Gå til innhold

Skravlingstråden!! Nr 3! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Da var det bra jeg ikke så farmen i går. Fikk tårer i øynene av Eliaskinoen jeg. Tror jeg er blitt like håpløs som min mor.. Så en død kalv og en trist mammaku hadde sikkert fått meg til å hulke..

Får besøk nå. Hun er faktsik på vei hit nå. Så har ikke tid å sitte med dataen nå. Må ordne kråkereiret og klistre på litt mascara og smårydde litt.

Håper Idefix er bedre nå. Alenemamma og influensatendenser i går.

Lenge siden sist Vinterbarn.. DU SVIKTER TRÅDEN!!!!! *lager sinte bryn og "ser" strengt på deg nå*

Flaske ja.. Når du skal introdusere flaske, igjen.. så er det viktig å ha mm på den. Har du avent, bytt smokken til mam. Den er bedre.

La hanne ligge på et teppe på gulvet, gjerne noe kjekt å titte på og dytt flaska inn. Trykk den mot øvre gane. Lirk den litt frem og tilbake i gummen. Så er det bare å holde pusten og håpe at hun suger tak. Kan være lurt at hun er passe sulsten. Ikke for sulten, men heller ikke mett.

Nei, nå må jeg løpe. Både jeg og huset ser ut som et dass.

Snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann når en snakker om natt amming ,slår ikke denne karen her.Amma klokka 22.30 i går ,mamma bar han i søvn.Får han ikke til å sove ellers (sukk)..Pga .ryggen min måtte jeg ringe mamma for hjelp,gubben var selvsagt på jobb...

Så amma jeg klokka 01,02,03,04,05 og 07 og da har jeg mista tellinga,virker som jeg har forlite melk,Klokka 2 prøvde jeg med flaske ,men han ble ill sint.Så den gang ei :0(

Forstår ikke hva jeg skal gjøre.Lurer på å begynne med grøt snart.Han blir jo snart 4 mnd.Jeg er lilla på brystvortene idag...Skikkelig vondt..

I går verka kroppen og idag er jeg sår i halsen så desverre virker det som influensa er på vei hit også.Gubben er sår i halsen også.Typisk ,han skal til Trondheim igjen Torsdag...

Får tenke på gulrota mi ;0) Alcudia, Mallorca,den 9 juni :0)

Men det er så lenge til....

Begynner å få panikk angående det å være dagmamma ,er livredd for at jeg ikke skal klare det.Ha en 3 åring ekstra er greit ,men en 11 mnd gutt på over 13 kg som er redd for alle....ehhhh det kan bli spennende.Håper de snart kommer på tilvenning ,det krever jeg.

I kveld skal jeg på klubb så da treffer jeg jo venninna mi.Skal bli godt å komme ut av huset litt..

Jeg ser ikke farmen ,men mamma ser den og hun var betutta etter at kalven døde...

Nei ,nå må jeg rydde for jeg får besøk :0)

Skrevet

Da har jeg kasta bort enda en dag i byen... Håpløs jeg... tida går jo så fort!!! Kjøpt korm-tabletter da, prøve å bli kvitt dette evinnelige søtsuget... Og så har jeg kjøpt klistremerker og skal lage et skjema der snuppa skal få sette på et merke for hver gang hun tisser i do ;o) (Lov å prøve seg, ikke sant??) Hun er blitt skikkelig mammadalt... Vil ikke i bhg eller nå... Men det har hun bare godt av, jeg å... Skal forresten på foreldresamtale i bhg neste tirsdag, høre hvor rampete hun er ;o)

Skal ikke klage mer på natt-amminga jeg, idefix.... Er han sånn hver natt, eller?? Eller er det bare økedøgn?? Puppene er ikke lagd for amming hver time i døgnet, nei... auu..

Skal prøve tipset ditt jeg, Titsi.

