Gå til innhold

Skravlingstråden!! Nr 3! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn jenter

Skulle nok ikke vært ute i snøen i går. Fikk et utrivelig tilbakefall med feber på kvelden.

Hørtes jo kjempedeilig ut med en ferie da Idefix. Dritmisunnelig!!! Hadde jeg hatt muligheten, noe jeg ikke har, så hadde jeg gjort det samme. Her får vi først begynne å varme opp med en kveld i ny og ne før jeg forsvinner en uke :D

Jeg tror både du og din mor har veldig godt av denne turen. Og jeg tror nok at mannen din kan høste store fordeler av å få tilbake en brun og uthvilt kone ;o)

Har forresten glemt å kommentere glidlåskuppet ditt Mamma Mø. Skal si du er flink å surfe deg fram. Tror faktisk jeg ikke har helt klart for meg hva glidlås er på engelsk en gang. Er det zipp?

Fikk bare ikke sove i går. Virkelig. 6 våknest vesla. Da hadde jeg ennå ikke sovnet. Fy flate hvor drit det er!! Så hvis dere lurer på noen verdensproblemer, bare spør! Jeg har løst dem alle. Ta fx jøder og palestinere. Når mine barn er ufine begge to og krangler om en leke er min filosofi; Ok, da får ingen leke med den! Overført; når de folka er så grusomme med hverandre der nede. Ja så kan de ha seg vekk, ALLE! Ingen fortjener å bo der. Og, rettferdig ;o) Tror verdens mannlige politikere hadde tjent mye av å høre på småbarnsmødre. For vi kan megling hehe.. Når det er sagt, fatter ikke hvorfor de gidder å krangle om plassen. Har vært der og det er bare et stygt, skrint sandtak. *rister-på-hodet-jeg*

Jepp, en liten avsporing. Plaprer mye i dag jeg. Kanskje en indikator på at jeg begynner å bli frisk. Har jo litt å ta igjen etter først noen uker uten nett og så syk.

Hvor blir det av Vinterbarn da? Har hun fått seg et liv i stede her? Eller har hun bakt en ny deig, og denne tok bare enda mer av og kvelte henne mens hun sov??

Nå er det ei lita hissig ei på gulvet. her. Hun sier: TA MEG OPP NÅÅÅ!!!!!!!! Så får nesten gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha morsom lesning idag Titsi :0) Knall bra ,skal huske å sende inn forslag om deg når regjeringa vil ha ny fredsmegler her eller der ;0)

Godt du begynner å bli litt bedre,ikke bra å være syk nei :0(

I dag blåser det kraftig her ,skikkelig kjedelig med sånt vær ,da kan jeg ikke legge han ut i vogna.I går var det strålende vær ,men da hadde han litt feber..

Sjekke beinet hans i går ,det er knall rødt og hovent ,ser ekkelt ut ,håper virkelig at det går over snart .Eller så vurderer jeg å ringe legen.

har vel glemt å si at jeg også er imponert over den glidlås siden din og så lurer jeg på om du har en link til den ???

Her er det ei stakkars barnløs dame som har vært så dum at hun bestilte to bokser med kost tilskudd ,fikk telefon fra politiet om avhør..Det viste seg at det er bitte små mengder med efedrin i de,så da er de ulovlige.Hun nekter å godta å få dette på rulle bladet ,så da skal hun i retten! det har politiet tid til...Stakkaren holder på å adoptere og det kan gå i vasken nå,i tillegg har hun 3 års utdannelse i rusomsorg.Får aldri jobb igjen hun med en dom.

Håper hun vinner,snakket med venninna mi som bor i svolvær ,de stakkarane hadde blitt rund stjelt her ei helg.hun var bort reist ,men mannen og ungene var hjemme.At de ikke har våkna!! Det meste var knust der ,kjøkkendører hyller osv.De hadde stjelt cder og dvder...Da de skulle anmelde de såg ploitiet bare på de ,sa dette er ikke prioritet kom tilbake om ei uke!!!!

