Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Jaja, sånn er det med denna internetten, den lever sitt eget liv ja.

 

Hvis vi satser på å grille å kose oss blir det vel garantert styrtregn da?? Men vi kan jo prøve.. Så kan vi jo bare spise inne (mat er faktisk ganske viktig for oss ja) og skravle blir vel ikke så vanskelig?! Altså, hvis du alikevel befinner deg i huset ditt litt ensom, så skal vi komme (ihvertfall jeg da) å holde deg med selskap :) Og den maten da :) Det er jo litt dumt å møtes og ikke spise liksom??!

 

Kynnere ja.... De kan du få gratis av meg også!!!! De kommer jo bare man løfter lillefingeren (var det hint til å ta det litt mer med ro kanskje??) De er heldigvis ikke vonde da (bank i bordet), men så ufattelig kjedelig å sitte med en mage som er hard som betong og bare buler ut som en ballong... Også føler man seg jo litt som keiko i tillegg, så detta her lover jo bra for de neste 8 ukene :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel mine er dritvonde:(( Hender jeg ikke gidder å slappe av når jeg bør og fortsetter litt til, da hender det jeg må krabbe til senga. Er som å ha ordentlig krampe, og slipper liksom ikke før jeg legger meg ned og ligger der en liten stund.

 

Var ikke slik med førstemann. Vet det kan kjenner mer og værre med neste, men hallooo-det får da være måte på!! Og jeg har enda 13 uker igjen!!

 

Om jeg befinner meg ensom? tjatjo, ikke noe mer ensom en på en annen onsdag:) Lurer på om en av oss skal kjøre guttungen dit han skal etter at dere har kommet. Kjøre fra Leirsund til Fetsund kl 16.30. Man er dum i hodet da vøtt. 10 min frem-45 min tilbake:( (iaf om det er ille kø) Ikke sikkert jeg har så mye bedre å bruke tiden min på, men hetar kø!

 

Hva sier dere andre jenter? Skal vi kjøre på i morgen eller vente på bedre vær? Og ja M ba meg kjøpe noen pils til ham, så det er helt ok om deres halvdeler vil drikke også. Blir vel ikke grøftefyll, men et par pils er jo godt. (kansitteheråkosemegmedMunkholmenminjeg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører vel på i morgen vel... er vel bare å spise inne hvis det høljer ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter;)

 

Da har jeg sovet meg gjennom de siste par dagene gitt.... Er jo helt skutt når jeg kommer hjem etter jobb.

 

Har lyst til å være med på grilling jeg også;) Bare synd jeg ikke eier matlyst....

 

Har fortalt det til sjefen min nå, hun syns det var trivelig da, men dumt siden jeg garantert hadde fått jobbe hos dem i julesesongen (kan jo være noe hun sier nå siden hun vet jeg ikke kan...men tror ikke det).

 

Begynner å bli frustrert over "s**nekten vår nå....kombinert med masse luft i systemet så er det liksom nok til å gjøre hvemsomhelst litt små rar;)

 

Har hatt vondt i hodet siden i går, og søstra mi sa at jeg måtte sjekke blodrykket mitt da og det er jo perfekt...for første gang faktisk! 122/80 er vist veldig bra for ei gammel skrulle som meg;) Så det spørs om jeg bare var litt stressa....

 

Okei, nå er det faktisk juni snart jenter! Ikke akkurat shortsvær her i nord, men det kommer vel til oss også snart;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE!! SOL!!! HAhahahahaah hva var det jeg sa.

 

..optimist...

 

...jeg vet det blir soool til siiist...

 

---woho---

 

(altså ville ikke satt på meg shorts og gått ut her nede heller 1D)

 

 

I dag har jeg stekt pannekaker til frokost til meg og guttungen. (ja røra var fra i går da, ikke såååå flink) Følte meg rent american:) Oppvaskmaskina er satt på, kattene er matet og vannet. (skal slippe ut nazi nå. Han løper slalom mellom alle bilene om morran så han får holde seg inne til 08.30) Så på med en klesvask. Utrolig hva solen gjør med humøret og tiltaket!!!! Våknet med sol på nesetippen i dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er knallvær jo!! Vært ute og luftet snuta litt i dag :o))

Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg assa!! Smell på litt mer varme etterhvert også nå, så blir det så bra så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#&%%¤ har hatt den jæv**** optimistsangen til Teigen i hodet i heeele dag!!!

 

Og cat, det er meldt torden og greier etterpå. Regn utover kvelden. Jeg vil tippe det starter rundt 18.00..hehe

 

Gått tur i skogen (ja det som er igjen av den) med de 2 store pusene i dag jeg. Er jo sååå mye mer kos å gå tur med puser:))

 

Jeg har da div. potetgreier og salat. Skal dere ha noe annet spes. tilbehør så ta med dette selv. (lomper/brød f.eks. Ja har rødsprut og gulsprut da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola har kommet hit også, Molait!!! Kanskje det hjalp at du var optimist..? Uansett; dette kan jeg like!

