Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #201 Skrevet 12. mars 2007 tar nr 200 her ;o) JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 12. mars 2007 #202 Skrevet 12. mars 2007 Luringen ) Måtte du minne onkelen din på avtalen eller fikk du det automatisk ?? Med en kommentar om avtalen ? Hehehe.....så kiloene forsvinner plutselig fra 6 mnd ?? Juuhuuu.....håper det !!! Håper virkelig at kiloene raser av da, men at dem er på god vei til å forsvinne nå. Fredrik våknet selvfølgelig og storsmilte da pappaen kom bort til oss. Og nå ligger dem inne på soverommet og jeg hører Fredrik lage masse koselyder så det er ikke mye soving der inne nå. Pappaen klarer vel ikke å dy seg med å leke med ham - hørte han også nå. Gutter altså !!!
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #203 Skrevet 13. mars 2007 Hmmm det med 6 mnd stemmer ikke,nå er guttungen 9 år og 20 kg pluss ennå gitt ,hehehehe. La meg klokka 2015 igår ,la meg sammen med ungene så i natt har jeg ligget i senga i 12 timer,så idag er ryggen av.Verker skikkelig måtte ta smertestillende slik at jeg kan få gjort noe. Venninna mi og ungene kommer visst idag ,har ikke hørt noe fra forrige uke så håper nesten hun ikke kommer ,føler meg ikke i topp form.Har begynt å hoste slik..Har jo hangla en stund så den hoset måtte bare komme...blæh :0( Vi også kjøper stor dunk med skyllemiddel og oppvask tabletter på felleskjøpet,har mange små skyllemiddel flasker som jeg bare fyller oppfra den store dunken på.. Blir mange små flasker av en stor dunk ja... God bedring på til Hebbie og Vinterbarn og TITSI!!! Nå er det på tide den hoset din går over!!! Gubben kom hjem nærmere to i natt,men nå er det bare helga igjen så roer det seg ned med all den jobbinga..snart påskeferie nå,skal bli godt.. Burde få vaska hus snart ,rekker ingenting med en baby i hus har jeg funnet ut.... Han skal ha full oppmerksomhet hele tiden ,ellers brøler han ... Jeg har nesten mista all melka mi også og mme vil han ikke ha ,tror derfor han egentlig er litt sulten så derfor hyler han..Skla få kjøpt litt grøt snart,hadde ikke tenkt å begynne før han ble 5 mnd ,men nå begynner jeg å tvile litt.. Nei får lette på rompa å rydde litt ,har lagt sammen en balje med tøy da før jeg kom hit :0)..
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #204 Skrevet 13. mars 2007 Kan ikke neste lage ny tråd??? Maskina mi henger seg opp fordi den er så lang nå og inlegga forsvinner..grrrrrr...Titsi sin tur er det ikke????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå