Gå til innhold

dere ved termin.. ang mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

ikke det minste vondt i natt!!!! men nå begynner jeg å kjenne litt igjen. men nå har jeg gitt opp. kommer nok til å gå så langt over termin at jeg må bli satt igang. hun har ikke tenkt seg ut....er sur nå.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jenter!! er her jeg og:-(((( faen og, jeg blir så lei!!!! rier my ass alltså! har det vært meningen at jeg noen gang skal få ut den ungen liksom?!?! fikk opp håpet igår jo, det var vondt for første gang, men ikke noe action.. det positive er vel at det jobber da, og at alt dette er for noe godt. får vi håpa!! ser ut som vi har det akkurat likt allesammen!!

 

nå skal jeg snart på jobbintervju... hehe.. blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....dritunger vi har som ikke vil ut :) hehe.. jeg har løpt opp og ned trappa nå. resultatet av det ble total utslitelse og hodepine....

 

blir iallefall ingen fødsel her med det første! det har jeg beg å skjønne...

 

du må ha lykke til på interjuvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grøss...så såvidt på den danske fødselsvideoen.. og helt ærlig så må jeg innrømme at jeg synest det er ekkelt... sorry altså, men jeg vil helst vite minst mulig om hva jeg skal gå igjennom.... jeg slo den fort av, og hadde jeg ikke gjort det hadde nok ikke jeg ville født noengang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter,,,,, Kansje det blir noe fødsel i dag på noen av oss:=) Helst alle,hehe....

Jeg har masse kynnere i dag, nå begynner formen å bedre seg også etter masse hvile. Så nå er jeg klar,,,, det er vist de fleste akkuratt nå:=) Har dere noe tegn på at noe skjer i dag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt vondt 2 dager nå. i går kveld var det veldig vondt og kom maaaaaasse slim...æsj...men ser ut til å ha stilnet i dag... har funnet ut at jeg likegodt kan vente til 7 sept...da blir jeg satt igang....

 

men det hadde vært så fint å vite om jeg var moden nedi der, el om det beg å skje noe.. men hvordan i all cerden skal jeg få mulighet til det???

 

jm gjør ikke sånt, ikke vil jeg spørre henne heller..og legen min spør jeg iallefall IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gjør ikke jordmor sånt? Det var nå merkelig, de pleier å være veldig hjelpsomme på det området.... Ikke så gøy å spørre vist hun sier nei ivertfall. Jeg spurte jordmor jeg, nå har hun sjekket meg de 2 siste gangene jeg har vært der. Vist du spør om hun kan sjekke fordi du lurer bør hun ikke si nei, det er jo jobben hennes.... Vist du skal innom sykehustet til sjekk gjør de det der vist du spør:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, tira!!! Jeg vil også vite om jeg er moden...men jm gjør ikke sånn, arghhhh. Men alle disse sterke kynnerne våre gjør nok en god jobb - garantert! Så når vi først får rier går nok de første cm fort...mumi har jo åpning allerede, og det er godt mulig vi har det også! Trodde seriøst mumi kom til å føde i dag asså....men de maseriene kan virkelig være lureRI (hahahahahaha - humoren på topp i dag)

 

Jeg er faktisk ved godt mot jeg. Den nye positive tankegangen min funker bra: Om 2 uker er jeg garantert mamma, og det er neimen ikke lenge. Tenk bare 2 uker tilbake...det er jo som det var i går! Og sannsynligheten er stor for at det skjer før, men det tar jeg som en bonus. Nå har jeg gått her i 9 mnd så jeg nekter å bli i dårlig humør om jeg må vente noen dager til. Gå på hjemmesiden min og les det fine diktet under babyen vår: www.sidselsandum.piczo.com

Fant det på bim og syntes det var så nydelig.

