Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Kan en trall til jeg: I en sofa fra Ikea sitter far og denger mooooor....

 

Ble inspirert av Ikea-stellebordet ditt, molle :o))

Var kjempefin!! Kunne tenkt meg sånn selv jeg!!

 

Neeei.. ble ikke konkret noe rosa på meg i går, men fikk flere sms med løfte om rosa strikka-klær :) Har ei venninne i Fredrikstad som er kjeeeeeempe flink til å strikke!! Og mormora til min kjære strikker de nydeligste plagg hun også :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strofen din trengte ikke forklaring..gliste før jeg leste hva du var inspirert av. (er da virkelig ikke dum)

 

Jo men Tiny du ser det atte å gidde å pusse ned hele kommoden (er jo lakka) for så å male, og da gjerne 2 strøk er ikke aktuellt. Ikke på en ny kommode til over 1000,- Lurte på å få tak i en slik annen ikeakommode brukt, og så male. Fant en til 300,-!!! Men kjøre til andre siden av byn..pes da. Kålsås tror jeg den stod på.

 

Tror den hyllesaken blir fin der inne. Man kan jo ha slike kurver å putte klær, bleier o.l. i. Kurver er jo greie å spraymale og. Kanskje med sluufe på. Da blir det så sukkersøtt atte:)

 

Nei får sulle meg ned i butikken og hente barn jeg. (eh..skal ikke hente barn i butikken..etter butikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... tenkte på den sangen jeg også må jeg innrømme....

 

Nå skal jeg steke pannekaker også skal vi vel på besøk til svigers en tur.. lenge siden vi har vært der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pannekakesnakk det var for tiden da. Lurer på om jeg skal lage noen selv jeg gitt. Kjekk middag det, når sambo jobber sent. Poden blir sikkert meget fornøyd også.

 

Og nå har jeg den dengemor sangen på hjernen. Takker og bukker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gratinert pølsegryte til middag vi, og det er bare sååååå godt :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei....

 

Gratulerer kjære Molle jenta som er blitt så stor at hun kan henge på 3-tri da!!!! Bra at du dukker opp har og holder oss i ørene;) Den ikea tingen (har glemt om det var hylle eller kommode jeg på den tia det tok å lese seg frempå.... var hyller i den ikke sant?!) (lurer inn mailadr min:[email protected].) Jeg hadde absolutt gått for den varianten og tatt sånne fine kurver å satt på sløyfe jeg da! Jeg har riktignokk ikke sett hvordan du har det, men ser liksom for meg at det skal bli veldig fint......jeg jobber i butikk og holder på med utstillinger og vareplasering hele dagen (les:tørker støv) Det er riktig nok en butikk med mest visper og tallerkener ol......

Men vet jo at en kurv er pent lissom....

 

Ok, ellers er det vært ganske vindfult her gså, mest bak meg.... men det er vist bare å forvente har jeg forstått...... Gleder meg til progesteronnivået (husker jeg riktig?) senker seg og magen min kan oppføre seg i 5 min! Ikke spes gøy å finne på en unnskyldning for å LØPE på bakrommet for ikke å blåse kundene overende med mine vakre duer... (beklager til dere som er for sarte til denne type info, men dette er hva du risikerer å få vite når du leser noe jeg har skrevet...)

 

Ellers må jeg innrømme at jeg håper jeg får høre hjertet på bolla når jeg skal på kontroll den 8 juni (12 uker da...er det for tidlig???? Var 14 uker sist når jeg fikk høre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg si, mye glis på et innlegg nå;)

 

Takk:)) Føler meg såå stor!! Eh..ja mest fysisk i grunn. Og egentlig er jeg jo lita...hmmm...

 

Den bakgårdsvinden tror jeg kommer og går hele svangerskapet. Desverre. Jo lurer mer og mer på å ha hyllegreis og kurver e.l. Koster jo halvparten av de fleste stellekommoder og. Ja noen av de fine jeg liker ligger jo bare på 3-4000,- da!!! Er litt i det meste jafikkmedmegadrdinja laget synes nå jeg, fint møblemang senere eller ei.

 

Flere som har hørt i uke 12. Kommer vel an på hvor og hvordan bolla ligger, og om jm treffer rett på. Er jo ikke store bolla enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det blir sååååå pent med spraymaling og slufser atte!!!!!! Orntli sukkersøtt ja :) Men den hylla kan jo brukes lenge den, så den er jo ganske praktisk da! Synes du skal gå for den der hylletingen jeg!

