Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Hihihi... kan tru vi har hatt det moro!! Mannen min kommanderte meg til slutt i seng i går etter å ha lest noen av innleggene!! Tihiii.. mente jeg var litt uskikkelig :o))

 

Det endte med at jeg sto på badet og pusset tenner mens jeg sang og skrålte av full hals :o)) Hadde tannkrem utover hele meg til slutt...

 

Gubben ristet bare på hodet, men han ble med på refrenget da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi... de gærne har det godt :)

 

Men Cat, han mannen din heter ikke tilfeldigvis Tommy og er fra Strømmen??? Så på bildene i albumet ditt skjønner du... *barelittnysgjerrigja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har du sett, denne verden og den str. :) Ender det ratt med at den eneste som ikke har truffet noen andre (ja enn meg da) på grillingsen faktisk kjenner folk alikevel. Festlig. Haha Tommy, med navn, hvor du kommer fra og bilde ute på nett..ja det var det privatlivet;) Og jeg kommenterer dette av hvilken grunn? En eller annen form for mobb av Tommy kanskje..men hvorfor i alle dager gjør jeg det når han vet hva jeg heter, hvor jeg bor og ja.. korttenk kanskje ja.

 

Velvel.

 

 

Da var det 17 mai i morgen jenter. Alle planene klare? Jeg har handla og finni frem og gjort det meste. Må rydde litt og sånn i kveld bare. For det har jeg lyst til nå-not! En deeeel sliten etter å ha vært p åfarten siden i dag tidlig. Og nå må jeg snart ut å hente barn og. uff&urk :)

 

Ellers har jeg da 100 dager igjen i dag. Er det noe stort?? Har sett at alle skriver det her inne, så skrev det nå jeg og. Tenkte jeg skulle starte slik nedtelling på msn jeg og Tiny:) Greit å ha litt kontroll selv og...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 100 dager Molait :)

 

Kjenner ikke Tommy, men vet hvem han er... Han gikk nok i klassen under meg på barne og ungdomsskolen :) Verden er jammen meg ikke stor nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er da mer enn bare et år eldre enn han.. Hvor gammel er du da Tiny??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm men..1 klasse under deg? Jamen..jeg ser jo på ham som guttehvelp, men du er jo ikke så liten!

 

Jaaaaaaaaa, du tiny?? Kom med noe om ham fra den tiden a!!! Han må da ha noen flauser fra den tiden..hehe.Hva som helst liksom? Et eller annet? Bare noe jeg kan trykke opp i gliset hans en dag!! (hmm leser du noe særlig på bim forreste Mr. T? Isåfall så bare kødda jeg assa!! ;o) )

 

Urkepurk. Skal dere ha til middag i dag a jenter? Må snart begynne å tenke på det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 83 modell jeg, så er liiiiten i forhold til dere da :)

 

Middag idag: frossenpizza, for gubben er på kveldsvakt...

 

Flauser...hmm... *tenkerforhardelivet* Finner ingen på sparket jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var et år eller 2 eldre jeg for da hadde du vært på alder med søstra hans. Men han er født i 84 så da stemmer det da :) Hva heter du til fornavn da, så kan jeg spørre om han husker deg fra barne- og ungdomsskolen. Kjenner alle de strømmengutta du da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente han var et år eldre.. Men var vel flere klasser.. Skal høre med han etterpå jeg om han vet hvem du er. Hvis du vet hvem han er, så vet sikkert han hvem du er..

 

Verden er jammen meg liten noen ganger!!

 

Mannen din da?? Er han fra området og like gammel også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ile inn å se jeg vettu :o))

 

Men spørs om jeg rekker før jeg må løpe ut døra på jobben :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha snop!!!!!!!!!!!!

 

Tror jeg må dra en tur i butikken jeg... Noe bra lesestoff i butikken nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne og tittet :))

 

Gikk i klasse med Mads og Martin du da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha snop:) Rota rundt i skapet nå nettopp. Fant en (sikkert gammel) Bocca. Sånn liten som man får siden av kaffekoppen. Litt hard, litt rar men sjokkis er sjokkis:))

 

Vaska bil jeg da. Utvendig. Synes jeg ser meg ta den innvendig..haha, sittende fast sammen med støvsugern mellom setene. Ganske slitsomt å vaske bil. Ihvertfall når en er så lita som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser deg kava rundt inni en bil ja :)

 

Nå skal jeg spise litt, så skal jeg ta fatt på strykehaugen.... Har plutselig ingen duker til salongbordet igjen jeg, så da er det bare å ta fatt... Og stryke som er såååååå gøy da gitt........ blæææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her. Mat og så stryk. Nå kom gubben hjem, skal bli spennende å se hva han sier til at mor har vært ute å vasket bil..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og staket oss vei gjennom matbutikken.. mye folk assa!!

Også har jeg vasket opp og nå skal vi snart spise pizza :)

 

Og etterpå når kaoset har lagt seg litt så skal jeg bort på skedsmo senteret og kjøpe strømpebukse og blomster som jeg selvfølgelig glemte i sta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...