Gå til innhold

dere ved termin.. ang mensverk i ryggen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... bra det er flere enn meg som er desperate her... si fra hvis den funker da ;) Et godt tips: ta alt på styrten uten og tenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuu!!!!! Det kommer skikkelig rare lyder fra magen min, kynnerne kommer tett som hagl og gjør DRITVONDT! Kjennes ut som skikkelig mageknip...kan det være rier?????

Føler at jeg må på do, men når jeg setter meg kommer det ikke annet enn luft....hihi.... au au au, må gå litt rundt her... tenk deg godt om før du putter i deg den guffa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om den funker da, Mumitroll... jeg har vært på do flere ganger nå, og det gjør ikke så vondt lenger. Men kynnerne kommer veldig tett og gjør litt vondt... men ikke så vondt som i sted... var bare til jeg fikk gått på do - da ble alt bedre... og det å gå på do skal jo få fortgang på ting, så kanskje det er verdt et forsøk selv om det gjør litt vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kjent noe idag...:( alle forhåpningene mine fra i går forsvant.

men er trøtthet et sånn tegn? har vert kjempetrøtt idag. nei skulle gjerne ha startet dette med sex ja:) men da trengs et mannfolk og et er det verre med. pikk på boks med sperm hadde vert tingen ;)

får gå meg en tur å håpe på at det kan sette noe igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ss bare ja, kanskje jeg tok overdose jeg da... jaja, fikk da tømt tarmen om ikke annet, haha. Sambo er så snill og lydig han, så når jeg sier sex så kler han av seg og legger seg i senga... tror det kommer mer av at han er utålmodig etter å møte lillegutt enn at han er kåt, men samma det så lenge jeg får dosa mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha:-) ler meg skakk ihjel av deg jeg! etter å ha sett hvor masse du tok måtte jeg lage meg en nye dring, og la oss si at den var større enn den første.. haha.. hvor lenge tok det før du måtte på do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ca en halvtime tror jeg... og hver gang det kom en ny kynner måtte jeg på igjen...tror jeg er tom nå, hehe... glad sambo var borte for å si det sånn. Kommer rare lyder fra magen enda da... sikkert olivenolja... ææææsj, jeg som ikke liker whiskey en gang. Oppdater meg asså, det er jo litt gøy dette her... må le litt av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager dufalac? Hørtes skummelt ut, så det tror jeg ikke at jeg hadde turt heller. Jeg lukka øynene og drakk uten å tenke jeg... var ikke så ille faktisk, men var nok med to doser liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, va rikke så gale.. men jeg holdt meg for nasen da! og skylte ned med saft.. haha.. jaja, da får vi se hva som skjer! duphalac er forresten olje du kjøper på apoteket hvis du er forstoppet. smaker ikke noe mer enn veldig veldig søtt.

 

ja, er ganske gøy dette. kjenner keg som en skikkelig fjortis nå, men det må man ha lov til inimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe synd det ikke er noe whiskey i huset da.. hadde vert gøy å prøvd ja:) måtte vel bare lukket øyne og nese og håpe på det beste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg på do IGJEN... og denne gangen var det ikke i fast form, så bare gled deg, mumitroll.... blir skikkelig sur hvis ikke dette fører til noe asså. Ja,l itt fjortis kan vel ikke skade... vi sårer jo ingen med denne teite tråden vår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle inn å koke bønner nå:) mamma spiste det når hun gikk med meg, og fikk meg etter under et døgn, 2uker for tidlig. så kanskje det hjelper hos meg og da.

 

er uansett sulten, og egentlig hørest det litt godt ut! må ha litt god kveldsmat. blir vel ikke sånt etter hun er født.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bønner ja.. kanskje jeg skulle prøvd det.. for drinken har ikke gjort NOE her!!! det eneste som skjedde var at trollet i magen var veldig aktiv en stund og fikk hikka.. nå er det like stille som tidligere.. ble skikkelig skuffet nå jeg!

 

så nå finner jeg frem ostepopen og legger meg og leser en bok og venter på mirakler!!!

 

lykke til med do og bønner dere andre to. blir spennende å logge seg inn her senere eller i morgen og se hva som har skjedd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam kjempe godt:)

håper det hjalp da! har fått endel kynnere etter på og har sånne tak i ryggen igjen:) har ikke for høye forhåpninger da... ender vel bare med at jeg må på do i hele natt...

 

blir spennende imorra om vi er kommert noe lengre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng, hehe...

Sikker på at du tok nok da, Mumitroll? Har nå fløyet på do frem til nå jeg... og kynnerne er her fortsatt. Men har ingen foråpninger om at det skal skje noe mere... og den drikken tar jeg ikke igjen asså. Skal prøve med litt sex etterpå for sikkerhetsskyld...helgardering :) Ostepop og bok høtes utrolig fristende ut...

 

og så bra at bønnene hjalp da, silje... uansett om det ikke blir fødsel, så får vi trøste oss med at kynnere hjelper oss med modninga. Vi får "snakkes" igjen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tjukka med nr 2:) :

 

Det MÅ jo være tegningsblødning, og da er det jo just like før... hvordan går det? Er du på føden allerede kanskje??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er her enda:=) Hvor lang tid pleier det å gå fra tegningsblødning til fødsel da? Jeg har sovet som en sten i natt uten kynnere:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og mensmurringer i både rygg og mage..og det har bare blitt mere og mere. og kynnere har jeg nesten hele tiden. slimpropp gikk jo som sagt, og jm sa innen 2 dager, meeeeen, den tar jeg med en klype salt. kan ikke føde i dag eller morgen. skal feire 3 årsdagen til sønnen min i mårn, så nå må hun vente til lør kveld el søn med å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he. Ja, hadde man kunnet bestemt annkomstdag hadde det ikke vært noe problem. Sambo fyller 26 år i morgen og vi skal ha kaker og kaffe her på søndag. Så det passer fint å føde søndags kveld,skal vi si det då:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...