He he, hører Ruth i baby-callen her nå.. "dadadadadada", og sånne hvin som bare babyer får til ;o) (Noe annet enn God Morgen Norge ja ;o) )

Skrevet

Da skal tjukkebollaidefix ta med seg surefurtegutten sin på trille tur :0) For her er knallblå himmel og nydelig vær :0) Snakkes ;0)

Skrevet

Ja sånn klistermerkebelønning er ikke dumt. Vi hadde en kjærlighet på pinne vi lokket jenta vår med. Den lå i vinduet et halvt år. Men fikk den til slutt hehe.. Men hørt mange hatt suksess med klistermerker. Og gjerne noen ekstra fine og store om de greier bommelom og de vanlige til bimmelim.

Tror jeg hadde hatt nok med en unge på dagen med den nattamminga der ja Idefix. Puh! Får håpe det ikke blir en vane..

Koselig med en mammadalt da Mamma Mø.. Men kan være upraktisk til tider.. Du bare må lære Ruth å ta flaske før kurset. Lyst å bli til en flue å sitte på veggen deres når gubben skal ha begge to. (Er jeg slem nå?)

Nå er besøket dratt. Varte ikke så lenge. Kanskje fordi hun hadde med sjokomelk til ungene og begynte å ane ringvirkningen av sjokomelk. Dvs hæla i taket!

Nå soves det her og jeg skal pløye et par aviser..

Skrevet

Klistremerker er smart :0) Det bruker de i barnehagen her...Da er jeg ny dusja etter en deilig trilletur,kjempe fint vær..Så måtte bare lette den tunge baken min idag.Stod på vekta ,ser det går rette veien.Men med den amminga må det bare gå en vei...Burde slutta helt med cola så hadde vel jeg gått ned enda raskere...

Det er ikke hver natt han er så ille.Men det har liksom blitt verre og verre.I tillegg så er jeg så sliten av å ha de alene at jeg sovner før han er ferdig så han blir aldri skikkelig mett.Våkner etter 1 time og krever neste side..

Jeg også hadde besøk idag,ei venninne av meg ,hun gikk og kosa seg og bar Marius,tror hun har lyst på en til ja.Men har en mistanke om at hun ikke blir gravid jeg igjen ,så tør ikke si ett ord,,,

Sa jeg det at jeg i natt satt å trøsta en gråtende storesøster,stakkaren hun har det ikke lett nå,i tillegg har lillesøster og storesøster kommet i kjempe krangel.Gjett hvem som later som hun er usynlig og ligger paddeflat i terrenget......ME !!!

Tusen takk for flaske tipset Titsi ,det skal jeg også prøve.

I kveld skal mor på klubb .YES ;0)

Skrevet

Ja, så har vi vært på 6 ukers kontroll da... lurer på om vi har tatt rekorden her... 5340 gr og 56 lang.. noen større?? hehe... lille bolle får nok melk ihverfall ;O)

Og på lege kontrollen var alt bra, alltid godt å høre!!

Så du trøsta storesøster i natt du idefix, vanskelig å vite hva man skal si og gjøre i sånne situasjoner... men fatter ikke hvorfor de andre ikke klarer å være venner...er de så forskjellige?? skulle jo tro de var voksne begge to nå?! Og angre en abort ja... burde man vel tenkt på litt før mener jeg!!!

Klistremerke trikset er supert, sånne gull stjerner og ting.. masse glitter... er bare å huske å klistre de opp..der jeg svikter ;O) hehe... Blir nok en liten bleie løs jente på deg mamma mø... full av klistre merker i steden ;O) hehe

Titsi, se så flink jeg er nå da... super aktiv plutselig..blir jo så redd når du er så streng... *skjelver i knæra* så nå er det full skjerpings..hehe..

Har fått strikka ferdig ene armen til dåpskjolen nå, har en igjen pluss lue og noe små ting...og montering... sklidd litt ut etter snupp ble født, men skal ha dåp 22 april. Så bør med fordel få den ferdig før det ;O)

Godte syk jeg også...sliter så innmari... men er ikke så flink som deg mamma mø... prøver å holde meg til bare helgene, men sklir ut innimellom... og nå har jo påske masipanen kommet også...uholbart!!! Beste jeg veit.... nam nam blubb blubb ;O(

Ikke veldig klar for noe bikinisesong ennå føler jeg... glad det er en stund igjen dit..hehe..

