har sola kommet og, og det er 3-4 plussgrader her, så det er vel håp om at takraset går snart, så dørene her i huset blir normale igjen... Er MYE snø på taket nå... Gikk på solsida av huset i stad, skikkelig drønn... hele huset rista... Og jeg håper det går på låven snart.. er så ekkelt å leie hestene der nå, er redd for at raset kommer... Nei, nå skal jeg slutte å snakke om takras.. hvor interessant er det liksom....... Har jo strikka ferdig dressen til Ruth, så nå må jeg begynne på noe nytt. Men er så usikker på hva jeg skal velge... Skal strikke til venninna mi som har termin 27.mai. Har masse hvit baby-ull da, så det blir bukse og jakke i hvitt, men så var det mønster da... Har for mange forskjellige oppskrifter å velge mellom... Er nok luksusproblem.. he he.. Får vel vaske litt her jeg da, så det er rent og pent til min kjære kommer hjem.
Candy girrrl Skrevet 2. mars 2007 #87 Skrevet 2. mars 2007 Takras ja.. litt redd for det jeg og. Tør nesten ikke gå forbi et speil lenger. Jeg ER et takras! Ja det er rart å være så lenge borte fra de små. Men hun er nok i gode hender. Og det er godt. Da vet jeg hva en bolero er Stilig! Blir spennende å se hva din mor klarer å tråkle i hop. Ja, for vi får vel se bilder av sluttsresultatet? Gøy å shoppe klær da Idefix. Ekstra morro å kjøpe jentetøy. Nå har besøket mitt dratt. Og jeg er forsynt med siste nytt hehe.. Fikk nettopp mms fra min kjære. Han hadde brukt 4 timer på å rydde kontoret og var dritkry over resultatet. En ryddig pult! Nå skal jeg kle på gjengen. Har ikke vært ute i dag. Så kan de være ute litt med papsen når jeg lager middag. Han er her snart. Hvor er Vinterbarn?
Møøø Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #88 Skrevet 2. mars 2007 ja, hvor ER egentlig vinterbarn?? Har hun fått seg et liv?? Uff, ble litt skremt i stad... Ringte gubben 16.30 for å høre hvor sen han ble i kveld. Da var han på vei og var ca 30 min unna. Da klokka var 18.30 var han enda ikke hjematt... Er ikke så veldig bekymra av meg, men syns 2 timer var litt vel lang tid å bruke hjem... Så jeg gikk inn på lokalavisa sine hjemmesider for å se om det sto noe om en ulykke på E6'en eller noe sånt. Overskrifta som møter meg var "2 omkom i frontkollisjon"... Gikk kaldt nedover ryggen på meg.... Men så var det et annet sted, i nabokommunen... Rakk akkurat å fortelle det til idefix på msn før han ringte... Da hadde han stukket innom en som hadde med en bryter til han og skravla seg bort... hadde ikke tatt med mobilen inn... Var godt å få han hjem da. He he.. 4 timer på å rydde kontoret ja... hvordan så det ut før han rydda da?? Hadde han system på rotet?? he he.. Er slettes ikke redd for at du ser ut som et takras, titsi, du lurer ikke oss.... Selv med influensa og brukket ribbein ser du nok bra ut tenker jeg ;o) Hadde grandis i kveld vi da.. Den nye, Full pakke. Syns ikke den var noe særlig jeg... Er nok en grunn til at jeg meget sjelden kjøper ferdigpizza...
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #89 Skrevet 3. mars 2007 Er så glad det ble gode nyheter på den mamma mø.Snakk om skrekken da :0( Er ikke i form ,snørrer,fryser og sår i halsen.Typisk min flaks,endelig helg.Pluss har mens smerter ,men ingen mens..:0( Hater mensen ,hater den som pesten ,grunn nok til å enten fjerne livmora eller...gå gravid hele jævla tida :0( Er i dritt humør så vil bare si jeg er i live ,men skal ikke forpeste dere her inne nå...
Møøø Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #90 Skrevet 3. mars 2007 Uff, ikke moro da, idefix... Har aldri slitt med mens-smerter, så jeg vet ikke åssen du har det, men kan tenke meg at det er ille ja... Såå stille her uten snuppa ;o) Men deilig å da! Ruth ligger på gulvet her og babler og babler. Skulle likt å vite hva hun egentlig sier.. he he.. Elsker å høre sin egen stemme... Fikk bestemt med for strikkeoppskrift i går og, så nå har jeg et nytt prosjekt på gang. Er nok ikke så god i matte som jeg engang var da... en liiiten regnefeil gjorde 36 m glidelås til 100 m glidelås... he he... syns 100m var litt mye i grunn... ;o) Ikke greit med cm og yards og sånn vettu... Nå skal jeg spise lørdagsgrøt ;o) God helg!!