 

 

Håper dere får en fin grill-kveld, jenter!

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner den ja!!!! Men det blir vel som dere sier, regnvær kl 18.....

 

Nå er jeg sliten etter jobb nå (må klage og syte litt jeg). Tror ikke bekkenet mitt liker at jeg jobber altså... Også fikk jeg skikkelig med kynnere (som var ordentlig ubehagelig) på vei hjem....

 

Nå skal jeg slappe av litt, også må jeg jo i butikken og se om jeg finner noe grillmat da... Her er det ikke mye jeg kan putte på grillen...

Når er det avtalt møte forresten?? Skulle du/dere kjøre W før eller etter vi kommer?? Og jeg kommer alene da (stakkars meg), men gubben kommer muligens tuslende etterhvert... Måtte se hvor lenge det møtet varte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar i hvertfall fra korset litt før seks, men skal innom butikken og kjøpe litt grillmat.. Så er vel hos Molle sånn litt før halv sju tenker jeg :o)) Ta med varm jakke jeg, så kan det tordne i vinkel, mens jeg griller :o))) Landskamp i kveld da, regner det gutta skal se på den.. T skal i hvertfall ha seg noen pils, så det er bare å re opp gjestesofaen, Molle..hihi... ( en liten intern en.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen adresse til Molle Cat?? Hun har glemt å sende meg mail om hvor jeg skal kjøre... Og da finner ikke jeg dere..

 

Regner med at jeg drar rundt 6 jeg også, så er vel der ca halv sju tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OKEI!

 

 

 

Skjønner et hint!!!

 

 

 

 

 

DET SNØDDE f***n meg i dag tidlig!!!!!!! Det lå SNØ på plena mi når jeg skulle på jobb!!!!!!!!

 

 

Det er f******n meg til å både grine og ....nei bare til å grine av!!!

 

Håper dere koser dere!

 

Jeg skal tilbake på 1 tri og syte siden dere liksom er venner på ordentlig og greier.....

 

 

(siste gang jeg nevner shorts Molle!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld jenter, det var kjempehyggelig :D

 

1D: Snø i slutten av meg er litt drøyt assa!!! Flytt til østlandet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo reint koselig i går:)) Selv med jordbær uten sol..hehe. Svanine oppførte seg pent og. Var litt nervøs der, etter diverse trusler;)

 

Blomman er kjempefin Cat, tusen takk:) Er så digg med blomster i krukke for de lever LITT lenger enn buketter hos meg;) Nei men veldig sånn stil og potte som jeg liker. Du har jaggu meg smak:)

 

Går det bedre med bekkenet forresten? Man føler seg litt hjelpesløs når du bare står der, men får jo ikke gjort noe.

 

Ja da venter vi på neste utspill fra deg Tiny:) (skjønt blir vel snøstorm eller noe den dagen..hehe) Vi må jo få hilst på bæ-bu-mannen og snart. (Be han stille i uniform, hadde vært gøy å se evt. reaksjoner hos Mr.T ..hihi)

 

Jo og 1D, hvem har sagt man ikke kan gå i short med litt snø på plenen?? Er ellers enig med cat, fløtt hit!! Her skinner forresten solen nå. Hagla som bare det i stad!! Og liksom venner på ordentlig...du får huske på at det bare var på liksom da:)

 

Takker simba, hadde det veldig koselig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, takk for en koselig kveld!!

 

Gode bakte poteter, ikke så verst vær egentlig, kjempegod is og jordbær (mmm) så alt i alt en veldig bra kveld.

 

Litt sightseeing fikk vi også, ikke verst bare det.

 

Jeg måtte sannelig holde meg litt i tøylene for å oppføre meg skikkelig... men prøvde så godt jeg kunne :-) Skulle jeg hatt med meg noe, blomst eller noe lign.? Utshj. Ikke ryddet jeg etter meg heller. Blir nok ikke invitert igjen, nei.

 

1D: Snø? Urk. Ikke at det er så varmt her, men det får da være måte på. Det blir nok sikkert bedre etterhvert, på alle kanter av landet. Skal det ikke være sommer snart da?

 

Vel, nå er jeg sulten igjen, enda så mett jeg var i går. Sukk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat satt en pizzadeig, så her blir det homemade pizza ikveld. nam nam!!!! Mat er slettes ikke værst (som er nevnt noen ganger ja) Og etter all den maten igår så bør man vel ikke akkurat være sulten bør man??? hehe...

 

Jordbær og is var også en god ide ja!! nam nam... Nå fikk jeg lyst på is jeg....

