Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Foreslo på jobben i dag og bare trekke en presenning over hele landet.. så slapp vi mere regn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhh.. det ble litt verre.. Den må jeg tenke litt på :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsiktig pressening vel!! Hallo liksom:) Des. er det bare å trykke på "rull-inn" knappen når det slutter å regne. Drenering kan derimot bli et problem. Hvor gjøre av alt vannet på toppen? Ha gigahull noen steder??

 

Guttungen spiller fotballkamp han. Og hatt turdag i dag. Stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vannet sender vi til sahara, problemet løst :))

 

Skulle ha vasket opp jeg, men i stedet så er jeg nydusjet og nypult!! hihihihihihihihihihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyy F*******n Cat!

 

Jeg får ikke ****!!!! Og da er det forferdelig ukolegialt å forsyne seg sånn av herlighetene......

 

Gidder ikke være her inne med dere jeg altså;)

 

 

 

 

 

Joda, dere blir ikke kvitt meg så fort!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må forresten fortelle at mannen min kanskje ikke helt skjønner det med at man trenger mer søvn enn vanlig...... Har vel kanskje ikke forklart det godt nok, føler jeg jeg ikke gjør annet enn å syte, men det kan jeg ikke ha gjort når han klarer å klemme ut av seg : "er det ikke lurt å komme seg oppp å ikke sitte der bare hvis du er så trøtt da????"

Jeg er tross alt på føttene hele dagen og syns ikke det er fryktelig å legge seg på sofan litt etter middagen.... (ble faktisk over 1 t i dag, men det må være såpass hvis jeg skal klare noe resten av dagen for tia....)

 

 

 

Ferdig med å syte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehehehehehehehe... mulig det ikke var pent gjordt, men deilig var det ;o)))

 

 

Jeg også må ha den daglige hvilen på sofaen etter en hard arbeidsdag. Får jeg ikke den klarer jeg ikke å fungere!!!

 

 

Molle: Til uka skal vi på visnig på et rekkehus på kjeller (ved åråsen) er det godkjent avstand ?? (jeg får nemlig ikke lov å flytte til nannestad av molle) :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får ikke lov, andre får bare ikke..sukk. Husker faktisk ikke sist jeg var ny****. Hmm, egentlig veldig teit uttrykk for jeg har iaf aldri sagt gammelpult noen gang.

 

Greit det har vært mye som har skjedd i det siste (mai har vært et rent helvete til tider..skjer noe nesten hver eneste dag jo!!) men det får da være måte på å tålmodig en skal sitte der å vente med bena til værs..jaja, min tid kommer vel snart:)

 

Er sliten selv for tiden. Kan sitte å titte rett fremfor meg i laaang tid uten å orke å gjøre noe med det. (som å flytte blikket til siden..?) Har generelt vært i bra form, men er nede i en bølgedal. Hjlper sikkert ikke på med slikt drittvær heller.

 

Da fikk jeg syti litt og..hehe

 

Blitt inv. bort på lørdag. Veit ærlig talt ikke om jeg orker. Vi får jo aldri vært sammen bare vi. Vil bli ferdig med opppussing i løpet av dette året også!!! Føler liksom vi bør komme og.

 

Skal noen på foreldre (el familie?) og barn messa på Hellerud i helgen da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å være sliiiiiten kan jeg skrive under med store bokstaver på!!! Enda jeg ikke har jobbet denne uka enda (hadde jobbedag onsdag og skal på jobb imorgen) Lurer på om kroppen min har fått nok snart jeg...

 

Har innmari lyst til å dra på messa, men fikk en tlf fra et vennepar istad om ikke vi ville være med på hyttetur (det går an å planlegge litt vel???) i helga, og det vet jeg seriøst ikke om jeg orker...... Hvis jeg drar, drar jeg hjem igjen lørdag... Kanskje messe på søndag??? Får se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg bortvist fra pc'en faktisk!! Gubben skal spille et teit spill!!

hehehe...

 

Jaja, vi får snakkes senere da jenter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spille PS2 du Mr.T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

hmf!

 

Skal du på messa eller cat?

 

Regner med vi drar enten lørdag eller søndag. Er litt usikker ennå. Er så mye som skal skje i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei......

Har sittet å følt på at den runden med syting ikke var nok jeg...... Og siden jeg ikke kan klage til vildt fremmede (hihi) må jeg klage til dere....

 

Gruer meg til å måtte pakke etterpå siden vi skal kjøre rett fra jobb til Molde i morra (et vennepar har kjøpt seg nytt hus også har hun bursdag...) Også er det dobbelt urettferdig siden mannen har 2 fridager denne uka også (han TRENGER det IKKE!!!)

 

Ikke har jeg sett en eneste serie jeg følger med på heller de siste ukene.... Aner ikke hva som skjer hverken på frustrerte fruer, lost, prison brake eller.... husker ikke hvem den siste serien er engang....

 

Jeg kunne kanskje taklet dette hvis jeg bare kunne snike meg under teppet og spise litt potetgull og tatt meg et glass med herlig kald Cola....

Men det tåler jeg ikke lukta eller smaken av lenger.....ikke det samme å "snope" grønne epler og melon lissom!!!!

 

Ok, nå har jeg faktisk fått meg selv til å gråte litt over hvor forferdelig jeg har det...så nå er bunnen nåd! Da er det bare oppoverbakke igjen:)

 

Ha en fortreffelig aften jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg sett deg, men Cola trenger du ikke uansett. Masse unødvendig sukker, ikke bra for valker (eller fravær av valker vaffal) tenner, blodsukker + at det er avhengighetsdannende. Koffein er det i det og!! (har ak. bånska et glass selv her-lol)

 

Til oppmuntring: Lost utgikk på onsdag, var to episoder med..øh..det overnaturlige? ja den serien som går etter lost vaffal. Frustretre fruer gikk ikke på tirsdag, var fotball(om jeg ikke husker feil) Prison break gikk i kveld, men det ser jeg ikke på så samma f for meg:p (hihi) Den siste serien må du først gi meg navnet på!!

 

Når gubben har hatt 2 fridager har han sikkert ryddet/vasket hus og fått unna en del forefallende arbeid, så han har ikke hatt fri i den forstand!! (haha as if?? )

 

Hmm, var jeg oppmuntrende nå? Sansynligvis ikke. Hjalp det noe? Sansynligvis ikke. Gliser du litt iaf? Sansyligvis. (iaf ak. nå-hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. hadde ikke tenkt meg på messa. Er sikkert bare en haug med skrikerunger, hysteriske mødre og bortskjemte drittunger der og det er det verste jeg veit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare vel?? Jeg er jo der og :)))) Jeg går vel kanskje under sistnevnte kategori forresten ;) (jeg kunne vel kanskje gått under alle 3 ved nærmere ettertanke...)

 

Tenkte vi skulle ta en tur, men blir nok ikke mange timene. Si ifra hvis dere ombestemmer dere da, så kunne vi møttes om vi evt. er der samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er jo sikkert den verste, molle :o)))

 

Skal si i fra jeg, men tviler på at det blir noe av. Er ikke så fan av sånne messer og sånn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen har du sett a. Fant nå noe fra deg her cat som jeg ikke så sist. Satt vel å skrev og brukte litt lang tid, så jeg ikke fikk med meg ditt over.

 

Ja Åråsen er ok:) Bare litt åker imellom da. Hørt slikt vøtt folkens, hu hadde tenkt å flytte langt unna fra bort uten meg!!!! Slik oppfører man seg bare ikke!!

 

Så nei du får ikke lov til å flytte til Nannestad. Og alle dere som bor der som nå tenker, ja hva er så galt med Nannestad da??? Jo nå skal dere høre: Jeg bor ikke der, og da synes jeg heller ikke at cat skal bo der. Ellers er Nannestad sikkert helt ok det:)

 

Jepp, si ifra isåfall. Men har du ikke handlepeng før onsdag er det vel liten vits:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. blir nå visning til uka, så får vi se om vi vil legge inn bud.

 

Ikke noe handlepeng før onsdag nei.. har vært flink og spart litt denne måneden vøttu, ække vant til det jeg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuulten... men hva var det jeg egentlig skulle si? At det snart er helg??!

 

Ja, det er snart helg!

 

Også fikk jeg (endelig) sånn fødeplass i går. Så da slipper jeg å føde hjemme, det hadde vært litt kjipt. Får bare håpe at jeg ikke får styrtfødsel og føder halveis på vei til Lørenskog i stedet.

 

Vi skal muligens på den messa, vi har et gravid vennepar (fra virkeligheten... hehe) som spurte om vi skulle dra sammen. Vet ikke helt hvilken dag det blir da, men det kan vi jo komme tilbake til.

 

I kveld skal vi i bursdag, og jeg har sendt mannen på gavekjøping. Er tross alt en gutt (vel han blir 29) som har bursdag, så da får han ta ansvaret.

 

Lenge siden jeg har vært sånn ny**** .... Her snakker vi om uker... si fra om noen har sett lysta mi :-( Har liksom ikke noe el som hjelper til heller... hehe.

 

God helg da jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihii.. satser på å være ny**** i kveld også jeg :o)))) Har aldri vært noe galt med lysta mi, gravid eller ikke :o)) Det er gubben som blir sliten etter noen runder, ikke jeg :o))

 

Skal du føde på a-hus Svanine?? Så hyggelig da!! Håper jeg får sjekket ut fasilitetene før deg da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for en gris du er Cat :)

 

Hatt en fin dag da jenter? Jeg har vært på jobb og er såå sliiiten.... Vil ikke jobbe mer jeg...

 

Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng litt lyst hittover da Cat! Magen min er så utrolig oppblåst og vond på kveldene så sex er ikke det første jeg tenker på :-(

Men kanskje et morgen***** er tingen? :-)

 

Ja, jeg skal på A-hus. Ullevål ville ikke ha meg :-( Dersom jeg er litt tidlig og du er litt sen kan det jo hende at vi må ha et aldri så lite bim-treff... hehe. Hvis ikke får du gi meg en grundig rapport.

 

Når skal du på UL da? Er det ikke snart? Jeg skal ikke før 13. juni. Leeeenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare ha visst, Tiny :o)))

 

Svanine: Skal på UL mandag 29. mai, så det er en uke til på mandag :o)) Gleder meg masse og håper vi får se om det må handles blått eller rosa. Drømte forresten at jeg fikk jente her en natt da.

 

13. juni ja.. det er dagen før bursdagen min det og ja det er lenge til!!!!!!!!!!!! :o))

 

Få deg et morranyp i morgen du, det gjør så godt for helsa det :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar et "når-som-helst-på-døgnet-nyp" jeg, bare det blir et nyp snart!!!!! (uker her og Svanine...)

 

Hvorfor tar det alltid av her når jeg ikke er her a?? Her har jeg sitti å kjeda meg masse i dag, men da var det tyst ja!! Hmf!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...