Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #176 Skrevet 9. mars 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8561897 Sjekk denne da..:0) Ha ei god helg jenter,er på vei å krype til køys snart.... Hod natt var det jeg skulle si ..heheh men god helg også :0)
Møøø Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #177 Skrevet 10. mars 2007 Hvem er denne anonyme som bøller med tråden vår da?? At folk ikke kan la oss være i fred!!! ;o) thihi Vært litt inne på "modne foreldre" de siste dagene, bl.a for å se etter oppdatering om attpåklatt, og stemningen der inne er jo en heeelt annen enn den her på småtroll... Er jo faktisk voksne de som er der inne... Har vel kanskje litt med at det her inne er mange hysteriske 1.gangs da... he he, noen har bedre tid enn andre... (ref. linken din, anonym) Var strålende sol da jeg våkna, men nå er den visst borte ( Oi, nå sovner visst Ruth på gulvet her... må kaste henne ut...
Møøø Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #178 Skrevet 10. mars 2007 Da er hun ute ;o) Planer for helga da? Ingen store planer her, drar vel kanskje på besøk til noen i kveld, ellers blir vi nok hjemme. Får vel ta med meg snuppa ut etterpå. Hun har putselig blitt noe innmari sår hun... Gråter når hun tisser... illrød mellom bena... nesten hoven, stakkar... Ser ikke noe godt ut!! Så vi må nok bytte bleie ofte i dag! Har tatt do-pause da... hu vil ikke, og jeg gidder ikke tvinge henne, det er jo ingen vits...
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #179 Skrevet 10. mars 2007 Hei mine venner ,har funnet ut med støtte fra vennina mi,dere veit hvem :0) At jeg ikke skla la meg presse ut ,da vinner de slemme.Jeg fikk smellen igår,den måtte komme,det har vært en tøff uke.Når en bare vil hjelpe men føler seg så forbanna hjelpeløs likevel. Har hilsa til Bula fra dere og gratulert,hun sier tusen takk.Hun stråler ,er så glad for å ha lykkes.Krysser alt jeg har for at det går bra. Hehe må bare innrømme noe,har passa oss som bare det ,men siste uka har jeg vært kvalm og sliten,tenkte at det er sikkert pga det psykiske ...men begynte å tenke på om jeg kunne ha blitt gravid.Så idag tok jeg en test hadde to igjen fra i fjor....Skla som en senil gammel dame,fra meg av angst..Men den ble negativ :0) Så nå tør jeg si det til gubben at jeg har hatt ei panikk uke uten like.. Må virkelig si at jeg ikke er klar og ikke stoler 100% på den j..gu....urkh.. Tja dagens mål er å få lagt meg litt på dagen og sove litt,har nesten mista all melka etter denne uka.Har sovet så lite og når da gubben har jobbet mye så har det blitt ett slit.Men nå er de nesten ferdige :0) Bør komme mye penger inn på mandag ellers så får han noe å svare for ja...Marius sovna nok engang klokka 20.30 i går ,det er så deilig å ha fått kveld:0) Tøff i tryne nå og signerer med nick :0) Snu meg og kike over skuldra ,tro om noen la merke til det.........Forfølgelsesvanvidd...:0)
vinterbarn ;O) Skrevet 10. mars 2007 #180 Skrevet 10. mars 2007 Så bra du er tilbake Idefix.. (ikke at du var så fryktelig lenge borte hihi...anonym og greier) men supert at du har funnet ut at det er viktig at vi...som er voksne og klarer å oppføre oss blir her inne ...ellers blir det litt av en skjev vekt!!! Vært gravid nå ja...det hadde nok vært noe...du som har så supre sove netter nå mener jeg,,,og kvalmen i tillegg da...uff og uff...nei du, er nok best å vente til marius sover på natta... sikkert det kroppen din tenker også ;O) hehe... Vi har hatt nok en SUPER natt her, inatt sov hun fra 22.00-05.30, det er veeeeeeeeeeeldig nære en hel natt ;O) ;O) så