Jeg full ammer nå.han nekter å ta flaske..Så er spent på hvordan det går om jeg reiser for det har jeg bestemt meg for.Skal nyte det å ligge i ei solseng med en snerten paraplydrink.Drikker aldri når ungene er med :0)

Ikke det at jeg liker paraply drinker heller ,men bare tanken tiltaler meg ;0)

Skrevet

Venninna mi bor i Bodø nå,har nettopp flytta :0(

Første uka de bodde der hikk noen inn i huset og stjal marsvinet og hamsteren deres...De føler seg ikke så veldig velkommne kan en si....

Men når jeg snakker om ferie,har ett bittelite problem ,jeg har slik flyskrekk.Kommer til å være så nervøs.Skal rett og slett snakke med en lege og få beroligende.Jeg pleier å begynne å gråte når det er turbulens det er så flaut....Jeg var likbleik sist vi var i syden ,da var det så inderlig med turbulens...

Skrevet

Herregud som jeg leta etter traaden....er kjapt inne for jeg skal til Pisa.

Ha det - ma stikke.

Skrevet

Måååååå du komme med så trøttende lange reisebrev fra Italia??

Men takk for at du holder tråden vår oppe! Den skal du ha. Bra jobba!

:o)

Skrevet

Guffent med hun venninna di da Idefix. Blitt litt nervøs da ja. Noen jeg vet om leide et hus i nord norge og fant en pose som hang på loftet. Og gjett hva som var oppi.. Et foster!! Usj. Vet ikke hvorfor jeg kom på det nå. Må være nord norge ja.. :o)

Hehe.. du liker ikke paraplydrinker Idefix, men liker tanken?! *ler*

Flyskrekk ja.. Da er vi to. Fikk det etter jeg flydde småfly i sterk storm/orkan. Folk satt å gren. Og jeg forsto poengent med seler. Vi hang i selen. Fytti katta.

Så, det legger en demper på ferielykken ja. Blir til at man gru-gleder seg.

Nå er det sovetid og jeg skal prøve å ta en dupp jeg og.

Skrevet

her er jeg...klarte endelig å vaske vekk all deigen som stengte for døren til pc... *pust og pes* hihi... neida, ikke noe mere gjærbakst før jeg har gått til innkjøp av en ny bake bolle..føler virkelig at det trengs ;O)

Mamma mø... jeg har også glemt å kommentere den glidelås tingen...hvordan i hule klarer du å surfe deg fram til noe sånt?? Sliter jo med å finne hotell jeg da... herregud du er flink... åja..hva ER glidelås på engelsk..spent nå ja..hihi...

Titsi kjempe hyggelig å ha deg tilbake igjen *jugekors på ryggen*

Idefix, syns virkelig du fortjener den turen som jeg sa sist, syns du er tøff jeg... hadde aldri klart det selv. Skikkelig hønemor.. ikke bra for noen igrunn...hehe... Holder med en lang helg for min del... men det er fryktelig godt også da ;O) Men det blir vel om noen år regner jeg med... første gange jeg reiste fra jentene en lang helg..så var eldste 6 år!! hehe.. Blir nok noe før nå tenker jeg da... har jo fått smaken ;O)

Inatt har vi hatt en super natt... snuppa spiste halv 1-5 og 8, lå i egen seng hele natta... nesten litt trist... koser meg med ho under dyna mi jeg.. men ser jo at hun sover bedre alene...*snufs* men er jo mye mere utvilt på morgnen da...

Titsi... er faktisk hyggelig at du er tilbake... måtte bare straffe deg, siden du gjør narr av deigen min...og tenker meg død... hehe...