Skrevet

Herregud bikinisesong måtte du minne meg på det !!!!!!!!!!!!!!

Hjelpes meg føler meg som moskva marit om dere husker henne...

Hun angrer på aborten fordi hun sier hun tok den pga han og de skulle jo få barn i sammen ,ehhhh desverre gikk hun på den.Det erikke så mye jeg sier lytte er vel det beste..

Da har jeg spist fisk til middag og tror dere ikke jeg toppa det hele med en kvikklunsj da..hahaha snakk om håpløst tilfelle..

Marius har snart sover i 3,5 time ,må vel vekke han snart.eller jeg kan stike innom msn da våkner han alltid...

Skrevet

Grattis med vel overstått seksukerskontroll Vinterbarn. Ei trinn og god tulle det.. Tror vesla mi var litt tyngre. Ikke så mye. Og 59 lang. Glemte de heftene det blir notert i. Og var på dobbel kontroll så tallene gikk litt i surr.

Bra du ble litt redd av det sinte blikket.. det var det som var meningen ;o)

Flink å gå tur da Idefix! Og pyton med søsteren din. Nå er det en gang slik at dumme folk som gjør og sier mye dumt også trenger trøst og oppbacking av og til. Og ja, det lureste er nok å holde kjeft og lytte. Formaninger er vel neppe det hun trenger nå.. Kanskje hun kan vokse litt på dette?

Nå sitter gutten min og ser Istid 2. Er litt usikker på om han burde se så skumle tegnefilmer. Blitt litt redd for diverse dyr og skarpe tenner når han skal legge seg. Men Postmann Pat og Bananer i pyjamas blir liksom ikke det samme når man har hoppet på animamsjonsfilmene :o(

Nå skal jeg tusle inn på vaskerommet. Og om Vinterbarn kan blir kvelt i deig så er jeg kvelt av skittentøyshaugen min om jeg ikke dukker opp her i løpet av morgendagen.. Sånn går det når mor har vært syk en uke.

Skrevet

God morgen!

Heia Lars!!

6 ukerskontroll ja... det var lenge siden det... Snart 6 mndsktr her... huff.. som tida går... Ruth var 4810 og 56cm hun... Litt mindre ;o) Men så var hun jo mindre ved fødsel og da. God og rund snuppa di da, er det ikke fint at sånne babyvalker bare er søte. Kan ikke si det samme om mine valker.....

Uff, dumt med den søstera di da. Men teit han hun var sammen med å da.. Fikk henne til å ta abort og så forlater han henne noen uker etterpå... Men er enig med titsi, holde kjeft og lytte er kanskje det beste nå...

Er gutten din klar for Madagaskar snart da, titsi? Istid er gøy!! Har ikke sett 2'ern, men skal nok få sett den snart.

He he, jeg vil å være flue på veggen når gubben skal ha begge jentene... Og så krysser vi fingra for at svigermor jobber eller reiser bort... he he... Er jeg slem nå?? Han har jo bare godt av det da!!

Kan ikke akkurat kalle meg flink i forbindelse med godtesuget... Spiser jo sjokolade hver dag jeg da... Men har ikke spist enda i dag... Ikke har jeg noe sjokolade i huset heller (tror jeg) så da hjelper det ikke at jeg har lyst på heller... Innimellom er det greit å bo litt usentralt...

Du har jo god tid på kjolen da, vinterbarn. nesten 2 mnd, det går jo greit for en strikke-ekspert som deg ;o) Og ja, det ville nok sett litt rart ut om du kom med en kjole med en arm...

Du er jo laaangt i fra noen Moskva-Marit da, idefix! Hun var jo enorm... Omtrent som nabo'n min...

Nei, jeg får vel få på jentene mine og meg selv litt klær, her går det i pysj enda... Og så får jeg vel få meg litt frokost før godtesuget tar helt overhånd her...

Jo forresten, Ruth fikk sin første tann i går kveld da ;o) Så nå er ikke smilet helt tannløst lenger. Og så får vi satse på at hun har såpass med oppdragelse at hun ikke setter tenna i puppen min....

