Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig hjemme igjen...

Fish`n chips til middag, sunt? Nei det er det ikke! Men det var ikke aktuelt å stille seg til med matlaging nå!

 

Gratulerer med de 100 da Molle;) Jeg har 222 dager igjen jeg.... ligger litt bak enda kan man si;) Men det er "bare" 3 uker til jeg kan komme hit inne fast..... og da er vel dere over på 3 tri..... Jaja, sånn går dagene...

 

Enn jeg som ikke kommer meg på RBK kampen i dag da (begynte for 20 min siden) fordi gubben er på jobb og noen må være hjemme med dattera (som ikke er hjemme, men på svømming med ei venninne...forstå det den som kan!)

 

Det er sol og blå himmel i trondheim jenter! Snakk om uvant... Noen som vet hvordan været blir i morra da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal da henge her litt til jeg, så du får selskap av meg når du jumper over hit fast :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny er over på 3 tri, jeg går over uka før du kommer:) Sleng over smil nåååååååååååå!!!!!!!!!!!!

 

Cat, det roer seg ikke. Med folk assa. Det er 16 mai. Foruftige mennesker handler FØR 16 mai, med mindre de som meg har mulighet til å gjøre det på dagtid da..hehe.

 

Ble spagetti og kjøttdeig til middag her. Mett og trøtt. Jammen fint man har ting å gjøre og ikke bare kan legge seg til på sofaen for kvelden..sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mang deger er du da?????

 

Jeg lurer på om jeg skal starte en sånn side greie på nettet ting jeg....

 

Hvordan gjør man det og er ikke det fryktelig vanskelig???

 

Jeg føler ikke at det er min sterkeste side....Aner ikke hvordan jeg finne bilder av de som er her inne osv engang.....

 

Det er noe å le av et!!!! Jeg kan bare å poste innlegg og svare på tråder.... hmfr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det der skjønte jeg lite av...

 

mang deger= mange dager? Og var isåfall stilt til hvem?

 

sidegreie på nettet ting= hjemmeside??

 

piczo.com kan du isåfall prøve deg på. Bare følg trinnene..hehe.

 

Bilder av de her inne: Se til venstre på siden..der ja. der står det mange greier nedover. En av linjene står det VÅRE ALBUM på. TRykk der. Sånn ja, så flink du er:)) Så trykker du på den bokstaven nicket til den du vil se bilder av begynner med..der ja...og så er det bare å trykke på nicket når du finner dette. Og er ikke alle som har bilder av seg her da, er nok flest ul-bilder og magebilder:)

 

Du er veldig flink som klarer å poste innlegg og svare på tråder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du molle......?????

Du skulle fått sjokolade av meg altså, hvis det var noe igjen;) Etter at jeg skarev om den smil`n så fikk den ben å gå på!!!! Så nå må jeg kjøpe ny....denne var forresten 3 dager gammel (Fy!)

 

Jeg har funnet ut det med bilden og vært inne å sett på både Cat, Mo og Tiny sin side..... Mange pene jenter og små søte barn;) Kanskje jeg klarer å legge inn bilde av meg selv også.......

 

Det var hjemmeside jeg mente ja.... (kom ikke på hva det het bare)

 

Og jeg lurte på hvor mange dager Cat har igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner sannelig at jeg ikke har vært inne på et par dager. Men nå har jeg scrollet og scrollet og lest og lest, og tror jeg er sånn nogenlunde up to date.

 

Jeg har 174 dager igjen, og lurer veldig på når jeg skal få innkalling til UL. Er tross alt i uke 16. nå da. Slappinger. Tror jeg ringer på torsdag. Også må jeg da ut i distriktet deres (ja, utenom 1D da), fordi Ullevål ikke ville ha meg. Men de fleste av dere skal teste ut fasilitetene før meg, så da er jeg vel forberedt.

 

I går var jeg flink og planta på verandaen. Ble superfint, men akk så vondt i ryggen jeg fikk. Før jeg begynte på plantinga shoppa jeg "litt" (det ble en del). Er blitt veldig flink til å kjøpe vanlige klær med gravidform/potensiale. Mer økonomisk er det også, når jeg kan bruke det til senere også. Også sko, de passer til enhver mage.

 

Jeg vet ikke helt om jeg har et liv, men jeg synes ikke det er så nøye. Har skikkelig vondt i magen i dag fordi jeg hadde på meg ei vanlig bukse (ikke knappen igjen selvfølgelig). Men jeg sitter hele dagen og nå har jeg vondt. GJør ikke det mer altså.

 

I morra er det meldt drittvær, og siden jeg (foreløpig) er uten barn tror jeg vi blir mest innendørs. Bunaden kan jeg bare drømme om å passe, og om den så gjorde, så gidder jeg ikke å pusse sølv.

 

I dag ble jeg forresten tatt på magen for første gang! Av noen andre enn sambo da, for det teller ikke. Rart det der. Katta er også ute av sekken og mange på jobben vet det nå. Ikke så rart, siden de mest observante ser at jeg magen min sannsynligvis er fylt med noe annet enn kokosboller.

 

Har jeg fått sagt alt nå? Fikk med ett veldig lyst på Smil-sjokkis... wonder why...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryking anbefales IKKE!!!!! Har strøket 7 duker og 2 skjorter (jeg er flink jeg) Og nå sitter jeg med au i kroppen.......

Har noe sjokolade i smågodtposen min... Noen som vil ha?????? *delemedallesomvilha* :) Herlig å kunne spise hva man vil uten at noen sier noe :) Flodhest ser jeg ut som uansett hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemmer hele tiden at jeg bare er 8+4..... Venter på magen og alt allerede jeg.....

 

Ikke bra å være senil allerede nå! Hvordan skal det bli med ammetåka da?

 

Svanine du får ringe å mase på dem om ul! Jeg er så glad det bare er 1 sykehus å velge i jeg!

 

Jeg har forresten funnet ut at jeg er eldre enn de fleste på denne tråden.... Hmmmmm....

 

Skal jeg spørre alle om stjernetegnet også kanskje ;)

Jeg er steinbukk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha! Vil ha!

 

Skrøt til Molle i dag at jeg var så småspist for tida, så jeg har ikke gått opp noe, bare omfordelt. Det må vi ha en slutt på.

 

Hit med smågodtet! Kast hit noen sure da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du dag snart;) Så gøy da;) Min er liksom nesten rett etter julaften lissom.....12 dager inn i året..... Og da har man nettopp fått gaver også blir det såååååååå leeeeeeenge til neste gave.....

 

Dattera har på juni så det er gøy da!

 

 

Også har jeg vel nevnt at jeg har termin 24 desember......

 

 

(har forresten bryllupsdag 17 juli;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1D - er du gammel? Synes ikke det virker sånn.. Ha ha :-)

 

Jeg er tyr, og det vet jeg at Molle også er.

 

Åh.. fortsatt vondt i magen... dumme dumme bukse *ligge utstrakt i sofaen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med bursdag altså... Jeg liker pakker :) Og ikke minst KAKER!!!! Det er nam nam det :)

 

Har bryllupsdag til søndag vi... Og da har vi vært gift et helt år (dæven å tiden flyyyyr)

 

Jeg har (som du sikkert ser på nicket) termin 16 juli, og har bare 2 måneder igjen... Tlhører egentlig på 3 trimester, men det er jo så koselig å skravle her på 2 trimester med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er driiiiiiiiiiiit gammel..... Nærmer meg 29 år med stormskritt.... Bare 600++ noen dager så er jeg 30 år!!! Herregud så fort tia går.....

Jeg syns liksom at det var nettopp at jeg var 19 og fikk dattera;)

 

Buksa mi er forresten alltid for trang....*ligge utstrakt i sofaen hver dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg den frihet å se på hjemmesia di.... Også la jeg merke til terminen;)

 

Vi gifta oss for straks 2 år sia;) Jeg fikk paragliding i gave det første året.....så jeg vet ikke hva jeg skal følge opp med (vi gjør gaven annavær!!!)

 

Skjønner godt at du er her med Mo og Cat:) Var en del med dem på Bli gravid også leita jeg dem opp når spira edelig satt hos meg også;)

 

HVor mange av dere vet kjønnet??? (vet at noen venter på ul enda, men har dere en magefølelse?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ligger fortsatt i sofaen*

 

Klarte å lure sambo til å legge sammen klær. Må vel finne ut hva jeg skal ha på meg i morra. Veldig greit med bunad, men veldig greit å "slippe" også.

 

Jeg vil også ha bryllupsdag! Men det blir vel ikke før i 2008... Hadde først tenkt å gifte oss til neste sommer, men så synes jeg at det blir litt mye å tenke på med både baby og bryllup. Så da blir det sommeren etter - så kan vi ha en søt brudepike/svenn i stedet for en et nurk som skriker etter pupp :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelse? Egentlig ikke.

Noen gang tror jeg at det er en gutt, mens andre ganger tror jeg det er ei jente. Har tatt noen tester og de har gitt klare svar "Gratulerer! Det er 50% sjanse for at det blir en gutt (blå skrift). Det er 50% sjanse for at det blir ei jente (rosa skrift)".

 

Godt du kom hit også 1D, så slipper jeg å være siste i rekka. Fin rekke forresten - juli, august, oktober, november, desember. Som perler på en snor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge ul så venter vi en jente :)

Magefølelsen sier også jente, men før ul'n forberedte jeg meg på at det kunne være gutt også, men det blei helt feil. Det er en jente sa magen min da... Og jammen meg hadde den ikke rett...

Og hvis det skulle bli feil, så blir det en rosa gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanine: Hvilke tester er det da????

Jeg har sett på den kinesiske kalenderen og både denne og baby sin sier det er en gutt....... har alltid trodd jeg skulle få 2 jenter jeg da, men nå er jeg usikker..... Husker ikke hva de sa om dattera.... Senil ja;)

 

Er mest det at jeg ikke er kvalm denne gangen...også mye trøttere... Betyr det at det er anna kjønn??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe rosa gutt ja. Skulle det bli "feil" her blir det ei blå jente. Tror det er veldig sikkert det blir gutt. Jeg har jo tross alt bilde av tissen hans..hihi.

 

Tror jaggu du er eldst di gamle røy (1D altså), men cat er ikke så langt bak deg da. Begge dere er 78? om du nærmer deg 29 og har dag i januar, tenkte jeg ritkig da? Jeg er 80. Svanine er vel 81? (ærru ikke det a??) og Tiny er 82..nei..83?

 

Uansett så er vi ganske nærme lell. Er jo spredning fra 18-40 her på bim så.

 

Var ikke sååå lenge borte fra pcn, men måtte scrolle en del selv:)

 

Og ja jeg er tyr som nevnt av andre. Cat er tvilling hu da tror jeg. Jo må være det:)

 

Oj, klokken er meget, må bade barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...