Skrevet

He he, måtte først søke opp en norsk-engelsk ordbok da.... Og det engelske ordet er; zipper ;o) Så jeg fant en side som heter www.zipperstop.com... herregud, tenk en hel egen nettside kun for glidelåser... er det mulig liksom.... Og når du går inn der så kommer det musikk på forsida.. New York New York... hehe

Ja, vinterbarn, det ER kos med de små i senga... derfor kommer Ruth opp til meg når hun våkner på mårrasida, v 5-6-tida.. Så koser vi oss til storesøster kommer tuslende i 7-8-tida ;o)

Oi, har vesla di begynt å prate allerede, titsi! Imponerende!! Må ha en høy IQ hun da, vurdert å melde henne inn i mensa?? ;op

Virkelig utfyllende hilsen, hebbie!! Koselig å høre fra deg!! Tenker du er glad du er laaangt unna all snøen her hjemme jeg ;o)

Hallooo.. hvem gidder å gjøre seg til tyver for en hamster og et marsvin?? hehe.. litt latterlig egentlig... men selvfølgelig ikke morsomt for dem da!!

Nå er faktisk tørka over her i huset å!! *sette kryss i taket* Er jo bare 5 mnd siden fødsel... Så i dag har gubben vært så blid atte ;o)

Har jeg forresten sagt at Ruth har begynt å rulle rundt?? Så nå ligger hun ikke alltid på samme sted som jeg legger henne... Blir såå forundra når hun klarer å snu seg ;o) "hva skjedde" liksom... Morsomt ;o)

Skrevet

Det med hamsteret og marsvinet var 1 gangen.Det er hun sikker på var en liten mørkhuda gutt som var der første dagen ,ble sett igjen dagen etter av naboene og tenk da var dyra borte..Ungene var jo knust over å miste vennene sine,hamsteren og marsvinet..

denne gangen hadde tyvene ,gjort masse herverk.Ødelsgt parketten ,klatra i en hylle seksjon og ødelagt den ( var helt ny) ,knust dørene på kjøkken innredninga ,knekt alle dør håndtaka på kjøkken innredninga,ødelagt parketten ,stjelt en bærbar pc +++++.Det rare er at ungene og mannen ikke våkna av bråket,hun var bortreist den dagen.Som hun sa hun våkner av at ungene tusler på do såkanskje like bra ingen våkna eller at hun var hjemme For politiet sa at det var en gjeng ungdommer som gikk rundt og herpa og ødela det de kom over.....skder folk også.Skikkelig skummelt.

Nå ha jeg bake skuffe kake,skal lage pirat skip til i morgen ,ehhh får jeg det til??? Tviler sterkt :0( men har lovd han å prøve,skal feire 9 års dag i morgen..Blir vel ca 10 unger ,mer enn nok det for min del :0)

Så nå sitter jeg å venter på at vannet til geleen skal koke opp,blir gråtass gele,vokser visst aldri fra den.Ville at han skulle ta bilen da....Får se hva vi blir enige om :0) har cacas former..

Marius har ikke snudd seg rund ennå ,han er skikkelig treig i forhold til søskena sine..

Skrevet

Hva f......er det sex forum det her eller???

Da har gubben kommet hjem og jeg blr vel sjeldnere å finne på msn.Bruker ikke kveldene på dataen på samme måten når han er hjemme.han er da søt da,kjøpt en film ,men en skuespiller jeg synst er søt :0) Klissefilm som jeg har villet se en stund..

Får se på den neste gang han er bort reist da,skal ut å reise neste uke igjen :0(

Skrevet

Ja, syns i grunn de kunne komme seg ned på sex-debatten... Sikkert snart annethvert innlegg som handler om det...

Snill mann som har med film hjem da ;o) Hvilken film og skuespiller er det snakk om da??

Ble det gråtass gele? Og hvordan gikk det med piratene?? Foreløpig har jeg ingen sånne kravstore bursdagskake-bestillinger, men de kommer vel... I fjor lagde jeg tusenbein av muffins ;o) Ganske morsom i grunn... Vet ikke helt hva jeg skal finne på i år, kanskje låne en ole brumm-cacas-form av ei venninne. Men det er såå mye jobb å pynte da.... Men kanskje du har en god oppskrift på boller, vinterbarn ;op *mobb, mobb*

Oi, nå er batteri-nivået mitt lavt. Gidder ikke å reise meg fra godstolen og finne ledningen... God natt jenter!!

