Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Det var da fælt for et mas! Hehe. Vi var hos svigers i dag, fikk grillmat og greier. Liv? Snakker dere om henne igjen altså? Kall det hva dere vil, men jeg hadde pc'en av i hele går.

 

Tror ikke det er noe jeg skal den tiende. Kommer ikke på det... so shame shit. Spørs om vi har bil da, skal ringe å høre når de må ha den tilbake. I så tilfelle må vi *kremt* bli henta et sted...

Vi skal jo kjøpe også, men må muligens vente på ferie+skattepengs først.

 

Flotte vogntips Molait. Mange av de tingene har jeg rett og slett ikke tenkt på... SUKK! Får ta noen sjekk til da. Kanskje se om jeg finner noen som har denne vogna da.

 

Vel, må jobbet litt. Skal holde en presentasjon i morra - og den må jo sannelig lages først!

 

Cat: UL i dag var det ikke så, eller surrer jeg veldig???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke lett å lage den mens Molle skravler på msn fordi hun føler deg sååååå ensom:)

 

Mye kjekt å tenke over før vognkjøp, men altså de fleste vogner gjør det de skal. Du får forflyttet babyn på hjul. Det er alikevel dumt å irritere seg over ting i etterkant av et så dyrt kjøp. Man får jo faktisk helt greie biler til samme summen!! Mange tusen..da er det greit å være fornøyd:)

 

Går tog til Strømmen og Lillestrøm så skal nok få plukket dere opp:) Kjører jo forbi alikevel.. Er vel kanskje greiet med LS Tiny? Aner jo ikke hvor du bor når jeg tenker meg om... Slik en veibeskrivels kanskje? ;) Ellers er jeg vel greit kjent i området der da.

 

Ja var det i dag det var UL cat? For da er det ikke så rart du ikke sender mail:))) (men trodde det var senere på dagen jeg) Tikker vel inn en sms snart isåfall kanskje? :)) Spennende!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var i dag :o))

 

Sms'en har allerede tikket inn Molle!!

 

Alt så bra ut med den lille og terminen ble flyttet tilbake til den 24. oktober. Så da er jeg visst 19+1 og ikke 18+4 som jeg trodde..

Jordmor trodde også at det var ei lita jente :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, men den så ikke jeeeeg:)

 

Ny uke i dag og du da:D også er termin på dato'n 2 mnd etter meg..thihi. Gøy om begge føder 24 da. Du får legge ut litt mål og mer detaljer senere da du. Tenk om dem blir sjærster!!!!!!!!!!!!! (hihi)

 

Edeliiiiig!!!!!!!!!!!!!! Nå skal cat bli med ut på sjopping:D Har en del vi nå da, men altså titte med fingra er helt topp enten man skal handle eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål ja.. det som står på skjema er:

 

BPD 47

MAD 41

AC 126

FEMUR 27

 

Skjønner ikke noe av det jeg :o)) Men jm sa alt var normalt!!

 

Ja tihiiii.. tenk om de blir sjærster og gifter seg i kaviar!!

Da får vi felles barnebarn :o))

 

Ehhh... stakkars unger :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh..ja så langt tenkte ikke jeg.. Huff. Nei vi får nok bryte kontakten fra 2021-2031 ;)

 

Femur er lårbeinet. De andre er..åh..husker ikke nå. Har det et eller annet sted. Skal se på min her..BPD= 51 vaffal. Han skrev ikke ned så mye på den ordinære, på journalen skrev han bare ned BDP. Og fra 3D er jo i uke 24-25. Mener BPD er rundt hode jeg. MAD er ikke det rundt magen? AC aner jeg ikke...

 

Kan se om jeg finner det fra 3D senere...

 

Skulle ikke du ta buss kl 12 a du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bussen gikk kvart over..

 

Endelig hjemme fra jobb igjen, har bare gått og trippet og gledet meg til å komme hjem igjen slik at jeg kan sitte hjemme å drømme om barnet mitt :o)) Var akkurat det samme om det ble gutt eller jente, men alt ble plutselig så mye mer "personlig" og virkelig på en måte når man fikk vite kjønnet.

 

Og simbamamma: Svarer deg her jeg.. Navnet blir sansynligvis Linea :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på mailene dine her jeg molle..

 

Hadde jo opplæring på vikar på jobben i dag, så fikk ikke sjekket mailen. Og var litt småstresset her hjemme før jeg dro..

 

Jeg var nå ikke bråsikker på kjønn, men jeg tippet jente jeg også. Drømte det jo for noen uker siden og etter det har jeg vel innerst inne trodd jente. (La forresten inn et innlegg på 1.tri da jeg var 5-6 uker på vei om at jeg ikke ble overrasket om det var en jente).

 

Babyen var jo blitt stor nå da, og var veldig aktiv, men på sin måte :o))

Sprellet ikke så mye, men veivet fælt med armene og tok et par saltoer, men da med mest mulig rygg til oss. Men som du så på bildet så fikk vi noen fine profilbilder, men da jobbet jm ganske lenge for å få det til!!

 

Så ikke kjønnsleppene, for bildene ble litt skyggelagt fordi livmora lå bak og "forstyrret" litt. Men jm kunne tydelig se at det ikke var noe "utsyr" der, så hun mente det var ei jente. Men skulle det komme ut en gutt, så skulle da jammen han vært velkommen også!! Selv om han kanskje måtte hatt på seg rosa bodyer i et par dager :o)))

 

Og er glad de satte terminen tilbake når de først skulle gjøre noe med den.. men i og med at vi bare hadde lage-baby-sex 2-3 dager før el, så er det litt rart at ungen skulle vært unnfanget 4 dager før da, når jeg ikke hadde noen svømmere in action.. Men på den annen side, så betyr jo ikke det noen ting.. Bare glad lillesnupp har det bra jeg, så kan hun komme når hun kommer.. (Men helst komme litt før da)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig navn dere har valgt, Cat! Også var det koselig at du ville røpe det, synes jeg... Vi har ikke klart å bestemme noe navn ennå, vi. Det er jo så mange fine atte!

Har dere andre tenkt på navn, eller?

 

Trønderdelen av denne tråden da...; fornøyd med 10. runde i Tippeligaen? Klarte bare ikke dy meg, altså! Hihihi...

 

En av naboene har visning i dag, det står parkert biler nedover hele gata her. Blir spennende å se hvor fort huset blir solgt, og ikke minst hvem som skal flytte inn etterhvert.

 

 

Heia HamKam!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihai jenter;)

 

Cat: termin 24 du også.... Da er vi 3 da;) Mo først i august eller? De kommer som perler på en snor her inne;) Jeg også viste at det var ei jente første gangen;) Denne gangen veit jeg ikke helt enda...kommer vel:)

 

Mo: Du hadde mange gode poeng om vogner da;) Jeg vet bare at jeg denne gangen skal ha en vogn som har håndtak som sitter høyt nok, sist var de så lave at jeg etter veldig kort tid ble uuuuuuuuuuuutrolig sliten i ryggen....... Har litt lyst på den Stokkan sin:) men den koster litt da også er den kanskje ikke suuuper bra for vinterføre.... Jeg må se med fingrene først før jeg bestemmer oss;)

 

Dere andre: sikker noe jeg skulle svart på eller sagt til dere også,bare for distre til å huske det;)

 

Må forresten si at det ikke er lenge til jeg kan være her inne på ordentlig da;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA

ha

ha!!

VEEEELdig morsom simba!

 

.....jeg får trøste meg med at vi ligger forran dere på tabellen enda;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fotball gidder jeg ikke snakke om. Får se hvordan det i går i kveld mot Fredrikstad... men jeg har gitt opp hele laget.

 

Flott at alt sto bra til med den lille i magen, Cat! Jeg tenkte veldig på Linnea (ja, med to n'er) før jeg ble gravid. Det er et et veldig fint navn, men det er veldig "up and comming" om du skjønner hva jeg mener. Fint navn uansett :-)

 

Vi har tenkt litt på navn, men sier ikke noe enda. Blir vel litt mer konkret i tenkinga om vi får se om det blir rosa eller blå. Tror jeg blir overraska om det er ei lita pie altså :-)

 

Nå er det "bare" 16 dager igjen til min UL! Fikk den der morogbarnundersøkelsen i posten i dag. Utrolig mange spørsmål da gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og 10 om dagen er bra for..ikke bra i det hele tatt, men guh så digg:))

 

1D: Mange vogner nå har slike stillbare håndtak. Ene til Hartan har sånn som på støvsugern liksom. Trekker den ut. Den blir laaang!! Og eller kan man snu de fleste håndtakene, tilte dem liksom. Hvor høy er du a???

 

Vil ikke si LSK har gjort en romeriking stolt de siste kampene...men ligger bra an i forhold til en del andre nevnte lag;)

 

Hvem skulle jeg svare hva nå da tro? ble helt sorte natten i toppen. Samma kan det være. joooo..spurte ikke du om noe 1D. Hva var det igjen da *tenketenke* Ja jeg har 24 august. Men du spurte noe etter det. Var det ang vogn det kanskje.. jeg får gå å se etter:)

 

Ble du ferdig med presentasjonen Svanine? Lykke til i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det om vogna:)

 

Ja jenter..da er det siste dagen min her. Nesten litt vemodig. Synes det har vært greit å være på 2 tri. Men er så gravid at det synes og man kjenner liv, vært på ul og 3D, opplagt (stort sett)

 

Nå blir det mer-shitsnartskjerdet!! Blir og en mer slitsom del av svangerskapet. Blir kos å få møte den lille da:) Alikevel er det noe med det at nå har jeg kontrollen liksom. Over hverdagen og alt som skjer og når og hvor. Tenkte litt slik sist gang og. Rar tenkemåte kanskje ja..men slik er det nå en gang.

