Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

You have a 65% chance of having a boy.

And you have a 35% chance of having a girl.

 

 

 

 

And Here's Why...

 

You are carrying the extra weight around the hips and bottom, so it's a girl.

The hair on your legs is growing faster during pregnancy, so it's a boy.

Girls are carried high. You are going to have a girl.

Sleeping in a bed with your pillow to the north indicates that you will be having a boy.

Your feet are colder than they were before pregnancy. You are having a boy.

You prefer the heel of a loaf of bread. You are having a boy.

Dad-to-be is gaining weight right along with Mom-to-be, which means that you'll have a boy.

The maternal grandmother has gray hair, so a boy will be born.

You didn't have morning sickness early in pregnancy, so it will be a boy.

You are looking particularly good during pregnancy. Therefore, it must be a boy, because girls steal their mother's looks.

Your chest development has not been very dramatic during pregnancy. You should expect a boy.

Since the sum of the mother's age at conception and the number of the month of conception is an odd number, it will be a girl.

Your urine is a dull yellow color, so you will have a girl.

You have a craving for salty or sour foods, which means that it is a boy.

Your nose hasn't changed during pregnancy, which indicates a girl.

You have been craving fruits, so it is a girl.

You have no desire for orange juice, so it's a boy.

You are having headaches, so it's a boy.

You show them the palm of your hand, so it's a girl.

You use the handle, so it's a boy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gratulerer med gutt da 1D ;-) Synes det er godt gjort at jeg alltid får 50/50 på disse testene jeg. Hva er vitsen med tester når de ikke forteller meg noe jeg ikke allerede vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker enda da...... Sist fikk jeg en følelse litt lenger uti svangerskapet, får håpe at det ordner seg;) Bare babyen er frisk er jeg fornøyd!

 

Ok, nå er det på tide å få dattera i seng.... kl er straks halv ti lissom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye datoer av alle slag oppover her nå!! Var det noe jeg skulle svare på??? Bursdag?? Tja.. er tvilling ja og fyller 28 den 14. juni..

Har et års bryllupsdag den 4. juni.. Ikke at noen spurte tror jeg, men sto så mye dager og datoer her så slenger meg bare på:))

 

1D: Hvor lenge jeg har igjen på 2. tri?? Spørs hvor lenge jeg skal være her det :o)) Begynner i hvertfall på min 18. uke på torsdag.. så da har jeg vel i hvertfall 10 uker igjen her..

 

Har så sinnsykt vondt i ribbeina på venstre side.. har ikke slått meg eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen innvoller som blir skvisa oppi. Jeg hadde og en del vondt der da. Ømt liksom, som om man skulle ha fått et slag eller noe. Slik for deg?

 

Ja jeg fylte da 5/5, (26 da..)siden vi er så på datoer. Skjønt med egen bursdagstråd+ at det står vel lenger oppi her, har vel folk fått med seg det.

 

Gleder meg veldig til vi har bryllupsdag. Gleder emg vel til han i det hele tatt spør om jeg vil ha ham!!! Vært sammen 10 år 4.Juli, så for all del, han har goood tid til å tenke seg om ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år Mo !!!???

Det er lenge det!!!!! Du er jo ikke så gammel heller;)

 

Jeg og gubben har kjent hverandre i 6 år nå, men vært "sammen" i 5;) Jeg spurte han...på ordentlig...(hadde tulla om det før det da) og da svarte han med å ramse opp alt det positive jeg stod for i livet hans (eneste jeg hørte var at han ikke sa JA) hihihiihihihihi! Etterpå sa han at egentlig så var det han som skulle spurt...men da svarte jeg at jeg kom til å måtte vente i 20 år.... og det var han enig i;)

 

Elsker han virkelig mer for hver dag som går, herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fridde i fylla, men ble gift lell :)) Var så koselig selv om han var litt full.. Men han gjentok det dagen etterpå da, skulle liksom forsikre meg om at han husket det og at han mente det.. *sukksåskjønnhanvarda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå som det bobler og romsterer der inne:)) Ligger å pludrer rundt med armene sine. Kiler faktisk noe vanvittig til tider!!

 

Har igjen en skjorte å stryke jeg da. (idioten av en mann sa den var ren, men det var den jo såklart ikke så måtte vaske den i stedenfor å stryke den i stad!! Mannfolk assa!!!) Så fristende-not. Eller hva Tiny? Stryking er på poppislista for tiden? hehe.

 

Nei får vel komme igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen da jenter, selv om det ble et he.... møkkadrittvær!!

 

Blir lettøl og champions league finale på meg i kveld :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen jenter :)

 

Har akkurat kommet oss hjem fra Lillestrøm og der var det ikke akkurat koselig å gå ute... Fikk nå i oss mat og kaker (jeg tror jeg kanskje sprekker snart ja) og har litt vondt i beina... Måtte jo selvfølgelig pynte meg med støvletter da...hehe... får skylde meg selv :)

 

Ikveld blir det BIM, tv og slappe av heeelt alene for gubben skal på nattevakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får besøk av Anders vi da.. En du måtte danse med på barneskolen, Tiny :o)) Har ikke lyst til å legge ut etternavnet hans, men det begynner på Ny... :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen jenter;)

 

STRÅLENDE vær og hærlig dag!!!!!! Jeg tror faktisk jeg ble solbrent...hihiihi

 

Tatt det helt med ro i dag, er jo så j*vlig trøtt....kjennes ut som jeg har vært på en heidundrende fest vær eneste dag jeg står opp..... Litt kjedelig, men det tåles;)

 

Fortalt det til litt flere i dag....klarte bare ikke å holde kjeft, været var så fint og alle vare så godt humør... Jaja, jeg vil jo egentlig ikke holde det hemmelig lenger heller jeg da. (Et vennepar vi fortalte det til hadde termin 24 nov...... men de kommer ikke til å få noe barn, så da ble jeg litt trist.....gråter så lett for tiden)

 

Ok, nå er det CL, Bim og sitte helt stille i sofan;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Våt og kald 17. mai altså... Var ikke mye ute, men det lille vi var holdt i massevis.

 

Nå er det sofa og pledd. Champ league på tven enten jeg vil eller ikke. Trøtt... men bare to dager igjen så er det helg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe enten du vil eller ikke...slik tror jeg det er i mange hjem i kveld:)

 

*sliten og mett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barca Barca Barca :o))) Jeg var storfornøyd med champions leauge fialen i går :o)) Også vant det beste laget også!! Kunne ikke blitt en bedre 17. mai da... :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar kamp. Med utvisning filming 11 mann annulering av mål flere ganger det skulle vært blåst og flere ganger det strengt tatt ikke trengtes å blåse.

 

Møkkavær i dag og. Man blir så mye mer tung liksom av det. Når solen skinner ser livet så mye lysere ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dommer-Terje var jo drita ved enkelte anledninger, skulle tro han feiret hardt natt til 17. :o))

 

Men utvisningen var grei, hadde han ikke dømt den så hadde han nok aldri fått dømt en kamp igjen!! Det var helt klart etter regelen, sånn er det bare. Da kan man heller diskutere om regelen er litt streng..

Men han blåste myyyyyyye rart i går og den filmingen til han apekatten fra Arsenal var jo helt utrolig!! Den burde absolutt linjemannen ha sett!! Spilleren burde jo fått en oscar!! Men men, det beste laget vant til slutt:)))

 

 

Kjeeeeeeeeeder meg assa, ingen som har hørt den før på denne tråden vel :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja..regelen sier faktisk at man skal dømme fordel. Er da fordelen å "miste" et måt eller spille med en mann mer? Man vinner jo med flest mål, ikke med flest menn på banen:) Mye diskusjoner rundt den der. Tror han hadde fått høre det uansett:)

 

Om det er noen trøst så kjeeeeeder jeg meg og. Skal gå å rødde resten fra i går snart. Så det lå noen pølser på verandakanten???!!!!!

 

Æsj jeg blir så tiltaksløs og blæ i slikt vær. TRenger ikke være ute engang, men ser jeg solen utenfor blir alt så meget bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle helt klart dømt begge deler, men tabben keeperen gjorde er rødt kort, uten tvil! Det kan faktisk ikke diskuterese en gang! Regelen er sånn!! Men Barca burde fått målet pluss at Lehmann skulle av banen. Men det røde kortet er rikitg dømt. Han kunne ikke dømt noe annet for da hadde ikke FIFA latt ham dømme noe mer hvis han ikke kunne den regelen med siste mann på ballen. Streng regel men ikke jeg som har laget den!

 

Tror denne dagen blir lang... har i tillegg så innmari vondt i ryggen!! Æsj assa!! Gå å handle lunsj må jeg også snart... ørten tunge bæreposer..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig UEFA :o))

 

Men who cares ??

 

Har spist lunsj jeg nå, deilig å få litt mat i magen :o)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare i underkant av 30% av bimmerne som i skjønte at du skrev feil ;)

 

Eter nå jeg. Makan for en pyton tiltaksløs dag. Bare siiter her å glor jo...

 

Smårydda litt og tatt en dusj og det var dagens store utførelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som er tiltaksløs idag nei.... Har prøvd å rydde litt, tatt en dusj, snakket med trygdekontoret og rakk en liten tur i butikken... Nå gidder jeg ikke mer idag tror jeg... Uff, må vel lage middag da......

 

Æsj, har skikkelig halsbrann idag også..blæææ.. Og sovet dritdårlig :( Våkna av au i magen kl 4... Bare små tak nederst i magen, men det kjentes mer ut som en vond kynner... Gikk da over tilslutt da og varte heldigvis ikke så lenge.. (hadde 4-5 etterhverandre). Fikk smånoia og tenkte at det skal ikke skje noe nå???? Sovna heldigvis igjen da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syyykt!! Hørets ut som meg jo:) Gjorde et halvhjertet forsøk på å rydde litt, tok en dusj og sovnet faktisk!! Ja ikke i dusjen da, men på senga etterpå:) Rakk nedom trygdekontoret (14.55) og innom å handla brød og smør. Henta barn.

 

Nå skal jeg begynne på middagen..

 

Får håpe du ikke skal pese med, er det modningsrier de kaller dem?, ja slike kynnere noen får en stund før fødselen. Er jo litt lenge igjen for deg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at det ikke er modning på gang ja, men tror nok det bare var vonde kynnere... Er 9 uker igjen, så det er bare å knipe igjen her :)

 

Noen som vet hvor vannkrana er, så vi kan stoppe regnværet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...