Skrevet

Det ble bil gele ,han fant ut at gråtass var for barnslig ,jeg snakka han rundt :0)

Pirat skipet er laga,ser ut som det har grunnstøtt ,hehehe håper han er fornøyd med det for jeg er bare delvis fornøyd.Vaska og brukte deler av kaptein sabeltann skuta ( en dyr dritt leker ,der alt blir knekt.)

Så da har skuta fått lanterner sjørøver flagg og master..

Har bestilt sydentur så nå er det ingen vei tilbake,ble ikke så super billig da,men ville så gjerne til det spesielle hotellet..

Elisabethtown med Orlando Bloom :0) Er filmen...

Nå skal jeg snart legge meg stor dag i morgen :0)

Skrevet

Lykke til i dag da, idefix!! En 9-årsbursdag er nok litt annerledes enn en 3-årsbursdag... men sikkert like bråkete.... ;o) Sikkert superfin sjørøverskute ;o) Tviler på at det blir noe sjørøverskute her da... men det kan vel være en jenteting det å?? Om noen år mener jeg.

Orlando er jo digg da!! ;o)

Prøver oss med truse i dag igjen vi da... så får vi se hvor mye klesvask det blir på meg i dag.... HAr enda et par truser igjen... og har de fra forrige dagen i maskina, så de kan tørkes etterpå....

Nå er det over 1 m med snø her... uff.... før jul klagde jeg på at det var lite snø, men nå er det jammen nok syns jeg...... Snøen går helt opp til stuevinduene mine, vi må stå på tå for å kikke inn når det ikke er snø... Det er med takraset der da, derfor så mye, men likevel.... Ja,ja, får vel ikke klage.. ser de snør inne på sørlandet, så...

Må bare på do med snuppa nå...skriver mer etterpå...

Skrevet

Lykke til med bursdagen idag idefix, kan tenke meg gutten blir fornøyd men pirat skip og gele... Artig med bursdager...slitsomt men artig!! Du får ha lykke til ;O)

Og lykke til med truse dagen Mamma mø..viktig å ikke gi opp...hihi... Neida, men det må jo trenes om det skal gå...plutselig går det. Eneste som jeg tenkte på er at når dere våkner om morgen så sier du hun har tørr bleie... sett henne på do da og bare la henne sitte der.. for da kommer det etterhvert.. alle tisser jo på morgnen. Les en bok eller noe.. så glemmer hun det!!

1 meter snø ja... holder snart da vel?! hehe...sånn vi hadde i fjor det.. var noen sinnsyke brøyte kanter...

Her snør og snør det...hele tiden hver dag.. men blir aldri noe mengder forde, er bare sånn "tynn" snø... som man kan feie bort.. trenger ikke å måke engang... men klart .. begynner jo å bli litt her også nå, men ikke 1 meter ;O)

Titsi, håper du er frisk og får en koselig helg med unger og mann..

Men dere, noen her som har hatt bryst betennelse?? Hvordan starter det?? Jeg har så vondt i den ene puppen... spes når jeg ammer... inni der liksom, men er ikke noen sånne kuler... og har ikke noe feber eller noe... lurer på hva det er jeg...

Og dere...lurer på om jeg har tatt en rekord her inne på tråden.. for jeg har nemlig....fått....MENSEN!!!!!!!!!!!!! Er det mulig?? 2 dager før snuppa er 6 uker kom det!!! Åhhh irri...gjorde sånn sist også!! Kjiipt... men men...så da er det vel bare å starte på nr 4!!! hehe... NOT!! Bare morsom..slapp av..hehe...

Nå skal vi til sverige og handle litt, for vel starte å ordne hele gjengen her...om vi skal komme oss ut idag ;O)

Ha en fin dag alle sammen

Skrevet

Morn

Lykke til i dag Idefix.

