Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Brent meg cd jeg :))

 

Tar kvelden jeg også!! Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil være med å skravle tull! Bor på østlandet i alle fall... Men nå er jeg trøtt og skal hoppe i loppen... Nattituttitei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på tråden kan alle skravle :-)

 

Har kommet hjem fra bursdag jeg da. Dro hjem da de andre dro ut. Er liksom ikke så morsomt å være ute når man er klinke edru...

 

Magen er litt sliten av å sitte på klappstol hele kvelden. Det hjelper heller ikke med potetgullspising og munkholmdrikking. Fælt hvor det strekker i disse livmorbåndene også... *klage* Men koselig var det uansett :-)

 

Natta dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vente lenge med tilbakekommentarer jeg Svanine. Virkelig bra spydigheter er jeg villige til å vente med å få frem;) (bare synd jeg ikke har noen på lager..)

 

Hvordan gikk det med jentene?? Er du "gravid nå" ? ;)

 

Blir til at vi drar i morgen vi og. Er der fra 10.00. (planen, er der nok ikke før 10.30..) Skulle dere dra med VIRKELIGE venner? Hadde vært koselig å møtes over en baguette eller noe i løpet av dagen. Da kunne du presentere FAKE vennene dine!

 

Cat og Tiny:

Altså vet dere hva...jeg har spist masse kake:)))) men var egentlig ikke det jeg skulle si. Hadde det kjempetrivelig jeg. Var vel hjemme rundt 22.00. Lagde oss noe kveldskos og så på film og prata. Lå kanskje litt i det TIny sa, finnes et liv utenfor bim kanskje? HEEEYYY!!!!!!!!!! JEg har et liv alikevel:))))))))))))) Hvem skulle trodd noe slikt..hehe

 

Nå har jeg en vippestol i stua. Litt rart å se på. (da også for at det ligger en lodden grå ball oppi) Føler tiden nærmer seg kjapt nå.

 

Også jenter...det er helt greit å rape og prompe, men kanskje ikke overalt til enhver tid. (hører du det nå cat!!) Så la oss alle i det minste bli presentert først før dere starter med kroppslyder.

 

Fyllekuler ja. Vi får legge ut et bimtreff. Fyllefest på Egon. Fra kl 12.00. huff:) Nei men kunne vært artig med en uten-barn-og-stor-konsumering-av-alkohol-kveld. Kan stille nachspill og elektrisk brystpumpe jeg..hehe. Det som er det kjipeste med fester i barseltiden. Man får så jæææ****ig vondt i puppa!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo osgå strekker vi oss fra juli til desember om du tar med 1D:) (nå bor jo ikke hun her da men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

jeg vil skravle tull!!! er en supergod tuller og har mange gode plasseringer i diverse tøysemesterskap... :-)

 

Hva er kriteriene for å være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... tror snart vi kan ha opptaksprøver jeg :) hehe...

 

Men det er bare å slenge ut innlegg eller svare på det tullet som blir postet det Reddik..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke meningen at det bare skal være tull her? Har snakket masse ikke tull og vi da.

 

Opptaksprøver er ikke dumt..hehe

 

 

BRØDHUE SVANINE!!!!!

 

Har man barn, er det ikke bare å bråombestemme seg:) Nå hadde vi ikke noen fast avtale da, så det får vel gå greit;) Nei men teit da, at dere bytta dag. Hadde vært koselig å treffe kjentfolk på messa. Planen vår var egentlig å dra lørdag, men siden dere skulle dit søndag så tenkte vi at da kan vi prøve å få det til da vi og. Så nå har vi omorganisert med barnevakt og greier. Bare for å få treffe deg??!! Du må føle deg priveligert..hehe.

 

Jaja, vi får gå der alene å gråte ensomheten ut av oss vi da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det foreldre-og-barnmessa dere snakket om å slafse baguett på?

Jeg var der idag, kom hjem nå. Tok med mamma, det var både en tabbe og ganske fornuftig. Tabbe fordi hun blir jo helt tussete og skikkelig tulling av en bestemor (og vil ikke innrømme det helt) og fornuftig fordi hun har penger og ikke mastercard-vegring (der er jeg helt ekstrem...plutselig er kredittgrensa nådd! derfor har jeg gått kurs AMMB (anonyme mastercardmisbrukere) og lært meg å slippe kontrollen og gi den over til f. eks mor).

 

det ble barnevogn og dyne og saueskinn og litt klær og babyteppe og jeg vet ikke hva jeg! Lønnsomt å ta med mamma på shopping altså!

 

men jeg så ingen runde kuler med sprekkferdige mager som slafsa baguett og så hånlig på hverandres venner altså...så dere må ha gjemt dere godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahaha AMMB!! Ler så tårene triller!! Den var jammen meg bra!!

 

Men lurt å ta med mor ja og jammen har du fått mye fint!! Jeg får litt fnatt av sånne sammenkomster med mye folk og skrikerunger jeg da.. Har virkelig ingen tålmodighet på det området og ender opp med at jeg går derfra littt skamfull (men bare litt) fordi jeg har ønsket pest og kolerea på hver eneste drittunge.. Jada, jeg veit jeg er fæl, men sånn er det bare!