 

Hva synes dere om denne til ikea på barnerommet?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=60868&langId=-14&parentCats=15567*15659*16255

 

Ville egentlig ha mer kommode, men den er ganske fin, og iaf i forhold til prisen. Tar av stelleborddelen og har fin hylle til leker o.l. Skal male den lange brune nede i gangen hvit og sette opp på rommet (for dere som har vært her inne..er nesten alle ved nærmere ettertanke..hehe) Tror kanskje den hyllegreia vil passe fint inn da. Enkel og grei liksom. Og koster ikke skjorta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiik!!!!!!! huff er trygt her..jeg får vel tasse meg over til neste tri jeg da. Nesten skummelt jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen ette da!!! Men det er liskom noe trygt å være her og skravle også da!! Det er liksom bare fødeklare på 3 tri nå synes jeg.. Godt at det kommer noen nye nå.

 

Fy som det blåser ute da.. Hvor har det blitt av sola? Jaja, får betale noen regninger jeg da.. blæææ, jeg vil ha de pengene for meg selv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man venter og gleder seg til neste lønning...så bruker man dem på regninger og så går man å venter og gleder seg til neste lønning...

 

Jo takker. Mye fødeklart der gitt. Enda godt jeg kommer og snur trimesteret på hodet:D Ser lite fra deg der da. Holder du helt kjeft der du eller?? Det får du slutte med nå isåfall!!! :D

 

Her knirker det så det holder i vegga. Henge ut en vask jeg. Tørker vel på 20 min:) Den tørker vel selv om det skulle begynne å regne i denne blåsten. Skal bli fint til helgen sa cat. (husker ikke helt om hun pleier å ha rett i sine påstander...)

 

Søstern kommer til helgen. Med 2 stk. barn. Tenkte jeg skulle få satt igang med tapetskraping. Kjekt med ekstra hender:)

 

Gå å ta klær og sånn jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så fryktelig aktiv i skrivinga på 3 tri nei, men leser der da.. De fleste spør om noe man lurer på, så det er jo bare å lese det..

 

Har du vært å sett jeg har skrevet nå da???

 

Regninger er noe dritt ja!!! Penga flyr jo ut like fort som de kommer inn jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de peeeenga, ja de peeeeeeenga, er til bekymring, for fattig og for rik!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sang for alt du Cat?? hehe.. synes det alltid kommer en strofe fra en eller annen sang..

 

Fikk du shoppa noe rosa etter ul igår eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er dere her jenter??

Så moro for dere da.

Jeg observerte dere på bli gravid sidene for, det som nå må begynne å bli, en god stund siden.

Selv holder jeg til på "sliterne" om dagen og har prøvd å skjerme meg litt i perioder. (Jeg har forsåvidt aldri vært så aktiv selv, men har lest mye og dere var jo rimelig synlige :-)

Og i mellomtiden har dere altså havnet her.

Bra!

Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takker.

 

Tiny og jeg er nå over på 3 tri. 1D er på 1tri og sunshine datt av. (omstendigheter gjorde det slik at hun ikke er en prøver lenger) Ellers er vi vel de fleste vil jeg tro. MJ var jo en del aktiv med oss. Hun er på vei til 1tri. snart *kryssefingre*

 

 

Var vi synlige?? Hva er det du insinuerer?? ;)

 

Hvordan går det med deg da? Fått vite noe om hvorfor og hvordan? Kjedelig at det skal være så vanskelig!! (levde uten prevensjon i 3 år selv før forrige svangerskap vi, så kjenner til frustrajonen)

 

Cat har en sang for alt, og vi er alle glade det ikke er lyd på bim;) Forresten jenter...Svanine kan synge da. Ikke at dette skulle vært en bombe men hun har faktisk bra karakter i synging!! (hvor gikk du egentlig på skole Svanine???) Men iaf, så jeg tenkte da at hun kunne synge litt for oss hos Tiny:))) *viventerispenning*

 

(ja og for å ha sagt det..jeg kan ikke huske å ha hørt cat synge så kan hende hun synger som en engel for alt jeg vet.Hmm kanskje hun og vil tralle for oss hos Tiny? ;) )

 

Ja men hva synes dere om slik stellehylle da?? Ingen som sier noe jo:( Usikker på om vi skal ta det eller kjøre mer kommode... Kommoden fra ikea er fin den, men man får den jo ikke i hvit:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å sjekke linken din jeg (uff, nå begynner jeg å bli glemsk også) *skyndtermeginnåsjekker*

 

Men den var fin den Molle!!! Så veldig praktisk ut også med alle de hyllene!! Hvis du absolutt vil ha en hvit kommode er det jo bare å finne frem malinga da, men det er sikkert en skikkelig drittjobb.... Men synes du bør gå for den hylletingen der altså!!!

 

Hmmm... karaoke på grillings??? Litt skeptisk til slike ting selvom det er meget festlig underholdning :) Jeg derimot holder kjeft når det gjelder synging (kan absolutt IKKE synge), min sangstemme er forbeholdt dusjen og alene i bilen :) Men for all del, syng med den stemmen du har!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...