fornøyd!!! Jeg var inne hos naboen igår kveld, gikk inn når jeg la henne.. og hadde så lyst til å ta en liiiiite glass vin..men turte ikke...HADDE jeg bare vist at hun sov sååå lenge i natt, så kunne jeg fint tatt meg et lite glass kl 22!!! Men da slapp jeg jo det!! hehe... Ellers veit jeg ikke helt hva dagen bringer, mannen er hos dyrlegen med bikkja...har øreverk ser det ut som... lukter død av ho!!! USJ.. skal bli greit å få noen medisiner til det øret nå!!! Lille ligger ute og sover, og de store spiller DS så det skvetter... kjøpte 2 nye spill igår...så de vil vel ikke ut denne dagen kan jeg tenke meg..men glad det ikke er de som bestemmer det ;O) *streng mor* Ha en super lørdag jenter... ;O) Idefix... nå står du ikke på siste innlegg lenger...så får håpe ingen la merke til at du har skrevet... hihi...Jeg dekker over dg ;O)
Candy girrrl Skrevet 10. mars 2007 #181 Skrevet 10. mars 2007 Morn Her var det action på morgenkvisten. Kjekt å se deg i ditt rette element Idefix ) Stakkars snuppa di da Mamma Mø! Og vovsen din Vinterbarn.. La meg klokken halv tolv i går men sovnet syv!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blææ! Ligger å hoster og hoster og hoster og hoster. Gubben kom hjem klokken tre. Vært på blant annet Dagfinn Lyngbø show i Grieghallen. Og Dagfinn hadde kommet bort til han og spurt om han kjente han igjen (akkurat det var litt døvt da, når man er kjendis.. men ok). De bodde nemlig i samme byggefelt noen år når de var mindre. Så tok de en prat. Egentlig kunne min kjære spart taxipengene til hjemturen for tror han kunne ha svevd hjem istede.. hehe.. Skal i besøk klokken ett. Gruer meg. De har nemlig hvit stoffsofa og vi skal spise kaker. Forstår? Ha en fin dag jenter.. Ps! Tror msn er på plass nå. Får se om det blir mer hm wb sn ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 10. mars 2007 #182 Skrevet 10. mars 2007 Så kjekt å se deg her inne igjen Idefix. Du må ta det med ro og ta vare på deg selv - ikke bare pga. melka, men helsa di også !!!! I dag kjørte jeg forbi deg Vinterbarn - var i sverige ;o) Så heldig du er at hun sover så lenge, men det gjorde Fredrik også i begynnelsen. Nå når han sovner mellom 7-9 tiden på kvelden så våkner han igjen i 1-2 tiden på natta og vil ha mat og deretter i 5 tida ( Men jeg er superglad at han viser tegn til å være trøtt rundt den tida på kvelden og det viser at det går rett vei ihvertfall. Fredrik slokna på bordet etter å ha lekt med lekegrinda lenge - lang dag i dag. Dro ut i 11 tiden og kom hjem 21. Mista båten til Horten så vi måtte kjøre helt rundt og hadde håpet på å komme hjem i 6-7 tiden på kvelden, men vi somler så fælt. Skrek på vei hjem så vi måtte stoppe og gi ham pupp enda han drakk rundt 150-160 en time før vi reiste !!! Hylskrek resten av veien, men vi måtte bare komme oss hjem heller. Så sambo sprang inn med ham og jeg varmet flaske og gikk en laaaang tur med Fant. Imellomtiden så hadde visst ikke Fredrik drukket noenting, men kastet opp over klærne til begge to så da var det bare å bade Fredrik. Og både far og sønn storkoste seg ) Fredrik var sååå blid etterpå og hørte dem koste seg på stellebordet og med lekene sine og plutselig var Fredrik borte ;o) Var noe at man skulle videresende en mail så slapp man å betale msn, men det skulle ikke komme før om flere måneder. Titsi - gå til legen og få en hostesaft som tar knekken på hosta di. Den er driiiitgod - tror det var noe Cosylan ihvertfall så begynner den på CO.... Du får den på resept. Hjalp meg ) Hadde da hosta i 5 uker og var så utslitt. Men det inneholder litt morfin så du kan ikke amme da.