Skrevet

Takk og pris!! Akkurat i det jeg lagra så fikk jeg meldingen: "det har oppstått et problem og microsoft iexplorer må lukke..." Med min flaks så måtte jeg ha skrevet innlegget på nytt... Men var heldig denne gangen da ;o)

Skrevet

Yahoo...gratulerer Ruth med 1`ste tann... hihi...være snill å bite mamma når du ikke får mere pupp nå da ;O) Da er de jo bare sååå søte da, med sånne riskorn i munn... *sukk*

åh..der gikk lufta ut av meg... hva skal jeg skrive nå da *tenke tenke*

Jo, var på vekta igår, den går jammen ikke ned mere..står jo helt stille jo...blir gaaaaaaaaaaal. Så nå er det seriøst slutt på Crispo hver dag...og det blir skritt teller og tur gåing hveeeer dag nå!! Har aldri drivi å lagt på meg av sjokolade og ting... men nå vil jeg ned, og da får jeg prøve å kutte ut...se om det hjelper.. Er dette prisen man må betale for at man har blitt gravid så gammel??? hehe...

Møtte en dame på butikken her om dagen, forresten, hun titta sånn på lille... "må bare titte jeg" sa hun, så kom eldste løpende... "åj, har du 2 jenter du a?" jeg har 3 sa jeg... "ååååhh...ferdig tidlig du da!" hehe..hva mener hun med tidlig?!!! hehe.. Skulle jo spurt om hvor gammel hun trodde jeg var... 22 kanskje ;O)

åja, titsi.. jeg blir redd når ¨sånne vestlendings bærter leker sinte øyenbrynn...skummleste jeg veit ;O( brrrrrrrrrr

Skrevet

Å, sånne komplimang vil jeg og ha.. Ferdig tidlig altså. Men det har jeg aldri fått :(

Ser ut som en barnerumpe du Vinterbarn..

Jo han har tatt en kikke på Madagaskar i ny og ne Mamma Mø. Men han er litt redd for løven.Han er litt redd de dagene han har sett den når han skal legge seg. Så da burde han gjerne ikke få se. Litt rart. Han er ellers ganske fryktesløs. Kan hoppe fra høye stupebrett og ser ut som er stort blåmerke. Men den løva, den er skummel git!!

I dag er jeg seriøst pasient. Har så vondt i ribbebeinet mitt. Og mamma kunne trøste med at det blir bare verre og verre frem til dag 8. Iiik. Tror jeg må filmes sånn jeg løfter babyen opp fra gulvet hehe..

Skulle ha besøk i dag men avlyste. Orker ikke.

Noen planer i dag dere da? Nå ropes det her, må løpe.

Skrevet

Hi hi, du får ta det som et komplimet da, vinterbarn, ser ung ut ;o) Men vet ikke om jeg egentlig vil bli 22 igjen.... Og hva mener hun med ferdig??... he he...

I grunn ikke lagt på meg av all sjokoladen før jeg heller... Men har ikke spist så mye som jeg har gjort i det siste da... Så nå er d et slutt! Skal jo til syden om 1 mnd og i bryllup om 3 mnd... Så da har jeg forhåpentligvis nådd matchvekta mi....

Snuppa har skifta klær 1 gang til nå i dag... klistremerkene hjelper ikke enda... hehe... Ble sint på meg i stad når hun ikke fikk klistre på... Men da er jo poenget borte hvis hun skal få klistre på uten å tisse på do først...

Skrevet

Stor jente vinterbarn ;0) Er det ikke deilig å vite at hun får nok iallefall :0)

Gratulerer med første tanna,tror Marius blir nestemann...gnager som besatt på hendene og er opphoven i munnen..

Må si jeg ble skuffa over klubb i går ,vi var 8 jenter og jeg var sist hjem kom hjem klokka 23,15...andre holder på mye lengre enn oss.Men det var jo koselig den korte stunda det varte da.Fikk to gaver til Marius .Kjempe fint tøy :0)

Fikk vite at to jeg kjenner er gravide,dvs den ene har jeg bare "visst" hun har alltid hatt vaskebrett mage og det har hun ikke hatt på en stund ,pluss sett grå og sjabby ut.Ei jente som alltid stråler..Så akkurat ho har jeg bare venta på hehe:0) skal ha i juli..