 

Ha en strålende dag alle sammen. Nå skal jeg på butikken og handle, og etter¨på skal jeg lage ostekake. Får nemlig besøk av foreldrene mine i morgen - de skal campe på hotell helt til ungen er ute, hehe. Superbra for meg, for da har jeg selskap hver dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere!! noen som føder?? jeg har vært på intervju og det gikk bra! håper sån at jeg får den jobben, er drømmejobben. en personalansvarlig stilling for et helt sykehjem.. de spurte meg hvor lenge jeg såg for meg permisjon hvis jeg får tilbud, og jeg sa at 6 måneder vil jeg ha, men så kan det forhandles etter det. kan jo feks begynne i en tidskontoordning.. men må nå vente nesten 2 uker på svar, det er jo litt kjipt..

 

ellers lite action her.. har hatt et par sporadiske sterke sammentrekninger, en som jeg måtte puste litt på!! tjoho!!! ellers er det mutters stille, men pleier jo å begynne snart, så venter bare på timer med litt sån middels-vondt nå for så å få opp håpet igjen og så miste det i natt!! blæ...

 

håper dere andre er mer heldige!!! og til dere to tålmodighets-fantaster som ikek får sjekket modning av jm: ring føden!! dere må jo få en sjekk, det hjelper på psyket, jeg lover!! de jm deres er jo helt bak mål, og burde ha seg en refs spør du meg. de gjør jo ikke jobben sin fullt ut her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det mener jeg også, mumi!! Jeg forklarte at jeg kunne tenke meg å vite modning/åpning, fordi det liksom hjelper å høre at disse jævla kynnerne gjør litt nytte for seg liksom. Men da bare så hun dumt på meg og sa "jeg gjør ikke sånn." Jeg sa også at HVIS jeg var moden og evt hadde litt åpning kunne jeg tenke meg å bli strippa. Da så hun enda mere dumt på meg og sa at "det hjelper ikke skjønner du." Neivel - mulig det din drittkjerring, men la meg nå få prøve hvis jeg vil da...er vel ikke hennes problem om det ikke funker. Blir såååå irritert. Så kjipt å gå å ikke vite noe...skal tilbake til henne mandag, men gruer meg mer enn jeg gleder meg, fordi jeg vet at jeg ikke får vite noe nytt uansett. Kan ringe føden, men de har ikke tid til sånn sa hun....og de har hun sikkert rett i. Men nettopp derfor burde HUN gjøre det når jeg ønsker det så sterkt...er jo bare hun som kan gjøre det liksom.

 

Så bra at intervjuet gikk bra da! Flotters!! Synes du er tøff som går på jobbintervju på overtid - og 6 mnd skjønner jeg godt at du vil ha. Jeg ville nok hatt litt mere også, men du har jo et barn fra før, så du vet jo litt mer hva du går til. Jeg har gått tur og bakt ostekake jeg nå... og nå driver jeg og lager hjemmelaga calzoner med rømme, ost, skinke, sopp og løk inni.....mmmmmm er så godt :) Er så glad i dag jeg - satt og tenkte meg om i går og fant ut at vi har da ingen grunn til å klage! Vi er tross alt friske, og de kynnerne er da til å leve med....og snaaaart får vi en liten baby. Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den positive tenkingen din smitter faktisk litt over til meg kjenner jeg!! takk takk!! :-)

 

det er så visst ikke sikkert at føden ikke har tid til slikt, det er noe tull! det er ikke alltid der er 100 damer samtidig!! så jeg hadde så definitivt ringt og sagt at jeg er plaget maed mye kynnere/rier som ikke starter skikkelig, at du sliter med søvnen og ønsker en sjekk.. det har ikke vørt problem med noen jeg kjenner som har ringt og spurt. og hvis der er skikkelig travelt idag er det kanskje bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være litt dumt å ikke få den oppfølgingen en ønsker, jeg hadde ringt til føden jeg også for å sjekke.