Møøø Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #183 Skrevet 11. mars 2007 God morgen jenter!! I dag kom snuppa kl 6!!! Uff... på en søndagsmorgen... Tok henne med inn på rommet hennes igjen og sa hun måtte sove litt til, det er fortsatt natta sa jeg... 6.20 var hun der igjen ( Prøvde å leie henne inn igjen, hun kom tilbake 6.30... Da ga jeg opp... Hun lå vel kanskje 10-15 min og kosa sammen med meg, før vi måtte opp... uff.. før 7! *lengte tilbake til de dager hun sov til 9-10...* *sukk* Gubben sover enda da... snill som jeg er ;o) Ruth er snart klar for å leggeseg igjen ser jeg, men akkurat nå holder storesøster henne i aktivitet med "borte-tittei" Ruth storgliser.. hehe Slitsomt med skrikende unge når man kjører bil ja... men er best å komme seg hjem da ;o) Fredrik har omtrent netter som Ruth han skjønner jeg ;o) Titsi, åssen gikk det med sofa'n? Var den like hvit da dere dro?? Kan ikke skjønne hvem som vil seg så vondt at man kjøper hvit sofa?? Regner med de kanskje ikke har unger sjøl? Men likevel... Bra du ikke var gravid da, idefix, trur du trenger å komme deg litt ovenpå nå. Og da er vel ikke 9 mnd med kvalme tingen?? I dag er det faktisk fint vær her, så jeg tenker jeg tar med snuppene og går en tur etterpå. Ha en strålende søndag da!!
Chiquita Bananas Skrevet 11. mars 2007 #184 Skrevet 11. mars 2007 Hmmmm side 3 !!! Det går dårlig på begge trådene jeg er på ) I dag har det vært en rar dag - Junior sov helt fra 22 - 05 !!!! Og fikk en pupp og sovnet og jeg har begynt å legge ham rett over i senga med en gang så jeg kan få plassen tilbake. Tidligere så våknet han til og ville ha mat igjen, men nå går det kjempebra. Og så ville han ha mat igjen rundt halv 8 og våknet igjen rundt 10. Men jeg var ikke klar for å våkne. Så sambo sto faktisk opp selv og tok han opp fordi han sutret litt. Men så sto jeg opp etter en liten stund fordi han gråt litt og jeg visste at det var mattid igjen. Så jeg ga flaske - 100 ml på et blunk. Så lagde jeg 50 ml om gangen og han drakk tilsammen 230 ml !!!!!! Da han var mett så sovnet han - tungt !!!! Så jeg la ham i senga si og meg selv i min - kl. var da rundt 12 på formiddagen og han sov vel en time før han våknet og gråt. Da tok jeg ham i senga mi og la ham på magen fordi han virket utilpass på magen. Skjønner det så mett som han var. Og da sovnet han med en gang og sov i 4 timer i dyp søvn. Imellomtiden hadde sambo ryddet i stua, vasket klær, bretta klær, tatt oppvaskmaskinen og vasket og satt på plass og ryddet inn det skitne. Hadde tenkt å støvsuge, men ville ikke vekke meg !! Hva skjer'a ????????????? Han har blitt så utrolig flink og ryddet kjøkkenet akkurat slik jeg gjør det og tatt seg masse av Fredrik hele helga og badet og skiftet bleie på ham. I dag fikk jeg byttet om klær siden han har vokst ut av 56 og er inni 62. Fy søren så masse klær - trodde jeg hadde bare litt. Men siden jeg har fått fra 3 forskjellige plasser så blir det litt. Enda har jeg to bæreposer jeg ikke har fått pløyd gjennom - hyllene er stappfulle !! Er jo 62 jeg fikk for det meste i gave også. Vet ikke hva sambo gjør, men i dag etter vi kom hjem fra en liten kjøretur og jeg fikk han til å skifte til sengetøy på Fredrik.Jeg sto på kjøkkenet for å lage mat og sambo mumlet noe om at Fredrik sovnet og han hadde lagt ham i senga. Men han var jo lysvåken og lekte for noen minutter siden - så jeg