Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Har da vært hos deg flere ganger, molle, så tror jeg finner frem :o))

Åja, du mente for å skryte av veibeskrivelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nok klare å finne frem jeg også :) Gule sider er tingen vet du!!! Men har vi blitt enige om et tidspunkt eller er det bare å komme når en føler for det???

 

Jeg lurer på når det har tenkt til å slutte å regne jeg.... Er MØKKLEI all det regnet!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å komme seks-halv sju jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var dere oppe ja:)

 

Car ok vær for kort tid siden. Nå PØØØØSER det ned!! :((( Har ulltepper og jeg:) Blir så kos å sitte i sofaen og titte ut på regnet atte. (har sofa på verandaen)

 

Nei ingen er enige om tid Tiny.

 

Nå fant jeg ut har at barnevakta ikke kunne før litt senere. Er dersor ikke hjemme etter å ha levert barn før..hmm..møkk!!! Kommer jo midt i køen hjem jeg nå da:(( Ærre mulig!! Kjøre fra Lerisund mot Fetsund rundt 16.30-17.00 Hystreiskt festlig!!!! Ja da aner jeg ikke når jeg er hjemme. Noen som vet hur køen er for tiden??

 

Tror vi sier at ingen kommer før 18.00 vaffal jeg. Er greit å være hjemme selv først:) Ok vi sier at folk kommer mellom seks og halv syv vi!! Ferdig oppe og avgjort!!

 

Og ja jeg skulle jo skryte. Og så skulle du si 2Å så flink du har vært Molle" Og så skulle jeg begynne å grine fordi jeg er så hormonell og ble så stolt!!!

 

(sleit med å ikke grine da jeg så på 17 mai toget!! Var jo så vakkert og alle barna og nasjonalismen og glade ansikter og..Herre.. får da være måte hormoner a gitt!!)

 

Det var og en lang inni parantes, hehe hvor så jeg det sist igjen...husker du hvor 1D? :P

 

Ja gule sider er fint, men jeg har vært så flink så sender den likevel jeg Tiny!!! (hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... lurer på hvor lenge jeg blir mobbet for mitt søvnmønster jeg??? Jeg er da en sprek morgenfugl :)

 

Bare å sende over en mail det Molle! Da er jeg garantert å finne veien til deg :)

 

Hvis noen er interessert, har jeg lagt ut nye magebilder nå jeg.... Ikke lenge før jeg kan sammenliknes med en hvalross eller noe liknende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jenter, har dere sett?? Noen har lagt ut bilder av Keiko på albumsidene:)))

 

Fyyyy, den var stygg. (kunne ikke dy meg...hihi) Om det er noen trøst ser jeg nesten slik ut selv, men jeg er BARE I UKE 27!!!!!!!!!

 

Søvnmønster..jajo, har du noe slikt du a Tiny? (men fysj, jeg klarer jo ikke gi meg!!)

 

Woho, det regner, jeg skal rødde og har fortsatt lyst på røyk. (slutter det noen gang tro?..sukk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du var fin jeg :o))

 

Enda mer trøst må jo være at jeg nesten ser slik ut og er ikke halvveis en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... keiko var jo en passende beskrivelse!!! Føler meg egentlig litt sånn ja :) hehe, men det er jo kanskje meningen??

 

Nå stikker jeg ut en tur jeg... Skal ordne med ny madrass til kurven... Nå er det ikke lenge før alt er i orden her heldigvis! Men kommer sikkert til å få litt noia for at ett eller annet mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da:) Det som mangler kan fint kjøpes senere. Bare du har bilsete, noen bleier, 2-3 sett med klær, et par pysjer så klarer man seg faktisk helt fint!! Resten går helt fint å improvisere i noen dager.

 

Slapp av, pust dypt;)

 

Nei men ligger litt i det faktisk. Folk stresser ofte veldig med å få alt i hus. Lite man kan mangle som fører til krise:)

 

Du får kose deg ut i regnet Tiny!!

 

Hvordan går det med legetime og sånn a cat? skal du inn på jobb i dag eller?

 

(kylingsuppe-tilbudet står der enda..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo time halv ett, så måtte dratt fra jobb igjen halv tolv.. så fant ut at jeg ble hjemme. Tror ikke jeg drar inn etter legetimen heller, får se.

Tar gjerne litt kyllingsuppe på onsdag, da helst intravenøst :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter vel kanskje å venter simba, kan svare litt jeg:))

 

Cat sliter med BL (sansynligvis da) Vi får høre hva legen sa bare hun kommer seg på nett igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for kjapt svar da!

 

Ja, den BL' n kjenner jeg godt til, du... Men det er jo fint hvis det "bare" er det, og ikke noe annet gæli liksom. Ja, du skjønner hva jeg mener...

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen.. legen kunne ikke helt svar på hva vondt i hofteregionen/ryggsmerter kunne være. Ble sykmeldt fullt ut denne uken og skal fra og med mandag jobbe 50% i to uker før jeg skal på en ny kontroll. Da ville han se an om jeg hadde blitt noe bedre med etter litt ro og hvile..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skinner jammen meg sola gitt :) Endelig!!!

 

Lykke til på husjakt idag Cat!!! Det skal jammen meg ikke være enkelt dette med huskjøp på Romerike om dagen... Har tittet litt rundt etter rekkehus vi også, men foreløpig er det bare titting for vi har stor nok plass her vi bor... Prisene er ihvertfall horrible!!!!

 

Molle: Det er ikke mye vi mangler å kjøpe inn heller nå da... Skal ha en ny madrass til kurven, noen klær og resten kjøper vi nok etterhvert ja (seng, stellekommode og noen klær og rommet er jo klart) Har tenkt til å kjøpe stelleprodukter og sånn når vi kommer oss hjem fra sykehuset og en pakke bleier på vei hjem kanskje... Ellers er det bare vogna som mangler av de store tingene.. den kommer om 2 uker (gubben skulle jo ha en spesiell farge og da, så leveringstiden var da 10 uker eller noe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh..kjøp en pakke bleier først du:) Mener..du er jo på butikken alikevel ganske ofte regner jeg med. Stoppe å kjøpe det på vei hjem? Du skal bruke mange av dem, så like greit å ha en pakke stående. Zinksalve er og kjekt. (eller en bleiesalve) Ellers haster det ikke med alle stelleproduktene, men greit å ha noe i hus da.

 

Leter rundt i vognjungelen enda vi....

 

JA SOLEN SKINNER!!!! Gjør det når Molait har fest:))) (sett bort fra 17 mai da...) Meldt sol i morgen og. 11 grader. Bare det ikke regner er jeg fornøyd for tiden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på værprognosene nå nettopp og da hadde morgendagen forandret seg gitt.. ser ut som den sola kom i dag i stedet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så jo på værmeldinga for et par timer siden bare jo?! Jaja samma, ser ingen skyer ennå, og slik har jeg tenkt å la det fortsette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuuud!! Nå var tråden vår på side 2!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå vår tråden jammen meg på side 2 igjen! På tide og gi den et lite dytt da!

 

Og ja Molait, jeg har vært på jobb idag! Noen må jo tjene penger også.. Og slite seg ut på jobb ikke minst... blæææ... er helt døøø etter en dag på jobb jeg... Også har jeg vært hos legen igjen da.. føler jeg er en gjenganger på legekontoret jeg, har liksom vært der en gang i uka i 4-5 uker nå.. Og blodtrykket mitt er skikkelig ustabilt. Fikk høre hjertelyden til den lille i magen da :) det er like koselig hver gang :) 144 slag i minuttet!!!

 

Hvordan har dagen deres vært da damer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kje. Er så sliten og tiltaksløs for tiden. Har trent i 1,5 time i dag da *stolt* Skal prøve å finne energien til å dra på kaninjakt..sukk.

 

(steike..nå sparker'n fotball i gangen..2 sek...sånn..hehe)

 

Men altså logger du deg på msn på jobben du eller?? Derfor jeg spurte, for stod at du skulle på jobb men så logga du på:)

 

Men dere.. skal vi treffes uansett i morgen, eller skal vi utsette det om det pøser ned?? Er jo ikke like koselig å grille da. Men vi treffes vel egentlig ikke i hovedsak for å spise (skjønt mat er fortsatt en fin ting altså....mumsemumse) Samme for meg. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internetten her har nok levd sitt eget liv ja, for jeg har ikke tilgang på msn på jobben.

 

Hva sier værmeldinga om morgendagen da? Hadde vært kos at det først er penvær hvis vi skal grille. Kommer egentlig ikke på noe annet spennede vi kunne gjort heller.. Er egentlig ganske tiltaksløs her jeg sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har iaf logget deg på 2 ganger som jeg har sett i dag:)

 

Værmeldinga?? tja.. Er meldt regn og sol. I går var det iaf meldt det. Sånn begge deler p tegningen. Og 11 grader. Var ganske fint i går ettermiddag..

 

Ellers er det ikke noe problem å spise grillmaten sin rundt spisebordet. BLir ikke like koselig som å sitte ute i solen da men..

 

Haha noe annet vi kunne gjort? Nei..tanken var jo å treffes da. Skravle og sånn. Ikke hovedsakelig spise. (gjentar; mat er super greie altså) Nei men som sagt samme for meg. Jeg skal være her uansett. Bor her. :) Vi kan godt ta det uti juni og håpe på sol. Ellers kan jeg fint ete mat både i morgen og i juni jeg.

 

Blir billig isåfall!!!! Vært på jakt. Masse kaninestek vil bli servert i morgen.

 

Fant litt tiltak. En ting er å støvsuge, men å faktisk dra frem sofa og tv *mer stolt* Utrolig hvor mye man fant bak der *mindre stolt*

 

Og nå sitter jeg med knallhard mage. Er så irriterende altså. Å ikke kunne anstrenge seg noe uten å bli angrepet av kynnere. Dem er jo som grevlingen. Slipper ikke taket. Tar jo en evighet å få gjort det man skal når man skal pause hvert 10 min. Rart det går såpass bra å trene..bruker vel andre muskelgrupper kanskje. Ja og der har man jo pause etter hver 15 repetisjon..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...