Holder på å bli gal i hodet nå. Sittet i denne stua i en uke. Og typen har hatt spreng uke på jobb og ikke tatt fri en dag. Trenger virkelig litt voksenkontakt nå! Nå er typen ute å aker litt. Så sitter nå her å glor og hoster og hoster og hoster og hoster. Kan får hostekuler som varer et kvarter. Blæ! Ok, nok syt.

Bloom er kjekk han. Går iallefall Viggo Mortensen en høy gang :o)

Hmm, tror jeg har hostet sund noen hjerneceller. Helt blank jeg nå. Kommer ikke på noe å skrive. *tenke hardt*

Har dere noen planer for helgen da?

Øverst på min agenda er husvask. Det verste med å være syk er å se at huset gradvis endrer seg til et bombeskred :(

Går det bra med vesla di da Vinterbarn?

Lenge siden jeg har vært på msn med noen av dere nå!

Nei får vel runde av her. Og fortsette og glo litt ut vinduet her jeg sitter i sofaen. Nesten like før jeg babrberer av meg håret her hehe (jeg og Britney).. Så lei er jeg av å være inne nå!!!!!!

Skrevet

Æsj.. gikk ikke denne gangen heller... Tissa ikke i trusa da, men det endte på gulvet... Satt vertfall 30 min på do, så ble vi litt uenige og hun begynte å grine.... da tissa hu jo selfølgelig.... Men gir ikke opp jeg vet dere.... Joa, kan sette henne på do om morgenen, men nå har det seg sånn at jeg ikke pleier å stå opp når hun står opp.... Vi ligger som regel å koser oss i senga, leser bok og sånn... så da er jo bleia våt innen vi står opp... De dagene hun skal i bhg vekker jeg henne eller vi står opp når hun våkner, da er bleia tørr, men da er hun litt sur, så jeg vet ikke åssen det er å sette henne på do da... hun vil nemlig ikke det da som regel... og vil jo ikke tvinge henne...

Uff, ikke moro med sånn hosting, titsi.. føler med deg.. Håper det gir seg snart da.

Du har ikke fått sopp da, vinterbarn? Du får se etter hvitt belegg i munnen til snuppa og på puppen din. Vet ikke helt om det egentlig var det jeg hadde, for sopp skal visst være så vanskelig å bli kvitt... behandla jo både meg og snuppa, men var i grunn ikke mange ganger jeg smurte på den derre klissete greia.... Og det gikk jo over...

Ikke barber bort håret da, titsi... Du har jo så langt og fint hår!!

Kanskje jeg skulle ta med snuppa ut en tur.. hmm... da må vi vertfall ha på bleie da... Får se om jeg gidder... Skal skru av tv'n hennes vertfall... på tide å gjøre noe annet nå... Ha en fin lørdag jenter!!

Skrevet

Ja vi fr håpe det er en stund til jeg blir like skrullete som Britney Spears.

Mamma Mø. Har du prøvd å ta på kranen på liten stråle når hun sitter på do? Det kan funke bra hvis de må tisse. Det stimulerer tisserefleksen.

Og det har sine fordeler med sånn hoste Mamma Mø. Endelig får magemusklene trent seg litt. Sit ups er liksom ikke min greie. Får vel det vaskebrettet når jeg er frisk. *mankanjohåpe*

Skrevet

Hei har overlevd bursdags selskapet ,sitter å irriterer meg over at gubben snorker på sofaen...For 9 års siden hadde pressriene starta ,men tenk det tok 3,5 time før de dro han ut med sugekopp og jeg rivna alle veier.ahhhhhhhhhhhh for noen minner...VRÆL :0(

Kommer tilbake sterk i morgen ,har lånt maskin nå...

Skrevet

Hei jenter. Lite liv her i dag?? Vært ute flere timer i dag vi da, gått oss en laang tur og akt masse ;o) Så jeg tipper vi må slite for å holde 3-åringen våken helt til kvelds.... Kost oss da ;o)

Nå har jeg indrefilèten i ovnen ;o) Så blir det pommes frites og salat og saus til ;o) Nam!!

Var opp kl 6 i dag da, så på vm på ski ;o) Så det blir nok en tidlig kveld på meg i kveld...

