Gå til innhold

dere ved termin.. ang mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

fremdeles stille her i gården og. men er glad det ikke skjedde noe i natt eller i dag. pga bursdagen til småen. men nå er jeg klar igjen :) hahaha, særlig at det kommer til å skje noe... tar meg et halvt glass rødvin nå. rett og slett fordi jeg vet det har hjulpet mange som er ved termin. men funker sikkert ikke på meg... er bare blitt kvalm igjen. men sikkert ikke så rart med tanke på alt det søte jeg har puttet i meg i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

halloen! ikke noe action hos deg helelr nei.. vet ikke om det skjer så mye her heller, men har mer vondt/press endover og mer vondt i ryggen nå enn tidligere.. skal ta meg en "olje" shot og legge meg:-) gidder ikke sitte oppe å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ut mer fødestøv, vi må jo snart komme i gang vi og jenter :o)

Kult at augustbaby fikk en frisk og fin gutt, nå er det bare å heie på at det er vår tur

HEIA HEIA HEIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja det hadde vært greit det. men jeg sa til hun at hun måtte vente til nå ville hun ut. og denne gangen har hun hørt på meg. har sagt nå at hun bare kan gjøre seg klar, men at hun må vente til etter 12 i natt med å komme :) mon tro om hun hører på meg..hehe :) var ikke så innmari godt med rødvin, fikk sinnsykt halsbrann av det. men man må jo prøve alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var forresten på polet i dag og kjøpte meg en liten flaske baileys. så så fort hun er ute og jeg har kommet meg hjem, skal jeg kooooose meg med en baileys og kaffi...yummi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter.... Ikke noe fødsel på meg heller så langt. Ikke noe mer blødning og lite kynnere. Har vært å kjøpt kinamat, leigt film og kjøpt masse snop så nå skal vi kose oss i kveld..... Hadde gjort seg med litt flere kynnere da, litt kjedelig når jeg var så godt i gang så forsvinner alt. Skal på ny akupentur behandling på mandag, da får jeg vite hvor stor åpning jeg har. Kansje hun stripper meg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tira: jeg drakk også et halvt glass rødvin en kveld, og endte med magesmerter, kvalme og siiiiinnsykt halsbrann...hadde så halsbrann at jeg kasta opp om natta faktisk... ikke godt!

 

Har hatt sterke kynnere i hele dag... nå kjenner jeg veldig nedpress og vondt i korsryggen, men rier? Neeeeida, de har jeg ikke sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde ikke så mye med det glasset nei. men halsbrann fikk jeg til tusen...så gidder ikke prøve det mer....

 

gidder faktisk ikke å prøve mere kjerringråd i det hele tatt. funker ikke likevel... jeg får bare gå å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder heller ikke å prøve disse kjerringrådene. Ser ut som sex er det eneste som virker, å siden jeg ikke kan kjøpe det i butikken så får jeg bare vente jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det er flere som har blitt dårlig etter å ha tatt et glass rødvin...min samboer laget mat idag og jeg spurte hva saus han hadde til..den smakte hvitvin...han sa bare spis...jeg spiste og ble kjempedårlig...spurte igjen hva saus det var og han sa det var hvitvin...uuuusj...den hadde bare kokt i 5 min før han tok den ut...har ligget og spydd til nå og babyen har vært helt turbo og fikk hikke...har det skjedd med dere også når dere har drukket vin? Fikk noen harde kynnere også som tar godt tak både foran og bak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, nei blir vel litt vanskelig å kjøpe sex i butikken. men ærlig talt, jeg gidder ikke ha sex heller jeg. synest ikke det har funket særlig bra heller. dessuten så har hverken meg eller samboer lyst på sex akkurat nå, så lar likegodt være.. :)

 

men jeg våknet i natt og hadde helt utrolig magesmerter....og husker jeg tenkte : er dette rier, er overhodet ikke jeg klar til å føde... fikk gått på do, så tusslet jeg i seng. og da så det ut til å gi seg...noe jeg faktisk er gla for... antar det må ha vært rødvinen. så det prøver jeg ikke igjen.... gir opp nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar på føden nå!!!!!

Kødda....men har drømt om å skrive akkurat det, hihi...

Driter i kjerringrådene jeg også....skal ut å gå en laaaang tur i dag. Har sterke kynnere og vondt i korsryggen allerede, og det bruker å ta seg opp om kvelden...sambo spørr om vi skal ha sex, "klar jeg" sier han, men jeg orker ikke mer...er jo ikke godt en gang - bare for å gjøre det liksom. Stakkar, han er nok utålmodig....

 

Hvordan går det med mumitrollet da tro? En av oss MÅ jo føde snart da...håper det blir meg, men har mest tro på mumi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! nei, ikke noe føding på meg heller.. utrolig alltså! jeg trodde faktisk det var på gang igår, men i natt en gang så roet det seg og nå er det akkurat likt som alle andre ganger.. verk i ryggen men ikke noe mer.. er så møkklei falske alarmer!!!