 

Nå skinner sola gitt, men hvor er varmegradene hen da?? Noen som har sett de? Jaja, skal ikke klage jeg, men nå vil jeg ha sommer på ordentlig!! Også har jeg lagt inn en stoooor bestilling på sol og varmegrader lørdag 10 juni, for da kan vi sitte leeenge ute og det er så kos!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..sitte ute? bor ikke du i blokk a? vi er jo en del da? Har dere sånn stor veranda dere a? Så kjekt:) Eller bor dere nederst med hage kanskje?

 

Tenkte på det Svanine, skal dere ta toget så ta det til Lillestrøm hvis vi skal plukke dere opp. (ikke strømmen som tidligere nevnt) Slipper man omvei.

 

Når skal vi komme forresten? Vi må organisere med barnevakt og slikt vi serru:)

 

Slufser er tingen altså;) Ja vi kjøpte et til i går vi da..hehehe. Kostet bare 250,- og var ubrukt. Slik to hyller liksom og badekar og matte og belte på matta. Ja sånn standar badrom. Var kjempefin da. Må le litt av sambo. Spurte om vi skulle ha slik hvis vi har tummytub og evt. matte på vaskemaskina. Når vi da har stelleplass på rommet. Grenser for hvor mye en unge driter da!! Stoppet inn til siden (på vei bort for å se på, like ved oss så ikke lange bomturen uansett) og frem og tilbake..."vi tar den så kan vi heller selga den igjen!!" Greit nok det. Kjøp først og bestem seg etterpå-LOL

 

Nei men er pyton kaldt her på vinteren så han ville ha noe med hjul han kunne sette inn på badet, trille forran ovnen, inn i stua...ja der det var varmt. (for man kan ikke flytte en stellematte liksom..) Men greit med et badekar da, dersom vi ikke får til denne *stapp-ungen-ned-i-ei-bøtte" tub'n vi har kjøpt. Isåfall holder vi kjeft om det og selger den til Svanine:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plass til mange på verandaen jeg assa.. den er egentlig ganske stor tenk. Og bor nederst også, men ikke utgang til plenen (selvom jeg vil ha det.. må rive en betongkasse da) Kan hoppe over netongkassa da.

 

Nææh, i 6 tia kanskje? Passer ikke det a? Fiin tid å mekke mat på synes jeg da :)

Får vel begynne å lage en veibeskrivelse og jeg (er elendig på det assa)

Hva skal vi ha til dessert a?

 

Så bra at du fikk kjøpt noe billig da :) Og det er sant det at det er bedre å kjøpe først og bestemme seg etterpå :) Er ikke mye dere mangler nå er det det a? Her mangler bare å hente vogna av de store tingene også litt klær og sånn da. Vogna skal vi hente til uka! Gleder meg jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke seng (men har kurv til første tiden) eller vogn (har jo en brukt så ikke krise om han skulle komme ut før)

 

Jeg synes jeg ser deg hoppe over noe som helst..moahahah. Meg og for den saks skyld.

 

18 er greit. Har folk kommet seg hjem fra jobb og sånn ("og sånn" er for "sånne" som meg..hehe) og er fortsatt sol (kanskje??) så man kan sitte ute. Kan da ikke være vanskelig med veibeskrivels opp dit. Iaf ikke for cat og meg da. Tviler vel egentlig på at Bymusa har vært oppe i de trakter før:)

 

Dessert? ja takk, masse:D

 

Nei is og jordbær virker å være i vinden for tiden. Eller bare is. Eller bare jordbær. Med fløte eller vaniljesaus. Eller bare masse digg. eller..eller... takker!!!! nå har du satt meg igang her. Ikke fysen på digg nå nei. *gååleteifrysernetteris* Ellers må du gjerne bake noe du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får ikke jeg med meg noen verdens ting..... hmmmm... Okay, så da er det bestemt den 10. juni da?? Trodde vi bare hadde diskutert 2 datoer jeg :o))

B-lia burde det jo være greit å finne frem til for oss korset-boere.

 

Dessert?? Tja.. hva med ostekake, sjokoladekake og gele??? Hihihi.. En stort glass med vaniljesaus holder lenge for meg det assa :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står lenger opp cat, bare å lese det:)

 

Burde vel være greit å finne for oss fra Fet og...tror du ikke?? hmf!!

 

Prøve å komme deg til Egon da cat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og nå blir det kanskje enda en dato...... Gubben ringte akkurat fra jbben, og de hadde plutselig byttet om noe på skiftplanen hans, så det er mulig han skal jobbe den helgen der alikevel.. Dumme jobb...

Han skulle sjekke om han kunne få byttet vakt eller så må vi flytte det til helga etter.. Håper det passer for alle??? Kommer med mer info iløpet av morgendagen om den må flyttes eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal fanken ikke være lett å være skiftarbeider med dumme sjefer nei :(

men vi sees vel snart vi! Dessert på egon tror jeg er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Tenkte bare å hilse på jeg :)

Lenge siden sist..

Sitter nå fortsatt å sliter inne på bli gravid jeg da..hehe!

Men det er heldigvis en koselig gjeng som er der..

Vi har faktisk startet vår egen klubb da(haha)

Så nå sitter vi bare på bim og oppmuntrer hverandre..Ppène flyr jo bare unna liksom.

 

Håper at hele gjengen snart kan følge etter dere.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is på Egon var faktisk bedre enn jeg kunne drømt om:))) Vil da si det ble en koselig kveld. Is og brus og babyprat..hehe

 

Halla på deg Mysill:)) Så koselig at dere har fått dere en gjeng. En klubb faktisk. Kjipern at pp'ne flyr av sted, men bra de "flyr" da:) Dere får komme dere over snart. Du kan jo hilse til MJ og si at hun godt kan hilse å her litt oftere..hehe. Ja du og. Dere får holde oss oppdatert. Selv har jeg nå hoppet videre til 3tri og dette "prosjekt-baby" nærmer seg slutten med stormskritt. Er det flere "kjentfolk" i denne klubben deres? (gikk automatisk ut fra at mj var medlem..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det merkes at jeg ikke har vært innom her på noen dager. Molle er over på treern, og flere hyggelige gjestebesøk på tråden.

 

Så nå snakker vi ikke lenger om noen dato for daten vår? Jeg kan ikke 16. og 17. da er det noe jobbgreier. Ellers så tror jeg det går greit med det meste.

 

Og ryktene flyr om at jeg kan synge også... at jeg ikke bare kan holde kjeft.. hehe. Gikk på en slik musikklinje på vgs, derfor har jeg en karakter. Ikke noe jeg går og skryter av til vanlig skjønner dere.

 

Hvem var det som spurte om fosterlyd? 1D må det vel ha vært *tenke logisk*. Jeg fikk høre da jeg var 12+1. Nå er det 14 dager til UL. Alt for alt for alt for lenge! Men da er jeg til gjengjeld så og si halvveis :-)

 

I kveld er det jobbmiddaggreier med kunder og partnere. Kjipt med gratis drikke når man ikke kan drikke... :-/ Men mat kan jeg døtte innpå det jeg klarer da, hehe. Må vel dra nedover snart, er bare hjemom med en liten pause. Hadde på meg de eneste buksene som jeg fortsatt får igjen, men måtte hjem og skifte før middagen. Hehe. Tar på meg skjørt nå tenker jeg.

 

Hvilken is synes deres er best? Akkurat nå holder jeg en knapp på 'Yes'. Den er god altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å reise meg, men tenkte at jeg kan jo oppdatere en gang til først da. Og jaggu har ikke Svanine forvillet seg inn hit. Skal alltid gå når du sier noe virker det som...

 

Var på Maxbo med sambo i stad. Så på noe listegreier. Kjøpte oss is. Den Dumleisen er ikke dum altså!!!!!!!! Men veeeldig søt da. Kjærnen er jo bare sånn karamellklin. En holder for mange dager for å si det sånn. Og i går vøttø..spiste en kule jordbær og en kule sjokolade på Egon og det var virkelig ikke dumt det heller:D Og softis med sjokkopulver...eller en stor skål med en eller anne 2-liter. Kroneis går ikke av moten. Båtis er digg. Sandwich er jo en klassiker. Jeg tror...at...jeg synes IS ER BEST:)))

 

Synes virkelig du skulle ta en trall for oss. *tarmedpopcorn* ;)

 

Må jo skaffe deg mer enn EN bukse!! Forresten, har en sånn eh..som stopper på leggen bukse. Brun/beige. Helt standard grei sommerbukse. (mamma) Altfor liten:(( Ikke altfor, men ser ut som en overstappet pølse. Kan ta den med til Tiny, så kan du se om du får brukt den. For dumt at den bare skal ligge her. Kjøpt i fjor, så ingen som har lik..hehe. Var jo bare 10-12 uker på vei sist jeg brukte den. Du får se, ikke sikkert du liker den.

 

Det er sooooooool!!!!!!!!! Og varmt også!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Digg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Snør det hos deg kanskje 1D..moahaha :P

 

Jalla-jalla, jeg har hatt bl så det holder i dag. Vralter rundt med slikt støttebelte. Jobba litt mye i går med ting jeg tydligvis ikke skulle ha gjort. Klagd min nød til cat i dag..hehe. Satse på at det er bedre i morgen. Da skal jeg kjøre tur/retur Charlottenberg. Hente søstern (skal være her i helgen) og dra innom de babybutikkene der. Noen som lurer på pris på evt vogn, seng eller noe spes dere har sett på?? Kan sikkert se etter for dere. Kjekt å vite liksom.

 

Eller er jeg FEIT OG STYGG OG FÆL:((((((((((((((( (vært å prøvd klær og badetøy...sukk) Jeg begynner seriøst å bli feit!! I ansiktet til og med!!! Og masse vann i kroppen. Pyton altså. Føler meg helt..ja...*lysetavpåkvelden*-form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista visst den bussen jeg hadde tenkt å ta gitt. Jaja. Får svare på innlegg i mens da.

 

1. Is er konge! Tror jeg må ta meg en til sånn at jeg kan spise mens jeg går bort til bussen.

 

2. Jeg har da mer en én bukse da kløna. Det jeg mente var at jeg hadde på meg den eneste av mine vanlige bukser som jeg faktisk får igjen. Men jeg sier jatakk til alt av låneting, selvfølgelig :)

 

3. Sol - ja. Men jeg har vært inne i hele dag. Håper det blir fint i helga også.

 

4. BL - dritt! Selv har jeg bare antydninger og det er til å leve med.

 

5. Pris på svensketing. Dersom de har emm citycross kan du jo sjekke, men jeg tror ikke de har.

 

6. FEIT OG STYGG. Særlig. Det er ikke lov til å snakke sånn om meg selv, og i allfall ikke når man har bolle i ovnen! Prøve badetøy er uansett dødare for selvbildet og anbefales ikke uansett tilstand.

 

7. Nå må jeg gå til bussen. Hade så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså Molle, vært på shopping idag ja.. Akkurat det punktet der har jeg gitt opp jeg assa... kommer ALDRI til å finne noe som IKKE likner på et telt. Når det gjelder badetøy får jeg bare skvise meg inn i det jeg har (vet jo at det passet i påsken, men hakke peiling nå) Tror det ihvertfall passer etter fødsel. Jeg har nå lagt ned boikott mot shopping til meg selv. Dermed basta!!!!

Shopping av babytøy og ting er derimot ganske koselig for tiden, men synes det er utplukka i butikkene jeg. Det er liksom ikke det største utvalget og når man finner noe har de jo ikke de minste størrelsene....

 

Hvordan er det forresten med stellebenken? bestemt dere enda??? hehe...

 

Når det gjelder hvem is som er best er det UMULIG å kåre en vinner!!! Jeg liker is og sånn er det! Vannmelon er og en nam nam om dagen!

Men idag tror jeg jammen meg jeg har blitt dårlig! Jeg har jo ikke lyst på noen ting... Også har jeg "vondt" i magen min. Den er så stinn at det er ubehagelig. Og masse kynnere som er ubehagelige..Også ordentlig vondt bak i korsryggen.. BL er vel på vei inn med full fart her også :( buhu... (dagens syt)

 

Ingen svensketing trengs å sjekkes for meg heller, men takk som spør! Skal til sverige og hente vogna vår til uka (hvis den har kommet) og regner med at det blir litt mer enn bare vogna da :) (flink til å bruke penger serru)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant meg bukse i dag!!! Johooooooooooooo!! Ikke egentlig mamma-bukse, men fant en kjempe alright stretch jeans på popin. Fin fasong, lav i livet og er rett og slett fornøyd!! Kjøpte i large da, så den er bittelitt stor, men ikke så det ser teit ut. Må nesten kjøpe bukse med tanke på å vokse litt..

 

Så nå som jeg har bukse som er litt "romslig" så kan jeg unne meg en is til :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...