Bra bursdagen gikk fint da, idefix ;o) Uff, hørtes ikke god ut den fødselen der da... Var det med førstemann?? Ja, må vel være det.. For snuppa di er jo 3 år, snart 4, og du har da en gutt til mellom dem... Hadde jo drømmefødsel med nr 1 jeg, og så gikk det enda bedre med nr 2 ;o) Føler meg veldig heldig ;o) Mens vi snakker om fødsler... Hebbie??? Hvor blir det av historien din da?? Kommer den samtidig med neste fødsel?? Og nå har du vel kommet hjem og? Hatt det fint??

Ha en fortsatt fin søndag jenter!!

Skrevet

Dagene flyr...plutselig er det kveld igjen... men det betyr vel har man har det bra ;O)

Nå er de eldste lagt og roen senker seg i stua.. lille ligger på armen og sover...smokken går som bare det ;O) så søøøt da... selvfølgelig. Når hun våkner neste gang nå er det mat, pysj og seng. skal legge henne litt før nå, så jeg rekker å amme før jeg legger meg... istedenfor å ligge og vente på at hun skal våkne... det er litt kjiipt.. blir litt trøtt av det ;O) hihi... Så om jeg legger ho 9 skaø ho ha mat igjen v 12 tiden... og sånn hverdagen min er om dagen sitter jeg oppe og suller ;O)

Ellers har dere hatt en super helg alle sammen?

Mamma mø har vært super mor idag... hørtes deilig ut... pappan har vært ute med de store... blåst så ille idag...igjen... så jeg og lille ble inne. Fikk gjort litt ihverfall da ;)

Skrevet

God morgen!

Sitter og å venter på at snuppa skal ha mat igjen før jeg legger meg... Hun legger seg 19.30-20 og vil da ha mat før midnatt som regel. Og så igjen ved 2-3-tida og ved 6-7-tida... Litt slitsomt når hun er blitt så stor mener jeg... Men det roer seg sikkert ikke før hun får mer fast føde tenker jeg... Og det håper jeg å slippe å begynne med før vi har vært i syden... Om 4 uker sitter vi på flyet ;o)

I dag skal vi til ei venninne på andre sia (av Mjøsa), så vi får vel ordne oss og dra snart. Har litt jeg skal gjøre her først, så jeg får vel legge Ruth ut nå, så kan jeg bare lempe henne over i bilen når vi skal dra ;o)

Skrevet

Heisann ikke helt min dag i dag,ryggen min og nakken streiker.Har så vondt at det er vanskelig å bære Marius,kava meg ned trappa nettopp.

Feira litt i går også ,men i går låg jeg rett ut med sterk migrene,så var bare oppe til kake og la meg igjen ,glad det var i går og ikke dagen før.

Håper smertestillende tar knekken på den verste mserten for gubben skal på nattarbeid i natt og på torsdag reiser han bort igjen.

Får tenke på den uka jeg skal alene til syden som gulrota...

Søstra mi har blitt dumpa av kjæresten ,hun er rasende og angrer på den aborten....Desverre så venta vi andre bare på bruddet,hun klarer ikke holde på mannfolk når en skal bestemme alt over de .Fra klær til bil hvor en skal bo osv...Han fikk panikk og stakk.Hun ville jeg skaulle ringe henne.Men jeg har ikke orka ennå.Hva skal jeg si da????

Nei,må finne sofaen igjen,og håpe gubben snart kommer tilbake fra jobb...Må hjelpe meg litt nå siden jeg skal være her alene i natt..

Skrevet

Morn

Kjedelig med søsteren din altså Idefix. Forferdelig ubehagelig situasjon for alle.

Vi var på Eliaspremiere i går og søndagsmiddag til svigers etterpå.

Hostet på meg et ribbebeinsbrudd jeg. Trodde ikke det gikk an. Var litt redd for å bli kasta ut av kinosalen sånn jeg bråker..

Mamma Mø. Spiser ikke Ruth oftere på natta nå enn tidligere?

Kjenner også til det der med å ligge å vente på at de skal våkne. Jeg hadde skikkelig innsovningstrøbbel med nr. 2.

Typen har tatt fri i dag. Eller skal jobbe litt hjemme. Tror han har litt dårlig samvittighet for at jeg lå hele forrige uke og han ikke fikk tatt fri. Så nå er han ute på lekeplassen.

Dere, nå må vi ta et msn treff snart!!

Skrevet

Morn klokka 12 liksom... Når står du og gjengen opp da, titsi??

Joda ,Ruth spiser oftere nå enn før... Så jeg burde vel begynne med grøt kanskje?? Men hun er jo blid og fornøyd, så da trenger jeg ikke stresse med det eller?? Gjør ikke meg så mye å stå opp en ekstra gang på natta. Trur egentlig jeg kanskje burde gi henne litt otere på dagen... Hun sover nemlig ofte 4 timer på formiddagen... Så da går det minst 5 timer uten mat... det er lenger enn på natta... Så jeg burde vel kanskje vekke henne etter 3 timer eller? Hva tror dere?

Er med på msn-treff jeg ;o) Vente til Hebbie kommer seg hjem eller? Men un er vel ikke på msn uansett.. for det har hun bare på det kontoret sitt... Men så har hun ikke bekkenløsning lenger da, så hun kan ikke skylde på den nå... Trudde de skulle være borte 1 uke jeg, men det var vel kanskje 2??

Hvor og når er sydenturen din da, idefix? Godt med en gulrot å se frem til! hjelper på det meste det.

Ser dere på farmen? Begynte å gråte da kua mista kalven sin... Stakkar da... Sto der og ropte etter kalven sin... Følte med henne jeg, ble ingen mamma mø hun.... ;o)

Trenger råd for å få Ruth til å ta flaske... Hun vil plutselig ikke ha den lenger... Og jeg skal på kurs om 3 uker og har egentlig ikke lyst til å ha henne med... He he, hun så bare dumt på meg og blikket sa; "hallo, mamma, mener du virkelig dette her?? Puppen er jo rett ved siden av her, og du mener jeg skal spise fra denne gummigreia her..." ;o) Må få noen andre enn meg til å prøve trur jeg... Gikk jo så fint her før jul, men så har jeg ikke prøvd så ofte etterpå da....

Skrevet

Åååååååhhh hvorfor i hule tar baby callen vår inn TV!!! Ganske kjedelig å sitte her å høre på god morgen norgen i sterio... når jeg i utgangspunktet vil høre etter min lille snuppe ute i vogna... blir så irri!!! Dritt baby call vil jeg nå si!!!!!!!!!!

Nå har vi følgt mellomst i bh, og jeg satser på (prøver igjen) at lille vil sove ute i vogna noen timer nå... men etter erfaringen vi har skjer det neppe.. hehe...men en gang må jo være den første da ;O)

Idag skal vi på 6 ukers kontroll.. er så spent på hvor stor hun har blitt, og hvem jeg kommer sammen med. Det er alltid litt greit å komme sammen noen man er "på nett" med ;O)

Mamma mø... jeg hadde nok ikke vekt barnet på dagtid for å gi mere mat, det regulerer de vel selv??? Men å spiser mere på natta skal de vel ikke behøve?? hadde ikke jeg trodd ihverfall... men var kanskje sånn det var ;O) leeeeenge siden veit dere...

Ja... jeg ser farmen... og fikk så vondt av den mamma kua... ble skikkelig kvalm når jeg så fødslen også jeg... merker jeg er langt fra over den ennå... selvom det bare var en ku...så reagerte jeg på det..hehe.. men ble rimelig blank i øya når han var død ja... uff... gråt litt de sov bor der også ;O)hehe...

Flaske barn har jeg aldri fått til, så der har jeg ingen råd desverre... eneste at du må la noen andre gi den flasken, det kan nok gå bedre ;O)

Blir nok baby med på tur for deg..hehe.. (neida)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...