Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Så kjipern da. Gi meg navnet hans så skal jeg gå å hoppe å bite ham i leggen!!!! Nei men slikt er surt altså. Vi fikk vite etter at vi hadde kjøpt her at vi kjente hu som hadde pressa opp budene max. Hu sa hadde a visst det var oss hadde hun ikke bydd mer. Argh assa!!! Men vi fikk det da iaf:) Skal se det dukker opp noe bra for dere snart.

 

På gjensyn??? Og her trodde man at man slapp å se deg mer svanine..jaja så feil kan man ta;) Kommer vel hjem i morgen dere da. Funnet deg noen fine mammaklær da? Og joda, det er ganske nerd å ha med lap-top'n på ferie..hehe.

 

 

Vært hos JM i dag jeg da. Spurte hva hjertet lå på. Helt fint på 183 sa hun. Er ikke det farlig høyt da??? Men hun mente 138:) Svingte oppom 140 et par ganger. Guttungen var med og var veldig fasinert av dette. JA og av de plastikfostrene som hun hadde på pulten..hehe. Ellers var alt som det skulle. Hun målten magen og sa: Ja du er ihverfall ikke for liten!! (visste jeg vel..hehe) Ligger godt over gj.snitt vistnok.

 

Da er neste 3D 8/5 og så ny kontroll 2/6. Jaaa og så typisk da. HAr jo enda ikke sullet meg til legen. Tenkte å ta det neste gang. Nå har da såklart fastlegen min tatt permisjon i 3 år!!! Så fint da!! Fortsetter likesågreit hos jm jeg nå da. Litt kjipern for skulle ha hørt med ham om en del ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke navnet til hus-stjeler-kødden, men vet jo hvor han flytter inn i slutten av juni da!!

 

Har fastlegen din tatt seg permisjon i 3 år??? Det var da litt av en lengde på den permisjonen.. Sånn går det når du ikke får ut finger'n og får bestilt deg time!!

 

Godt alt var bra hos jm da. Hjerteslagene på sneipen min lå på 136, så det var jo ikke store forskjellen.

Jeg fikk også beskjed om at jeg var stor, og at man ikke skulle tro jeg var førstegangs :))) Kankje det har skjedd noe jeg ikke veit om :))

Men jeg var ikke unormal eller noe da, og vekta var der den burde sa hun!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter:)

Jeg viste at jeg kom til å finne dere til slutt!!!

 

 

Har faktisk leita i 2 dager nå, har jo ikke vært på bim på flere måneder...

 

Men her er dere heldigvis....Dere ligger litt forran meg sånn på termin fronten....men det er helt greit...siden jeg nå ENDELIG har en termin!!!!!!!!!!!! (tok bare 14 pp!)

 

Selv om julaften ikke akkurat er drømme terminen min så er det helt i orden;)

Kjenner igjen flere som stikker innom tråden deres, morsomt at dere er samlepunktet enda;)

 

 

Har ikke fortalt noen om dette enda, har litt vondt i underlivet og klarer ikke slappe av helt enda..... Er 6+5 nå... Dattera har (heldigvis?) vært syk de 2 siste dagene, gjort det mulig å sove mer og bare sitte rolig og ikke gjøre noe....

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ja vi vet jo hvor han bor:))))

 

1D: Så deg i går!!!! Tenkte jeg skulle poste noe til deg i dag. Fant deg tilfeldigvis inne på en tråd til mj og mysill. Stadig vekk søkt etter deg. Var borte en stund du?? Så du var innom og ropte og skrik til deg men så ble du borte igjen..hehe

 

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så gøy da du. Æh..du kan da vel hoppe litt opp og ned uka før julaften vel;) Des. kan det være du får ny termin på ul og.

 

Samlingspunkt ja..hihi er en eller annen anonym som irriterer seg her. Synes bare disse trådene er koselige jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer snuppa, så utrolig koselig at du endelig har fått en bolle i ovnen!!!

 

Nå ble jeg glad :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi fortsetter med denne tråden her vi:)

 

Gå å støvsuge verandaen jeg nå..urk assa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tråd inne på skravlesiden ang treffet i morgen, var da i hvertfall 2 stykk som skulle dit sist jeg sjekket :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempesøte faktisk;))

 

ok. Fant ikke på de første sidene i stad. Rart det ikke står oppsatt på treff da.

 

Nå er verandaen klar til besøk. Får bare håpe været blir bra nå da. Så mye rydd og vask for at ingen skal være der...

 

Nei der kom svigermor og gitt. Får gå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!!

 

Så den diskusjonen som har vært her i dag, og må bare vise for andre at det er lov å skrive her.

 

Hvordan går det med damene da?

 

Med meg går det bare bra, har drevet og oppmuntret mysill de siste dagene, så har ikke fått skrevet noe her før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har mest lyst til å sove...hele tia;)

 

Men så måtte jeg bare innom en liten tur for å se om dere hadde svart og nå kjenner jeg at jeg er litt GLAD!!!

 

Godt med noen som vet hvem du er og som man liksom har delt en del med gjennom tiden.... Har ikke snakket med så mange andre om pp`er osv..

 

Jeg var borte noe måneder ja, holdt på å bli gal i hode av å tenke på spire, el, tanta, ikm, sædkvalitet og alt det andre..

 

Ser ut som det gjorde susen...

 

Dette er faktisk første måneden på lenge jeg virkelig ikke ante når hverken el eller noe var...ikke hadde vi sex oftere heller... ;)

Også har jeg vært 100% sikker på at vi ikke kom til å bli gravide noensinne liksom!

 

Hadde vel sånn halveis bestemt oss (seff) for å vente siden jeg har praksis i en butikk og ELSKER det! Har virkelig funnet en jobb jeg liker og gleder meg til hver dag!

Nå må jeg bestemme meg for hva og når og alt sånt... (har jo blitt lovet at de skal finne en stilling til meg når neste butikk åpner...men vet ikke når det er! Kan være om 6 mnd eller 2 år til liksom...) da passer det nesten ikke å få barn nå... Men dette barnet er så ønsket og lengtet etter at jeg blir svimmel bare jeg tenker på det.... Håper jeg får fastsatt fortsatt praksis etter juni, får jo bare 3 mnd i gangen og hvis jeg kunne fått til september så kunne det gå i boks med fødselspermisjon osv...

 

Skal jeg fortelle det på jobben??????

 

 

 

 

OK, dette ble virkelig laaaaaangt..... Har vist savnet dere noe enormt jenter:)

Jeg stikker innom her og bli gravid for å holde kontakt med Mj også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange uker er du egentlig 1D? (gadd ikke regne..hehe Mulig det stod lenger opp og) Vent til du er en 8-12 uker da vel. Det beste er nok å fortelle. Du vil jo og uansett kunne jobbe selv om du er gravid (sansynligvis da) Da får du jobbet deg opp permisjonspenger og. Si at du er veldig interessert i jobb etter permisjon. Og som du sier så kan det jo ratt ta 2 år. Da er du jo ferdig med permisjon:) Kanskje du og kan få jobbe der under pappapermisjon evt. Er jo 5 uker der og.

 

Tror ærlighet og åpenhet varer lengst jeg. Og er de fornøyd med deg og du gjør en bra jobb skal du se det ordner seg.

 

 

MJ: ja du er en av de som ikke har folkeskikk til å holde seg unna andres tråder!!!!! ;)

 

Cat: eh..nei hadde ikke noe å si til deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mo:)

 

Jeg er 6+5 ;)

 

Har ikke fortalt det til andre enn mannen og søstra mi.... og hun fikk vite det bare fordi hun sa at jeg lukta annerledes:)

 

Jeg regner med at jeg forteller det på jobb etterhvert, har liksom en så grei og fin tone med alle;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til sjefene mine når jeg var 5-6 uker på vei jeg da, men så hadde jeg jo fast fulltidsstilling også. Men du skal se at det ordner seg. Hadde ikke jobbet der mer enn et par måneder, men alle er glade på mine vegne :o))

 

Ehhhhh...molle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å holde meg unna nei, jeg savner dere jeg. Vi hadde det jo så gøy på bli gravid. Stikker nok innom flere ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner deg vi også!