vinterbarn ;O) Skrevet 3. mars 2007 #91 Skrevet 3. mars 2007 Her er jeg... travelt med et liv ;O) hihi... Dagene flyr om dagen, full fart fra morgen til kveld... så er innom her og leser, men ikke vær gang jeg får skrevet noe da... slappingen meg ;O) men jeg er med dere da, hehe Idag har snuppa mi tatt sove rekord på natt og dagen.. spiste i går kveld 21.30 og sov til 03.30 i natt... og kjempe smart som jeg var er det den første kvelden jeg la meg tidlig..snakk om heldig sammen treff ;O) Så la jeg henne ut 09.45 idag, etter mat...og hun sov ute til 15.00!! Flinke jenta mi ;O) hehe...og nå sover hun igjen, i senga inne... Er det rart jeg kaller henne murmel ;O) hva skal du strikke nå mamma mø? noe spennede?? holder fortsatt på med armen jeg... får prøve å strikke litt når jeg har skrevet her igjen... og hvordan går prosjekt klistre merker og tissing?? Idefix, skikkelig kjipt å være syk...du har jo nettopp vært syk jo... skulle vel egentlig holde en stund men... ikke det ;O( Jeg er skikkelig tufsen selv nå, skikkelig dårlig form, vondt i halsen og frøssen...så spørs om ikke jeg må kapitulere for denne influensaen etterhvert... Eldste har blitt skikkelig hostette nå, tross medisin morgen og kveld og klager veldig på halsen nå...så spørs vel om det ikke kommer noe der også.. kjedelig..men like greit å forberede seg på det vel?! titsi da?? ble det noe fjell tur.?? med influensa og brista ribbein?? hadde nok holdt meg hjemme jeg da ja.. og det gjorde vel du også ;O)
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #92 Skrevet 3. mars 2007 Ikke meningen å være så furten ,men nå har vi vært en tur til legen og smertestillende er innabords og virker...Er helt vilt å ha mens smerter ,men ingen blødning..Men legen sier at det kan jeg ha i laaaaaang tid.Merkelige greier...Nåja litt greit å slippe den blødningen da ,får nyte det iallefall.. Har sittet å spilt xbox.Eldstemann fikk ratt og pedal i bursdagsgave så her har jeg for første gang spilt bilspill.Om å gjør å krasje mest mulig..hehe kjempe morsomt,spesielt når jeg fikk gull.Gubben var imponert.Jeg kaller det i mitt stille sinn .nybegynner flaks...:0)) I går lo Marius så han hiksta ,første gangen har virkelig har ledd kjempe høyt å lenge.Ble helt satt ut jeg.blåste på den nakne magen hans...:0) Tiden flyr,det er sikkert å visst ,snart vår nå.!!!!! Nydelig vær ute ,burde gått oss en laaang trille tur ,men jeg kjenner at jeg ikke orker det.Burde moppa gulva også.....Men har jo søndagen også...hehehe....desverre så går ikke husarbeidet fra meg :0( Gubben må visst på jobb likevel,lovde at han skulle ha helt fri helg.Men greit nok,blir jo penger ut av det.han og de tre andre som har fått spesiel kommpetanse har slått seg sammen nå krever de litt mer lønn enn de andre de jobber med som ikke har mer en vanlig kompetanse.Forstår jo at det irriterer de når de har ansvaret for hele nettet i helse midtnorge... Er så spent på hvordan det blir å være dagmamma ,burde tygge i meg c vitamin og tran ,satse på å ikke bli syk.DET har jeg iallefall ikke tid til da.. lillesøstra mi tryna i natt og har brekt ett lite bein inne i armen ,nå furter hun ,krever at gipsen blir fjerna etter ei uke...hahaaha ho er så snål......... er jo vel ikke ho som bestemmer det. Godbedring til alle som trenger det :0) Ha en fortsatt fin lørdag.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #93 Skrevet 3. mars 2007 Kjære dere ikke skriv noe om det triste her ,lurer dere på noe send en sms.Har lovd å ikke skrive noe om det her..Bare gråter og gråter.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #94 Skrevet 3. mars 2007 Om dere vil sende henne en hilsen så har hun laget en tråd på modne mammaer.Gråter ennå jeg,nå skal jeg legge meg og passe på Marius,er glad jeg har babysensen nå.