 

Ang nytt treff, så må jeg jo finne en dato ja. Ble vel enige om at lørdager er det beste?? Også tror jeg det er ganske liiiiiten sannsynlighet for at det kommer en snøstorm sånn midt i juni, men jeg skal ikke være så altfor skråsikkert på det da......

Men skal vi ta en ny runde med grilling eller er det andre gode forslag fra sultne gravide damer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe must med grilling, Tiny, er med på hjemmelaget pizza også jeg :o))

 

Bare hyggelig med blomman, molle. Synes jeg var riktig så flink der jeg valgte ut i butikken ja :D

 

Bekkenet ja... ga seg jo ikke utover da, men da jeg endelig fikk somlet meg i seng og sovnet så var det mye bedre i dag. Ble nok litt mye sitting i går og da blir ryggen så utrolig vrang!!! Veit ikke helt hva jeg har vondt i til slutt jeg, bare at det hjelper å ligge eller stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt med på pizza jeg og;) Greit med noe mat. Gravide har en tendens til å bli litt iltre på sulten mage (altså hver andre time..hehe) Ja fyyyy så mett jeg var i går. Ubehagelig... Nei gjør som du vil du Tiny, "din fest" du bestemmer:) Vi gjør som vi får beskjed om vi. Blir jo litt mindre pes for deg om vi griller vel..

 

Greit snøstorm blir det kanskje ikke. Lyn,torden og hagl kveld kanskje? hihi

 

Jeg glemte jo det helt da cat. Tok med meg slike brosjyrer til deg om tips og råd og masse greier ang. bl. Vi blir nødt til å treffes igjen;) Og jeg sa jeg skulle hente madrass til deg!!!!!!!!!!!! Ser ikke sååå mye mindre dumt ut å ligge på gulvet enn å stå i en krok..hehe. Ellers kunne du jo bare slengt deg ned på senga mi en liten stund da. Hjelper ofte bare det å ligge litt.

 

Hehe, nei du trengte ikke ha med blomst Svanine. Du hadde jo med loff. Ikke at vi fikk vite om det før ETTER maten men (utspekulert der!!) Ryddinga er et problem...men dette skal vi nok klare å finne en løsning på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen;) Så koselig å se at dere hadde en fin kveld i går.... Praten gikk vel i ett regner jeg med! Slapp gutta til eller brukte de anledningen til å se fotball og drikke øl i fred og fordragelighet?

 

 

Vi har vært til søstra og mannen i dag! Veldig koselig!!!! Vi hadde dåpen på tantebarnet mitt hjemme hos oss fordi vi har litt (og da mener jeg litt!) større plass enn de og derfor ville de spandere middag som takk. Det gjorde de med å spandere middag på Big Horn;) Må si det falt i smak, jeg har faktisk spist mer til middag i dag en jeg har gjort på hele uka tror jeg;) Har lissom ikke vært bortskjemt med matlyst de siste ukene.... Håper det betyr at formen er på vei tilbake!

 

Vi får håpe at sommerværet er på vei oppover hit også snart, dattera mener at tiden er inne for skjørt i hvertfall;) Trekker i det så fort sjansen byr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta så en del av kampen ja. Men fred og fordragelighet? Dem bråka da mer enn oss:) Synes gutta "skravla" en del dem og jeg. Blir liksom så rart å si gutter/karer/mannfolk SKRAVLE..hehe.

 

Big Horn er bra:) (mat er generelt bra...) Også så deilig som det er å slippe å tilberede, rydde av, oppvask. Det er vel kanskje det aller beste.

 

Du skal se matløsta kommer snart, og så blir du bolle du også;)

 

Ja du er vel hjemme i dag du 1D? Er planlegningsdag i hele Norge. Eller jentungen er vel kanskje stor nok til å være alene når ejg tenker meg om:)

 

DET ER SOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen meg ikke vært mye action idag ser jeg :) Måtte jo tilogmed leite etter tråden jo... hehe..

 

Fått shoppet noe stæsj da Molle?? Leter etter en billig himmel til å hå på sprinkelsenga jeg, men det koster fanken meg masse penger assa.. Tror jeg må be mamma om å sy det til meg, og gardiner også tror jeg...

 

Nå er det middag også skal vi en tur på føden :) Har avtalt med en bekjent av svigermor om at vi ville komme å se, så dit skal vi kl 18! Spennende!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag måtte vi avlive den ene kaninen vår... Det ble selvfølgelig grining i lange baner, men lille bebisen sparket litt ekstra for å prøve å trøste mamma'n sin litt. Og det var omtenksomt gjort, synes jeg.

 

Hvordan er formen, Cat? Håper det hjelper å være sykmeldt, og at det i hvert fall ikke blir verre.

 

Håper selvfølgelig dere andre også har det bra, da... ;-))

 

 

God helg!

 

 

Litt trist hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...