Komme etter du også;)

Stikker innom og sjekker hvordan det står til med deg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det ble mye "også" 1D ;)

 

Sooool:))))))))))) Den digge dagen ute. Også har jeg bursdag i dag og:)) Da har man altså rundet 26 år. Skal ut å lunche med typen etterpå, i solen, så koselig atte:))

 

Dovask og stryke duk nå. Tenk å vaske do på bursdagen sin a!!! Jaja sånn går det når mnan utsetter det i to dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også egen bursdagstråd da:))

 

Ser ut til at det kanskje ikke blir lunch på meg lell nå da:( Er lite folk på jobben så han vet ikke om har får dratt alikevel. Han skulle egnetlig slutte 12 i dag. Jobba jo fra 07.00 i går og var ikke hjemme før 21.30!! Også jeg som hadde gleda meg. Skal jeg bare sitte her å gråte ensomheten ut av meg i hele evigheten nå da eller??

 

 

Da er vaffal badet rent, kaka bakt og kjøkkenet glinsende om jeg får si det selv. Da har jeg igjen å stryke duk og en dusj. Så får jeg sitte her å glo i håp om at M ringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 D: Ja, hører til på 2.tri jeg også. Var på UL i går, og fikk terminen forskjøvet med tre dager. Alt så forresten fint ut, så nå bare gleder vi oss!

Blander meg litt i denne tråden, er ikke bra at "romerikinger" får herje helt fritt, altså...! Hihihi!

 

En strålende fin solskinnsdag til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... nei vi romerikinger må holdes i et stramt grep, ellers går det gæ'ernt!! :o)))

 

Og i hvertfall vi fra krøsset (skedsmokorset)!! Skulle bare visst hvordan vi egentlig var om det ikke ble lagt bånd på oss!! Hihihihihihihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er DU lagt bånd på?? Ja da vil jeg jaggu slippe å oppleve deg uten bånd. Innføre båndtavng kanskje?

 

Sliiiiiten jeg nå!!!

 

Fått mobil da:) Og smykke og pynt(sånn lys og greis), klær (mama..hmm) penger til kamera..nei dette ble jaggu bra. Ikke minst har jeg spist kake til det tøyt ut av øra på meg..hehe.

 

Er du på i kveld da tro cat? ikke sett deg på msn i hele kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med burdag da, når man får mye fint :))

 

Har ikke vært på hele helgen jeg. Vært pc fri og bare ute i finværet :o)) Deilig!!

 

Det er båndtvang på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda gost er det!! Er det sånn at man har med bæsjepose og eller? hihi

 

mm:) Men er gøy med bursdag med selve feringa og da. Skal sies at det er moro å få ting til seg selv, ikke bare til huset:)

 

Vært masse ute i finværet jeg og, men pcn står som regel på og er innom en snartur nå og da.

 

I morgen er det 3D. SPENNENDE!!! Håper poden er våken da. Får vel drikke litt cola på vei inn..hehe. Så blir ikke mye mail i morgen.

 

Blitt noe kluss med regningen på mobilen så er for tiden sperra!! Lite irriterende. Mutter skulle betale forrige (del av bursdagsgave) og så ble det noe surr. Men Netcom sender jo ut sms med slik "betal i dag og unngå sperring" Ikke denne gangen nei!! driiit!! HAdde jeg fått slik sms hadde vi funnet ut av det og fått betalt i tide. Får mottatt da, men ikke svart noen eller ringt. blæææ. Ordner seg vel i morgen, gitt at de åpner med en gang da.

 

Du har vel lagt deg for en haltime siden du nå...får gå å køye selv snart vel...

 

Nattinatt og talast vel på i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter;)

 

Jeg har ligget til sengs eller stått på knær forran dass (sorry, men det er sant altså) siden torsdagsmorgen..... Utrolig deilig har det vært...NOT! Ikke akkurat det beste måten å gå ned noen kilo på...

 

Må innrømme at jeg så mørkt på ting ei stund:(

Jeg skulle seff være fadder for tantebarnet mitt på søndag.....

Og vi seff også skulle ha selskapet hjemme hos oss.....

 

Men alt gikk jo greit og jeg overlevde.....er sykmeldt t.o.m. onsdag og tror jeg trenger de dagene for å komme meg, er helt utslitt!

 

Har tomt hus og verandaen for meg selv nå;) Deilig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...