måtte gå inn i stua og sjekke. Og Fredrik var borte og det var stille. Han hadde ligget og kikket i taket og ledd masse av lysshowet og sovnet. Trodde Fredrik kom til å være lenge opp siden han hadde sovet 5 timer på dagen og blitt vekket 2 ganger da vi dro ut - tenkte han var overtrøtt da. Fatter ikke hvor lett sambo klarer å legge ham. Fredrik er tydeligvis glad i å sove !!! Håper dette ikke forandrer seg - er ganske herlig å ha ham i seng til 21 og få gjort ting eller slappet av - enda jeg savner ham ;op Har dere hatt en fin dag da jenter ???? Tydeligvis mye å gjøre siden ingen andre enn meg og Mamme mø har vært innom. Mamma mø - håper Fredrik blir en som sover lenge på morgenen og ikke kommer og vekker meg i 6-7 tiden på morgenen ;op
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #185 Skrevet 12. mars 2007 De andre svikta oss helt i går ser jeg, hebbie... Godt du var inne og dytta litt da ;o) Så snill mann du har da, hebbie!! Virkelig gjort et scoop der.. he he.. Min kjære kunne aldri ha gjort noe sånt... Er for bortskjemt min... HAtt en altfor snill mamma som har gjort alt for han... Jeg har jo fått endra han en del da, men kommer aldri til å få en sånn en som du har, nei... Men men, er jo veldig glad i den jeg har da, selv om han ikke hjelper til så mye i huset... ;o) Deilig når de legger seg tidlig de små da. Såå godt å ha litt tid for seg sjøl da! Det merker jeg godt når jeg har 2 unger ja... Snuppa sov til 7.30 i dag ;o) Deilig det, siden Ruth var litt urolig i natt. Lå i senga si og gråt... Det pleier hun ikke gjøre... Tok henne oppi senga mi og da roa hu seg da... He he.. ser du er en av de "alle" husker fra dib, idefix.. kan ikke skjønne hvorfor ;o) Var ute og gikk en laang tur i går vi da, var strålende vær her, så vi var vel ute 1,5 time trur jeg ;o)
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #186 Skrevet 12. mars 2007 Angående kles-str så bruker Ruth faktisk 62 enda ;o) Begynte å bruke det i slutten av nov, så den str har "holdt" lenge nå ;o) Bruker litt 68 og da, for bodyene i 62 begynner å bli litt små... Må vel se over litt klær her jeg å, finne frem noe sommerklær og, bare 2 uker til vi drar...
Candy girrrl Skrevet 12. mars 2007 #187 Skrevet 12. mars 2007 Ja det kaller jeg snill gutt og snill mann Hebbie!! Får håpe det fortsetter slik. Husker også med førstemann at jeg nesten savna ungen når hun sov. Sånn er det ikke lenger ;o) Jaja Mamma Mø. Ser du er kommet på nicklisten du og. Piadi var så grei å nevne oss alle. *snill dame* Mens Idefix blir nevnt av alle ja.. Kjendis hun. Denne helgen har mine to største vært en sann prøve. Det begynt med så fint med ingen lur på fredag, snop, besøk, ingen lur på lørdag,besøk, mere snop og litt til snop=et helvete. Det har vært hyling, krangling, sutring og spetakkel fra morgen til kveld. Puh!! Rart at de blir så tullerusk av å bryte noen stakkars rutiner. Og det gjelder spesielt toringen. Så vi var særdeles nøyen med prevansjon denne helgen ja.. Vesla mi er begynt å bruke 74. Kan bruke noe 68 ennå. Men 62 er for lite. Spesielt i bodyer og pysj. Skal på HS på onsdag. Ta sprøyte og veie. Spent på hva den zumobabyen veier. Her høljer det ned. Så det blir innedag. Nettopp hatt teselskap med dukke-porselen-sevicet. Alltid pop. Tenk om gutten min hadde spist like fint til de andre måltidene. Drikker te så dannet at han ser ut som en liten homo hihi..
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #188 Skrevet 12. mars 2007 Har svart på noen innlegg anonymt nå.. HATER det hvem husker du trådene,teiteste jeg veit,og jeg blir altid huska av en eller annen..Hvorfor,er det godt eller dårlig tegn..hmmmfff Marius har vært utilpass i 3 dager nå,er vel flere tenner på vei,i går skreik han i 3 timer i strekk før legging,så var utslitt da natta kom. Tror dere jeg fikk sove da?? nei,...men etter en time med lesing i Den digitale festning så sovna jeg,men Marius har vært urolig...Nå holder han på å sovna så da skal jeg rett og slett legge meg nedpå igjen. Er sliten,gruer meg som f..til å være dagmamma.Ikke bare er jeg dumsnill ,men jeg kommer til å bli utslitt..
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #189 Skrevet 12. mars 2007 ja, jeg så at piadi hadde nevnt oss alle, er det et tegn på at hun snikleser tråden vår eller?? Thihi... Vinterbarn er syk ser jeg på msn... Var jo jeg som skulle ta barnehagerunden denne uka, så jeg ble syk og gikk ned noen kilo... Ikke du, vinterbarn... he he... Har et porselens-te-servise her vi å. Det er mitt da, jeg fikk da jeg var 4 av onkelen min. Han sa at dersom det var like helt da jeg gifta meg skulle jeg få et stort et. Gjett hvem som var forsiktig med det da!! Det stå utstilt på gavebordet i bryllupet, tom med orginalesken ;o) Så jeg har ikke turt å la snuppa få det enda... Er litt redd for at hun ødelegger det... Hun skal få det når hun blir 4 ;o) Lenge siden vi har fått bilde av snuppa di da, titsi.... *hint, hint* he he
Candy girrrl Skrevet 12. mars 2007 #190 Skrevet 12. mars 2007 Piadi har nok mer enn nok med sin egen tråd. Så mye tråder og innlegg som er her på småtroll tror jeg ikke det er mye sniklesere nei.. Men hun er jo fra bligravid dagene.. den gangen vi faktisk var litt aktive hehe.. Stilig med det sevicet da!! Fikk du et stort av onkelen din da? Har nesten ikke et eneste bevis på at jeg hat vært barn jeg. *fy skamme mamma og pappa* Kanskje derfor jeg selv er blitt så til de grader krempeaktig nostalgisk ) Stakkar Vinterbarn! Bli frisk fort! Og Idefix.. er redd du kommer til å slite deg ut ja. Det er litt annerledes med andre sine barn enn egne. Med tanke på at nettene er litt trøblete ennå. Du er sprek!
vinterbarn ;O) Skrevet 12. mars 2007 #191 Skrevet 12. mars 2007 Hei og hå.. piller er bra ;O) Mamman ligger en dag på sofaen, og huset ser ut som bomba allerede...herregud, hvordan skulle det gå om jeg lå leeeenge??!!! Stod opp, tok meg en dusj og et par piller og har fått rydda på plass her, mannen kom hjemmom.. "men jeg skulle jo ta det når jeg kom hjem" det hadde han nok helt sikkert gjort...men jeg vil gjerne smøre frokosten min når jeg SER benkeplata.. .hvorfor er det så vanskelig å rydde vekk når man har spist!! Han tok med seg begge jentene idag da, så jeg fikk sove... det var selvf godt ;O) Veit egentlig ikke hva som feiler meg.. vondt i hele kroppen, små feber og super slapp. Men syns jo ikke, eller høres ikke... bare slapp i øya. Er ikke potte tett i nesa eller noe sånt...merkelig!! Bare hoster litt! diagnose?? noen??? hehe... Titsi, høres ut som du har hatt en travel helg ja... sukker og dårlig med søvn..det er en dårlig kombinasjon på små barn ja... Blir litt av en prøvelse da... og syns jeg ser dere på te selskap "liten homo" hehe..så morsomt ;O) Mamma mø; ja...?? fikk du service?? hehe, angret vel litt den onklen da, for hadde vel aldri trodd det skulle vært hel. For service er DYRT!! HIHI... Du er tøff idefix, men kommer sikkert til å gå veldig bra bare du kommer igang...og trøst deg med at det bare er for 3 mnd... går fort det! Du har jo hatt en tøff tid nå, så ser vel litt ekstra svart ut nå tenker jeg... Men nå kommer våren og livet blir litt lysere etterhvert!! Høres ut som du har det supert også om dagen Hebbie.. snill mann og snill gutt.. men jeg er veldig spent på det ansiktet ditt!! hva skjer videre...veit du noe mere, hva er grunnen og ..ja...hva skjer?? høres så drastisk ut å være lam, kan man plutselig bare bli det liksom???
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #192 Skrevet 12. mars 2007 Ikke mobb meg, vinterbarn, var titsi som skrev service, jeg fikk serviSe jeg,... ;op Kunne kanskje trengt en service og men.... Godbedring da vennen!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #193 Skrevet 12. mars 2007 Heisann go bedring til vinterbarn ,er visst noe uggbugg her også.har sove 2 timer sammen med Marius ,men har sånn hodepina at jeg skal snart legge meg litt igjen.Gubben kommer snart fra jobb han får stå for middagen idag. Han skal på arbeid igjen så vi får sove litt på skift.. Migrene er noe dritt :0( Gøy med det servise da mamma mø :0) Kommer sterkere igjen når det ikke kjennes ut som noen har kjørt over hodet mitt...
Candy girrrl Skrevet 12. mars 2007 #194 Skrevet 12. mars 2007 Jada jada, sørvis (nå lydskrift) er dyrt *gliser* Håper det ikke er samme skitten du har fått som jeg har hatt Vinterbarn. For det går over i en forj.. hoste. Og når mor er syk så lever huset sitt eget liv ja.. Håper du blir fort frisk! Nesten begynt å forvente en ny mail av deg hver dag jeg nå ) Må bare fortelle noe litt morsomt selv om jeg egentlig ikke liker promp, tiss, bæsj-humor.. Siden vi har vær snart 2 uker uten vaskemaskin har mannen min levert skittentøy til sin far (hjemmerværende for tiden) om morningen og hentet det rene på vei hjem. Og svigerfar bruker MYE skyllemiddel med duft. Veldig mye! Så når størstejenta mi slapp en høy promp i sted kom det ingen prompelukt men parfymelukt hehe.. Så her i huset kan vi prompe i vei om dagen og det lukter bare tøymykner ;o)) Om det ikke er vår ute i Bergen ennå så er det Softlan Vårbris inne hihi..
Candy girrrl Skrevet 12. mars 2007 #195 Skrevet 12. mars 2007 Der skrev vi samtidig Idefix. God bedring til deg og. Og at noen har kjørt over hodet vet jeg alt om. For den eneste "Alle barna" vitsen på mitt navn har jeg bilspor i fjeset )
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #196 Skrevet 12. mars 2007 He he.. kan aldri få for mye skyllemiddel vettu... hehe... Ruth sov ute fra 10 til 15.30!! Enda hun kunne sove så lenge på natta å... Kanskje jeg skal legge henne ut om natta... he he... Eller kanskje heller skru ned temp på soverommet... Lager middag jeg nå, så jeg er bare en snartur innom før jeg skrur av data'n. Spaghetti og kjøttdeig og hvitløksbaguetter.. nam!! Fikk så lyst på det da idefix hadde det forrige uke, så i dag er det vår tur ;o) Kommer nok innom i kveld, etterat jeg har vært på sangen ;o) Alle barna skravla på msn untatt titsi, hun klarte ikke skrive, så det var ingen vits i... thihi...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #197 Skrevet 12. mars 2007 Hehehe bra mamma mø :0) Namnet mitt rimer på lege det ...Husker det fra alle barna vitsene ,har sovet i 2 timer ,men hodepinen sitter gangske godt i ennå :0( Så her blir det tidlig kveld ,sikkert å visst. Morsomt med god duft da Titsi ;0) Her må vi bruke sensitivt så ingen parfyme på klærne her.Da klør jeg og ungene halvt i hel... Skla prøve å komme innom igjen ,men det er ikke sikkert minstemann tillater det så sinna som han er.. Tidlig kveld?? Ja takk.
Chiquita Bananas Skrevet 12. mars 2007 #198 Skrevet 12. mars 2007 Åååå -må dere skrive så masse !! husker jo ingenting. Mamma mø - fikk du serviSe av onkelen din ;o) ???? Idefix - at du blir huska er jo bare et godt tegn, hadde det vært virkelig negativt så hadde dem nok skrevet en kommentar. Var det noen som husket Gulli ???? Piadi er her inne og leser av og til siden jeg er her inne - det har hun sagt ) Titsi - morsomt om det med promp og skyllemiddel. Jeg elsker rompehumor !!! Men et godt tips - så dufter det godt bak ræva mi og. Vinterbarn - håper du blir fort frisk. Er noe dritt å være syk. Det med lammelsen er noe med nervesystemet som mange kan få uten å vite årsaken og hva det er - men som regel går det over etter noen uker. Har hørt om flere som har hatt det og som har blitt bra. Virka som alle kjente noen eller hadde hatt det selv så jeg tar det med knusende ro. I dag har jeg vært flink !! Gikk en tur på 3 timer - i slutten kjente jeg det i bekkenet og beina, men er ok nå etter å ha hvilt litt. Men det som er dritt er at vi var hjemme kl.20 og Fredrik sov og ble lempet i vugga i stua og sover enda. Virker som han våkner snart, ble mye lyder på ham nå. På en måte vil jeg han skal våkne for da får jeg skiftet klær og bleier på ham og gitt ham mat og skiftet seng - ellers måtte jeg ha sittet i stua i natt og sovet eller venta til han våkna. Hvis han våkner så håper jeg han sovner igjen !!! Er trøtt og orker ikke en tulle natt igjen. I natt som var så holdt han det gående fra 3 !!!
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #199 Skrevet 12. mars 2007 Fikk nytt stort servise av onkel til bryllupet ja ;o) Bruker også skyllemiddel uten parfyme, kjøper sånn 5 liter på felleskjøpet ;o) Syns ofte de skyllemidlene med parfyme lukter så MYE, så det orker jeg ikke... Vært å gaula litt jeg da. Jeg og Ruth. Hun storkoser seg vertfall, elsker å være midtpunkt ;o) Flink du er da, hebbie! 3 timer ja!! Så bra!! Sendte mld med ei venninne her nå, hun fikk baby 5 uker før meg, sa at kiloene ofte sitter til babyen er 6 mnd... La oss håpe det er sant.....
Møøø Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #200 Skrevet 12. mars 2007 Så forresten at du kapra innlegg nr 100 på Drammentråden ,Hebbie, så da er det vel bare rett og rimelig at jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå