Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

God formiddag damer!!!!

 

Idag våknet jeg til blomster på senga jeg :) Vi har nemlig vår første bryllupsdag idag vi!!! Det har allerede gått et år faktisk :) Det har gått fort!!!

 

I ettermiddag skal vi ut å spise og kose oss litt!! Men nå må jeg vel gå å jakte på noen hybelkaniner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på GP i går vi også, var hos svigers også på etter å ha spist stort sett hele kvelden.. Var deilig å komme hjem å krype under dyna..

 

Sitter og spiser en sen frokost vi som mannen min har dekket på til meg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det ble GP hos oss også. Gubben var ute mens jeg hadde besøk. Pizza og godis, slapp og fin kveld.

 

Ang. sushisteder og konkurser: Doesn't ring a bell...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... nei ringer ingen bjeller her heller!! Tror Molle har drukket igjen:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har så mye rart for seg den dama.

 

Lurer på om det skal regne på onsdag....?

 

Måtte le litt da jeg tenkte over at det jeg i går, altså det med jordmorteleskop... hehe. Synes jeg ser det. Jordmor titter opp på stjerne etter fosterlyd. *knis* Jordmorstetoskop var vel det jeg hadde tenkt å skrive :-)

 

Sitter og spiser pizza fra i går. Mmm.. fortsatt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om det ikke er meldt regn til onsdag ja.. da får vi sitte på verandaen med tak da :o))

 

Spist kebabtallerken til middag jeg, digg å skeie ut litt da :)))

Også koser vi oss med fotballkamp! Forza fugla :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe Molle har en backup plan på onsdag da :) Hvis det regner mener jeg...

 

Vi har akkurat vært ute og feiret oss selv vi :) Ett års bryllupsdag og greier, så da ble det resataurantmiddag idag.. mmm...

 

Nå er det fotballkamp på tv ja :) Forza Fugla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben lurer på om broren din er på kampen, Tiny. Han synes han så han på tv :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!! Stabæk er et h***lag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at bror var på den kampen.... Han er nok heller ute å råner på shellen eller noe...

 

Men for et kaos på slutten av den kampen da... På overtid å greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja, lsk burde vunnet!!!

 

1D - her er tråden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei her er jeg folkens, vet savnet har vært stort men slapp av og la abstinensene skli bort, for Molait is in tha house!!

 

Back-up plan?? Halloen?? Her er jeg snill og åpner mitt hus for dere. Salat hadde jeg tenkt å lage til dere også. Og så forventes det at jeg har back up??!! Makan til kravstore. Altså jeg har overbygs boenhet jeg altså. Vet ikke hva dere sitter med hos dere, men tørt og fint i stua mi:)

 

Tenkte uansett å sitte på veradaen da. Grillen står der og ikke f om den blir fraktet ned trappa igjen:) Er faktisk meldt både sol og regn den dagen. Noe som er en opptur i forhold til kun-regn som er meldt siste uka.

 

Når kommer folk egentlig? Gubben må på noe kurs i Bergen og lurer på hvilket fly han skal ta hjem...

 

(går fortsatt å grubler på det der rå fisk opplegget...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå.... der er du ja!!!

 

*danserundtiring*

 

Vet ikke helt når vi kommer... men jeg antar at vi kan være på plass mellom fem og sju en gang.

 

Må huske å skrive ut veibeskrivelsen, ellers så er vi jo helt lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle er rævva på veibeskrivelse :o))

 

Tenkte vi skulle komme sånn i seks- halv sju tiden vi da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen;) Jeg fant dere og har brukt heeeele kvelden på å lese meg Up to date.... F så travle dere er;) tar hintet om ikke å legge inn e-mail;)

 

 

 

Jeg har vært i Molde i helga;) Dattera koste seg gløgg i hjel og gubben var drita fra fredag til vi skulle kjøre hjem (ok ,litt før for det er bare han som har lappen) Jeg hadde det ikke så værst jeg heller... funnet ut at jeg kan drikke Cola igjen... en fattig trøst når man har mest lyst på baylis;) Men man får ta fråtsedag med alle favoritter til neste sommer;)

 

Jeg flytter glatt sørover jeg, men da får jeg ikke med meg gubben...han kan ikke bo lenger enn et kvarter unna Lerkendal (Rooooooosenborg; religion!)

 

Mo: så koselig å se at du husker meg når man snakker om termin og alt annet;) Jeg må vel fortelle at jeg har lagt inn 2 bilder på endelige*til... Tror jeg skal slenge med et bilde av meg selv også.... Så fu får se at jeg faktisk kan drikke et glass cola uten å tenke på valker og dårlige tenner...hihiihi....

 

Tiny: endelig tok du hintet og kortet ned nicket ditt;) Jeg dropper vel resten jeg også nå;) Gratulerer med bryllupsdagen, måtte det komme mange gode år til! ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du!!

 

Det er bare å flytte nedover!! Gubben din kan flytte inn i nabohuset til svigers han, for svigermor er RBK fan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innvitasjonen, men banken eier en ALT for stor del av huset vårt enda til at vi kan gjøre noe som helst....(dritt bank, eller kanskje det er vår egen feil siden vi ikke hadde mere penger når vi skulle kjøpe...hmmmm, vet ikke jeg)

 

Lagt ut bilder som sagt under endelige*til...det er meg i gul jakke også er det søs (8 mnd på vei), gubben og dattera;)

 

Må fortelle det på jobb i morra, gruer meg litt siden jeg har praksis bare og blir usikker på hva aetat bestemmer seg for...(får holde det hemmelig for dem litt til kanskje...så jeg får 3 mnd til med praksis...så slipper jeg å gå uten fødselspenger...gjorde det første gangen siden jeg var akkurat ferdig med videregående da.....okei, er det mulig å syte mer på bare noen setninger???????? Men er virkelig urolig for det med penger, har jo ikke akkurat flust med cash... og vi har ikke råd til at jeg skal få enda mindre... Blhææææ)

 

Unnskyld for verdens lengste parantes...skulle vært en egen tråd tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å se deg på bildene da, men fine pupper :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. Er mer skremmende puppebilder her inne..hihi ;) (husker ikke hvilke, spør cat)

 

Cat, jeg skal maile deg veibeskrivelsen i morra jeg!! Er ganske stolt av den. Ble dritbra faktisk!!! Kan ta å mailen deg den og Tiny. Den går fra Oslo, men tror du fint skal klare å hoppe inn midt på:)

 

Ja 1D hvorfor heter du mer da? Alle sier jo bare 1D lell:)) Sier foresten aldri 78 etter cat heller...

 

Natta alle sammen, da får jeg sulle meg i seng jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...