 

Fortell litt mer om deg selv da, Reddik. Fikk med meg at du var fra østlandet, men litt mer spesifikk kan du vel være :o))

Og litt alder, termin, sivilstand og sånt.... Står sikkert et annet sted her, men jeg gidder jo ikke å leite :o))))

 

Blæææ, får komme meg av gårde, vi skal på middag til svigers..

Hyggelig det assa :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra messa jeg... Ikke så innmari spennende om man ikke har med seg barn eller ikke trenger så mye. Synes det var mest tilbud til de som trengte de store tingene, men de har vi allerede fått i hus.. Fikk kjøpt et sengesett og lammeskinn til vogna da... Nå er jeg bare sliiiten etter gåinga...

Og Cat: Det var sinnsykt mye mamma'r med barnevogner der, så du hadde vel gått av skaftet tenker jeg :)

 

hmmm... lurer på om jeg skal skifte nick til Tiny jeg altså, er jo så langt det jeg har... Må inn å sjekke...

 

Noen med middagstips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ja, det var virkelig meningen at vi skulle dra i morra. Men så fikk vi en telefon på morran i dag om at de ville dra i dag og så kjørte vi da...

 

Tror aldri jeg har sett så mange unger og barnevogner på en gang før!

 

Men vi kjøpte ingenting, men fikk sett litt på vogner. Hadde lyst å se på Emmaljungas city cross, men den hadde de selvfølgelig ikke tatt med... sukk. Titta også litt på Mutsty. Har ikke sett noe særlig på det før, men den virka litt tøff. Noen som vet noe om den?

 

Ellers så ble det en del gravidskravling. Mannen til venninna mi kom i god snakk med jordmor Siri på gravid-standen... hehe.

 

Nå tror jeg at jeg må ha en liten lur. Det tar på å være på fest. Og Molait, det er ingen hemmelighet lenger... hehe. Jeg dro den der "jeg trodde du hadde visst det kjempelenge"...

 

Stor forskjell på guttas reaksjon og jentenes. Jentene var i vill fryd, men guttene sa ikke stort... Det er vel kanskje sånn det er?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickbytte ja..har alltid kalt deg bare Tiny jeg da:))

 

Hvor mange timer er det greit å beregne på å være der? Skal dit en tur i morgen istedenfor i dag vi!!! Det som var hele greie da Reddik, vi gjorde om på planene fordi svanine skulle dit i morgen og så melder a i dag å sier de drar i dag istedenfor. Derfor sitter jeg nå hjemme å eter brødskive istedenfor bæggis på messa:)

 

Ja hvordan var det på Siri-stand da? Noen som hørte på hjertet? Noen som spurte om noe fornuftig? Eller ufornuftig for den saks skyld?

 

Skal ut å ete etterpå vi. Har nok annet å bruke pengene og tiden vår på, men følte ikke helt vi kunne si nei. Greit nok, digg med mat ute. Indisk blir det visst. Den nye nedi Lillestrøm.

 

Skal vi ta jordbær til dessert på onsdag eller jenter? Så noen stoore fine i butikken i stad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær hørtes ut som en bra dessert :) mmm...

Når ca var det vi skulle møtes? (teflonhjerne jeg skjønner du, eller kanskje ammetåka kom tidlig i år?)

 

Jeg var der i to timer og det var mer enn nok.. hvis du skal ha med poden, må du nok kanskje beregne god tid, mye gøy for barna der... Var innom gravid standen, men det var så mye folk der og dessuten så hadde jeg ingen glupe spørsmål heller... Hjertelyden får jeg jo høre til tirsdag uansett, så ikke et stort tap det heller...

 

Ut å spise hørtes godt ut... Tror jeg har fått en anti-dille jeg: Matlaging.. Orker ikke, gidder ikke lage mat... (eller kanskje det kalles latskap??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten der var dritdyr, så det er greit å spise brødskive hjemme altså. Skjønner godt at småbarnsforeldre lager matpakker når de skal ut.

 

Jeg spurte ikke Siri om noe fornuftig, men som sagt, mannen til venninna mi spurte om mye. Vi fikk eple og vann, samt noen vareprøver. Siri var dessuten usikker på om hun klarte å høre noe (fosterlyd altså) fordi det var så mye bråk rundt. Jeg spurte ikke.

 

Vi var vel der i tre timer, men vi satt ganske lenge inne på siri-standen og slarva. Sliten av å traske så mye rundt da... hehe.

 

Mye folk så litt slitsomt i grunn. Man får ofte bedre demonstrasjoner på butikker (av vogner og sånn), det blir fort mye stress på sånn messe. Dessuten har de fleste en ukes messetilbud dersom man er interessert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, hadde kanskje vært like greit å tusle bort på Big Bite.

 

Tenkte ikke på det jeg nei, at det er mye bråk der. Men skulle jo tro man kunne høre hjertelyden alikevel. Kanskje roet seg litt til i morgen. Ellers er det ikke krise for meg å ikke høre den:)

 

Skal ikke ha med guttungen. Er ikke så gøy for en på 8 år. Er mest lagt opp for barn opp til 4-6 år. Og går så mye raskerer å se på det man skal se på uten barn.