 

jeg og har bestemt meg for å gi f i alle kjerringråd fra nå. nå gidder jeg ikke mer!! skal ringe Fødeloftet idag og spørre om jeg kan komme inn for en sjekk, begynner bli sliten av lange kvelder/netter med det som jo bare virker være maserier..kanskje de kan dra litt inni der om det er noe å dra i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ringe føden snart jeg også, for man blir litt sliten av å gå sånn...ikke minst psykisk...man tror liksom at man skal føde hver dag, og hver morgen er man like skuffet fordi det ikke har skjedd noe i løpet av natta. Men kan man ringe å komme inn å sjekke modning og evt åpning tror du? Uten noen grunn liksom? Skal føde på Ullevål jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer deg her jeg Tira.. jo klart man kan føde om hodet ikke er festet! det gjorde ikke hodet til sønnen min førrige gang før langt ut i fødsel.. ble jo også satt ignag.. han her har nok ikke heller festet seg helt, men ligger mye lenger nede enn første mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke, men tror det.. her vet jeg i hvertfall at de som hører til fødeloftet komme inn for stripping og akupunktur ved termin og på overtid. jeg skal ihvertfall ringe å høre, men må la samboer sove liltt til etter nattevakt:-)

 

kjenner det er skikkelig nedtur dette, så mange tegne og slikt, men ikke noe som skjer!! har flere veninner som gått sån som dette et par uker, og det er jo ikke akkurat oppløftende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. var litt usikker på akkurat det. men hun har nå festet seg.selv om det ikke har hatt så mye å si akkurat..

 

jeg har og sittet og tenkt at jeg har lyst til å ringe føden. bare for å sjekke om noe er på gang, eller om alt er umodent og leeenge igjen... men jeg skal ikke føde på fødeloftet da...jeg er nødt til å vite at jeg kan få smertelindrene... så antar man ikke kan ringe dem da? det er vel ikke åpent der i dag uansett? og man må vel ha en grunn?? hadde jo vært sabla greit å få kommet inn og fått sjekket, og evt blitt nappet litt som du sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumi og tira: Hvor skal dere føde?

 

Har gått en laaaang tur rundt Grefsenkollen jeg nå... fikk med kjæresten også, så vi hadde en lang pause med cola og kvikk lunch. Ble en riktig så hyggelig tur, og han var faktisk imponert over hvor fort jeg klarte å gå. Var ganske ulent terreng til tider, så jeg tenkte å utnytte det maksimalt og langa ut, hehe....

 

Tira: jeg skulle også ønske jeg kunne få vite om jeg er moden osv, men på den andre side: kjipt å få flere falske forhåpninger...for man kan jo være moden og til og med ha åpning i flere uker. Skal til jm i morgen, men hun gjør ikke sånn sa hun.... møkkadame.... jeg har begynt å tenke positivt jeg nå: Om 2 uker er jeg mamma...og det er faktisk ikke lenge! Og hvis han kommer før så tar jeg det som en stor bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo! nå har jeg snakket med koselig jm på fødeloftet her i stavanger. det er der jeg etter planen skal føde. men da må man ikke gå mer enn ti dager over, og det må selvsagt starte av seg selv.. jeg skal dit om en time og sjekke tilstanden i føde-instrumentet mitt, og høre fosterlyd:-))

 

så håper jeg noe vanvittig at det er litt åpning slik at hun kan tøje litt.. har nå hatt rier i en time igjen.. de blir sterkere for hver dag, og de siste nå måtte jeg rett og slett puste litt på. kjente dem godt, og jeg kjenner utrolig godt hvordan de presser babyen nedover. det skal visstnok være et godt tegn..

 

så flink du er som ahr gått så lange tur forresten Sizza!! imponerende! jeg har hatt lillegutt på tur en time, det var mer enn nok kjente jeg. men vet jo at det er godt for noe uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sizza: vi skal begge føde i stavanger. men mumi på fødeloftet uten smertelindrende....auauau mumi :) jeg tror jeg tar den med smertelindrende :)

 

mumi: har du fått sjekket noe?

 

jeg sitter nå her enda....litt vondt i magen i hytt og pine, men tror det er ting jeg har spist bare som gjør meg litt uggen... begynner å belage meg på å gå over tiden tror jeg...selv om jeg ikke helt kan forstå at det er mulig....magen min er så stor at jeg faktisk kjenner at den revner (strekkmerker) har fått masse av dem.....lite fint syn ja... og så har jeg så halsbrann at jeg tror jeg dør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Knurrrrrrr. Unnskyld det uslipte språket mitt nå, men her er det absolutt ikke en dritt som skjer! Har ikke vært det før heller! Aner ikke hva kynnere er eller noe....!

OG jeg har termin i morgen!!!! Faens kropp - kom igjen! Jeg vil ha smerter jeg å!!!

Kan du sende litt kanskje? Please....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg sende over litt strekkmerker sa du?? haha :)

 

hva er i magen: du har termin 21?

 

mumi: termin 22

 

sizza termin??

 

jeg har 26 som dere ser....så ser ut til at jeg har lengst igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...