 

Noe nytt da jenter? Mye kynnere i hele dag jeg, håper, håper:=) Men det er jo sant at om noen uker har jeg jo en baby alikevel:=) Gleder meg, har litt fødselsangst til tider men gleder meg mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jammen meg jeg skal ringe føden i morgen!!! Og si det du sa, mumi...hvis de ikke har tid så sier jeg jo bare høflig "neivel, det skjønner jeg." Ikke verre enn det liksom...

 

Kynnerne er her de... + litt vondt i ryggen, men det er nok mye pga av at jeg har stått i flere timer og bakt og laga mat. Får besøk av en kompis av sambo nå, så det er kake og kaffekos i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mumi: jeg har og lyst å ringe føden, men føler liksom ikke at jeg har noen grunn til det. kan ikke du si hva jeg kan si til dem for å evt få en sjekk og stripping??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sa at visst jeg trodde det var fødsel på gang måtte jeg bare komme opp. men jeg vet jo at jeg ikke har noe fødsel på gang, så da må jeg vel bare glemme hele greia, og gå her og ikke vite noe.. :( dessuten så gadd ikke samboer heller, så da får jeg bare sitte her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt da, ikke gøy når en lurer fælt.... Du kan jo si at du tror du har lekket litt fostervann:) Da sjekker de deg garantert,he,he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ringt føden? du kan jo ikke vite om det er fødsel eller ikke på gang!! du kan tro, håpe eller ønske og du kan også kreve å få en sjekk fordi du er trett, sliten og urolig. man skal ikke måtte gå i uvusshet, det er gjort på 2 røde minutter å sjekke ev modning og ta en lytt på fosterlyd!!! det finnes det tid til, alt henger på viljen hos den enkelte jm.

 

ellers da? ikke noe nytt? jeg er alene ikveld, mannen på vakt til i morgen.. kjipt.. nå sitter jeg her og spiser scampi med masse chili og vitløk. kanskje det setter fart på ting. ikveld er det nemlig roligere enn på lenge.. gleder meg til jeg skal treffe jm min i morgen, hun skal få rive hardt i meg alltså, for nå vil jeg treffe vår Aksel:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, da var pizzaen i ovnen. sinnsykt vondt i bena nå....fuuuuulle av vann vett du.... gir beskjed i mårn om jm min vil sjekke meg...håpe håpe....

 

og sinnsykt godt med den koppen :) mmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært ostekake og kaffe ja...ingen fødsel ;)

Sier litt om vårt spennende liv om dagen når man blir etterlyst etter bare tre timer her inne, hehe. Lenge leve denne tråden vår asså! Kynnerne er sterke i kveld også, så med den daglige kveldekosen og 20 min med føttene i været så håper vi på rier i natt også.

 

Ringer kanskje føden i morgen, jeg får se....liker ikke og "mase", er det verste jeg vet. Men nå er jeg så desp at jeg gir f.... tror jeg skal hoppe i senga og oppå sambo nå, hihi. Nattinatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au, nå er kynnerne så sterke at jeg virkelig kjenner livmoren jobbe!! Måtte bare stå opp igjen, for det er ikke godt å ligge...kjenner det tar skikkelig tak både i mage og rygg. Det roa seg litt når jeg stod opp, men er slettes ikke godt å sitte i sofaen heller. Tviler på at det skjer noe, men skulle det mot formodning ta seg skikkelig opp her så skal jeg si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...godt å se det ikke bare er meg som sitter oppe! har hatt vonde kynnere siden 9 i kveld,gikk å la meg men fikk ikke sove...verker i ryggen og har regelmessig hvert 8 min. slik holdt det på i 7 dager sist gang,får håpe jeg slipper det denne gangen!! men du får ha lykke til om det skulle skje noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har det begynnt hos meg og. våknet i sted med sinnsykt vondt, og etter jeg var på do isted ble trusa mi kjempevåt, så tror og lurer på om fostervannet har gått....

 

har plutselig litt panikk her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...