Kjente på gravid snakket i går at jeg føler meg ferdig.Kan ikke tenke meg å gå gravid en eneste gang til.Nei takk til det.Husker plutselig hvor syk jeg var psykisk.*grøsser ved tanken her* Pluss den spyinga....

Titsi her også har vasken sett meg ut som offer,såg det i sted da jeg var nedom vaskekjelleren ,haugen pulserte og venta på å overfalle meg...

Lurer på hvordan klesvasken til en 8 barns familie ser ut,det må være tårn det !

Idag er mamma 55 år så det blir kake senere idag.

Men før det skal vi på bading,gubben tar seg fri litt før slik at vi rekker å spise før vi bader.

Gleder meg til å bade idag.

Skrevet

Hurra!! Da har snuppa endelig tissa på do!!! *stolt mamma* Sååå stolt sjøl og da!! Var jo såå gøy å få klistre på et merke på arket ;o) Ble en løve (hun digger jo løven i Madagaskar da..)

Gøy med 2 gravide vennenner da, idefix ;o) Så du har bestemt deg for aldri mer nå da??

Syns i grunn at vi har nok klesvask jeg, og vi er bare 4.... Skjønner dere som er 5 og 6 har mer ja...

Bading er gøy ja!!! Gleder meg til den nye skolen oppi her blir ferdig, så detblir bading her igjen ;o) Litt langt å dra til gjøvik syns jeg.. Men skal jo på babysvømming da, i mårra ;o)

Skrevet

Barnerumpe er vel kanskje å ta i litt...men rynkene har ikke kommet ennå.. men de kommer nok fort med 3 jenter i tenåra tenker jeg... grøss.... husker jo bare hvordan jeg selv var... ;O)

Mamma mø... jeg satt å leste i gamle notater i går, har skrevet opp masse morsomme historier fra jentene ble født.. ting de sier, gjør og opplevelser... og der stod det om do slutting på mellomste... Hun ville nemlig bare tisse og bæsje på potta... var ikke snakk om do.. livredd... men plutselig en dag kom det. Vi hadde potta framme hele tiden, og hun gikk å satt seg der i tide og utide...var veldig stas..og plutselig kom det en dråpe... Har dere prøvd potte??? da har de jo beina godt ned i gulvet..blir ikke så skummelt da..

Titsi; skjønner du ikke at du må spise mere... har jo så skjør kropp... du brister jo både her og der, ankler, og 2 ganger ribbein...pass på at du ikke knekker på midten snart..hihi.... *får igjen*

Men har du blitt bedre av hostingen da?? eller hoster du like ille ennå?? det må være pyton vondt !!

Må fortelle om helsesøster igår... de sier og gjør mye rart de..blæææ

Vi var 2 stk på den gruppa, var første barnet til henne andre..

Jeg fortalte at smokken hadde hjulpet oss inn i rutine,(for hun lurte på hvorfor jeg brukte smokk,) så nå spiste hun hver 4 time... da sa hun andre at de ikke hadde noe som helst rutiner ennå.. (som er ganske normalt) Da så HS på hun andre og fortalte at det ikke var normalt å ha rutiner på 6 ukers babyer, at det var fåtallet som hadde... at de ikke måtte stresse noe med det, for det kom senere... for denne spedbarns tiden var så kort at man bare skulle kose seg... hun så ikke på meg engang.. ikke noe som "jøss, har du klart det alt..så bra" eller noe..

Akkurat som jeg har stresset med det?? har jo bare kommet av seg selv, hun kunne jo ha spurt om hvordan jeg hadde fått det til feks... men nei da, jeg følte meg bare teit som hadde klart å fått til det!! Tror faktisk jeg koser meg mere i denne tiden, enn hun som ammer hver time!!!! Er jo sant det hun sa...men hadde gått ann å si det på en annen måte.. (får jo ikke helt fram talemåten her da...men...)

nå må jeg gå... mamma mø har strålende nyheter her nå tror jeg ;O) ;O) yahoooooooooooooo

Skrevet

Glemte å si ,for ett koselig kompliment,men vil en egentlig bli 22 igjen ?? hehe.:0)

Mamma ringte nettopp ,hun har invitert oss alle sammen på kinaresturant i kveld.Nam nam sier jeg ,blir vel litt hyling til natta ,men det får bare være.Gleder meg jeg :0)

*Puste og blåse bort alt det vonde* Titsi

Du må virkelig ha god bedring.Stor ,nei DIGER godbedrings klem på vei,En som ikke gjør vondt vel og merke ;0)

Skrevet

Veldig misunnelig på den kina-maten din, idefix... håper dere kosa dere da!! Slitsomt å ha med hele gjengen på restaurant? Eller oppfører de seg bra? Bedre enn søstrene dine kanskje?? ;o)

Snuppa har da tissa 5 ganger på do i dag!!! Kjempeflink!!! Og kjempestolt da! Dro med seg pappa'n rett inn på badet da han kom hjem og ciste frem klistremerkene sine ;o) Hadde noen uhell i dag å da, men det regna jeg jo med. Og så måtte hun få bleie når hun skulle bæsje... Ville ikke pushe henne siden det er første dagen hun tissa på do. Får ta bæsjen i andre runde... Hun sier ikke fra sjøl da, så jeg må bare ta henne med på do når jeg trur hun må... Så det blir nok bleie i bhg i mårra ja... Så får vi øve oss litt mer her hjemme før hun kan være bleiefri i bhg. Gikk over all forventning i dag! Såå fornøyd ;o) Lurt med de klistremerkene, hun satt på do og funderte iver hva slags klistremerke hun skulle velge.. hehe

Ellers kan jeg fortelle at jeg nå er ferdig med strikkedressen til Ruth ;o) Skal få tatt bilde av henne i den i mårra, så da skal dere få se hvor fin hun blir.

I mårra blir det bhg-kjøring fra morgenen av og så baby-svøm på ettermiddagen. Skal innom CC (kjøpesenteret) og kjøpe vinterdress som snuppa skal ha neste år. Så på noen i går som var til halv pris, kosta da 450 i stedet for 900, syns i grunn det var en god deal for HH- eller skogstad-dresser. Men det er jo ikke sikkert de har igjen snuppas str i mårra da... hun bruker 92/98 nå (92 i bukser), bør vel kjøpe 104 for å ha neste vinter. 98 kan vel bli for lite? Tror dere ikke det??

God bedring til titsi ja! Hatt det meste snart du nå...

Skrevet

Da har vi spist oss gode og mette på kina resturant 9 stykk var vi og det totale kom på 1400 kr ikke værst :0) Da var vi så stappmette at vi kunne trilla alle sammen :0) Desverre våkna Marius så måtte skifte litt på å bære han da.Men fikk i oss maten da..Var på bading og hadde bassenget nok engang for oss selv.

Så idag kan vi virkelig kalle det familie bading ,mamma var med idag :0)

Hadde kjøpt 104 jeg også mamma mø ,må ha plass til en tykk genser under så da er det nok lurt at det er større enn mindre...

God bedring igjen Titsi :0)

Hebbie når kommer du hjem ???

I morgen reiser gubben nok engang på kurs,det skal vel gå bra ,men håper på å få sove til natta...:0)

Skrevet

Siste innlegg i går og første idag..

God morgen jenter:0)

Da har jeg fått sendt guttene på skolen ,mamma kjørte de for yngstemann skulle ha med seg akebrett på skolen idag.Ei av mødrene til 1 klasse har invitert til akedag med pølser og kakao.

Så da skulle han ha med ratt akebrettet sitt.

Ser ut som været blir fint også ,så da kan de få en flott dag ute :0)

Jeg burde gått tur ,men idag skal jeg heller ta med meg Marius i senga og prøve å få sove litt.Har vel fått sove ca 2 timer i natt,og det var ike i strekk...En halvtime her og en halvtime der og det kjennes på kroppen...

Så idag skal jeg være lat,veit jeg burde gått tur ,men akkurat i dag prioriterer jeg søvn siden gubben er bort reist også.

Snuppa er hjemme fra barnehagen for hun hoster så inderlig,nekta å gå i barnehagen uansett og jeg gidda ikke krangle med henne.Det er astma hoste så med medisin kan hun gå i barnehagen..Men men,mamma ville passe henne .Hun passer niesa mi likevel.

Fortalte jeg i går om storesøsteren min ? Fikk meg desverre en god latter...

Ikke rart kjæresten stakk.da han kom på besøk til henne presterte hun å invitere inn naboen.Så der satt de da ,kjæresten ,gravøren og dama.Ehhh forstår virkelig at ha stakk jeg nå.Hun mangler desverre sosial intelligens..I tillegg så er de to ,dama og gravøren sammen hele tiden..Når da kjæresten er bortreist i en mnd i slengen da forstår jeg at han ikke stolte på henne.I tillegg hadde han sagt at hun IKKE skulle ta abort,men hun gjorde det like vel.Så da synes jeg ikke synd i henne likevel.Hun har blitt dumpa for førsate gang så det er vel derfor hun er så deppa.Har ikke sittet på den siden før.Men om tre uker har hun sikkert en ny flamme...

hehehe tror jeg skal skrive bok jeg ,blir en tragikomedie :0)

Skrevet

Hehe... den historien om din søster blir bare bedre og bedre Idefix... nesten så jeg gleder meg til fortsettelse følger... (selvom du kanskje ikke gjør det like mye) hehe.. Litt av ei dame det der... ;O)

Holder Marius på hele natta ennå, eller er det for at du er syk du ikke får sove...får virkelig håpe han han roet seg med det natte bråket nå?!

Vi har hatt en bra natt... spiste 21.30-03.00-07.00, det syns jeg vi skal fortsette med...hihi... Må le litt..for når jeg våkner på natta er jeg alltid spent på klokka...og i det siste har første måltid vært 1, så skvatt litt i natt når den var 3!!! hihi...

Så nå sitter jeg og mellomste her og venter på at lille skal våkne snart, så vi får gått i bh ;O)

Er basar i barnehagen idag, for inntekt til en jente i sri lanka, som de har lært om hele mnd... hun heter Vasana... derfor skal min lille snupp nemlig ha "vasar" idag..hihi.. hun har fått det for seg at det heter det, og da gir vi oss ikke...hihi.. så søt da ;O)

Idag skal jeg besøke jobben min...gleder meg så ille.. har ikke vært der på 5 uker nå, savner de så veldig... så blir kjempe gøy å se de igjen... Og vise fram lille trille, de har jo ikke sett henne siden hun var 1 uke!

Noen morsomme planer idag dere andre da?? Untatt Idefix, som virkelig trenger å ligge i senga si i hele dag *brer dyna godt rundt dere*

Skrevet

Heisann

Mye liv nå.. hvor skal jeg begynne?

Får gratulere deg med en tisse-på-do-bragden Mamma Mø! Tyder nå at hun er klar. Ikke lenge til bæsjinga også går fint. Blir deilig med bare en bleieunge. Det holder liksom hehe..

Det er nå brukbare netter du har Vinterbarn. Deilig når de bare legger seg til å sove igjen. Koselig å vise frem nyskuddet :)

Idefix.. tror egentlig du skal være glad det forholdet er slutt. Hadde blitt verre til lenger det varte. Synd med den aborten da.. Men tror ikke hun blir en like god mor som deg. Skal se hun kommer sammen med naboen likevel.

400 var billig for skogstad/HH dresser. Ville også kjøpt 104. Gutten min på 2 bruker en HH i 104 som han har arvet etter søsteren. Sitter som et skudd.

Håper du får hvilt deg i dag da Idefix. Tøft å være aleinemor når man ikke får sovet eller er helt i form.

(Menn som bytter dame når de har småbarn + baby hjemme burde skytes)

Er bra gåen i dag også. Ikke spøk å hoste sund et ribbebein. Og det blir verre og verre frem til dag 8. Kan kun sove i en stilling uten å hyle. Har hostekuler som kan vare i 10 minutter. Blæ. Ok, nok syt.

Bare meg og vesla her i dag. De andre er til pass i dag, i stede for i morgen.

Vesla er så blid og søt. Begynt å le nå. Det bare må jeg filme. Ikke tull det der med at det minker med kinsing og filming for hver unge *fy-skamme-meg-dårlig-mor!*

Kan jo opplyse at etter 1,5 uke sykeleie streiker vaskemaskina. KRISE!! Aldri og da mener jeg ALDRI hatt så mye skittentøy. Så ille at jeg har måtte rote frem g-strengene mine fra "ungdomstiden". Bra ubehagelig å gå med når man er blitt vandt til kosetruser. Sukk..

Skrevet

Huffda mente ikke å le Titsi ,men det med kose truser smilte jeg godt av :0)

Har en haug med g-streng truser jeg også,men fy de er ikke mye brukte nei...Er så ekkelt å gå med :0(

Veit iallefall at når jeg er ferdig å amme skal jeg invistere i nye bher,noen med litt mer farge enn gråhvite utvaska stygge fysjom ammebher...

Fikk sove i over 2 timer,kjempe deilig :0) Men desverre så drømte jeg at pappa var syk og døende,kjempe trist så var litt uggen da jeg våkna.Har sår hals for 4 dag,men håper det ikke blir mer enn det.

Gubben kommer hjem i morgen så det er ikke så ille da.Beste med at han er bortreist er at han snorker slik for han er tett i nesa og nå får jeg det stille på soverommet i natt :0) hehe blir meg og Marius i den store senga vår i natt.

Hehe foressten heter naboen til søstra mi det samme som min lilletrille ;0) Steike jeg lo da jeg fikk vite det.Helt ærlig hadde dere ikke også ledd???? eller har jeg blitt fullstendig ufølsom?

JOOOOOOOOOO må fortelle hva gubben gjorde,hun er inne på nettby og på bildet ser hun ut som ei h.... så igår skreiv gubben til henne det.sa det rett ut ,Du jeg veit ikke om jeg vil ha deg på venne lista mi for det ser jo ut som ei østeuropeisk h....så sendte han det før jeg fikk stoppa han..

Men desverre har han rett...

Den var frekk ,men han om det :0)

Skrevet

He he, gubben din altså, idefix... sendte anonymt da, eller?? Eller vet hun hvem som sendte?

Godt du fikk sove litt da! Hente inn att litt overskudd...

Jeg sto opp kl 6.15 i dag, skulle se VM-stafetten for kvinner. Men den begynte visst ikke før 7 den da... Lurte på om jeg skulle legge meg igjen, men lot være og fikk gjort sååå mye på 45 min! La sammen en stor haug med rene klær og rydda kjøkkenet mitt ;o) Kanskje jeg burde begynne å stå opp tidlig hver morgen... eller ikke....

Undertøy-skuffen min er helt tragisk den å ja... stringtruser er fint om man har en liten snerten sprettrumpe, men med den kjærringræva jeg har er d et ikke mye sexy med string... Så de få stringtrusene jeg har kan jeg i grunn kaste... Kunne virkelig trengt en makeover i den skuffen der ja...

he he.. morsomt at han nabo'n heter det samme da.. Komisk i grunn.. ;op

Var innom og kjøpte dress da. Ble HH, str 104. Syns egentlig skogstad sin var litt finere, men den hadde ikke i 104... Og så ble det noen nye truser til henne da... Holder ikke lenge med 5 truser når man er i en slutte-med-bleie-periode....

Uff, føler med deg, titsi.. Ikke gøy å hoste så innmari da... Håper du snart blir bedre da. *godbedringsklem*

he he.. ikke knipsa Ruth så mye som storesøster jeg heller nei... (men er jo i grunn begrensa hvor mange like nesten bilder man trenger da...). Prøvd å filme litt da, men ikke lett når storesøster da kommer løpende og skal se på seg sjøl i kameraet....

Nå må jeg pakke svømmebagen her, skal snart dra ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...