Møøø Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #95 Skrevet 4. mars 2007 Uff, er enda litt satt ut pga det i går jeg... Er også glad jeg hadde babysense i natt... I dag skal jeg på treff med de jeg gikk på svangerskapskurs med da vi skulle ha eldstesnuppa. Er bedt på kakao og aking til et av parene. Vi er 7 par som holder kontakten. Nå er det lenge siden sist vi møttes, ikke siden i fjor sommer faktisk... Så jeg drar en liten tur med Ruth i dag, de vil jo gjerne få hilse på henne ;o) Eldstesnuppa er jo på fjellet enda... Og i ettermiddag skal vi til eldstesøstera mi, hennes sambo er arkitekt og har laget et utkast til huset vårt ;o) Blir gøy å se!!! Gleder meg! Var tidlig oppe i dag da, så slutten av VM-5-mila. Såå gøy at det ble dobbelt norsk da ;o) Og innmari fortjent at Hjelmeset endelig fikk en individuell gullmedalje!!
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #96 Skrevet 4. mars 2007 Heisann ,ble ikke mye søvn på meg i natt.Marius ville sove i senga mi ,men det nekta jeg.Så han var urolig i hele natt.Men jeg var så på tuppa at jeg ikke fikk sove fordi om sensen var på..Lå bare å kikka på blinkinga.. Å hørte etter pusten.Sovna ikke ved amming for første gang idag. bestevenninna mi hadde søstra til Hjelmeset som forlover ,ho er så koselig.Unner han alt godt :0) Hipp hurrra for norge :0)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #97 Skrevet 5. mars 2007 Her har det ikke vært mye liv i helga. Har dere det bra? Dere er vel i sjokk dere også? Det har vært en tøff helg,har grått sammen med henne og prøvd å vært der for henne så godt jeg kan.Tårer hjelper føler jeg fordi om nesa begynner å bli uten hud nå. Ellers så har Marius fått sin første tann :0) Tidlig uten denne karen her,4 mnd og 2 dager ,ikke verst..Bare redd for at han begynner å bite,da slutter jeg med ammingen.Desverre har jeg mista endel av melka pga.det som har skjedd.Tar på psykisk.. Sovna heldigvis litt i natt ,så har sover ett par tre timer ,men enn i går. Skla til tannlegen idag ,har skikkelig tannlege skrekk,men denne gangen så har jeg ikke rukket å tenke på at jeg har time.Kom plutselig på det i går ,at jeg skulle til tannlegen. Hvordan har dere det? Hatt ei fin helg?? Er litt tom i hodet nå,og en smule sliten..
Candy girrrl Skrevet 5. mars 2007 #98 Skrevet 5. mars 2007 Ja det la virkelig en demper det der.. Jeg synst alltid sånn er så uvirkelig. Skulle noe slikt skjedd med meg tror jeg det hadde gått lang, virkelig lang tid før det hadde gått opp for meg. Og det ene diktet som ble lagt ut på tråden hennes var bare så rørendes, vakkert og trist. Huff.. Her har det vært en rolig helg. Går fortsatt rundt å bjeffer som en gal. Spesielt når jeg skal sove. Eller skal prøve å sove heter det vel. Har ikke sovet mer enn 2-3 timer p nettene i det siste. Og nå har størstejenta fått feber. Men ikke verre enn at hun kan krangle med broren. Da er det ikke såå syk. Burde ikke Hebbie være hjemme nå?? Hvordan ble utkastet på huset da Mamma Mø? Nå skal jeg inn på finn å se om jeg finner sommerhus. Vi er alltid så tidlig ute med ferieplanlegging, not!
Candy girrrl Skrevet 5. mars 2007 #99 Skrevet 5. mars 2007 Takk for mailer Vinterbarn. Vært i postkassen min ) Er dere klar over hvilken uke det er i dag?? Uke 10!!!!! Sjekk denne Idefix... mimre, mimre http://www.dinbaby.com/forum/thread/4358337
Møøø Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #100 Skrevet 5. mars 2007 Hei jenter!! He he, var morsom den sjiraffen da, vinterbarn ;o) Var bra utkastet da ;o) Måtte justere litt da... For å få det slik som vi vil... Han hadde også laget en skisse av et nytt et, men det var ikke vår stil i det hele tatt, så det så vi nesten ikke på... Tenk, for 1 år siden drev dere å sku teste. Og nå har dere hver deres lille baby ;o) Gratulerer med tann, Marius!!! Velkommen etter... klem fra Ruth Er det ikke du som er syk, titsi, så er det en av småttisene dine... Hender det at dere alle er friske samtidig?? ;op he he.. var ute i dag, og skiene til min kjære står ute i snøen her, snuppa SKULLE gå på ski.... på pappas ski... he he.. gikk ikke så bra i grunn. Må nok kjøpe ski til henne, har ikke gjort det enda... Hun bruker 25 i sko nå. bør jeg da kjøpe 25, eller kan jeg kjøpe 26 så hun har skoene neste år og??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå