Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Hehehehehehe

 

Er vel på tide å starte en slik en kanskje? Ikke for at vi ikke får skravlet fra oss ellers, men greit å ha en slik en "baby-tråd"

 

Og nå som vi skal være på samme sted en stund.

 

W gnåler om å spille noe yatzy, så får vel gå å kaste terninger jeg da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tror faktisk det er nummer 6.. hihi... har blitt noen innlegg her etterhvert!!

 

Yatzy ja.. T har akkurat fått en bj på sofaen han ;o))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bk?? det vet ikke jeg hva står for.. Men mente blow job ja :o)))

 

Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah..jo jeg tenkte rett og slett ikke i slike skittene baner jeg da;) Nei tenkte siden k var ved siden av j. Men kom nå på at vi sier kb og ikke bk. Altså slik kaffegodt som vi gleder oss til å drikke til høsten..hehe

 

Min fikk sitt i går kveld han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI.

 

Sniker meg inn her, bare for å ønske dere lykke til videre. Nå kan jeg aldri nå dere igjen. en dag lykkes det for meg også.

 

Hører ikke til her, men klarte ikke å dy meg. Følger med på hva som skjer med dere da vet dere.

 

Dere vet hvem jeg er.

 

Skal ikke skrive mere på denne tråden deres, for det blir ikke riktig.

 

Signerer med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine mistanker om hvem du kan være :o))

 

Men det er bare å skrive, alltid like hyggelig det vettu :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

assa dette er en skravletråd da. Alle kan skrive her. Står bare cat og molait sin fordi vi skravler her mest og at vi skal finne den igjen. Des. er det nesten litt tradisjon blitt med våre skravletråder..hehe.

 

OG du kan fint nå oss igjen, iaf cat. Men må forte deg litt ja:)) Ellers rekker du fint å bli gravid emns vi er det, selv om det kanskje ikke er på samme tri.

 

Er jo så få her i forhold til på bli gravid, iaf aktive. For all del jente, bare skriv i vei:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker vel alltid i skitne baner du vel, molle :o)))

 

Hehehe.. min får sitt titt og ofte han også, men moro å overrumple han på sofaen da.. tihiii...

Var bare han som fikk da, det var liksom litt av planen. Da blir han så satt ut!! Kniiis

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var slik i går og. Ikke at det plaget meg, for var stuptrøtt. Det var egentlig han og, men han våknet fort da..hehe.

 

Nå begynner faktisk magen å bli et problem der. Er noe ubehagelig å ligge under iaf om han ligger med tyngde..øøøøøøøhhhhhhhhh ja nå bli vi detaljerte her igjen. Men det er vel ikke noe nytt på disse trådene;) Iaf, jeg synes det er greit å få ligge på rygg jeg da.

 

Han flirer seg jo ihjel om jeg sitter oppå. Magen min dekker jo halve hans jo!!!!!!!!!!!!

 

Vet du forresten hva han sa her om dagen??????????????????? Jo vi lå i senga og han pusa meg på ryggen. "næmmen, du har pølse på ryggen" TENK Å SI NOE SÅNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst er jeg fet men han trenger da virkelig ikke å poengtere det slik. Blir ikke mye på'n med slike kommentarer. (nå skal sies at jeg lå litt vridd da, har IKKE pølse sånn ellers) Makan assa!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk å si noe sånt!!!!

 

Æsj... mulig det blir busstreik i morgen da. Liker ikke sånne komplikasjoner om morran assa!! *stress*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk storebror kjenne lillebror. Også et slik skikkelig spark han ga fra seg, så gøy:)) Første møte liksom:)

 

Du gjør/gjort i helga a?

 

Vært en tur i ls i dag jeg. Lite digg sommerstemning ute. Folk satt i solen å nøt utepilsen..akk ja..den utepilsen..sukk..

 

Blir bare hjemme i kveld. Begynne på gulvet på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei... skravlis jo :-)

 

Måtte le litt av tittelen. Nr 1, sææærlig.

 

I morra er jeg offisielt medlem av andre tri, så jeg drister meg til å skrive litt allerede i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det strår faktisk Cat og Molait sin, så vi ser helst at du holder deg unna!!!

 

hehe ja tenkte på det med nr. 1 ETTER at jeg trykka lagre. Men det er jo nr 1 på 2tri da. Neste blir vel hetende nr.7. Ikke gæli det, gå fra nr. 1 til nr 7:)

 

Ærru på 2tri alt assa?? Jøss å tiden flyr a gitt. Ja da blir det vel mer liv her tenker jeg..eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!!

 

Var på edru-tur på byen i går jeg med 2 stk alkoholfrie øl innabords :o))

Jeg og gubben tok en tur på JH for å mingle litt.

 

I dag har vi vært i bursdag til kusina til T. Hun fyllte 11 da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overrasker du Molait. Har du ikke alltid noe å bidra med? :-)

 

Jeg er hjemme, sambo har klart å smitte meg med en ekkel forkjølelse (vondt i hodet, hoste og masse snørr - say no more).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg kjeda meg i hele dag også har du vært hjemme hele tiden??? Takk skal du ha!!!!!!!!!!!!

 

MEn om sambo har smittet deg..er dere hjemme begge to da eller?

 

Og eh.. du.. assa leste du ikke lenger opp eller?? hmm eller kanskje du bare valgte å overse det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg sov til kl 12 da... unnskyldt?

 

Ja, han smitta meg, men er selvfølgelig blitt så godt som frisk. Han var hjemme fra jobb torsdag og fredag. Så her sitter jeg i snørr og gørr.

 

Og til det siste - jeg kommenterer bare det jeg har lyst til å kommentere, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere 2 assa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:o))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Husker dere fra Bli Gravid siden, og syns det var skikkelig morsomt å se en av trådene deres her også!:)

 

Er der inne enda jeg, er nå kommet til 10. pp. Drittlei!

 

Hmm... dere husker meg kanskje ikke engang, men ville nå bare si hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...