 

Jeg har ikke lyst til å dusje. Ikke lyst til å sminke meg. Ikke lyst til å prøve å gjøre meg fin når jeg føler meg feit og fæl og ikke-fin uansett. Ikke lyst til å pese ned dit. Ikke lyst i det hele tatt faktisk. Jeg har derimot veldig lyst på røyk!!! :(

 

Dagens syt. Eller dagen er ikke over, så kan hende det kommer mer i kveld.

 

Sov ikke du forresten a Svanine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaringen på det noe mislykkede bæggistreffet deres ;-)

 

Jeg så jordmor Siri, men hun er søren meg en populær dame slik at jeg ristet bare på hodet og ruslet min vei. Mor overtalte meg til å tegne abo på gravid da, vi fikk visst litt forskjellig stasj da. jaja, jeg kan jo skrive navnet mitt da og adressen kan jeg og. Så da ble det abo på meg. Utrolig hva mor får meg til å gjøre ;-)

Men skulle tro det var mor som var gravid, hun forsynte seg med to epler (!) og vann, jeg valgte en annen taktikk: å rygge lamslått ut av hele gravidteltet. Jeg hørte hjertelyd hos legen på torsdag så jeg har fått mitt dop!

 

Molait: kan du ikke gå naken da? Og med fett hår og uten sminke får du garantert oppmerksomhet! Og da får du kanskje det sparket bak du trenger til å hive deg inn i bilen og kle på deg og sminke deg i baksetet ;-) Håret er jo fremdeles like fett da, men a) det regner slik at det gjør ingenting B) hatt skal jo være så in nå, ta utgangspunkt i kongefamilien på 17. mai f. eks. :-)

 

Vi skal ha jordbær i dag vi :-) nam nam! Og så taco til middag...urk rå kjøttdeig er grusomt for tida slik at inntil mannen min har stekt den sitter jeg på soverommet med lukket dør og et av mine mange kulørte svangerskapstidskrifter jeg har snappet med meg idag...

 

ja, litt om meg selv ja, er vel ikke så mye å si?! :-)

Jeg er 26 år, første barn, termin 2. november, samboer med en vestlending (øyboer ;.)), bor på Lindeberg i Oslo.

Siste år på skolen, er i teorien ferdig naturopat og ernæringsterapeut nå, må greie den siste eksamenen..den nærmer seg med altfor store

stormskritt :-(

 

Ja, kos dere folkens, jeg skal spise nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat våkna... urk.... Mannen har vært superflink og lagd pizza. Det lukter så godt!

 

Hun hadde bare sånn jordmorteleskop, er det ikke det det heter? Sånt rør i allfall. Hadde hun orket å ta med doppler hadde det nok vært lettere.

 

Snill mor du har Reddik :-) Min mor bor på en helt annen kant av landet og skjemmer meg naturlig nok ikke bort sånn... Kanskje jeg må ta meg en tur hjem til sommeren. Du har forresten termin 4 dager før meg!

 

Nå må jeg på tisse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kan da ikke traske naken inn på restaurant!!! Eller? hmm.

 

Neida, ble koselig det. Var 3 par der. Ei som var høygravid faktisk:) Eneste kjipe var at jeg hadde kynnere/kramper som jeg aldri har hatt før. Var så ille, at gubben så på meg og spurte om han skulle hente bilen til utenfor døren så jeg kunne legge meg litt der. Han fåreslo også at jeg skulle legge meg ned på sofaen på restauranten. (pleier å slippe tak når jeg ligger noen minutter) Hallooooo, jeg legger meg da ikke ned der!! Stedet var jo fullt av folk og.

 

Ikke slik der jeg var å spiste sist. Var på et sushi-sted. Greit nok der, men stedet gikk jo f*n meg konkurs mens vi satt der. Vi var de siste kundene faktsik. Surrealistisk opplevelse det der.....Hvem var det som organiserte det der igjen???? (hahaha)

 

Teleskop faktisk!! Lurer på om Siri SÅ mye inni magene (hahaha klarte ikke dy meg!!)

 

Men nytter da ikke å bruke slikt på messe?! Siri da.... Og da får jo heller ikke mor høre hjertelyden.

 

Må du på tisse du a Svanine;)

 

Er jeg alene her i kveld eller? Sitter alle å ser på Grand Prix??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg her var det jo kjentfolk jo!!!

 

Kos

Jeg sitter her nydusja under dyna med laptoppen på fanget grand prix på tv

i min ensomhet

på et hotell i bergen. -Godt det var noen her på bim altså:)

 

Ikke like stas å bare glo på GP bare alene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi akkurat kommet hjem fra svigers-besøk... Fikk litt servering og skravlet litt. Også fikk jeg noen nye blomster av svigermor.... Hun må tro jeg ikke har grønne fingre altså... (kanskje ikke så rart, for det er ikke mange planter som overlever her i huset egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke gidder å se på GP her eller?? hehe.

 

Trøtt som fy, så tror jeg skal køye nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...